Geen DAF, geen Döf, maar.......quote:
Een band waarvan zowel een gitarist als de zanger dezelfde voor- en achternaam hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef cafca het volgende:
We zoeken dus een band bestaande uit:
Zang Wolfgang Niedecken
Gitaar Helmut Krumminga
Gitaar Wolfgang Niedecken
Drums Jürgen Zöller
Keyboards Michael Nass
Bas Werner Kopal
Het is niet Rammstein, D.A.F. of Döf
Deze band bestond al vóór deze bands, en bestaat nog steeds
[..]
Geen DAF, geen Döf, maar.......
Euritmicsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:25 schreef ranja het volgende:
even een stukje overtypen uit een Oor:
Hij heeten ziet eruit als een tuinkabouter die achterstevoren door een heg is getrokken.
Zij heeten oogt als een ijskoningin.
Weke band?
Ja, dacht moest ff snel zijn.quote:
en A(AE) en M&L.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
D8
REM - Fables of the reconstruction
Ulx + 1quote:
quote:Always wary of their paisley underground tag, it was only![]()
![]()
's debut EP that leaned on the psychedelic sounds of the '60s before they traded it in for a boozy, all-American sound. They have been credited as latter-day forbears to the No Depression sound forged by Wilco and Son Volt.
n00biedoobiedoo +1quote:
The Silent Enigma +1quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
Alle drie de kleuren 1/4 deel vertegenwoordigd.
[ afbeelding ]
Idem, 1/4.
[ afbeelding ]
Alle drie de kleuren 1/7 deel van het spectrum vertegenwoordigd.
[ afbeelding ]
Rood jurkje, blauwe bergen, gele Von Trappjes, is toch aardig verdeeld dacht ik zo?
Ja, gisteren. In verband met de zangers 65e verjaardag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef ranja het volgende:
Rob de Nijs, of is er recent weer een bijgekomen?
Geen idee. Had je niet een Brit award vraag kunnen doen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, gisteren. In verband met de zangers 65e verjaardag.
Dat was mijn andere optie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geen idee. Had je niet een Brit award vraag kunnen doen?
quote:
Andre van Duin?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, gisteren. In verband met de zangers 65e verjaardag.
Adele's middelvinger staat op alle voorpagina's van de tabloidsquote:
Toch een beetje een terechte reactie, ze hadden haar ook op een andere manier tot wat meer tempo kunnen manen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Adele's middelvinger staat op alle voorpagina's van de tabloids
Het was meer die ellenlange lijst namen die Damon Albarn oplasquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch een beetje een terechte reactie, ze hadden haar ook op een andere manier tot wat meer tempo kunnen manen.
Dat is toch die bandparodieïstquote:
Maar muzikaal gezien onontbeerlijk om hem los te zien van successen van ik noem een Zanger Rinus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch die bandparodieïst
Wat van wie?quote:Na Doe Maar zeg ik "laat u maar"
Ook al zijn ze nog zo opperbest
Als ik afga op hun mening
Is mijn zomer al verpest haha
Van drie naar twee gestegen
Daar staat Conny Vandenbos
Door haar stijgt vaak mijn temperatuur
En schiet altoos mijn boordeknoopje los
Die is goed blijven hangen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef Blogman het volgende:
Robert Paul - Het Kan Vriezen, Het Kan Dooien ?
En we gaan nog even door: Wat van wie ?quote:Bij ons staat op de keukendeur
dit is een mooie keukendeur
En mijn vader schreef op het buffet
ik heb iets op de keukendeur gezet
En op de deur van het toilet
Daar heeft mijn moeder opgezet
En als de keukendeur ooit vol staan zal
dan kliederen we verder in de hal
quote:Rubberen Robbie - De Nederlandse sterre die stralen overal
quote:Die vieren carnaval!!!
quote:
quote:Next time you're feeling blue just let a smile begin,
Happy things will come to you...
zekersquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef belsen het volgende:
Father Abraham & the Smurfs - The Smurf song?
Ik wist niet dat er een engelse versie was maar die schijnt hier in Engeland best populair geweest te zijn...quote:
Ik ook. En de schuine natuurlijkquote:
Wat was dan de briljante vervolgsingle van het Smurfenlied?quote:Je wordt niet dronken, maar je hebt plezier...
en een duitse, een franse... en misschien wel meerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef bartrid het volgende:
Ik wist niet dat er een engelse versie was maar die schijnt hier in Engeland best populair geweest te zijn...
pipster +1quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef pipster het volgende:
Smurfenbier, je wordt niet dronken maar je hebt plezier
't Is een van de meest succesvolle Nederlandse producties ooit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef ranja het volgende:
[..]
en een duitse, een franse... en misschien wel meer
Welk nummer van wie?quote:: In het oerwoud was ik blij tussen de hoge bomen
Maar jouw vrienden hebben mij met zich meegenomen
:
, aardig beest
al ben je ver van huis
Zowaar als ikheet
bij mij voel jij je thuis
Erg hequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef belsen het volgende:
[..]
't Is een van de meest succesvolle Nederlandse producties ooit.
Kennen we trouwens ook deze nog?
[ afbeelding ] -(gnap!!!)
en hoet heet dat lied ook weer....quote:Guust Flater & de Marsipulami van Denny Christian
belsen +1quote:Wij zijn twee vrienden (hoeba hop) zeker?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef belsen het volgende:
Kennen we trouwens ook deze nog?
[ afbeelding ] -(gnap!!!)
Aannemende dat je het anders ook wel geweten had: bartrid +1quote:
Wel een lekkere wijven onder die Marsipulamimaskers, kittige pakjes.quote:
Ja die had ik wel herkend jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:39 schreef belsen het volgende:
[..]
Aannemende dat je het anders ook wel geweten had: bartrid +1
pipster +1quote:
toch wel jaquote:Eddy Wally toch?
quote:When the completed album was played for an assembled group of executives at Columbia's headquarters in California, several were reportedly unimpressed by what they heard
Nope, uit 1979.quote:
Blogman +1quote:
Oh, hierna volgt dat kippetje nog vele keren.quote:Saw You Flying By
Flash Of Turquoise Blue
I Just Had To Try
To Keep Your Life In View![]()
![]()
Wish That I Could Fly
I'd Be Beside You Now
But I Can Only Sigh
And Watch You Circle Round![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So You Fly Away
When Will You Come Again
So I Can Watch You Play
In The Pouring Rain
Zo is 't maar net: een nummer dat qua tekst niet onder doet voor Just Can't Get Enough.. En uiteraard een conxie met PF.quote:bird of paradise van snowy white?
pipster +1quote:
Ik mocht willen dat ik er zo jong uitzagquote:
Mazzelpuntje dan maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:21 schreef ralfseltje het volgende:
Birdy Birdy Birdy Birdy! Ik weet het! Birdy
Haha nee joh, doe maar gewoon een andere vraag als je een weetquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mazzelpuntje dan maar
ralfseltje +1
precies wat belsen de eerste keer zei: Guust Flater en de Marsipulami.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef pipster het volgende:
[..]
en hoet heet dat lied ook weer....
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
precies wat belsen de eerste keer zei: Guust Flater en de Marsipulami.
Dat zal dan vast wel een tribute-album zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef Arn0 het volgende:
The Jam, The Who, Stereophonics. Wat is het zopas aangekondigde verband tussen deze bands?
Nope, het heeft niets met tributes of een album te maken. Wel voor het goede doel echterquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef Burnett het volgende:
[..]
Dat zal dan vast wel een tribute-album zijn...
Ja! Mijn Facebook feed stond er vol meequote:
quote:I need excitement oh I need it bad
And its the best, I've ever had
Arn0 +1quote:
Yep! Net "No Distance Left To Run" gezien, bijzonder mooie en ontroerende documentaire.quote:
Cool ga hem meteen opzoekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep! Net "No Distance Left To Run" gezien, bijzonder mooie en ontroerende documentaire.
ranja +1
Schop!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:50 schreef Bol_Wan het volgende:
toen the Heavy bij David Letterman hun single liet horen, gebeurde er iets bijzonders: wat?
Nee, ik heb het fragment bekeken. Het was een blijk van waardering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
in de spoiler gekeken en je zit in de buurt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:44 schreef bartrid het volgende:
ze mochten langer spelen dan gepland?
moesten? mochtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:16 schreef ralfseltje het volgende:
Ze moesten twee keer hetzelfde nummer spelen?
Ah mja, ik dacht als in: Letterman vond het zo tof dat ie hem nog een keer wilde horen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
moesten? mochten
rafseltje +1*
*als belsen anders wil oordelen kan dat nog aangepast worden.
Welke band?quote:Zelfs bij U2 echoën de gitaren niet zo hemels als bij. Niemand weer waar het gevoelige musje
zo intens vibrerend over zingt, niemand weet waar de verlegen
zijn gitaarmelodieën haalt en niemand weet hoe het duo er, achter de mist op het podium, precies uitziet. Maar iedereen weet ineens waar woorden als 'feeëriek' en 'etherisch' voor zijn bedacht.
Dat was het ook precies.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:26 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ah mja, ik dacht als in: Letterman vond het zo tof dat ie hem nog een keer wilde horen.
dat zou ik niet aannemenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 19:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag ik aannemen, omdat ze niet weten waar ze over zingt, dat het niet in het Engels is?
maar toch zijn die het wel...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En Cocteau Twins is geen duo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
dank voor de waarneming, ook belsen bedankt. Ik heb er zelf niet echt meer aan gedachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:22 schreef ranja het volgende:
[..]
moesten? mochten
rafseltje +1*
*als belsen anders wil oordelen kan dat nog aangepast worden.
Phil Collins & Philip Bailey?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie zongen de titelsong van de film 'Twins'?
Little Richard en Philip Baileyquote:
Wat is er eigenlijk met die puntentelling?quote:
We houden de stand bij om des keizers baard.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die puntentelling?
Allemaal nep-familie?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:54 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met die puntentelling?
Vraag:
Wat is de link tussen The Ramones en The Galactic Cowboys?
Nou nee, Warm.quote:
Ik ga na deze maand wel weer tellen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:41 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
We houden de stand bij om des keizers baard.
Warm.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef ranja het volgende:
in The Galactic Cowboys speelt een broer van een van de Ramones?
Blogman +1quote:Op zondag 26 februari 2012 14:50 schreef Blogman het volgende:
in The Galactic Cowboys speelt een neef/oom van een van de Ramones?
Wat van wie ?quote:Well you must be a girl with shoes like that
she said you know me well
Net opgezocht. Nooit van gehoord.quote:
Ik ben niet zo bezig met muziek.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:06 schreef Blogman het volgende:
Huh ? Nooit van gehoord ? Dit was toch een beste hit met een 4e plek.
2 regels tekst zijn voor mij meestal niet genoeg om iets te herkennenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:26 schreef Blogman het volgende:
Niemand ? Soort van vervolgvraag gezien de band.
On +1quote:Fratellis Chelsea Dagger?
Ik heb hem wel eens ergens 'gevonden'.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:37 schreef ranja het volgende:
Goed album ook, gelukkig op Spotify want anders bijna niet aan te komen (als je geen mp3's wil kopen)
Ze staat binnenkort in Nederland te spelen dus wie weet neemt ze wat merch mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:47 schreef ranja het volgende:
[..]
ik bedoel de LP, geen niet-gekochte mp3's.
alle 4 foto's komen uit dezelfde film, dus ik hoef maar 1 filmtitel.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Leuke vraag! Ik herken de artiesten wel, maar de films zou ik niet weten.
Dan weet ik het nog steeds niet...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:51 schreef ranja het volgende:
[..]
alle 4 foto's komen uit dezelfde film, dus ik hoef maar 1 filmtitel.
Dat dus...quote:Op zondag 26 februari 2012 18:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Leuke vraag! Ik herken de artiesten wel, maar de films zou ik niet weten.
Ja ik ga haar zien op roadburnquote:Op zondag 26 februari 2012 17:51 schreef On het volgende:
[..]
Ze staat binnenkort in Nederland te spelen dus wie weet neemt ze wat merch mee.
Zelfs dat niet.quote:
Rollins...ook niet herkend.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef MadMaster het volgende:
Misschien kan er ander er wat mee...
Van linksboven naar rechtonder:
Alice Cooper
Moby
Henry Rollins
Iggy Pop
Die zag ik toevallig afgelopen weekend bij de reeks 'Classic Albums' m.b.t. het debuut album van The Doors weer eens op TV...quote:
Dat klopt alvast. De film gaat over een band (met oa de 2 niet-popsterren van de foto) die pas succesvol wordt als de bassiste een vampier wordt...quote:Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef MadMaster het volgende:
Misschien kan er ander er wat mee...
Van linksboven naar rechtonder:
Alice Cooper
Moby
Henry Rollins
Iggy Pop
Weer zo'n rock 'n roll clichequote:Op maandag 27 februari 2012 11:24 schreef ranja het volgende:
De film gaat over een band (die pas succesvol wordt als de bassiste een vampier wordt...
Haha happens all the time, bassistes die in vampiers veranderenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 11:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha happens all the time, bassistes die in vampiers veranderen
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zag ik toevallig afgelopen weekend bij de reeks 'Classic Albums' m.b.t. het debuut album van The Doors weer eens op TV...
het is te gokken...quote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef bartrid het volgende:
Maar ik weet nog steeds niet hoe die film heet.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:01 schreef pipster het volgende:
Vampires Suck, als was dat meer een parodie op de Twighlight saga, maar ja beide niet gezien...
Welk nummer van wie?quote:I know you're really proud 'cause you think you're well hung
But I think it's time you learn how to use your tongue (yeah)
You say you want things to be even and you want things to be fair
But you're afraid to get your teeth caught in my pubic hair
If you're lying there expecting me to suck your dick
You're gonna have to give me more than just a token lick
Well, you may like it but you better learn how
'Cause it's your turn now
n00biesuckiedoo +1quote:Consolidated ft Yeastie Girls - You Suck
50centquote:Op maandag 27 februari 2012 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
'I Got the", een ander nummer van Labi Siffre, werd gesampled in de debuut/doorbraaksingle van een bekende rapper, in 1999. Welke rapper?
Nope.quote:
2PAC 3PAC 4PAC 5PAC en 6PAC?quote:
Helaasch..maar minstens zo bekend.quote:
2Pac is niet dood, die zit met Biggie op een eiland.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Helaasch..maar minstens zo bekend.
Overigens best knap, je debuutsingle 3 jaar na je dood.
Nee, Biggie IS het eiland.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef Ulx het volgende:
[..]
2Pac is niet dood, die zit met Biggie op een eiland.
quote:
Mark + 1quote:
ROFLOL + KOEKHAPquote:
Dat nummer zit redelijk in mijn systeem geloof ik.quote:
quote:We're all damned
I'm ape and God in one
Apollo gave me doses baby
your mother's favorite ones
Bartrid +1quote:
quote:is a doom metal band composed of Type O Negative members Kenny Hickey and Johnny Kelly; Matt Brown of Uranium 235 and Supermassiv; and Hank Hell of Inhuman. Originally conceived in 2003 by Kenny and Johnny, the band's personnel was not solidified until 2005 and songwriting began in earnest. The band's name is lifted from a line in Dante's Inferno. Their debut album, Heaven Is Gone, was released in April 2009 in North America on Vinnie Paul's record label, Big Vin Records, and in November 2010 in Europe and the UK on Napalm Records.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |