Geen DAF, geen Döf, maar.......quote:
Een band waarvan zowel een gitarist als de zanger dezelfde voor- en achternaam hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef cafca het volgende:
We zoeken dus een band bestaande uit:
Zang Wolfgang Niedecken
Gitaar Helmut Krumminga
Gitaar Wolfgang Niedecken
Drums Jürgen Zöller
Keyboards Michael Nass
Bas Werner Kopal
Het is niet Rammstein, D.A.F. of Döf
Deze band bestond al vóór deze bands, en bestaat nog steeds
[..]
Geen DAF, geen Döf, maar.......
Euritmicsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:25 schreef ranja het volgende:
even een stukje overtypen uit een Oor:
Hij heeten ziet eruit als een tuinkabouter die achterstevoren door een heg is getrokken.
Zij heeten oogt als een ijskoningin.
Weke band?
Ja, dacht moest ff snel zijn.quote:
en A(AE) en M&L.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
D8
REM - Fables of the reconstruction
Ulx + 1quote:
quote:Always wary of their paisley underground tag, it was only![]()
![]()
's debut EP that leaned on the psychedelic sounds of the '60s before they traded it in for a boozy, all-American sound. They have been credited as latter-day forbears to the No Depression sound forged by Wilco and Son Volt.
n00biedoobiedoo +1quote:
The Silent Enigma +1quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[ afbeelding ]
Alle drie de kleuren 1/4 deel vertegenwoordigd.
[ afbeelding ]
Idem, 1/4.
[ afbeelding ]
Alle drie de kleuren 1/7 deel van het spectrum vertegenwoordigd.
[ afbeelding ]
Rood jurkje, blauwe bergen, gele Von Trappjes, is toch aardig verdeeld dacht ik zo?
Ja, gisteren. In verband met de zangers 65e verjaardag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:49 schreef ranja het volgende:
Rob de Nijs, of is er recent weer een bijgekomen?
Geen idee. Had je niet een Brit award vraag kunnen doen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, gisteren. In verband met de zangers 65e verjaardag.
Dat was mijn andere optie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
Geen idee. Had je niet een Brit award vraag kunnen doen?
quote:
Andre van Duin?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Ja, gisteren. In verband met de zangers 65e verjaardag.
Adele's middelvinger staat op alle voorpagina's van de tabloidsquote:
Toch een beetje een terechte reactie, ze hadden haar ook op een andere manier tot wat meer tempo kunnen manen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:55 schreef bartrid het volgende:
[..]
Adele's middelvinger staat op alle voorpagina's van de tabloids
Het was meer die ellenlange lijst namen die Damon Albarn oplasquote:Op woensdag 22 februari 2012 10:56 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch een beetje een terechte reactie, ze hadden haar ook op een andere manier tot wat meer tempo kunnen manen.
Dat is toch die bandparodieïstquote:
Maar muzikaal gezien onontbeerlijk om hem los te zien van successen van ik noem een Zanger Rinus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch die bandparodieïst
Wat van wie?quote:Na Doe Maar zeg ik "laat u maar"
Ook al zijn ze nog zo opperbest
Als ik afga op hun mening
Is mijn zomer al verpest haha
Van drie naar twee gestegen
Daar staat Conny Vandenbos
Door haar stijgt vaak mijn temperatuur
En schiet altoos mijn boordeknoopje los
Die is goed blijven hangen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef Blogman het volgende:
Robert Paul - Het Kan Vriezen, Het Kan Dooien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |