SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:06 schreef hexje het volgende:
De TT die ik wilde doen was: Waar robins kussen geniet van een bukkake.
De TT die ik wilde doen was: Waar robins kussen geniet van een bukkake.Waarom deed je 'm nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nichijou >>>>>>>>>>> Danshi Koukousei no Nichijouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nichibros is awesome, zo even kijken
De TT die ik wilde doen was: Waar robins kussen geniet van een bukkake.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan doe je die niet
lafaard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik moet Nichijou nog zien, heb 1 aflevering gezien. Maar belooft wat jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nichijou >>>>>>>>>>> Danshi Koukousei no Nichijou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één van de beste van vorig jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik moet Nichijou nog zien, heb 1 aflevering gezien. Maar belooft wat ja
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:58 schreef Klipnap het volgende:
Nichijou is leuk
Vooral ep 5 of 6 is grappigInderdaad tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk is de hele serie tof! Zelfs de intro
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Inderdaad tof!Dit is dan weer wat minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk is de hele serie tof! Zelfs de introbedankt, nu kan ik nooit meer normaal naar de intro kijken.
Hier ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
"Use the share links provided instead!"
Die man moet direct tot koning gekroond worden! Wat een held!quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die vader is onwerkelijk stoer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien geloof ik je niet helemaal... ruikt naar troll.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:17 schreef .Cake. het volgende:
[..]mangaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien geloof ik je niet helemaal... ruikt naar troll.
Meh, ik lees toch geen manga, dus ik kan nog kiezen om je alsnog niet te geloven.quote:
Echt? Ik vind het briljant!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:27 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dit is dan weer wat minderbedankt, nu kan ik nooit meer normaal naar de intro kijken.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:14 schreef Klipnap het volgende:
Vandaag komt de Steins;Gate film![]()
Wel even op subs wachten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_Dropquote:Op woensdag 22 februari 2012 03:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Meh, ik lees toch geen manga, dus ik kan nog kiezen om je alsnog niet te geloven.
* .Cake. stop zijn vingers in zijn oren, knijpt zijn ogen dicht en roept LALALALALALALALALALALALALALALALALA!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_DropVerpest het nu niet voor CakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_Dropeven afgaande op de anime die ik gezien heb, dat laatste deel klopt toch niet (helemaal)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, bedankt, maar ik kan wel wat hebben hoor. Het heeft niet echt mijn waardering voor de serie beïnvloed moet ik eerlijk zeggen.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:04 schreef outcast_within het volgende:
[..]Mijn gezicht ---->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn gezicht na het lezen van de spoiler ---->![]()
Had je niet duidelijk kunnen maken wat je zou spoileren? Ik dacht dat het over 8.5 ging en nu heb ik dit moeten lezen.“An interesting thing is a good thing.”
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:59 schreef Klipnap het volgende:
Onee, toch de [Steins; Gate] OVA. Al is dat ook leuk.
ik kan er net zo min tegen als nederlandse ondertitels erbijquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:32 schreef MoriniStylr het volgende:
Sowieso vind ik Japanse anime kijken met een engelse audiotrack ongepast op de een of andere manier.
Nice, ik ben benieuwd!quote:
twitter:BradleyCMeek twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 22:07:03Have some of you guys really spent all day arguing over the merits of Americans self-describing themselves as otaku? #its2007again reageer retweet
twitter:BradleyCMeek twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 22:08:22I can't wait for the discussion of which is better: subs or dubs. Riveting stuff. reageer retweet
Spitting image.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef Klipnap het volgende:
De Ova van Steins wordt voorlopig niet gesubtmisschien zaterdag.,.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, ga m straks kijken.quote:
Ok... Er zit best wel wat hentai erin...quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ga m straks kijken.
SPOILER: paar beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Qunix het volgende:
Het einde is typisch Japans... Beste OVA van dit jaar!![]()
wtf is dat voor OVASPOILER: paar beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Qunix het volgende:
Het einde is typisch Japans... Beste OVA van dit jaar!![]()
Die tepel ziet eruit als een vingerkootje. En ik ben eigenlijk niet helemaal zeker van wie die hand is bij die borst. Mijn gok van de kerel on top met zijn arm in een ongemakkelijke positie.SPOILER: paar beeldenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya
Echt he!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef .Cake. het volgende:
Net Gyo ook gekeken.
Wat.
De.
FFFFFUUUUUUCK?!!!?
Dit is LOLJAPAN in het kwadraat.
Precies. Beetje onsmakelijk ook bij tijden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:24 schreef Qunix het volgende:
Echt he!?
Vond het wel vermakelijk. Totaal geen horror, maar humor.
SPOILER: Dit is het meest koele stukje uit de OVA!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Precies. Beetje onsmakelijk ook bij tijden.wat zijn de kansen om dat tegen te komen op straat?SPOILER: Dit is het meest koele stukje uit de OVA!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Hahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef .Cake. het volgende:
Net Gyo ook gekeken.
Wat.
De.
FFFFFUUUUUUCK?!!!?
It's a conspiracy!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:16 schreef Qunix het volgende:
Toch wel apart... CERN in het nieuws wanneer S;G ova uitkomt.........
Een dub en een voice over is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Chavez_ het volgende:
Niemand opgevallen dat 'Ghost in the Shell: Solid State Society' op Canvas (België 2) was gisteravond? 't was wel een slechte Amerikaanse dub: heel plat en niet overtuigend. Het was net een voice over.
Dub == voice over.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Chavez_ het volgende:
Niemand opgevallen dat 'Ghost in the Shell: Solid State Society' op Canvas (België 2) was gisteravond? 't was wel een slechte Amerikaanse dub: heel plat en niet overtuigend. Het was net een voice over.
Ja, stukje van gezien. Virus heette het programma volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef Chavez_ het volgende:
Vandaag gezien en ik heb in EEN DEUK GELEGEN.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:16 schreef .Cake. het volgende:
Net Gyo ook gekeken.
Wat.
De.
FFFFFUUUUUUCK?!!!?
Wow, ik dacht heel even dat OP1 van Mirai Nikki zou beginnen! Psych!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef SleepSub het volgende:
Hier de 2de Opening van Fate/Zero die weer in April gaat beginnen.
Gezongen door Kalafina. (Radiorip btw)
quote:
De muziek is niet vrolijk genoeg en over de montage valt een hoop te zeggen, maar het idee erachter is goed: spontane onthoofding is belachelijk.quote:
De viool solo aan het begin is smaakvol en ik kan me al bijna de openingsanimatie voorstellen. Bedankt voor het delen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef SleepSub het volgende:
Hier de 2de Opening van Fate/Zero die weer in April gaat beginnen.
Gezongen door Kalafina. (Radiorip btw)
Je bent gemodificeerd zie ik. Gefeliciteerd met je aanstelling als moddereter. Of wat de reden ook is voor de blauwe naam.quote:
Wel blij dat wie die ene persoon ook nog even hebben kunnen zienquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:55 schreef Qunix het volgende:
Steins; Gate OVA
Heel spannend is het niet maar wel leuk om het weer te zienNu de film, ik heb er zin in!
Hebbet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef Qunix het volgende:
BlauwKLB dus.
Weet iemand trouwens de titel van deze show (in zowel Romanji als in Kanji geschreven)?
http://www.dumpert.nl/med(...)en_voor_spiegel.html
Was een lange titel iig.
De matrix pingpong was briljant vroeger ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hebbet!
http://en.wikipedia.org/wiki/Kasou_Taishou
欽ちゃん&香取慎吾の全日本仮装大賞
oftewel;
Kinchan and Katori Shingo's All Japan Costume Grand Prix
2012 is uit!
Klopt. Al héél oudquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef Klipnap het volgende:
[..]
De matrix pingpong was briljant vroeger ja.
John Titor is beterquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Xaryna het volgende:
http://fok.nl/johncarter/
Er zijn nog kaartjes voor de gratis voorpremiere. Kom op, mensen.
Die is niet gratisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |