Toevoeging: De 300km vindt plaats op paaszondag, 8 april om 7 uur. 3 weken eerder, op zondag 18 maart, start er een 200km rit met wat minder hoogtemeters, eveneens vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:17 schreef ultra_ivo het volgende:
In de winter zul je wat langere eenheden moeten rijden, rond de 100-150km, een beetje afhankelijk van het weer deze winter. Dan in maart een keertje 200km. Kan een georganiseerde rit zijn (ik heb er eentje in maart), dat kan ook individueel. Gezien het parcours van de 300 is het handig wat hellingen in je training in te bouwen.
Op het technische vlak zorgen voor voldoende kleine hellingen (na 250km klim je niet meer zo makkelijk op de macht) en verlichting. Het is maar weinigen gegeven om deze 300 bij daglicht te rijden. En dan nog, een paar lekke banden en je komt op het eind in het donker te zitten. Tussen de velden ten zuiden van Tongeren is het dan aardedonker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:25 schreef ultra_ivo het volgende:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=ksvhxvhwykmoplxg
Dit is de route van vorig jaar. Tussen Gouvy en Bastenaken ga ik er nog aan sleutelen. Daar is de Ravel verlengd richting Gouvy.
Freddeh, ben je weekends nu altijd in Appelscha?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:19 schreef Freddeh het volgende:
Dat paaltje is altijd bezet als ik aan kom rijden Vinnie...Meestal staat er al iemand, zoals bijvoorbeeld Cyclinggirl of Cyclingboy. Noobs
Gisteren besteld, vanmorgen is het verstuurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee hoe lang het duurt voor Rose om te verschepen?
meestal 1 a 2 dagn als het om van de plank onderdelen gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef kanovinnie het volgende:
Enig idee hoe lang het duurt voor Rose om te verschepen?
Ik ben wel benieuwd wat je gem. hf is bij die gemiddeldes en wat je omslagpunt is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Oksel het volgende:
60km gedaan, alleen. Inclusief Holterberg + Hellendoornseberg. 28km/h gemiddeld. Had 't toch wat koud aan 't eind.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
Je bent een hele grote vent, dat je zo'n gemiddelde toch in het openbaar noemt.
Ik had zaterdag een gemiddelde van 24.9 km/u.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ik denk niet dat ik nu 28 k/uur gem. red over 60 kilometerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef nogeenmaarten het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren besteld, vanmorgen is het verstuurd.
Ah, mooi. Heb er even een berichtje bijgeplakt, als 't snel is wil ik 't namelijk naar mijn werk versturen, als 't lang gaat duren liever naar mijn huisadres.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef dop het volgende:
[..]
meestal 1 a 2 dagn als het om van de plank onderdelen gaat
Me too!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je gem. hf is bij die gemiddeldes en wat je omslagpunt is.
Ik iets van 20. Geen wonder als je met Ivo meefietst, die wil om de 5 minuten een foto maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een gemiddelde van 24.9 km/u.
Ik had gisteren ook een gemiddelde van maar 22km/h. Maar ik kijk puur naar mijn hartslag en omdat ik last heb van mijn luchtwegen door verkoudheid schoot mijn hf gelijk de hoogte in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik had zaterdag een gemiddelde van 24.9 km/u.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik iets van 20. Geen wonder als je met Ivo meefietst, die wil om de 5 minuten een foto maken.
Hadden we nog geluk dat ik mijn camera niet meehad, dan hadden we om de 2.5 minuut stilgestaan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Vroeger ging het om het hoogste gemiddelde ...
Wat is jouw gemiddelde dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:46 schreef nogeenmaarten het volgende:
Vroeger ging het om het hoogste gemiddelde ...
Ik weet niet waar je je druk om maakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:48 schreef nogeenmaarten het volgende:
En nu moet je bij je gemiddelde ook nog je HF vermelden om indruk te maken? What's next dat je je ingestelde wielomtrek erbij moet zetten?
Compu erbij gepakt, 30.59 km/h over 114.61 km. Eerlijkheidshalve, het is een sommatie van twee ritjes. Dit jaar, maar nog van voor de sneeuw. Komend weekend weer eens op pad!quote:
Ik weet niet wat het betekent, maar het klinkt goed!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
D3 zit te rammen verklaard dat een hoop
Volgens mij interesseert het je geen zak maar het is helemaal niet zinvol om altijd maar zo hard mogelijk te fietsen. Je lichaam zit veel complexer in elkaar. Door op de juiste manier te trainen zul je vooruitgang boeken, en dat is niet altijd zo hard mogelijk willen fietsen. Al denken veel mensen dat wel. Maar nogmaals, het zal je wel niks kunnen schelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent, maar het klinkt goed!
Het is niet zo dat het mij geen zak interesseert, maar mijn doel binnen deze hobby ligt wat anders dan bij jou vermoed ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Volgens mij interesseert het je geen zak maar het is helemaal niet zinvol om altijd maar zo hard mogelijk te fietsen. Je lichaam zit veel complexer in elkaar. Door op de juiste manier te trainen zul je vooruitgang boeken, en dat is niet altijd zo hard mogelijk willen fietsen. Al denken veel mensen dat wel. Maar nogmaals, het zal je wel niks kunnen schelen.
Train je met hartslag? Weet je wat hartslagzones zijn? Bij oprechte interesse leg ik het je graag uit (wordt je tenslotte beter).
Dat is hetzelfde als ik voor ogen heb. Wedden dat ik je eruit rij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Het is niet zo dat het mij geen zak interesseert, maar mijn doel binnen deze hobby ligt wat anders dan bij jou vermoed ik.
Ik vind het heerlijk om elke keer volledig uitgewoond terug te komen van een trainingsrondje. Ik wil iedere (recreatieve)renner die ik tegenkom voorbij. Dat is wat ik leuk vind. Mijn doel is niet om op lange termijn beter te worden en koersen te winnen. Een echte topper word ik niet meer, dus ik vermaak mij op deze manier.
Alleen als ik in een groep rij dan kan ik rustig aan doen (behalve de blauwebordjes sprints en dergelijke).
Volgens een blik op de kaart gaan we daar niet zo snel achter komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Dat is hetzelfde als ik voor ogen heb. Wedden dat ik je eruit rij?
Kan je mooi warmrijdenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Volgens een blik op de kaart gaan we daar niet zo snel achter komen.
(gelukkig voor jou!)
Das balen, zal je lichamelijk ook wel aardig verzwakken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
Ben met Kerst in Afrika geweest. Kan sinds een maand niet meer fatsoenlijk sporten helaas...eerst pijntjes en steken rechts achter de ribbenkast, toen links, toen beide kanten en midden in, opeens last van opspelend maagzuur, misselijkheid. Maagzuurremmers hielpen een beetje maar het kwam terug. Nu aan de antibiotica omdat ik een parasiet zou hebben opgelopen (de blastocystis hominis), maar 35% van de Nederlanders schijnt die te hebben en heeft er geen last van. Antibiotica lijkt maar weinig te helpen; zwaar kuurtje, 3 maal daags 10 dagen lang.
Erg vervelend, heb erg de pest in want ik heb veel zin om weer eens een lange tocht te maken. Als de kuur voorbij is, ga ik gewoon eens kijken hoe het gaat op de fiets...
Geen grappen met griepjes want volgens mij ga ik er echt eentje oplopen. Net 2 uur wezen spinnen en ik kan nu amper lopen..quote:
Om je weer goed gemutst te maken, heb vandaag een pocket rocket voor op de mtb besteld aangezien de andere zo goed bevaltquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Geen grappen met griepjes want volgens mij ga ik er echt eentje oplopen. Net 2 uur wezen spinnen en ik kan nu amper lopen... Tevens ook verschrikkelijk koud in het lijf maar warm in het hoofd en een partij hoofdpijn waar je niet vrolijk van wordt..
Nice!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om je weer goed gemutst te maken, heb vandaag een pocket rocket voor op de mtb besteld aangezien de andere zo goed bevalt
Ik zei nog tegen die man in de winkel. Ik zoek een pomp, maar wel met een rare naam. De pocket rocket. Beetje dubbelzinnige naam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:11 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Nice!
Ga vandaag maar lekker op tijd naar bed, morgen weer om 6.30 op voor college van 9.00 tot 19.00
Durf je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Volgens een blik op de kaart gaan we daar niet zo snel achter komen.
(gelukkig voor jou!)
Daarom ben ik ook met geen stok dat continent in te slaan. Beterschap!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef JohnDDD het volgende:
Ben met Kerst in Afrika geweest. Kan sinds een maand niet meer fatsoenlijk sporten helaas...eerst pijntjes en steken rechts achter de ribbenkast, toen links, toen beide kanten en midden in, opeens last van opspelend maagzuur, misselijkheid. Maagzuurremmers hielpen een beetje maar het kwam terug. Nu aan de antibiotica omdat ik een parasiet zou hebben opgelopen (de blastocystis hominis), maar 35% van de Nederlanders schijnt die te hebben en heeft er geen last van. Antibiotica lijkt maar weinig te helpen; zwaar kuurtje, 3 maal daags 10 dagen lang.
Erg vervelend, heb erg de pest in want ik heb veel zin om weer eens een lange tocht te maken. Als de kuur voorbij is, ga ik gewoon eens kijken hoe het gaat op de fiets...
Ik ook niet. Mijn vriendin roept steeds dat ze naar Thailand wil... ook daar hoef ik niet 123 heen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:52 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook met geen stok dat continent in te slaan. Beterschap!
Zondag uitrijden+warmrijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef Tommeke het volgende:
Ik kan niet naar die 300
Zaterdags tijdrit, maandags koers
Ik ook niet. Allerlei kutinsecten en het volk in die steden lijkt me ook alles behalve leuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn vriendin roept steeds dat ze naar Thailand wil... ook daar hoef ik niet 123 heen.
Thailand lijkt me wel oké. Afrika is misschien nog een beetje heftiger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn vriendin roept steeds dat ze naar Thailand wil... ook daar hoef ik niet 123 heen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:52 schreef eentwee het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook met geen stok dat continent in te slaan. Beterschap!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef Patroon het volgende:
[..]
Avontuurlijk volkje hoor, die wielrennersquote:Op woensdag 22 februari 2012 06:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zondag uitrijden+warmrijden.
[..]
Ik ook niet. Allerlei kutinsecten en het volk in die steden lijkt me ook alles behalve leuk.
Zet deze dan ook maar in het rijtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Avontuurlijk volkje hoor, die wielrenners
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef Tommeke het volgende:
Ik kan niet naar die 300
Zaterdags tijdrit, maandags koers
Ja, is misschien wel beter maar ik heb nog een hoop oude wielen en die rijd ik in de pekeltijd een beetje op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:24 schreef Oksel het volgende:
Kaas > Marktplaats.Pleur die oude zooi weg, koop een nieuw setje voor 100 EUR.
He, ik ren geen wiel, ik velo vakantiequote:Op woensdag 22 februari 2012 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Avontuurlijk volkje hoor, die wielrenners
Tijdens de koers wel danquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:58 schreef Tommeke het volgende:
De dag voor een koers speel ik niet eens met m'n pik
Waar ben je geweest dan? Het lijkt me wel uniek en ontzettend mooie natuur enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:59 schreef JohnDDD het volgende:
Bedankt voor de goede wensen. Ik hoop snel weer op de fiets te zitten. Momenteel beperk ik me tot woon-werkverkeer en dat gaat redelijk maar echt veel energie heb ik niet. Op zich voel ik me goed maar die misselijkheid, zuuropspelingen en steken zijn vreselijk.
Afrika, tsja, de meeste mensen komen zonder problemen thuis, maar ik ga er niet meer naar terug. Ook omdat ik het op zich eigenlijk niets vind....heb er wel mooi gefietst
quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:58 schreef Tommeke het volgende:
In Senegal! Is idd prachtig, mooie dieren en natuur gezien....qua mensen wel vermoeiend; Afrikanen begrijpen niet zoveel van dingen als privacy ... ze zijn al met al een beetje opdringerig en vervelend, ook omdat ze meestal wat van je willen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar ben je geweest dan? Het lijkt me wel uniek en ontzettend mooie natuur enzo.
Jazeker maakt dat iets uit. Een beetje spanning opbouwen zorgt voor een goedgevulde fietsbroek, wat er uiteraard zeer soignee uitziet:quote:
Uitstekende tip. Glaasje whiskey erbij en je bent helemaal het mannetje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:32 schreef Tommeke het volgende:
Eigenlijk moet je rukken en dan stoppen zodat je net niet klaarkomt. Goed voor je testosteronspiegel!
Pozzatoquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:58 schreef Tommeke het volgende:
Wel voor het zingen de kerk uit! Eigenlijk niet zingen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef Patroon het volgende:
Rukken![]()
Een ekte eindzbaas heeft daar een vriendin voor
Nee 3 dagen voor de wedstrijd ga ik nooit zingen.. spanning opbouwen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wel voor het zingen de kerk uit! Eigenlijk niet zingen!
Ik doe dat nooit aan een paaltjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:19 schreef Freddeh het volgende:
Dat paaltje is altijd bezet als ik aan kom rijden Vinnie...Meestal staat er al iemand, zoals bijvoorbeeld Cyclinggirl of Cyclingboy. Noobs
Joehoeeeequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jazeker maakt dat iets uit. Een beetje spanning opbouwen zorgt voor een goedgevulde fietsbroek, wat er uiteraard zeer soignee uitziet:
[ afbeelding ]
Meid, trek het je niet aan, jij hebt andere dingenquote:
Nee, dat was je mannetje iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:41 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik doe dat nooit aan een paaltje
Discussiepuntje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Meid, trek het je niet aan, jij hebt andere dingen
Freddeh, ik vroeg laatst of je weekends altijd in Appelscha bent. Maar die vraag heb je zeker gemist. Dus bij dezequote:Op woensdag 22 februari 2012 18:24 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Nee, dat was je mannetje idd
[..]
Discussiepuntje.
Ik zou zeggen, gooi er eens wat foto's van vrouwen tegenaan om het te compenserenquote:
Patroon, daar heb ik een pagina geleden antwoord op gegevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Freddeh, ik vroeg laatst of je weekends altijd in Appelscha bent. Maar die vraag heb je zeker gemist. Dus bij deze
Foto's van CyclingGirl.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gooi er eens wat foto's van vrouwen tegenaan om het te compenseren
Kan je 'm een beetje uitzetten op googlemaps? Of wat plaatsjes opnoemen waar de tocht doorheengaat? Vind ik wel leuk om even te zien.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef ultra_ivo het volgende:
De kleine aanpassingen aan de 300 route zijn op papier klaar. 16km meer Ravel. En voor de liefhebbes, de Luxemburgse grens is nu aan te tikken met een ommetje van 2km.
Ah antwoord gemist dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Patroon, daar heb ik een pagina geleden antwoord op gegeven
Dus: Ieder weekend, maar ik zou als ik jou was dit weekend niet je spatbordje komen halen omdat iedereen ziek op bed ligt daar. Zou het zonde vinden als jij wat van ons meekrijgt naar huis, behalve je spatbordje
Ah, licht verhoogde hartslag is D2. Train je altijd zo? Wat is je doel?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef Oksel het volgende:
HF? Omslagpunt? Geen idee. Licht versnelde ademhaling, gok op continue 60-70% van mijn vermogen, behalve bij de klimmetjes, dan gaat het naar 90-95%. Had harder gekund, maar niet veel harder. Te koud. Dus 28km/h. Ik denk dat ik de 30km/h wel had gehaald gemiddeld, maar dan ga ik gek fietsen, niet remmen, bochten afsnijden, en continue in het rood. Niet nuttig.
Het enige verschil tov van vorig jaar is dat de route nu niet meer naar het centrum van Gouvy gaat maar vanuit Gouvy richting Luxemburg. Ongeveer 1km voor de Luxemburgse grens rechtsaf de Ravel 163 op en van daaruit naar Bastenaken. http://www.gouvy.eu/ravel/index.htmlquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je 'm een beetje uitzetten op googlemaps? Of wat plaatsjes opnoemen waar de tocht doorheengaat? Vind ik wel leuk om even te zien.
Lol pedalen? Ik zag die hele fiets niet eens..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Zonder pedalen is 't lastig fietsen op zo'n Stradalli.
En die hoge hakken trappen ook best lastig gok ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:37 schreef ultra_ivo het volgende:
Zonder pedalen is 't lastig fietsen op zo'n Stradalli.
Thailand IS gewoon Okay! Ook voor een fietsvakantie van een week of 4.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Thailand lijkt me wel oké. Afrika is misschien nog een beetje heftiger.
Ik wil er iig wel een rondje op fietsen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lol pedalen? Ik zag die hele fiets niet eens..
Gerard Kaasplank, ouwe snoepert!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo´n lekkere strakke blonde meid op een racefiets!
Best een strak frame, alleen jammer van die vieze witte spaken, de sram groep en dat zadel voor een olifantenreet.quote:
Ja, waar is die pic gebleven..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gerard Kaasplank, ouwe snoepert!
SRAM is ook niet soignee? Ik vind dat juist best een mooie groep, op die lelijke massieve kettingbladen na. Shifters enzo zien er wel mooi uit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Best een strak frame, alleen jammer van die vieze witte spaken, de sram groep en dat zadel voor een olifantenreet.
Hoe werkt dit? Lijkt me ook wel geinig! Is het risico dat GPS-onnauwkeurigheid e.e.a. verpest niet heel groot? Onder die bomen heb ik nauwelijks een fatsoenlijk signaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
4 seconden![]()
http://app.strava.com/segments/865498
App downloaden voor Iphone of Android op Strava.com. Werkt ook met gps Garmins. Vrijwel alle klimmen op de heuvelrug zijn al als "segment" opgenomen op die website en als je er dan fietst kom je, als het goed is, automatisch in zo'n klassement te staan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:50 schreef eentwee het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Lijkt me ook wel geinig! Is het risico dat GPS-onnauwkeurigheid e.e.a. verpest niet heel groot? Onder die bomen heb ik nauwelijks een fatsoenlijk signaal.
Heel vet. Ik gebruik iMapmyride wat ook goed werkt. Volgens mij werkt Strava niet voor Android HTC Desire HD. Ik kan hem iig niet downloaden in de market.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
App downloaden voor Iphone of Android op Strava.com. Werkt ook met gps Garmins. Vrijwel alle klimmen op de heuvelrug zijn al als "segment" opgenomen op die website en als je er dan fietst kom je, als het goed is, automatisch in zo'n klassement te staan.
Hij is echt vrij nauwkeurig hoor, een stuk beter dan andere apps die ik heb geprobeerd. Zo is het bv zelfs zichtbaar als je aan de andere kant van de weg gaat fietsen. M'n tijd komt ook goed overeen met mijn eigen tijdswaarneming (stopwatch op fietscomputer) tijdens de klim.
Hier? https://market.android.com/details?id=com.strava Of kan je bij android niet alle apps op alle toestellen downloaden?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Heel vet. Ik gebruik iMapmyride wat ook goed werkt. Volgens mij werkt Strava niet voor Android HTC Desire HD. Ik kan hem iig niet downloaden in de market.
verklaard een hoop:quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hier? https://market.android.com/details?id=com.strava Of kan je bij android niet alle apps op alle toestellen downloaden?
Geef mij maar weer de schuldquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die mocht niet in de OP van kannovinnie
Uiteraard heb ik ook een Desire HD.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
verklaard een hoop:
NOTE ON GPS SUPPORT:
Strava depends on GPS for recording activities. In some devices, the GPS does not work properly and Strava will not record effectively. If your Strava recordings show poor location estimation behavior, please try to update the operating system to the most recent version. We recommend running Android version 2.3.3 or above. Furthermore, there are some devices which have consistently poor performance with no known remedies. On these devices we restrict installation of Strava, for example Samsung Galaxy S and Nexus One (among others). See our support site for more information: http://support.strava.com(...)on-my-android-device
Maar jij had toch een garmin edge?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
verklaard een hoop:
NOTE ON GPS SUPPORT:
Strava depends on GPS for recording activities. In some devices, the GPS does not work properly and Strava will not record effectively. If your Strava recordings show poor location estimation behavior, please try to update the operating system to the most recent version. We recommend running Android version 2.3.3 or above. Furthermore, there are some devices which have consistently poor performance with no known remedies. On these devices we restrict installation of Strava, for example Samsung Galaxy S and Nexus One (among others). See our support site for more information: http://support.strava.com(...)on-my-android-device
Niks mis met de gps van de Iphone 4 hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:23 schreef eentwee het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik ook een Desire HD.!!! Waarom lees je nooit VANTEVOREN dat je telefoon kut is maar moet je daar altijd zelf achter komen? Geloof ik me, ik doe altijd uitgebreid onderzoek, reviews etc. Maar de GPS in iphones is nog slechter dus waarom dat wel mag?
Ik heb nu trouwens versie 2.2, kan ik die updaten naar 2.3.3?
Ja? wat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Meid, trek het je niet aan, jij hebt andere dingen
Nee dit keer niet dan heb ik ook eens wat om naar te kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gooi er eens wat foto's van vrouwen tegenaan om het te compenseren
Grrr ik ben niet bloondddddquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo´n lekkere strakke blonde meid op een racefiets!
Nee hoor, is gewoon gratis. Je moet alleen voor wat rare extra functie's betalen; een "suffer-score" en de mogelijkheid om die klassementen te sorteren op bv leeftijdscategorie of man/vrouw.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:33 schreef eentwee het volgende:
Ja ik bedoelde ook de 3G. Ik heb trouwens nog wel een bluetooth gps muis. Want bij mijn vorige HTC was de interne gps ook al slecht. Maar je moet voor Strava betalen zie ik? Daar heb ik sowieso geen zin in.
Theoretisch....borstkas accesoiresquote:
Gij bende hier de mod jonguh!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geef mij maar weer de schuld
Ja ik dacht al dat weten jullie zo langzamerhand wel hahaha, grote zijn ook niet aerodynamischquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Theoretisch....borstkas accesoiresdie we als man missen? Maar hoeveel, is natuurlijk ook afhankelijk van natuurlijke aanleg en hoeveel je traint enzo. Op basis van je uitspraken hier en je fietsprogramma en je Facebook....zit je op dat gebied meer richting Marianne Vos dan Dolly Parton, vermoed ik
Dit was toch CyclingGirl?quote:
Ik doe zelf vaak banaan of iets van een mueslireep ofzo. Of een smeuige eierkoek, die droge eierkoeken zijn niet weg te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Yankee het volgende:
Hebben jullie nog aanraders wat betreft voedsel voor op de fiets? Eet nu meestal of ah fruitrepen of kruidkoek oid van peijnenburg
Nee hoor, die camelbag droeg hij om z'n lichaam een meer aerodynamische vorm te geven.. Anders zou hij het wel op z'n rug dragen héquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:37 schreef CyclingGirl het volgende:
hahah wat een onzin joh alleen maar omdat een bidon niet aerodynamisch is hahahah.
en nogmaals ik ben niet blond
Zelf repen bakken als proflavioquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Yankee het volgende:
Hebben jullie nog aanraders wat betreft voedsel voor op de fiets? Eet nu meestal of ah fruitrepen of kruidkoek oid van peijnenburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Heb net even weer zijn site bekeken. Wat een mongoolquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zelf repen bakken als proflavio
Als we weer eens op de fiets zitten vertel ik wel een paar mooie verhalen over hem. Je komt niet meer bij!quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Heb net even weer zijn site bekeken. Wat een mongool
Vind je? Op sommige dagen lijkt het alsof ik hier meer vrouwen dan mannen tegen komquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:08 schreef Freddeh het volgende:
Van jou als gay in zo'n shirt? Doe maar niet
Maar toch, er is echt een ernstig tekort aan wielrennende vrouwen. Snap niet hoe dat komt.
waarom zouden we dat doen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:11 schreef Freddeh het volgende:
We gaan niet maandag met z'n allen 40 dagen social media vasten toch? Want dan zit ik hier straks 40 dagen helemaal alleen weg te kwijnen.
Aangezien er in de meuslirepen veel te weinig energie zit om je energievoorraad goed aan te vullen, neem ik vaak 2dubbele kruidkoek met laag jam ertussen, of ik smeer wat brood met jam. Steek 1/2 bananen bij me, ik ben een grote eter op de fiets.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:08 schreef Yankee het volgende:
Jij werkte toch op Schiphol rijk? Bus 287 toevallig?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:43 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou ja, de manier waarop hier soms over de kleur van sokken ed gepraat wordt, lijkt het soms net de huishoudbeurs![]()
En nee, daar ga ik niet zelf naar toe dat ik dat weetmaar de trein stopt nu extra bij rai om dat kakelende beursvolk in te laden, ik heb het zwaar deze week in de trein....
![]()
![]()
Daar pers ik me elke dag ook in ja.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij werkte toch op Schiphol rijk? Bus 287 toevallig?
Grappig. Welke tijden? Wie weet zitten we al een half jaar lang elke dag bij elkaar in de busquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:31 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Daar pers ik me elke dag ook in ja.....
Half 9 zit ik al aan de derde/vierde kop koffiequote:Op donderdag 23 februari 2012 17:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
's ochtend rond half 9...'s middags hangt het er van af.
Ik heb mijne in terpetine gelegt. Mede op aanraden vanuit dit topic. Dat werkt echt als een tiet. Same voor cassette. Gewoon in een bakje terpetine zetten en daarna even afvegen/spoelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, net al het gereedschap gehaald om m'n ketting en casette af te nemen. Hoe kan ik straks nou het beste die ketting schoonmaken? Heb nog wat wasbenzine maar dat zou niet goed zijn lees je wel eens.. Iemand nog tips?
Ketting doe ik meestal alleen met een oude handdoek, als er veel vuil op zit eerst wat wd40 erop spuiten. Af en toe haal ik hem los en dan gebruik ik ook wel een harde borstel en een sopje. Cassette laat ik er meestal gewoon op, harde borstel is dan ook handig. Als je hem loshaalt is een beetje sop/wd40 + handdoek goed om hem weer blinkend te krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zo, net al het gereedschap gehaald om m'n ketting en casette af te nemen. Hoe kan ik straks nou het beste die ketting schoonmaken? Heb nog wat wasbenzine maar dat zou niet goed zijn lees je wel eens.. Iemand nog tips?
Klopt helemaal. Toen ik nog altijd veel te intensief fietste at ik altijd zoveel. Nu doseer ik mijn trainingen meer waardoor ik ook minder hoef te eten. Alleen neem ik nog altijd teveel mee uit angst honger te krijgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:18 schreef eentwee het volgende:
Als je zoveel eten nodig heb train je misschien ook wel te intensief? Of eet je vantevoren te weinig? Bij lange tochten met klimwerk eet ik ook veel maar bij rustige ritjes veel minder. Een mueslireep kan ik best even op vooruit. Snelle jelles zijn echt bommen. Ik vind bammetjes trouwens nog lekkerder, die donkere. Of heten ze tegenwoordig.. 'complete start' ofzo. Alsof je zo'n suikerbonk moet eten als ontbijt
Het is nu wel echt nodig om eens goed schoon te maken. Daarna kan ik alles hopelijk met een beetje onderhoud redelijk schoon houden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:32 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ketting doe ik meestal alleen met een oude handdoek, als er veel vuil op zit eerst wat wd40 erop spuiten. Af en toe haal ik hem los en dan gebruik ik ook wel een harde borstel en een sopje. Cassette laat ik er meestal gewoon op, harde borstel is dan ook handig. Als je hem loshaalt is een beetje sop/wd40 + handdoek goed om hem weer blinkend te krijgen.
Jahoor, geen probleem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is nu wel echt nodig om eens goed schoon te maken. Daarna kan ik alles hopelijk met een beetje onderhoud redelijk schoon houden.
Er zit achter m'n casette trouwens nog zo'n (oorspronkelijk) doorzichtige schijf. Vind ik niet echt mooi. Kan ik de er gewoon afhalen?
Om te voorkomen dat je ketting tussen je kettingwielen en je spaken inkomt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Waar is dat ding dan voor?
Wanneer kan dat dan gebeuren? Je kan toch niet zo ver doorschakelen dat ie eraf vliegt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat je ketting tussen je kettingwielen en je spaken inkomt.
Bij de mtb heb je dat wel eens als extra beveiliging. Volgens mij heeft de deore dat soms.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer kan dat dan gebeuren? Je kan toch niet zo ver doorschakelen dat ie eraf vliegt?
Als je je achterderrie zo afstelt dat-ie iets te ver naar binnen schakelt, kan dat inderdaad gebeuren. Nog nooit meegemaakt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer kan dat dan gebeuren? Je kan toch niet zo ver doorschakelen dat ie eraf vliegt?
Nee, maar ik heb nu dan ook zo'n plastic schijf zitten daarquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je je achterderrie zo afstelt dat-ie iets te ver naar binnen schakelt, kan dat inderdaad gebeuren. Nog nooit meegemaakt?
Laat het de soignépolitie niet horenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nu dan ook zo'n plastic schijf zitten daar
Voor sukkels die niet weten hoe je een derraileur moet afstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mooi![]()
Waar is dat ding dan voor?
Echt iets voor mij dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor sukkels die niet weten hoe je een derraileur moet afstellen.
Ik ga het gewoon proberen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Laat 'm dan maar lekker zitten.
Neuj, ga dit jaar proberen zoveel mogelijk zelf te doen. Beetje Youtube erbij, nog even die fiets onderhoudgids aanschaffen. Merkte dat ik het de laatste tijd steeds leuker begon te vinden om een beetje aan de remmen te prutsen enzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
Of laat je fietsenmaker het doen.
Ik zou er 60 Euro voor geven dus die droom lijkt me realiseerbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:56 schreef JennaSometimes het volgende:
Niet hier om een wielrenner te gaan worden, maar van een fiets als dit zit ik nou van te dromen.
[ afbeelding ]
Dit. Zulke fietsen vind je voor een paar tientjes op iedere rommelmarkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou er 60 Euro voor geven dus die droom lijkt me realiseerbaar.
Inderdaad. Zo'n mooie blauwe gios. En dan l'eroica fietsen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Oksel het volgende:
Uurtje hardgelopen, werkt ook. A.s. zondag Wilgenweard Wintermarathon, 75 of 100km op de ATB.
Ik koop ook nog wel eens een klassieker denk ik. Iets tofs.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:48 schreef cafca het volgende:
Hier in het dorp organiseren ze dit jaar ook zo'n retro-toertocht. Eigenlijk toch wel spijt dat ik vorig jaar mijn stalen ros weggedaan heb
Om hem daarna zeker direct van die steiger af te trappen. Man man, dat soort werk hing bij mij in de tachtiger jaren van de vorige eeuw in de garage maar nu zou ik het zo bij het grof vuil neerzetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou er 60 Euro voor geven dus die droom lijkt me realiseerbaar.
U had een droom? Geen probleem Buzz en Kaas trappen hem vakkundig de grond in!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 05:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Om hem daarna zeker direct van die steiger af te trappen. Man man, dat soort werk hing bij mij in de tachtiger jaren van de vorige eeuw in de garage maar nu zou ik het zo bij het grof vuil neerzetten.
Moergestel, 13 mei.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]![]()
Waar? Wanneer?
Heb genoeg (neo)klassiekers in huis.
Ik niet, ik verdien er mijn brood op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 05:37 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Om hem daarna zeker direct van die steiger af te trappen. Man man, dat soort werk hing bij mij in de tachtiger jaren van de vorige eeuw in de garage maar nu zou ik het zo bij het grof vuil neerzetten.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:57 schreef Freddeh het volgende:
Het was +35C die avond Fab, ze waren zo gek om haar met lange mouwtjes op pad te sturen want dat leek zo mooi soignee.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
CG, zie ik dat goed, had je je hemd openstaan op die foto![]()
![]()
Nee dat was het niet LOL ik moest ineens starten ze hadden de start vervroegd dus ik kwam aanrijden en kon gelijk een vliegende start doen toen was ik vergeten mijn aeropak dicht te doen ook lekker aerodynamischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters gonna hate.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 05:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
U had een droom? Geen probleem Buzz en Kaas trappen hem vakkundig de grond in!
En toch... Het was veel te warm voor dat soort shitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:52 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
[..]
Nee dat was het niet LOL ik moest ineens starten ze hadden de start vervroegd dus ik kwam aanrijden en kon gelijk een vliegende start doen toen was ik vergeten mijn aeropak dicht te doen ook lekker aerodynamisch
Geef nou gewoon toe dat jij ook voorstander bent van topless wielrennen voor damesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:03 schreef Freddeh het volgende:
[..]
En toch... Het was veel te warm voor dat soort shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Waarom dan? Klinkt juist bij uitstek als een gelegenheid waar liefhebbers met teveel geld en handelaren op af komen..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 05:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Je moet ook breder kijken. Bijvoorbeeld volgende maand op de Stalen Ros beurs in Neerkant.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:19 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat jij ook voorstander bent van topless wielrennen voor dames
Prima, ik geef de testikels wel af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook. Volgens mij moet je een beetje geluk hebben dat je net iemand treft die er niet zoveel verstand van heeft. Op van die rommelmarktjes in Zeeland zie ik soms wel eens mooie dingen staan die je voor weinig mag meenemen. Koop altijd m'n stationsfietsen daar voor maximaal een tientje, dingen zouden hier in Utrecht minstens 75 E kosten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Waarom dan? Klinkt juist bij uitstek als een gelegenheid waar liefhebbers met teveel geld en handelaren op af komen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kon hem net ook downloaden. Zal me ff aanmelden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de Strava-gebruikers; ik heb even een Fok Recreatieve wielrenners club opgericht! Komt allen!
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrenners
Ik sta erbij!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de Strava-gebruikers; ik heb even een Fok Recreatieve wielrenners club opgericht! Komt allen!
http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrenners
Liefhebbers wel en handelaren ook. Maar met heel betaalbare prijzen. Ik merk regelmatig dat de handelaren die ook op ebay zitten in Neerkant minder vragen voor hun producten. En met de hoeveelheid kennis die daar rondloopt waagt bijna niemand zich eraan om rotzooi te verkopen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Waarom dan? Klinkt juist bij uitstek als een gelegenheid waar liefhebbers met teveel geld en handelaren op af komen..
Zeker Frieschquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:56 schreef Snokker het volgende:
[..]
Omdat ik dit toepasselijker vind.
Edit: ik noem namelijk elke wielrenner een Snokker
Het komt van het gezegde "een snok er aan geven".quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ook ergens anders aan denken..
Patroon heeft zijn usernaam in Rukeend veranderd dus.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ook ergens anders aan denken..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Patroon heeft zijn usernaam in Rukeend veranderd dus.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wacht maar tot je z'n nieuwe usericon ziet
ben je al miljonair?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:01 schreef Oksel het volgende:
Ik ben bier aan het drinken. Aan het nagenieten van de successen van deze week.
Als ondernemer heb je toch nooit weekend?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:00 schreef Oksel het volgende:
Je bent gewoon een mietje.
Goed, dat is er uit. Weekend.
Sponsor fokteam?quote:
Met zonnepanelen om je telefoon op te laden?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:18 schreef Oksel het volgende:
Denk d'r wel over om een eigen tenue te ontwikkelen. Maar heb d'r geen tijd voor..
Welkom in mijn wereld, maat....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:08 schreef Oksel het volgende:
Ik mag geen nieuwe fiets kopen van de vrouw. Ook geen nieuwe auto. Ook geen Z4. Ik mag ook niets
Kwam deze al een keer tegen. Hele hype zie ik.quote:
Ja, maar was dat mijn beslissing denk je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:17 schreef Oksel het volgende:
Jij koopt er huizen van. Dan is je geld ook op
Lelijk zegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:05 schreef Oksel het volgende:
http://link.marktplaats.nl/533320066
Niet slecht.
Die bareback-boerderij? Gaat dat niet door?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:35 schreef Freddeh het volgende:
Hey, wie heeft je dat verteld?Dat zou binnen de ledenvergadering blijven
Jawel, maar plannen zitten even in de vrieskistquote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die bareback-boerderij? Gaat dat niet door?
Wat ik me serieus afvraag, hoe kan je in godsnaam 4.4k voor een fiets betalen om er een jaar later mee te stoppen om toch maar die andere sport te gaan doen. Want dan ben je toch gewoon het grootste uilskuiken wat er rondloopt? 'Hij heeft een euro per gefietste kilometer uitgegevenquote:
Ah komop man, wat een draak van een fiets. Die kleurstelling.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:40 schreef Oksel het volgende:
Kinky, zo'n vrieskist.
En Kaas, ik dacht dat je smaak had.
Ik ben even rondje rustig fietsen. Morgen 75km ATB tocht, zomermarathon ofzo.
Ik vind vooral dat rode in de wielen lelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ah komop man, wat een draak van een fiets. Die kleurstelling.
Dat heb je met die FFWD decals, maar die heb je er zo vanaf. Bij FFWD kun je volgens mij zelfs decals in aangepaste kleurstellingen bestellen, met celeste ofzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind vooral dat rode in de wielen lelijk.
Ja en bovendien niet vernaggeld met witte onderdelen. Een fiets met veel wit moet zwarte afmontage.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:31 schreef Yankee het volgende:
Die is inderdaad nog wel een flink stukje vetter
Slecht weer voor de omloopquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
Het ziet er heerlijk uit buiten.
Tof, die je laatst poste?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:52 schreef cafca het volgende:
Vandaag een Bianchi besteld voor de vrouw! Volgende week ophalen
Hehe, ben wel met je eens. Maar ik had vandaag (sta niet op de foto) ook een mutsje op. Toch fijn voor je oortjes.quote:
Zo koud was het niet hoor.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hehe, ben wel met je eens. Maar ik had vandaag (sta niet op de foto) ook een mutsje op. Toch fijn voor je oortjes.
Had achteraf idd best gekund. Maar toen we 9uur vertrokken was het nog wel wat frisser dan later.quote:
Zomermarathon? Niet een beetje erg vroeg?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:24 schreef Oksel het volgende:
Even rondje Holterberg gedaan, 50km, heel rustig aan gedaan. Morgen zomermarathon, 75km op de ATB. Afzien.
Valt mee, hij heeft heel de zomer nog om die 75km af te maken danquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Zomermarathon? Niet een beetje erg vroeg?
Jaja, Oksel kan binnenkort van de Tour van 2010 gaan genieten. Als hij een tv-aansluiting zou hebbenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, lopen ze tegenwoordig nog maar 8 maanden achter?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 20:52 schreef cafca het volgende:
Ach, lopen ze tegenwoordig nog maar 8 maanden achter?
Dat vraag ik me ook af ja. Beetje raar dat ze met zonder helm fietsen ja.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jaja, Oksel kan binnenkort van de Tour van 2010 gaan genieten. Als hij een tv-aansluiting zou hebben
Waarom doen de mutsdragers hun helm niet over de muts? Gaat toch prima? Doe ik ook altijd.
Qua verhouding van wielen-frame ziet het er nogal gek uit, maar ik ga er dan vanuit dat je vrouw niet zo heel lang is. Wel een mooie fiets hoor!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal gepost, maar deze:
[ afbeelding ]
Hebben jullie geen Haak meer op de broek bij Otto?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:39 schreef Patroon het volgende:
Vandaag heerlijk 3uren en 36 minuten gefietst a 100km. Prachtig weer!
[ afbeelding ]
Nog een paar nieuwe sokken op de kop getikt. Van die hoge.
[ afbeelding ]
Ik vind een muts onder de helm echt verschrikkelijk zitten. Zelfs zo'n dun sportmutsje van Ultima. Maar is het niet mijn eigen risico?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jaja, Oksel kan binnenkort van de Tour van 2010 gaan genieten. Als hij een tv-aansluiting zou hebben
Waarom doen de mutsdragers hun helm niet over de muts? Gaat toch prima? Doe ik ook altijd.
Nee jammer hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hebben jullie geen Haak meer op de broek bij Otto?
Deels. Laatst is een kennis van mij ook flink de sjaak geweest toen ze gingen kanoen op het ijselmeer, omdat er 2 waren met neopreen pakken ipv droogpakken raakten die onderkoelt en moesten ze door de KNRM van het water afgehaald worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:49 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik vind een muts onder de helm echt verschrikkelijk zitten. Zelfs zo'n dun sportmutsje van Ultima. Maar is het niet mijn eigen risico?
De helm gaat bij ons 90% van de tijd op.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja. Beetje raar dat ze met zonder helm fietsen ja.
Want interesseert mij je kano? Trouwens fucking offtopic om even in de zeik sfeer mee te gaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deels. Laatst is een kennis van mij ook flink de sjaak geweest toen ze gingen kanoen op het ijselmeer, omdat er 2 waren met neopreen pakken ipv droogpakken raakten die onderkoelt en moesten ze door de KNRM van het water afgehaald worden.
Natuurlijk niet echt te vergelijken, maar ik zou er niet zo happig op zijn om veel tochten te fietsen met iemand zonder helm. Zeker geen MTB tochten.
Dat vond ik zo'n mooie uitdrukkingquote:
Kano je moet gewoon eens wat minder lullen en meer fietsen. Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:55 schreef kanovinnie het volgende:
Is dit het punt waar ik over spatborden kan beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |