Dan speel je ook het verkeerde spelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al, geen quests meer... ik ben ook klaar, ik ga nog een ander character uitproberenBest saai, alle quests weer overnieuw doen
![]()
Hoezo dat? Als ik de hele beta al heb gedaan en doe het daarna met een ander character, dan is het toch echt precies hetzelfdequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan speel je ook het verkeerde spel
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik Diablo II zo lang heb gespeeld. Nou ja, eigenlijk niet, de lol met mensen in multiplayer. De quests ken je op je duimpjequote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dan speel je ook het verkeerde spel
En er zit gewoon een verslavingsfactor in: tof verhaal + goede gameplay = great fun.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me ook nog steeds af waarom ik Diablo II zo lang heb gespeeld. Nou ja, eigenlijk niet, de lol met mensen in multiplayer. De quests ken je op je duimpjeZelfs de weg naar Mephisto en Baal kon je gaan herkennen, want helemaal random waren ze niet
Dat had ik best gewild, maar ik moest onverwacht weg. Anders had het er al opgestaan. Oh wacht, dat doet het nuquote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:37 schreef Sileh het volgende:
Pheno wil vast niet hinten of het vandaag of morgen is eh
Nou ben benieuwd hoeveel reacties er komenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik best gewild, maar ik moest onverwacht weg. Anders had het er al opgestaan. Oh wacht, dat doet het nu
Als we gewoon even afspreken dat er maximaal 20 reacties komen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:25 schreef LinQ het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd hoeveel reacties er komenWordt sowieso de laatste key "contest" waar ik aan mee ga doen, anders wacht ik gewoon braaf tot de release
Ja speel het zelf ook, geen enkel probleem onder windows 7quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:34 schreef GewoneMan het volgende:
heb net de CDs gevonden van Diablo II en uitbereidingwerkt dat gewoon vlekkeloos op windows 7 ?
Dat zeker, ik zat te spelen en voor ik het wist was er een uur voorbij (en was ik misselijk, zodat ik moest stoppenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
En er zit gewoon een verslavingsfactor in: tof verhaal + goede gameplay = great fun.
Het verhaal is na 1x spelen wel duidelijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
En er zit gewoon een verslavingsfactor in: tof verhaal + goede gameplay = great fun.
Dus een verhaal kan maar 1 keer tof zijn en zit daarna in de wegquote:Op zondag 26 februari 2012 07:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het verhaal is na 1x spelen wel duidelijkdie cutscenes keek ik alleen nog als ik nog even wat wilde drinken :p de multiplayer en de daarbijbehorende gameplay is wel erg verslavend geweest. De intro van mijn diii-preview van vorig jaar is dan ook een true story, inclusief reactie van vrouw
Keek je na elke act ook steeds de volledige cutscene?quote:Op zondag 26 februari 2012 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus een verhaal kan maar 1 keer tof zijn en zit daarna in de weg
Ik zit in mijn achtste playthrough van Mass Effect en werk nog steeds de dialogen volledig af. Met Diablo I en II was het niet anders, bleef gewoon alles lezen, zelfs na honderden uren spelen.
Wat is daar grappig aanquote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Keek je na elke act ook steeds de volledige cutscene?
Niet in de weg, maar dan ken ik het. Dan speel ik het spel niet meer voor het verhaal. De eerste keer kijk ik de filmpjes om het verhaal, de tweede keer om me te verbazen om die cinematic graphics, maar na twintig keer heb ik het wel gezien hoorquote:Op zondag 26 februari 2012 10:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus een verhaal kan maar 1 keer tof zijn en zit daarna in de weg
Ik zit in mijn achtste playthrough van Mass Effect en werk nog steeds de dialogen volledig af. Met Diablo I en II was het niet anders, bleef gewoon alles lezen, zelfs na honderden uren spelen.
Ik heb precies hetzelfde: Eerste playthrough voor het verhaal, daarna is het om mijn character te builden. Misschien dat ik later nog wel een tweede keer alles bekijk maar de main focus zal dan toch character building zijnquote:Op zondag 26 februari 2012 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet in de weg, maar dan ken ik het. Dan speel ik het spel niet meer voor het verhaal. De eerste keer kijk ik de filmpjes om het verhaal, de tweede keer om me te verbazen om die cinematic graphics, maar na twintig keer heb ik het wel gezien hoorESC: game on!
Maar iedereen zal dat anders beleven
wat waar ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |