Ik gok in de uitgebreidere versie op die op bepaalde beurzen speelbaar was, daar hebben we wel genoeg footage van gezien dacht ik zo.quote:
Normal was niet per se een simpele walkthrough, in act 2 had je bijv. (ook woestijn toevallig) vervelende mobs in grote aantallen, die je het best lastig konden maken. Dat hoop ik in D3 ook te zien, ook op normal. Maar zo te horen zit dat wel goed.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer builds mogelijk zijn dan in deel 2. En dat het ook een stuk moeilijker wordt als je eenmaal door normal bent gegaan. Die woestijn heeft al een paar vervelende critters in zich, ik heb af en toe gewoon moeten rennen omdat die wespen bv echt enorm snel zijn.
Kijk hier word ik vrolijk vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef cherrycoke het volgende:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4079872821
Jay Wilson wanted to share a message with the Diablo III community:
Some of you might have seen some headlines or a certain (obviously sarcastic) blue post that implies that we're unsteady about where Diablo III stands, and that you should temper your expectations when it comes to the next installment in the Diablo series.
Let me be clear: Nothing could be further from the truth.
As those of you in the beta have seen, the game is in good shape. Actually, I should say that the beta version of the game is in good shape. The latest full build we've been testing here in the office is in great shape.
We get a lot of sympathy from the other teams because of the long hours of crunch our design team is putting in, but the secret is that playing through the game as we do final tuning, bug fixes, and optimizations is a real joy. We always know a Blizzard game is almost ready when we have to ask members of the team to stop playing so they can get their work done. That’s definitely been the case around here.
We think you're going to love Diablo III when it's released, and speaking of release plans, you can seriously expect a launch-date announcement from us in the near future. See, I didn’t say “soon,” so I’m not taunting you.You’ll know as soon as I know for sure the exact date.
And by the way, we want you to have high expectations for Diablo III and all Blizzard games. That’s what pushes us to try to make the best gaming experiences we possibly can. If Diablo III wasn’t a worthy next installment in the Diablo series, we wouldn’t release it. That’s the way we do it. That’s the way we’ve always done it.
As I’ve said many times in the recent past, we think Diablo III is coming along great and we can’t wait for you to get your hands on it. We’re doing all we can to ensure you have one hell of a time once you step foot in Sanctuary…
Also, I think Diablo is much more comparable to the Evil Dead series personally, and those just kept getting better. OK, I know a lot of you prefer Evil Dead 2 to Army of Darkness, but come on, Bruce Campbell fights a squad of little Bruce Campbells! Priceless. =)
Jay Wilson is the Game Director of Diablo 3, and wants to know “Hey, uh, what’s that you got on your face?”
SO CLOSE
Dan zou ik FOK!games volgende week in de gaten houden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef genakt het volgende:
[..]
Helaas gefaald
[..]
Nee dus kreeg er geen een
Ik dacht al, geen quests meer... ik ben ook klaar, ik ga nog een ander character uitproberenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:03 schreef Altron het volgende:
Gisteren even de beta uitgespeeld , deze stopt als je de Skeleton King gekilled heb , je bent dan ongeveer level 10.
Was begonnen als Barbarian , heb daarna een Demon Hunter geprobeerd en ben nu bezig met een Wizard.
Ben 1x een "bug" tegen gekomen , en dit was op m'n Barbarian.
Kreeg af en toe de melding dat ik in een itemslot nog niets had zitten , terwijl dit wel zo was.
Voor de rest speelt het allemaal erg soepel en ziet het er goed uit imo.
Dit smaakt duidelijk naar meer , kan niet wachten tot ie uitkomt.
[edit]
Nog een Key kunnen krijgen Genakt ?
Wil de CE, een skull van Diabloquote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gisteren de beta uitgespeeld als Monk, wat een erg vermakelijke class is. Nu begonnen als Barbarian, dat hakt ook wel lekker weg merk ik. Heb de game afgelopen week maar ergens gepre-ordered voor 45 Euro, mooie prijs. De beta is wel wat easy trouwens, geen enkele keer dood gegaan.
Dat laatste vond ik dus ook, ik ben zelfs geen een keer BIJNA dood gegaan. Jammer dat het zo kort is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
Gisteren de beta uitgespeeld als Monk, wat een erg vermakelijke class is. Nu begonnen als Barbarian, dat hakt ook wel lekker weg merk ik. Heb de game afgelopen week maar ergens gepre-ordered voor 45 Euro, mooie prijs. De beta is wel wat easy trouwens, geen enkele keer dood gegaan.
Het is een demo, wat dacht je dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht al, geen quests meer... ik ben ook klaar, ik ga nog een ander character uitproberenBest saai, alle quests weer overnieuw doen
![]()
Bij beta denken mensen aan de hele game, maar dan vol bugs. Niet zo gek, want dat is de betaversie van een game, anders dan een demo wat een demonstratieversie is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een demo, wat dacht je dan?
Ik had niet verwacht na 1 uurtje spelen al klaar te zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is een demo, wat dacht je dan?
Van die gedachte heb ik minder lastquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij beta denken mensen aan de hele game, maar dan vol bugs. Niet zo gek, want dat is de betaversie van een game, anders dan een demo wat een demonstratieversie is.
De run-knop niet gebruikenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht na 1 uurtje spelen al klaar te zijn geweest.
Ik ga er nog een keer doorheen met een hunterquote:
Leuk, maar je moet denken als consument. Denken als ontwikkelaar is nogal dom als je een product aan de man wilt brengenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van die gedachte heb ik minder lastIk ben dan ook ontwikkelaar, die grenzen zijn bij mij vager
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |