Stonden laatst in een (volgens mij niet uitverkochte) Melkweg the Max. India later op de dag of Grolsch in de middag zou ik zeggen, maar het is ook nog wel zo'n band die á la Pigeon Detectives / Wombats vroeg op de dag in de Alpha kan worden gezet (en het daar niet eens slecht zou doen voor zo'n spot).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ken ze eigenlijk niet, hoe groot zijn ze?
Formaatje Alpha, Grolsch, India ?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef ohnikua het volgende:
Stonden laatst in een (volgens mij niet uitverkochte) Melkweg the Max. India later op de dag of Grolsch in de middag zou ik zeggen, maar het is ook nog wel zo'n band die á la Pigeon Detectives / Wombats vroeg op de dag in de Alpha kan worden gezet (en het daar niet eens slecht zou doen voor zo'n spot).
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:18 schreef ranja het volgende:
India. Grolsch eventueel op een rustig moment (zaterdagmiddag 4 uur ofzo) maar dat zal niet vollopen.
??? doen ze in 2012 niet maar aan de Charlie ???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hmm nou dan moeten ze eerst nog wel even een hitje scoren.
Als 'ie nog bestaan had, had ik gezegd Charlie.
Hij is wel even weggeweest tussendoor jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja, hij is er nog wel, ben er alleen vorig jaar helemaal niet meer geweest.
Ik ga vanavond is luisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Stonden laatst in een (volgens mij niet uitverkochte) Melkweg the Max. India later op de dag of Grolsch in de middag zou ik zeggen, maar het is ook nog wel zo'n band die á la Pigeon Detectives / Wombats vroeg op de dag in de Alpha kan worden gezet (en het daar niet eens slecht zou doen voor zo'n spot).
Enigszins op jouw posts afgaande, denk ik dat je het wel wat vindt. Young For Eternity is een goed album, met oa I Want To Hear What You've Got To Say, With You, Oh Yeah en Rock 'n Roll Queen (gebruikt in een heel vette scene in Rock 'n Rolla, waarbij The Subways ook optreden in die scene).
dan heb je wel wat gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Schema van vorig jaar even doorgekeken: Nee, helemaal niet bij Charlie geweest.
Haha, je, rechtsachter bij de Charlie kan ik me die vergelijking idd wel voorstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er treden best wel leuke bands op bij Charlie, maar het is voor mij een beetje te vergelijken met Paradiso rechtsachter: teveel lallende zuipende boeren.
Weert,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:40 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Haha, je, rechtsachter bij de Charlie kan ik me die vergelijking idd wel voorstellen
Linksvoor is dat al een stuk beter(behalve als je zelf de lallende zuipende boer uit wil hangen natuurlijk
En indiaantje, ik weet niet waar je woont, maar Dry The River speelt over precies een week in Tivoli de Helling. Echt een enorme aanrader, geweldige live band (heb ze na Lowlands ook nog in Bitterzoet en voorprogramma van The Antlers gezien). In Maart komt hun debuut uit, en iets zegt me dat dit wel eens een van de laatste keren kan zijn dat ze op zo'n klein podium te zien zijn...
Damn, nu al gescheiden? Nou, je bent jong zat om te rebounden op Lowlands. Veel plezierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:50 schreef Partingglass het volgende:
Eerste week van Maart komt mijn geld uit de scheiding vrij dan ga ik ook maar eens een kaartje scoren. na 2 jaar afwezig te zijn geweest word het tijd om er weer heen te gaan
De charlie. Daar waar Florence and the Machine stond voor ze echt huge werdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:23 schreef ohnikua het volgende:
[..]
??? doen ze in 2012 niet maar aan de Charlie ???
SBTRKT vorig jaar op De Affaire gezien, was niet echt boeiend imho.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit is ook erg lekker:
Nu gaan er geruchten dat: SISI BAKBAK een alias is van Thom York (Radiohead). Helaas vorig jaar SBTRKT niet gezien, maar vind zijn muziek wel vet!
Stond er de afgelopen jaren niet in volgens mij. Wel als stickyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef Peter het volgende:
Ik mis in de OP een linkje naar het topic 'De elende van Lowlands'
Had wat technische problemen telkens, wat het een beetje verpestte. Wel lekker muziek idd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:42 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit is ook erg lekker:
Nu gaan er geruchten dat: SISI BAKBAK een alias is van Thom York (Radiohead). Helaas vorig jaar SBTRKT niet gezien, maar vind zijn muziek wel vet!
Jups. En laatste twee jaar door allerlei omstandigheden verhinderd geweest. Nu geen geld toen voor verkoop begon maar dit jaar ga ben ik er weer bij. through hell and high waterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, nu al gescheiden? Nou, je bent jong zat om te rebounden op Lowlands. Veel plezier
Zeker, ook wel een kanshebber. Zijn vandaag bevestigd op Benicàssim .quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef brother52 het volgende:
At the drive-in mag wat mij betreft ook wel langskomen.
Ik zou gewoon even wachten tot de week van het festival, dan zijn er doorgaans overal weer kaartjes voor een normale prijs te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:50 schreef Partingglass het volgende:
Eerste week van Maart komt mijn geld uit de scheiding vrij dan ga ik ook maar eens een kaartje scoren. na 2 jaar afwezig te zijn geweest word het tijd om er weer heen te gaan
Die zijn nu ook wel te krijgen. Ik houd gewoon de veilingsites in de gaten voor iets in mijn eigen dorp of er in de buurt. sowieso altijd ophalen en zal in mijn sociale kring late nweten dat ik nog een kaartje zoek. Vaak zijn er wel groepen die 1 of meerdere kaartje over hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even wachten tot de week van het festival, dan zijn er doorgaans overal weer kaartjes voor een normale prijs te krijgen
ah okee, ik dacht uit je post te begrijpen dat je er nu flink de portemonnee wilde trekken en dat lijkt me niet nodig, maar dan had ik je verkeerd geïntepreteerdquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Die zijn nu ook wel te krijgen. Ik houd gewoon de veilingsites in de gaten voor iets in mijn eigen dorp of er in de buurt. sowieso altijd ophalen en zal in mijn sociale kring late nweten dat ik nog een kaartje zoek. Vaak zijn er wel groepen die 1 of meerdere kaartje over hebben.
We zulen zien nog tijd genoeg en aan kaartjes komen zeker omdat ik alleen ga maar 1 kaartje is eigenlijk nooit een probleem voor festivals en concerten. Komt goed.
Ik voorspel dat ze juist een stuk relevanter en 'cooler' zijn dan de 'Grolsch-ouwe-lullen-acts' en, mochten ze komen, gewoon voor een bomvolle Alpha headlinen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gadver Blur. Zet die maar op Pinkpop Classic ofzo. Die zijn ook al bijna 20 jaar niet meer relevant en verre van cool genoeg voor de ouwe lullen-act
In Nederland een stuk groter, zelfs (denk ik). Song 2 is nog steeds een relatief veel gedraaid nummer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad, als ze komen dan zijn ze toch echt wel headliner denk ik.
Ze staat nog op mijn wishlist om eens te zien. Ik denk dat ze kwa publieks trekker ook echt niet kleiner zijn dan een The Stone Roses ofzo.
The Universal, Tender, Boys & Girls, Coffee + TV, Beetlebum...quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Song 2 is inderdaad de volledige muzikale erfenis van Blur die er toe doet. Maar die horen we vast ook wel bij de Alpha Dj's of 90s now. Overbodig dus, dat Blur. Laat maar weg. Boek maar Rage Against the Machine ofzo.
99% van de mensen die ik ken benoemt het 'als dat nummer uit FIFA'quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Tuurlijk heeft Blur genoeg goede platen gemaakt, maar bij het grote publiek denk ik inderdaad dat de meesten alleen maar Song 2 kennen. Of ze herkennen het nummertje van Fifa 98en weten niet eens dat het Blur is.
Maar denk dat het voor de meeste mogelijk Lowlands headliners zal gelden.
Je was een stap vergeten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef indiaantje89 het volgende:
herkenbaar
Zelfde als met Chumbawamba
wie ?
van Tubthumping.
Huh ?
I get knocked down.
wat ?
World Cup 98 ?
Jaaa die ken ik wel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:15 schreef Bosbeetle het volgende:
zo noobie 19de keer, hoe was die eerste?
Haha, ja, in beide gevallen ook nog eens een song waarvan de meeste mensen de originele titel niets zegt.quote:
Jij bent echt grappig, dan bestaat de hele muzikale erfenis van RATM ook maar uit 1 nummer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Song 2 is inderdaad de volledige muzikale erfenis van Blur die er toe doet. Maar die horen we vast ook wel bij de Alpha Dj's of 90s now. Overbodig dus, dat Blur. Laat maar weg. Boek maar Rage Against the Machine ofzo.
Ik zie deze zomer nog geen nieuwe plaat komen. Damon Albarn wil dit jaar vijf albums releasen, het ambitieuze mannetje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:42 schreef WeezerButler het volgende:
Blur zou het kadotje zijn. Nieuwe plaat zou dan uit moeten komen. Fingers crossed
5 albums lijkt me lastig combineren met tourenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zie deze zomer nog geen nieuwe plaat komen. Damon Albarn wil dit jaar vijf albums releasen, het ambitieuze mannetje.
Mooiste dag denk ik ook .quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:05 schreef theodoor9 het volgende:
The Black Keys spelen op de vrijdag volgens hun eigen website. Ze sluiten dus niet het festival af.
Hoezo 2 andere? Ik betwijfel ten zeerste of de Black Keys uberhaupt een afsluiter zullen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooiste dag denk ik ook .
Ben stiekem toch benieuwd naar de andere 2 Alpha afsluiters
Werd op 3FM gezegd van wel, als Elbow het kan moeten The Black Keys het zeker kunnen lijkt me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo 2 andere? Ik betwijfel ten zeerste of de Black Keys uberhaupt een afsluiter zullen zijn.
Denk het wel, zijn op ieder festival waar ze staan een behoorlijk headliner.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoezo 2 andere? Ik betwijfel ten zeerste of de Black Keys uberhaupt een afsluiter zullen zijn.
Hmm ok. Ik vind het bijzonder, aangezien ze nog niet enorm groot zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:29 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Werd op 3FM gezegd van wel, als Elbow het kan moeten The Black Keys het zeker kunnen lijkt me.
Valt mee hoor, als je nagaat dat ze in de USA een tour doen met Arctic Monkeys in het voorprogramma.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmm ok. Ik vind het bijzonder, aangezien ze nog niet enorm groot zijn.
Tsja, wat in Amerika groot is, hoeft dat hier (nog) niet te zijn, en andersom. Hier zullen ze nooit AM in het voorprogramma krijgen, veel eerder andersom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:35 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Valt mee hoor, als je nagaat dat ze in de USA een tour doen met Arctic Monkeys in het voorprogramma.
En het nieuwe album is net wat meer rock 'n roll dus dat is live ook pakkender.
Rock Werchter is ook wel echt een ander festival. Wat daar een headliner is, is over het algemeen voor Lowlands 'te groot', omdat een act niet al het publiek naar de Alpha moet trekken. Daarvoor is het Alphagebied te klein.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat idee had ik eerst ook, hoe groot is de Black Keys nou..
En heb ook het idee dat ze natuurlijk ook wel behoorlijk gehypt worden.
Maar zoals ik al zei headlinen ze o.a.: Coachella, Frequency Festival, Way Out West Festival , Oya Festival ,Highfield en Lowlands Festival.
Maarja wanneer is een band nou een headliner. Arcitc Monkeys & QOFSA staan ook : gewoon op de middag" op Rock Werchter.
En veel mensen hadden ook hun twijfels bij Elbow/The Offspring vorig jaar. Maar is verrassend goed uitgepakt.
Kunnen die elkaar ook niet uit staan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Pulp en Blur na elkaar, wil je bloed backstage?
Dacht het wel, weet het niet zeker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kunnen die elkaar ook niet uit staan?
Ik wist dat Blur vs. Oasis broertjes niet goed ging.
Maar Pulp & Blur wist ik niet
Gaat inderdaad niet gebeuren van Placebo kan de zondag nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok dan maar zo:
Vrijdag
- Franz Ferdinand (een-na-laatste Alpha act)
- The Black Keys
Zaterdag:
- Pulp (een-na-laatste Alpha act)
- Blur (laatste Alpha Act)
Zondag:
- Placebo (een-na-laatste Alpha act)
- Radiohead (laatste Alpha Act)
Gaat niet gebeuren ik weet het
Mijn gok is dat Placebo helemaal niet geboekt gaat worden. We zullen zien!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:10 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Gaat inderdaad niet gebeuren van Placebo kan de zondag niet
Opvallend op frequency festival en highfield staan The Black keys en Placebo beide op dezelfde dag. Ik ga er dus vanuit dat daar Placebo de headliner is. Op lowlands verwacht ik het omgekeerde.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:19 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Mijn gok is dat Placebo helemaal niet geboekt gaat worden. We zullen zien!
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:01 schreef theodoor9 het volgende:
Zou best kunnen, kunnen alleen vrijdag of zaterdag. Denk dat Pukkelpop ze wel boekt. Daarna zouden ze 4 dagen achter elkaar moeten spelen als ze op Lowlands zouden staan. Ik denk dat Lowlands the black keys heeft en Pukkelpop Placebo. (spelen beide donderdags op frequency en zondags op highfield)
Ze worden allemaal een dagje ouder he..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:14 schreef WeezerButler het volgende:
Damon en Jarvis kibbelen wel eens in de media, maar kunnen elkaar best waarderen.
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:02 schreef ohnikua het volgende:
Maak zojuist kennis met het IJslandse Of Monsters And Men.. lijkt mij een typische band voor Lowlands
En dat is maar goed ook. Wat een verzameling saaie uitgerangeerde bejaardenhuismeuk zou dat worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef indiaantje89 het volgende:
-knip-
Gaat niet gebeuren ik weet het
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Wat een verzameling saaie uitgerangeerde bejaardenhuismeuk zou dat worden.
quote:
Zal wel niet, touren volgens mij niet in de zomer. + Ze stonden er vorig jaar al. Was wel fijn optreden!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef allie_wallie het volgende:
zou lekker zijn als Young the Giant even komt!
Prima. Als ze Lowlands dan maar links laten liggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:51 schreef Fuszy het volgende:
Keane heeft een UK tour in juni/juli, dus misschien kunnen die daarna ook nog wel even Europa aan doen?
ik weet het, maar wat was dat top inderdaad!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zal wel niet, touren volgens mij niet in de zomer. + Ze stonden er vorig jaar al. Was wel fijn optreden!
inderdaad, maar liever geen herhalingen meteen het jaar eropquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:55 schreef allie_wallie het volgende:
[..]
ik weet het, maar wat was dat top inderdaad!
Goe bezâg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef theodoor9 het volgende:
Heb even wat artiesten bij de goede dag gezet.
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:31 schreef rioolheffing het volgende:
Ik hoop op Coldplay, Keane en Nickelback.
U2?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
Jullie weten volgens mij al waar ik op hoop, maar dat zal de organisatie wel niet lukken
Daft Punk?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
Jullie weten volgens mij al waar ik op hoop, maar dat zal de organisatie wel niet lukken
Hij treedt niet op en was tot niet zo lang geleden anoniem...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 10:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom zou de organisatie dat niet lukken? Lijkt me niet overdreven dure act?
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik spring toch echt een gat in het dak als Blur zou komen. Iemand hier al eens live gezien?
Hey Sack, droom eens een beetje, en noem jou droom line-up.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook. Wat een verzameling saaie uitgerangeerde bejaardenhuismeuk zou dat worden.
Kun je na gaan hoe goed het zou zijn geweest met Graham er bij.....quote:
Ik denk dat laatste, of een anouncement youtube filmpje. Er staat nog 4 uur op de klok op de website. En er staat bij 21.00. Maarja als dat engelse tijd is klopt er iets niet dacht ik zo..quote:Op zondag 26 februari 2012 16:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Cool gebeurt dat live, of staat er opeens een flyer online ?
Deze bands worden zeer waarschijnlijk vanavond bekend gemaakt voor V met de eerste twee als de dag headliners:quote:Op zondag 26 februari 2012 16:48 schreef theodoor9 het volgende:
Vanavond wordt de line up van V-festival bekend gemaakt. Die bands die daar staan zijn kanshebbers voor de vrijdag van Lowlands.
Noel Gallaghers geef ik een kans, de rest lijkt me ook niet echt. Maar de Killers mag altijd van mijquote:Op zondag 26 februari 2012 18:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als er daarvan meer dan 1 ook op Lowlands staat, eet ik m'n schoen op..
Snow Patrol headlined la RiP dus die komen echt niet ook LL headlinen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:09 schreef Fuszy het volgende:
Dan gok ik op Snow Patrol, Noel en the killers
Mwoah, ben ik helaas nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 26 februari 2012 20:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Snow Patrol headlined la RiP dus die komen echt niet ook LL headlinen.
Ik zat al te kijken XD gebeurde niet zag hem 00.00 springenquote:Op zondag 26 februari 2012 21:02 schreef theodoor9 het volgende:
Haha die klok van V-fest telde dus naar CET. Nog een uur wachten
Daar kunnen ze toch op donderdag staan?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:14 schreef Extrawelt het volgende:
Denk dat The Killers naar Pukkelpop gaan. Past niet meer op LL.
Zou goed kunnen. Wat zijn de Ting Ting's trouwens gezakt...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
http://twitpic.com/8p4cgb
of is dit een fake?
4 dagen achter elkaar wordt niet veel gedaan. Daarnaast, zou Lowlands the Killers en The black keys op 1 dag hebben?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar kunnen ze toch op donderdag staan?
Staat er op inmiddels.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Wat zijn de Ting Ting's trouwens gezakt...
ik zie niet in waarom nietquote:Op zondag 26 februari 2012 22:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
4 dagen achter elkaar wordt niet veel gedaan. Daarnaast, zou Lowlands the Killers en The black keys op 1 dag hebben?
Zal niet onmogelijk zijn, maar ik zie The Killers niet voor The Black Keys staan. (Ervanuitgaande dat de info van 3fm klopt)quote:
Stone Roses zijn veel te duur voor de status die ze in Nederland hebbenquote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar die line-up heeft echt meer een Pinkpop Randje dan :Lowlands achtige namen heb ik het idee.
Het enige interessante voor mij op de Line-Up hiervan zijn The Stone Roses, The Killers en Noel Gallaghers High FLying Birds.
En van mij mag Keane ook wel. Maar daarin ben ik de enige die daar zo over denkt geloof ik
quote:
Grolsch is heel wisselend, Lykke Li kwam daar bijvoorbeeld weer prima uit de verf BRS bijvoorbeeld ook.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]. Maar dan aub niet meer in die Grolsch, welke nog de sfeer van de beste live-acts om zeep kan helpen.
hoewel ik de meest recente nummers niet zo vindquote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
[..]. Maar dan aub niet meer in die Grolsch, welke nog de sfeer van de beste live-acts om zeep kan helpen.
Moet ik je met pijn in mijn hart grotendeels gelijk in geven, al is er op de post-2006 EP's, albums en singles nog veel debuut-waardig materiaal te vinden. Maar inderdaad, als er één band die het groot had kunnen maken hun momentum gemist heeft...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoewel ik de meest recente nummers niet zo vind
Local boy
Peace and quiet
Ben Howard en Frank Turner stonden er vorig jaar nogquote:Op zondag 26 februari 2012 22:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar die line-up heeft echt meer een Pinkpop Randje dan :Lowlands achtige namen heb ik het idee.
Het enige interessante voor mij op de Line-Up hiervan zijn The Stone Roses, The Killers en Noel Gallaghers High FLying Birds.
En van mij mag Keane ook wel. Maar daarin ben ik de enige die daar zo over denkt geloof ik
Exact. Daar staat dan Oasis, maar dan met betere liedjes dan in de 10 jaar daarvoor. Kijkend naar het instant uitverkochte Paradiso-optreden met Miles Kane in het voorprogramma een half jaar daarvoor, zie je maar weer hoe de response van het publiek een optreden kan maken of breken.quote:
Dat was echt geweldig, Die strakke blik ookquote:
Eens. In Den Haag zijn ze vaak echt enorm lomp. Saai, suf. Ik heb bands meegemaakt die in Amsterdam 2 toegiften + een derde gaven..en een dag later in Den Haag 1 toegift.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:51 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Exact. Daar staat dan Oasis, maar dan met betere liedjes dan in de 10 jaar daarvoor. Kijkend naar het instant uitverkochte Paradiso-optreden met Miles Kane in het voorprogramma een half jaar daarvoor, zie je maar weer hoe de response van het publiek een optreden kan maken of breken.
Sigur Ros in de Grolsch is het beste optreden dat ik ooit heb gezienquote:Op zondag 26 februari 2012 22:45 schreef Aisumasen het volgende:
ik heb ze in 2007, 2009 live gezien meerdere keren, vond dat echt tof maar die nieuwste nummersquote:Op zondag 26 februari 2012 22:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Moet ik je met pijn in mijn hart grotendeels gelijk in geven, al is er op de post-2006 EP's, albums en singles nog veel debuut-waardig materiaal te vinden. Maar inderdaad, als er één band die het groot had kunnen maken hun momentum gemist heeft...
Panteraquote:Op zondag 26 februari 2012 15:23 schreef Junkie het volgende:
[..]
Hey Sack, droom eens een beetje, en noem jou droom line-up.
Er heeft, in de gehele 35 jarige geschiedenis van FOK!, nog nooit zoveel geniaals in 1 post gestaanquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:35 schreef Bosbeetle het volgende:
solid harmonie
de rest doet me niet zoveel
Daar ben ik het absoluut mee oneens, maar dat geeft niet. Dat hoort bij LLquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Er heeft, in de gehele 35 jarige geschiedenis van FOK!, nog nooit zoveel geniaals in 1 post gestaan
Whatevs!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het supergrote Beki Onslow-topic Deel 1
Die moet zonder geluid op LowlandsTVquote:
Misschien ook een kwestie van vraag en aanbod. In de UK kunnen ze een miljoen vragen maar in de rest van Europa niet. Misschien zijn ze bv voor Sziget, Lowlands en pukkelpop wel te halen voor een stuk minder.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk ook dat The Stone Roses te duur is. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ze ook pas dit jaar ben leren kennen. En die vroegen ergens in de miljoen ofzo? Daarom zie ik dat ook niet als redelijke kanshebber
Dat ligt vooral aan de ego en het inhalige van dat soorts acts. Het vaste land geeft geen miljoenen uit aan dat soort britse hype-acts, dus ligt het eraan of ze het voor hun ego/portemonnee of de muziek doen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Misschien ook een kwestie van vraag en aanbod. In de UK kunnen ze een miljoen vragen maar in de rest van Europa niet. Misschien zijn ze bv voor Sziget, Lowlands en pukkelpop wel te halen voor een stuk minder.
Of van die Engelse bands die daar stadions uitverkopen en dan aan het vaste land komen en vervolgens in zalen zoals de melkweg komen. Waar vervolgens hun hele licht rommel, management weet ik veel allemaal niet in past en vervolgens gefrustreerd zijn dat je niet uitverkoopt.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat ligt vooral aan de ego en het inhalige van dat soorts acts. Het vaste land geeft geen miljoenen uit aan dat soort britse hype-acts, dus ligt het eraan of ze het voor hun ego/portemonnee of de muziek doen.
Weet je ook gelijk waarom je veel amerikaanse acts nooit in europa ziet.
Dat. Of je treft zo'n hele zaal vol met britten. Die inclusief hun tickets, hotel en coffeeshoptour nog steeds goedkoper uit zijn dan in het thuishonkquote:Op zondag 26 februari 2012 23:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of van die Engelse bands die daar stadions uitverkopen en dan aan het vaste land komen en vervolgens in zalen zoals de melkweg komen. Waar vervolgens hun hele licht rommel, management weet ik veel allemaal niet in past en vervolgens gefrustreerd zijn dat je niet uitverkoopt.
McFly
Jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat. Of je treft zo'n hele zaal vol met britten. Die inclusief hun tickets, hotel en coffeeshoptour nog steeds goedkoper uit zijn dan in het thuishonk
Solid Harmoniequote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het supergrote Beki Onslow-topic Deel 1
Ongetwijfeld doen ze elke naar goth neigende fuif aan in die tijd dan. Jammer dat hipster het nieuwe goth is voor de Lowlander. Al zouden ze nooit misstaan in de X-Ray.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:56 schreef rubbereend het volgende:
Welle:Erdbal speelt wel op een festival in augustus
Paul moet #&.quote:
in 2007 stonden ze daar ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ongetwijfeld doen ze elke naar goth neigende fuif aan in die tijd dan. Jammer dat hipster het nieuwe goth is voor de Lowlander. Al zouden ze nooit misstaan in de X-Ray.
gehaaldquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Paul moet #&.
En wie heeft dat ooit uit MUZ gekickt?
Ja, en dat was vetquote:
die dag ervoor, Uffiequote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, en dat was vet
X-Ray programmering in die eerste jaren was zo veel beter
En Calvin Harris toen die nog leuk was en le sac vs pipquote:
Ja, twee kleine in/uitgangen aan de voorkant, met zo'n smal gangetje van hoge hekken er naar toe. Briljant.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef rubbereend het volgende:
De X-Ray was toen nog een echte deathtrapkwam meer dood dan levend buiten na Uffie
Lykke Li werkte prima de Grolschquote:Op zondag 26 februari 2012 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Grolsch is heel wisselend, Lykke Li kwam daar bijvoorbeeld weer prima uit de verf BRS bijvoorbeeld ook.
Dat is het enige optreden in de Grolsch wat ik ooit goed vond voor zover ik me nu kan bedenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef rubbereend het volgende:
The Polyphonic Spree in de Grolsch
Nick Cave was ook heel tofquote:Op maandag 27 februari 2012 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is het enige optreden in de Grolsch wat ik ooit goed vond voor zover ik me nu kan bedenken.
Grolsch
Die heb ik na een paar nummers geskipt omdat de rijen tot ver buiten de grolsch stonden. Iggy ook. (Beide dat jaar ook nog elders gezien geloof ik, dus ik kon het me veroorloven.)quote:
Geluid is daar zo wisseldquote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die heb ik na een paar nummers geskipt omdat de rijen tot ver buiten de grolsch stonden. Iggy ook. (Beide dat jaar ook nog elders gezien geloof ik, dus ik kon het me veroorloven.)
Grootste probleem bij de Grolsch, buiten de tent zie je niets meer en is het geluid kut (al is dat in de tent vaak niet beter).
Ik vond Snow Patrol ín de tent dus waardeloos.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die heb ik na een paar nummers geskipt omdat de rijen tot ver buiten de grolsch stonden. Iggy ook. (Beide dat jaar ook nog elders gezien geloof ik, dus ik kon het me veroorloven.)
Grootste probleem bij de Grolsch, buiten de tent zie je niets meer en is het geluid kut (al is dat in de tent vaak niet beter).
Komt ook omdat de camping er echt recht achterligt volgens mij. Strenge limieten enzo. En dan nog heb ik nog nooit zo slecht geslapen als het jaar dat ik er achter lag.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geluid is daar zo wisseldzeker de eerste jaren van die tent
snap dat echt niet.
quote:
Dat lijken me prima feestjes.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Droom line-ups zijn wel leuk trouwens de mijne
zoiets.
Die leeft tenminste nogquote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
@ Sack_Blabbath
Een ding moet je me uitleggenLee Towers?
Bong-raquote:Op maandag 27 februari 2012 11:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Bong-ra in de x-ray 2006 was ook een top feestje
Ik ga er nog 2 aan toevoegen:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga gewoon, omdat het kan, nu wat voorspellingen doen voor Lowlands 2012.
Altijd leuk om dan achteraf te kijken wat ervan uitgekomen is.
Bon Iver
Django Django
Luik
Howler
Kavinsky
Alabama Shakes
A Winged Victory for the Sullen
Four Tet & Caribou DJ set
Milagres
Charles Bradley & his Extraordinaries
Tennis
Horace Andy
the Antlers
the War on Drugs
Nicolas Jaar
edit: + Bassnectar
Zouden die jongens dit uit de lucht grijpen, of weten ze stiekem meertwitter:Domien twitterde op maandag 27-02-2012 om 15:15:04@michielveenstra Killers naar #LL12, lijkt mij. RT @britsebands: Tegelijk met #Lowlands, het Britse V Festival. Headliners: (...) Killers reageer retweet
Ik vind hem juist wel aardig, voor een 1ste nummer van een heel album. "Build a Rocket Boys" van Elbow kwam net als Simple Song van the Shins ook vroegtijdig uit en was ook zéker niet de beste plaat van het album.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:
The Shins mogen ook komen, al hoewel ik die nieuwe single (Simple Song) mij niet echt trekt.
Damn it, ik heb een uur geleden nog gekekenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:08 schreef theodoor9 het volgende:
nieuwe werchter namen: JACK WHITE, CHASE & STATUS, NOEL GALLAGHER’S HIGH FLYING BIRDS, THE VACCINES, PAUL KALKBRENNER, STEVE AOKI, ED SHEERAN, NETSKY, KITTY DAISY & LEWIS, BEN HOWARD, M83, KREAYSHAWN en AZEALIA BANKS.
''Noteer dat de festivaloptredens van Jack White en Noel Gallagher’s High Flying Birds exclusief zijn voor de Benelux!''
Die komen dus niet op Lowlands..
Jeeeeeej!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:08 schreef theodoor9 het volgende:
''Noteer dat de festivaloptredens van Jack White en Noel Gallagher’s High Flying Birds exclusief zijn voor de Benelux!''
Die komen dus niet op Lowlands..
The Killers is qua formaat perfect om een avond Alpha af te sluiten...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad, dat soort bands zijn echt te groot. Daarom vrees ik ook dat The Killers ook niet gaan komen, die schat ik ook behoorlijk groot in.
Muse speelt in zn eentje de Goffertweide vol, daar zijn de Killers nog lang nietquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Inderdaad, dat soort bands zijn echt te groot. Daarom vrees ik ook dat The Killers ook niet gaan komen, die schat ik ook behoorlijk groot in.
The Killers is qua formaat vergelijkbaar met Arctic Monkeys volgens mij. Misschien dat ze wat meer mainstream (en dus groter) publiek aantrekken maar op Lowlands zal het echt niet té groot zijn. En daarnaast hebben ze al een tijdje weinig relevants meer uitgebracht.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:29 schreef indiaantje89 het volgende:
Misschien dat hun populariteit wat is gezakt na een paar jaar stilte (op dat solo project na van Brandon). Maar deze band is echt heel groot geworden, dus ik vrees toch ook echt een maatje te groot. Ze vragen blijkbaar ook belachelijke bedragen, waardoor ik denk dat het voor de organisatie stukken minder interessant is.
volgens mij is het ook alweer ff geleden dat ze er gestaan hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
Tindersticks zou ik ook wel op Lowlands willen zien. Het nieuwe album is erg mooi!
Gewoon een dik bod van Werchter. Kunnen ze ook makkelijk nemen want er zijn maar een paar Nederlandse festivals die ze moeten laten schieten en Lowlands ligt al niet gunstig.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef MCH het volgende:
En ik had Noel Gallagher echt wel als zekerheidje ingepland voor Pinkpop of Lowlands. Ik snap ook niet dat hij Nederland links laat liggen na dat best wel geweldige optreden in de Melkweg terwijl hij in maart gewoon wel weer naar de rest van Europa komt.![]()
Oasis is gewoon niet zo Nederland minded (en vice versa)quote:Op maandag 27 februari 2012 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon een dik bod van Werchter. Kunnen ze ook makkelijk nemen want er zijn maar een paar Nederlandse festivals die ze moeten laten schieten en Lowlands ligt al niet gunstig.
Die staan al een paar dagen in hun touragenda. Kan dus best nog wel Pukkelpop/Lowlands bij.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:08 schreef MCH het volgende:
Ik zie Blur ook niet meer komen, dit staat sinds vanmiddag op Facebook.
Blur
News.....Blur to play Skandeborg festival (Denmark) August 9th & Way Out West festival (Sweden) August 10th - warming up nicely for Hyde Park.......
Klopt maar dat was volgens mij nog niet door hun zelf aangekondigd. Ik zie eerlijk gezegd met deze specifieke aankondiging niet heel veel hoop op meer festivaldata. Er staat ook specifiek dat het om warming up shows gaat voor Hyde Park en het concert in Hyde Park wordt weer aangekondigd als een one-off show.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Die staan al een paar dagen in hun touragenda. Kan dus best nog wel Pukkelpop/Lowlands bij.
Foster The People heeft ook gecancelled vorig jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:01 schreef theodoor9 het volgende:
Tja ik had ze niet verwacht omdat ze er vorig jaar al stonden. Vaccines wel omdat ze cancelden.
Over dat exclusief voor benelux, ik las een discussie ergens anders dat als Lowlands ze na Rock Werchter pas bekend maakt het contractueel wel zou kunnen. Weet niet of dit klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:58 schreef indiaantje89 het volgende:
damn, ook geen Franz Ferindand. geen Noel Gallagher, geen Jack White![]()
Allemaal favo's die worden afgeschreven
Ik zou je adviseren eens naar Groezrock te gaan of anders een tijdmachine terug naar Lowlands 98, 99 of 2000.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef tomaarten het volgende:
mijn wishlist:
• - The Toy Dolls
• - Bad Religion
• - The Bouncing Souls
• - Lagwagon
• - Against Me!
• - Insane Clown Posse
• - Jah6
• - Helloween
• - Anti - Flag
• - Black Flag
• - Ska-P
• - Deftones
• - Flogging Molly
• - Guttermouth
• - Millencolin
• - Royal Republic
• - The Living End
• - New Found Glory
• - System Of A Down
• - The Hives
• - Triggerfinger
• - VEARA
• - Voodoo Circle
Idd, dan was dit gewoon driehoekje lopen tussen Dommelsch, Golf en Charlie geweest.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:55 schreef NikeyAjax het volgende:
[..]
of anders een tijdmachine terug naar Lowlands 98, 99 of 2000.
Dat exclusieve heeft niet te maken met festival periodes maar juist met het feit dat zon exclusiviteits contract vervalt na dat exclusieve concert zeg maar.. Beetje vaag en weet niet zeker of dat klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat is waar, zijn er dan 2 festival periodes of hoe moet je dat zien?
Ik weet namelijk ook dat Pinkpop baas Jan Smeets op 3FM vertelde dat The Black Keys niet aan het touren was deze zomer, en dat ze daarom niet op Pinkpop kwamen.
Maar Lowlands heeft ze wel geboekt. Dus misschien zijn dat toch verschillende festival periodes.
Dat heeft er dan waarschijnlijk mee te maken dat Pinkpop niet in de zomer is....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat is waar, zijn er dan 2 festival periodes of hoe moet je dat zien?
Ik weet namelijk ook dat Pinkpop baas Jan Smeets op 3FM vertelde dat The Black Keys niet aan het touren was deze zomer, en dat ze daarom niet op Pinkpop kwamen.
Maar Lowlands heeft ze wel geboekt. Dus misschien zijn dat toch verschillende festival periodes.
Mijn God, dat duurt nog HEUL langquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
LWL ging volgens mij 14 juni open
Lowlands is een lifestyle, kan het niet gewoon het hele jaar open?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn God, dat duurt nog HEUL lang
Doe gewoon een 2e topicreeks in LIFquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lowlands is een lifestyle, kan het niet gewoon het hele jaar open?![]()
jouw hele leven is niet douchen en lege bekers op de grond gooien?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Lowlands is een lifestyle, kan het niet gewoon het hele jaar open?![]()
Jaloers?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jouw hele leven is niet douchen en lege bekers op de grond gooien?
Als je ze weggeeft mag je ze wel aan mij gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef Powerplant. het volgende:
Bohh, aan wie zal ik 2 kaarten weggeven![]()
En het zou wel nice zijn als Little Dragon zou komen
LL-kaarten weggeven?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:44 schreef Powerplant. het volgende:
Bohh, aan wie zal ik 2 kaarten weggeven![]()
En het zou wel nice zijn als Little Dragon zou komen
Ik zie in elke google ad nep Lowlands en McCartney ticketaanbiedersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:20 schreef Gitaarmat het volgende:
<-- Zag net een advertentie van die neppe Lowlandstickets hiernaast verschijnen
AAAAARRGGGHHHHHHHHH!!!!1!!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef WeezerButler het volgende:
Afghan Whigs staan 12 juni in Paradiso, zouden best op reprise in Biddinghuizen mogen komen
Net bevestigd voor Pinkpop 2012.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef WeezerButler het volgende:
Afghan Whigs staan 12 juni in Paradiso, zouden best op reprise in Biddinghuizen mogen komen
Eens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)op_Holland_Festival/
Dit zou ook niet mistaan op Lowlands
het holland festival is sowieso erg tof heb er al meerde mike patton projecten gezienquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.festivalinfo.n(...)op_Holland_Festival/
Dit zou ook niet mistaan op Lowlands
Denk ik ook, met daarnaast nog een rijtje die niet op Pikpop staan: Bon Iver, The XX, Florence + Machine..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik verwacht nu Justice toch ook wel vrijwel zeker op Lowlands? Aangezien ze niet op Pinkpop staan..
Tevens bevestigd voor Haldern Pop, dus ze zijn in de buurt. Maar na Pinkpop zal dat wel alleen voor Pukkelpop doorgaan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:19 schreef WeezerButler het volgende:
twitter:rockblogdotnl twitterde op woensdag 29-02-2012 om 14:52:47Die Antwoord speelt op Lowlands dit jaar. #LL12 http://t.co/IqI1aQ5t reageer retweet
Cool.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rockblogdotnl twitterde op woensdag 29-02-2012 om 14:52:47Die Antwoord speelt op Lowlands dit jaar. #LL12 http://t.co/IqI1aQ5t reageer retweet
Is gedelete, Rockblog heeft denk ik niet voor niks een screenshot gemaakt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet de orginele tweet terug vinden. Dus onder voorbehoud.
quote:
Al weer een boeking van vorige jaar? Beetje jammer..quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:54 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:rockblogdotnl twitterde op woensdag 29-02-2012 om 14:52:47Die Antwoord speelt op Lowlands dit jaar. #LL12 http://t.co/IqI1aQ5t reageer retweet
Gek. Zo voelt het welquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef AionNL het volgende:
Die Antwoord is alweer 2010, afgelopen editie hebben ze er niet gestaan
Dit soort opmerkingen zijn voor Amerikaanse bands die dichterbij Nederland spelen in de periode rond Lowlands...niet voor Deense bands die dan juist verder weg spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:58 schreef portie het volgende:
Mew speelt op een noors festival in t weekend van Lowlands. Die mogen van mij ook wel overvliegen
quote:Twitteraar grapt over Die Antwoord op Lowlands
Het ziet er naar uit dat Die Antwoord dit jaar op Lowlands speelt. Dat meldt Rockblog, die een screenshot van frontman Ninja's Twitter-pagina hebben. De tweet lijkt inmiddels weer offline gehaald.
Maar helaas! De printscreen van Die Antwoord op Lowlands was een grap van @renniepak en vooralsnog geen bevestiging dus. De Zuid-Afrikaanse hiphopgroep stond in 2010 wel op het festival. De organisatie heeft zelf onder andere The Black Keys, Feist en Skrillex bevestigd.
Verdomd, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:35 schreef AionNL het volgende:
Die Antwoord is alweer 2010, afgelopen editie hebben ze er niet gestaan
Ja, laat die allemaal maar komen! (Al denk ik WU LYF niet, dan hadden ze die vorig jaar wel geboekt, toen stonden ze op het affiche van Pukkepop)quote:Op maandag 27 februari 2012 16:00 schreef Inverted_World het volgende:
Wu Lyf
Wolfendale
Bon Iver
The Shins (gezien nieuw album)
Portugal. The man.
En zoals elk jaar hoop ik ook op Devendra Banhart.
Zou wel een top lijstje zijn voor mij.
gelukkig is die kans heeeeeeeeeeeel kleinquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:16 schreef PiRANiA het volgende:
Linkin Park mag naar LL komen van mij.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef Peterr90 het volgende:
The Maccabees zo goed als zeker op Lowlands. Check twitter: @Lowlands_12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |