Ik kon me al niet voorstellen dat je mij en C4 door elkaar haaldequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[uitlegmode] ik had geen zin om de post van cobra te quoten dus pakte ik de eerste post die eraan refereerde[/uitlegmode]
had mij ook sterk gelekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat je mij en C4 door elkaar haalde
lolwut?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
had mij ook sterk geleken
van de meeste SC-ers die ik gezien heb kan ik wel zeggen dat ze totaal niet op elkaar lijken. MM en Bart komen denk ik nog het dichtste bij elkaar en dan bedoel ik het kapsel
Ben jij kaalquote:
Waar bedoel je?quote:
Oh daar ben ik kalend, maar (nog) niet kaal.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:25 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik vind Criminal Minds echt een hele toffe serie, maar aan één ding erger ik me wel vaak wanneer Penelope in beeld komt:
[ afbeelding ]
So true!
Ja da's ook weer zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet volgens mij de eerste serie nog zien waar ze wel door elkaar praten
En wanneer er door elkaar gepraat wordt, dan is dat altijd omdat ze toevallig exact hetzelfde op exact hetzelfde moment zeggen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een online cursus te volgen, en ik zou echt bijna zweren dat de stem die alles inspreekt expres een beetje op GLaDOS lijkt
Portal 2 ook al gespeeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef Etcetera het volgende:
ik moet nodig weer eens verder spelen
nee ik sloeg een beurt over.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had haar een beurt gegeven en geconcludeerd dat ze niet meer voldeed?
ze zijn zo duur dat ik dat voorlopig maar even laatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus je gaat nu op zoek naar een andere Zweede schoonheid, een wat jonger ding dat zich wat beter gedraagt maar zeker niet minder pittig is?
Ik las iets andersquote:Het Zwarte Boekje Voor Netwerkers
het nette boekje voor zwartwerkers?quote:
Waarom zou je dan weg willen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je nou een setje handboeien koopt, van die neppe, want daar kun je makkelijker uitkomen dan uit haar echte denk ik. Misschien voelt ze zich wel thuis
scherp.quote:
Een echte man...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is een eerste date, misschien zit hij er al na 5 minuten aan te denken hoe hij zsm weg kan komen....
Ja die zijn echt tofquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Portal
Wij zijn pas begonnen aan de coop games
Het boekje voor zwartwerkersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het nette boekje voor zwartwerkers?
Ik weet niet hoe het jou zit, maar niet los kunnen komen vind ik verschrikkelijk. Als in claustrofobisch.quote:
Ze gingen uit eten toch? Zit je toch mooi in elk geval het hele hoofdgerecht met elkaar opgescheept.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is een eerste date, misschien zit hij er al na 5 minuten aan te denken hoe hij zsm weg kan komen....
Dat hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze gingen uit eten toch? Zit je toch mooi in elk geval het hele hoofdgerecht met elkaar opgescheept.
daarom zou ik op een eerste date ook iets anders gaan doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[.
Ze gingen uit eten toch? Zit je toch mooi in elk geval het hele hoofdgerecht met elkaar opgescheept.
Achja, Cobra een beetje zenuwachtig maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet
Misschien heb je het bij het voorgerecht al gezien.
Maarre...wat een negativiteit
Was dat jullie eerste date?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Schaatsen op de eerste date pakt soms best goed uit
jaquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daarom zou ik op een eerste date ook iets anders gaan doen
karperquote:
nee, ga jij maar voorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:29 schreef CaLeX het volgende:
[..]of een drankje of iets van poolen ofzo
Wil eigenlijk ook eens een klimmuur gaan doen als eerste date
In één jaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dayum!
'Politie overtrad Arbeidstijdenwet 350.000 keer'
http://www.nu.nl/economie(...)50-duizend-keer.html
ik wil hem nog wel hebben jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
Fuck! TradeMarkie, had jij die Digitenne nog nodig?
Ik denk er nu pas aan
Nou, nee dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik wil hem nog wel hebben ja
antenne al gevonden?
Verstuurd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hebbes. Ik moet straks langs het postkantoor..moest er gelijk aan denken
Jullie hebben er al meer plezier mee dan ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Nu weekend! Op naar de trein.
Cobra wat leuk die date.
leuk. Had je mijn reactie op IARL echt niet gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:23 schreef MaJo het volgende:
Nieuwe Haagsche Stolp post
http://www.haagschestolp.(...)ord-door-de-pvv.html
Dus je bent het eens dat 'ie het als fractieleider niet goed gedaan heeft?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef MaJo het volgende:
Nee echt nietHeb nauwelijks teruggelezen. De theedrinkopmerking was me wel opgevallen, maar jouw reactie over het hoofd gezien. Maar we denken er dus hetzelfde over
Een arts die zakt op het handschriftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Etcetera het volgende:
De spoeling is dun, maar als ik wat leuks zie gaat er een brief heen
Trouwens, wyccie: bon is ontvangenje moet werken aan je doktershandschrift, is veel te netjes
Ik ben het House-equivalentquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als handschrift de maat is dan ben ik cum laude geslaagd voor de doktersopleiding.....
iets met kansspelen geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Waar ging die brief overTicketmaster had ik wel meegekregen
Artsenhandschrift zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Etcetera het volgende:
je moet werken aan je doktershandschrift, is veel te netjes
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:46 schreef Etcetera het volgende:
Waar ging die brief overTicketmaster had ik wel meegekregen
Correctoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
iets met kansspelen geloof ik
Deze?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Etcetera het volgende:
I'm still Alive, is het fout dat ik dat echt een lekkere plaat vind?
Bij de apotheek konden ze laatst het recept niet lezen. Is Sven ook bezig geweest met ze om het te ontcijferen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Artsenhandschrift zou verboden moeten worden![]()
Laatst met drie man bezig geweest om een brief te ontcijferen
uhm, minder intelligent....quote:Een vrouw in de Czaar Peterstraat in Amsterdam heeft haar gestolen spullen teruggevonden via haar draadloos modem. Dieven hadden bij haar ingebroken en twee computers, een printer, een mobiele telefoon en een MP3-speler meegenomen.
Met de nieuwe computer die zij had gekocht merkte de vrouw dat buren gebruik maakten van haar draadloos internet via de gestolen computer. De politie nam poolshoogte en ontdekte in een naburige woning de gestolen spullen. Ook vonden ze een zak met daarin ruim duizend MDMA- pillen.
De politie hield de 22-jarige bewoner aan en later de 19-jarige medeverdachte. Dit meldt de politie in een persbericht.
(Redactie)
larry beardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb absoluut geen ideedit is überhaupt de eerste keer dat ik bewust ZZ Top luister
Vraag me af hoe ze dit heeft gedaanquote:Met de nieuwe computer die zij had gekocht merkte de vrouw dat buren gebruik maakten van haar draadloos internet via de gestolen computer.
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Etcetera het volgende:
En nu Statisfaction van de Rollende Stenen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
Noes! Noes!! NOES!!!
IT Crowd staat als 'ended' bij m'n downloadsite
quote:The comedy premiered on Channel 4 on 3 February 2006, and has run for four series of 6 episodes each. Although a fifth series has been commissioned,[2] Graham Linehan announced on 20 October 2011 that there won't be a fifth series, only an extended special in 2012.[3]
Echtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
The IT Crowd vond ik echt GRUWELIJK slecht.
VEEEEELS te droog en niet grappig. Ik hou van droog, maar dit is nog droger dan een emmer zand.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef Etcetera het volgende:
ik durf zelfs te stellen dat het qua humor beter is dan TBBT.
He, wat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:53 schreef MaJo het volgende:
En Cobra heeft niet gereageerd op de Haagsche Stolp
Ah nee okay. Ik vraag het maar omdat Diaan zegt dat 'ie geen goed leider was, PR regeageert daarop met "ditquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:52 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet quoten op deze computer dus maar even zo:
@Nem: ik vind hem niet een super lijsttrekker maar echt slecht was hij ook niet. Inhoudelijk was hij best goed, alleen hij weet zich niet goed te presenteren
Ik geef het toe. Ik heb gefaald.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
Je bent altijd een trouwe lezer dus dacht al dat je het niet gezien had
Ik ga 'm zo ook even lezenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:59 schreef MaJo het volgende:
Je bent altijd een trouwe lezer dus dacht al dat je het niet gezien had
Waar denk je nou dat ik juist zo mijn best op heb gedaan. Ik kan mijn eigen handschrift niet eens lezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens, wyccie: bon is ontvangenje moet werken aan je doktershandschrift, is veel te netjes
Als hij de apotheker had verteld waar het middel voor was, kan het toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef Soempie het volgende:
Bij de apotheek konden ze laatst het recept niet lezen. Is Sven ook bezig geweest met ze om het te ontcijferen.
Ik vind trouwens dat er bij apothekers veel te weinig privacy is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waar denk je nou dat ik juist zo mijn best op heb gedaan. Ik kan mijn eigen handschrift niet eens lezen.
[..]
Als hij de apotheker had verteld waar het middel voor was, kan het toch niet zo moeilijk zijn?
Is ook zo. Erg jammer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind trouwens dat er bij apothekers veel te weinig privacy is.
Een apotheek heeft als het goed is altijd een spreekkamer voor zaken die je niet publiekelijk wil besprekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er bij apothekers veel te weinig privacy is.
Maar om nou even een kamer in te gaan, als een apotheker je alleen maar vraagt waar je dat middel voor nodig hebt of iets anders korts, gaat weer ver.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een apotheek heeft als het goed is altijd een spreekkamer voor zaken die je niet publiekelijk wil bespreken
Serieus? Er is toch werkelijk NIEMAND die dat weet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een apotheek heeft als het goed is altijd een spreekkamer voor zaken die je niet publiekelijk wil bespreken
Klopt, maar ze hebben er wel een oplossing voor. Ik ben het met je eens hoor, mijn apotheek is ontzettend klein en de hele wachtrij kan alles horenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar om nou even een kamer in te gaan, als een apotheker je alleen maar vraagt waar je dat middel voor nodig hebt of iets anders korts, gaat weer ver.
Nou, dat is precies zo'n voorbeeld. Wachtende mensen krijgen vrijwel alles te horen en het personeel roept er lustig op los. Of dat nu om zo'n middel is of een ander middel is, het is intiem en prive.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is ook zo. Erg jammer.
Zo moest ik een keer zeggen dat ik een antischimmelmiddel nodig had. Vaginaal, welteverstaan. Nou kan het voor de andere wachtenden daar lijken alsof ik een soa heb, maar wat zij vaak niet weten is dat zo'n candida-infectie helemaal geen soa is. Die misvatting bestaat zelfs onder medische studenten.![]()
Voor de duidelijkheid: zo'n schimmelinfectie krijg je al gauw bij een verlaagde weerstand. Vaak dus ook na een antibioticakuur.
Ja dat heb ik dus ook altijd raar gevonden. Bij een huisarts heb je dubbele deuren zodat je probleem niet hoorbaar is voor de rest. Vervolgens kan nog iedereen raden wat je hebt omdat ze precies horen welke medicijnen je krijgt en/of waarvoor ze zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:25 schreef wyccie het volgende:
Best debiel eigenlijk. Ik kom bij meerdere apotheken (ben een apotheekshopper) en geen van alle hebben ook maar enige privacy. Ja, zo'n domme lijn waar je achter moet staan.
Dat niemand daar ooit iets over gezegd heeft of iets op bedacht heeft. Gek toch.
Het gaat meestal om dingen die niet op recept zijn of waar ze nog vragen over hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Raar, ik geef mijn recept af, krijg mijn medicijnen en ben weer weg. Geen enkele reden voor een aparte kamer of wat dan ook.
Ja, dus het recept is duidelijk geschreven. Dan worden er geen vragen gesteld hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Raar, ik geef mijn recept af, krijg mijn medicijnen en ben weer weg. Geen enkele reden voor een aparte kamer of wat dan ook.
Luisteren? Ik sta altijd te staren naar de potten met dropjes. Ik zal een volgende keer wat beter mijn best doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dus het recept is duidelijk geschreven. Dan worden er geen vragen gesteld he
Jij hebt bij een apotheek nooit mee kunnen luisteren naar de andere klanten?
Ik haal regelmatig van die pakken voor mijn moeder. Het boeit mij echt helemaal niks wat andere aanwezigen dan denken. Dat is hun probleem.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het gaat meestal om dingen die niet op recept zijn of waar ze nog vragen over hebben.
Vertel jij het aan E. of doen wij dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Bij 'mijn' Rabobank zijn er (ruime) zithoeken als je iets moet besprekende apotheek heeft wel weinig ruimte inderdaad
Ik ga morgen eten met m'n collega van Infinitas, want moet m'n training in Engeland nog met 'm doornemen. En ja ik weet dat dat heel fout klinkt
Weten dat je zo zou moeten denken en daadwerkelijk zo denken gaan lang niet altijd samen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik haal regelmatig van die pakken voor mijn moeder. Het boeit mij echt helemaal niks wat andere aanwezigen dan denken. Dat is hun probleem.
Correct.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Weten dat je zo zou moeten denken en daadwerkelijk zo denken gaan lang niet altijd samen...
Hij weet het alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vertel jij het aan E. of doen wij dat?
Overwerken, dat klinkt pas fout.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij weet het alinclusief mijn besef dat het heel fout klinkt
Ik snap 'm ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is er fout aan om met een collega wat te eten en werk door te sprekenLijkt me heel normaal
Je mag niet praten met volle mond?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
Wat is er fout aan om met een collega wat te eten en werk door te sprekenLijkt me heel normaal
redactie film?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
_Ophelia_ helemaal vergeten.welkom bij de crew!
We gaan uit eten, en dat doe ik normaal alleen als ik op reis ben met 'm.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef MaJo het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan uit eten, en dat doe ik normaal alleen als ik op reis ben met 'm.
Misschien kijk ik gewoon veel te veel foute films
waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We gaan uit eten, en dat doe ik normaal alleen als ik op reis ben met 'm.
Misschien kijk ik gewoon veel te veel foute films
En nu heb ik trek in een pastrami sandwich.quote:
Eat your heart out...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu heb ik trek in een pastrami sandwich.
Nou, pastrami heb ik in de vriezer liggen maar de andere benodigde ingredienten niet echt.quote:
de Etcie 2.0 van nu is leuker/beterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Nee, ik heb nog steeds soms wat last van een vorige relatie geloof ik
Dat zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de Etcie 2.0 van nu is leuker/beter
Als dat zelfs hier zo overkomt is het wel heel erg geweest geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de Etcie 2.0 van nu is leuker/beter
E. heeft er ook geen problemen mee. Maar zegt dat het natuurlijk wel overuren zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Het is heel normaal om wat met een collega te gaan eten, zelfs al zou je het niet over werk hebbenik denk inderdaad dat het meer de invloed van je ex is, er is namelijk echt niets vreemds aan
Niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar zitten in de mobiele opmaak de smileys?
Nou, dat hangt er ook maar net vanaf. Ik zou echt niet zomaar met één van mijn mannelijke collega's wat gaan eten. Dat zou iedereen vreemd en verdacht vinden. Sommige collega's zijn gewoon collega's.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Het is heel normaal om wat met een collega te gaan eten..
Omdat een ander dat vindt, zou je het niet doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er ook maar net vanaf. Ik zou echt niet zomaar met één van mijn mannelijke collega's wat gaan eten. Dat zou iedereen vreemd en verdacht vinden. Sommige collega's zijn gewoon collega's.
Rechtsbovenin op je nick klikken -> opties -> Emoticons bij quickreply op 'Ja' zetten -> opslaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Domme vraag misschien, maar waar zitten in de mobiele opmaak de smileys?
Gewoon omdat ik niks met die collega's heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Omdat een ander dat vindt, zou je het niet doen?
Come on...
Volgens Bart kan ik dat niet...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was bang dat ik weer eens niet kon zoeken
Nu we toch bezig zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Rechtsbovenin op je nick klikken -> opties -> Emoticons bij quickreply op 'Ja' zetten -> opslaan.
Da's een andere reden dan die je net gaf...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik niks met die collega's heb.
Omdat in de instellingen dat uit staat. Zie dezelfde opties -> Avatars in topic tonen op 'Ja' zetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijnwaarom staat er rechtsboven bij een post een lege UI en niet de UI van die gebruiker
Nee, dat is de conclusie die jij trekt. Met de laatste zin is het toch duidelijk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Da's een andere reden dan die je net gaf...
Ik zeg nietsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens Bart kan ik dat niet...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Omdat in de instellingen dat uit staat. Zie dezelfde opties -> Avatars in topic tonen op 'Ja' zetten.
Reden is overigens dataverkeer, al die UI's is natuurlijk weer wat MB's dus vandaar dat het standaard uitstaat, voor de mensen met lagere datalimietenquote:
Die las ik apart vanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dat is de conclusie die jij trekt. Met de laatste zin is het toch duidelijk?
En ja, daar trok ik mijn conclusie uit...quote:Ik zou echt niet zomaar met één van mijn mannelijke collega's wat gaan eten. Dat zou iedereen vreemd en verdacht vinden.
Niet iedereen is in staan dat gevoel uit te schakelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on...
Oh? Heb jij nog de hele oude oranje lay-out?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dan volgens mij ook niet de mobiele site die velen hebben...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, dat hangt er ook maar net vanaf. Ik zou echt niet zomaar met één van mijn mannelijke collega's wat gaan eten. Dat zou iedereen vreemd en verdacht vinden. Sommige collega's zijn gewoon collega's.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on...
Yep...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh? Heb jij nog de hele oude oranje lay-out?
Dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben over die smileysquote:
Op een BB krijg je niks anders...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zou je wel eens gelijk kunnen hebben over die smileys. Ken die layout niet echt
.
quote:
Ja, zo is het inderdaad heel anders dan wat ik bedoelde. Had het niet echt handig opgeschreven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die las ik apart van
[..]
En ja, daar trok ik mijn conclusie uit...
Never mind, er is niets ernstigs door gebeurd...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, zo is het inderdaad heel anders dan wat ik bedoelde. Had het niet echt handig opgeschreven.
Nou!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Never mind, er is niets ernstigs door gebeurd...
Beter dan operatie Braken in de nachtquote:
4 of 6 maart toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:44 schreef lubje25 het volgende:
Die geheimzinnige aankondiging van Bart pas, zou dat vanavond plaatsvinden?
Ja ik geloof het ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:46 schreef wyccie het volgende:
Ik had 6 maart in mijn hoofd, was toch een dinsdag?
Ik vermoed dat ik me 6 maart alleen maar ga irriteren aan het feit dat het forum het niet doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[Exclusief!] 600 FOK!kers naar John Carter - voorpremière in IMAX 3D
Juist wel, want dan zitten er 600 ergens in een theater.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vermoed dat ik me 6 maart alleen maar ga irriteren aan het feit dat het forum het niet doet.
Nee, 6 maart is de actie, 8 maart is de film.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist wel, want dan zitten er 600 ergens in een theater.
Tof trouwens.
Film doet me wel aan een heleboel andere films denken.
Oh ja, ik zie het nu. Ik ging af op Barts verhaal hier op 6 maart te zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:23 schreef wyccie het volgende:
De Fok-première is 6 maart. De film gaat op 8 maart in NL in première. Vanaf 23 februari kun je kaarten bestellen. Dus de kans is groter dat Fok op donderdag minder goed bereikbaar is.
Errr.....dunno? Gemiddeld fiets ik denk 18-20km/u dus reken uitquote:
Als het niet anders kan.quote:
Hoe lang is je normale route? 4 km dus?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:32 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet hoe hard ik fiets. Als ik het bereken op mijn normale route ben ik supertraag, maar ik haal wel regelmatig anderen in.
Tja is dus weer lastig te zeggen want fiets parkeren en lopen kost al gauw een paar minuten. Altijd langer dan je denkt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wil weten hoelang ik over een nieuwe route ga doen.
Mijn normale route naar de uni is maar 2,5 km volgens Google maps. Echter is dit een iets andere route omdat ik een geheim pad pak.![]()
Ik doe er, afhankelijk van hoe de wind staat, 15-20 minuten over (dan tel ik eigenlijk ook al het parkeren van de fiets en naar lokaal lopen mee). En er is een steil stukje bij.
Dus ik fiets iets meer dan 10 km/h?![]()
Waarschijnlijk iets harder. Stel dat je voor lopen 1 minuut nodig hebt en voor fiets van/op slot ook 1 minuut. Dat scheelt dan al 12% in de snelheidquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wil weten hoelang ik over een nieuwe route ga doen.
Mijn normale route naar de uni is maar 2,5 km volgens Google maps. Echter is dit een iets andere route omdat ik een geheim pad pak.![]()
Ik doe er, afhankelijk van hoe de wind staat, 15-20 minuten over (dan tel ik eigenlijk ook al het parkeren van de fiets en naar lokaal lopen mee). En er is een steil stukje bij.
Dus ik fiets iets meer dan 10 km/h?![]()
Nee dat kan ook niet. Maar je begrijpt wel dat je berekening gewoon niet klopt omdat je tijd meetelt waarbij je niet op de fiets zit? En tijd is een essentieel onderdeel van je snelheidssomquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, en ik moet ook nog 2 verdiepingen naar boven lopen. Plus dat ik hier nog naar beneden naar mijn fiets moet lopen.
Ik trap echt wel door, 10 kan gewoon niet.
Als die twee verdiepingen ook in die 15 minuten zitten valt het hard mee allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:47 schreef wyccie het volgende:
Nou ja, en ik moet ook nog 2 verdiepingen naar boven lopen. Plus dat ik hier nog naar beneden naar mijn fiets moet lopen.
Ik trap echt wel door, 10 kan gewoon niet.
ALLES zit in haar tijd. De deur uit, trap af, fiets pakken, van slot halen, fietsen, fiets wegzetten, fiets op slot zetten, naar school lopen, trappen op, naar het lokaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als die twee verdiepingen ook in die 15 minuten zitten valt het hard mee allemaal.
Dat is inderdaad de enige manier.quote:Probeer eens te timen hoe lang je nou echt aan het fietsen bent
Ja, was dus een stomme vraag van me.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
ALLES zit in haar tijd. De deur uit, trap af, fiets pakken, van slot halen, fietsen, fiets wegzetten, fiets op slot zetten, naar school lopen, trappen op, naar het lokaal.
Je bent gewoon moe van je co-schappenquote:
Of gewoon op je horloge kijkenquote:Morgen maar even de stopwatch mee.
Die is niet zo precies. En toevallig vandaag batterij leeg.quote:
Oh, wist niet dat dat er ook was. Op zich is fietsen en lopen dezelfde route, alleen de tijd mag je zelf omrekenen. Misschien hebben ze dat gedaan omdat er bij fietsen de grootste tijdsvariatie zit?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, ik krijg bij Google Maps geen fiets-optie meer? Alleen lopen?
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat dat er ook was. Op zich is fietsen en lopen dezelfde route, alleen de tijd mag je zelf omrekenen. Misschien hebben ze dat gedaan omdat er bij fietsen de grootste tijdsvariatie zit?
Mensen denken altijd dat zulke dingen meevallen. Ik heb het ZO ontzettend vaak meegemaaktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:55 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat fiets pakken en zo wel meeviel, maar die twee trappen zijn wel kut. Ik ben dan echt buiten adem en sta halverwege de tweede trap bijna stil.
Oh nee, dat doen ze dan onderweg wel. Want dat is ultraveiligquote:
Van die 10 minuten fietsen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:08 schreef wyccie het volgende:
Ik voorzie nu al een burnout voor over enkele maanden. Kutreistijden.
Nee. Van het opstaan om 5 uur/ half 6.quote:
Euhm... Tja. Zie het dan maar als investeren in de toekomst.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Van het opstaan om 5 uur/ half 6.
Heb wel een langere periode vroeg moeten opstaan, maar dan was mijn reistijd veel korter en mijn dag minder vermoeiend.
Als het coschap ook nog eens tegenvalt wordt het helemaal een hel.
Het was niet voor hem, maar voor mij. Dat maakte het wat lastiger, maar inderdaad, zo zijn ze er wel samen uitgekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef wyccie het volgende:
Als hij de apotheker had verteld waar het middel voor was, kan het toch niet zo moeilijk zijn?
Dat is wel ernstig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:00 schreef Nembrionic het volgende:
Bij een aantal mensen zeg ik tegenwoordig dat ze uiterlijk op bepaalde tijden moeten vertrekken of ik spreek een kwartier eerder af. Gegarandeerd dat ze nooit op tijd zijn
ik hield op met de inhoud te geloven na de eerste regel. Leonidas is wel zo'n beetje de grootste fantast die er rondloooptquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
Geniaal
Date laat niks meer van haar horen
Yepquote:Op woensdag 22 februari 2012 06:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Leonidas is wel zo'n beetje de grootste fantast die er rondlooopt
Alleen met oud en nieuw tijdens de kleurtjesactiequote:Op woensdag 22 februari 2012 07:05 schreef Soempie het volgende:
Redactie film... krijg je dan geen kleurtje?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm... Tja. Zie het dan maar als investeren in de toekomst.
Kleurtjes zijn alleen voor het onderdeel van FOK! waar je crew bent, op Film is ze als het goed is wel blauwquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:05 schreef Soempie het volgende:
Redactie film... krijg je dan geen kleurtje?
Toffe actiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja zeg, waar heb je je schema dan vermeld? Kunnen wij ook niets aan doen dan hequote:Op woensdag 22 februari 2012 08:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ja zeg, leuke actie hoor met die film maar hadden ze niet een beetje rekening kunnen houden met mijn schema
IMAX 3D zelfsquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh wacht, dat is 3D he? Daar doe ik niet aan
wat dan, in Groningen beginnen ze net aan kleurenfilm te wennenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:06 schreef Etcetera het volgende:
Oh wacht, dat is 3D he? Daar doe ik niet aan
Ik draag al een bril, 2 vind ik overbodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wat dan, in Groningen beginnen ze net aan kleurenfilm te wennen
Ja idd, niet iedereen zal dit even tof vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat herken ik wel, dat je echt wildenthousiast kunt zijn over iets en dat er mensen zijn die denken 'ja, boeiend'
Nerd talk, I love itquote:Gisteren, tijdens vergadering, met m'n collega heel even over iteratie-nummering gehad en dat Android versies benoemt met snoep. En de rest had écht iets van 'wtf are you talking about'![]()
![]()
Ik las eerst de post en toen had ik al iets vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 03:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat een genot als ik voor het slapen mijn haar kan uitborsten, met name de nekharen uitborstelen is een echte weldaad. Na ruim 10 minuten borstelen met de zwijnenharen borstel was de score... 6 uitgevallen haren, 4 lange en 2 kleintjes.
En tot mijn verbazing glans mijn haar na het uitborstelen beter dan welke conditioner. Het is nu veilig in een losse staart gebonden, met een satijnen strik. Nu lekker slapen met mijn zachte kleurige knuffels bij mij.Dat slaapt pas heerlijk, ik zou haast mijn geldzorgen vergeten.
![]()
Mijn haartjes zijn voor mij helig en ik koester ze!
FFquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las eerst de post en toen had ik al iets van
En toen zag ik dat het FF was![]()
Wij hebben saaie nummeringquote:
whahahahahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik las eerst de post en toen had ik al iets van
En toen zag ik dat het FF was![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:31 schreef Fusionfreak het volgende:
Had ik al begrepen uit een eerder topic, dan wordt het klonen.
Reden is dat de naam Fusionfreak een te negatieve klank heeft gekregen, maar ik wil toch mijn postingsgeschiedenis niet kwijtraken. Maar als het technisch niet mogelijk is dan is klonen de enige optie.
Maar blijf )voorlopig) nog onder mijn huidige naam posten.
hier nummeren we al 1228 topics achter elkaar aan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij hebben saaie nummering12.1 en hierna volgt 12.2.
Zelfs Apple doet het leuker
Ik dacht hetzelfde, we kunnen hier de nummering ook wel wat leuker makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hier nummeren we al 1228 topics achter elkaar aan.
Alsof klonen zin heeft in zijn geval, je pikt zijn topics er toch wel uit...quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hij begint nu zelf ook te snappen dat zijn backfire topic(s) over schuldhulpverlening tegen hem beginnen te werken...
[..]
quote:
dat dacht ik ook, hij is zelfs in zijn topics redelijk kansloos, en via het harentopic zul je hem altijd vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Alsof klonen zin heeft in zijn geval, je pikt zijn topics er toch wel uit...
Ik zit ook in weekendmodus, maar moet nog wel wat doen. Maar eerst ontbijten....quote:
Nou inderdaad... van de vertraging zou ik geen last hebben trouwens, dan had ik vast gezeten op station.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je mooi geluk, scheelt weer vertraging en irritatie
Sorry, ik zal er niet bij zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |