Dus TS is sinds enige tijd weer vrijgezel en besloot weer eens te ' daten' .
Om een lang verhaal kort te houden: date en ik kenden elkaar al een tijdje en op haar initiatief hadden we dus vorige week afgesproken. Het klikte altijd wel tussen ons, dus leek me leuk om daar op in te gaan. Helaas overleed een ver-familielid (oud-oom) in diezelfde week, dus in eerste instantie kon de date niet doorgaan. Nu weet ik dat voor een 1e date orginaliteit belangrijk is. Bios etc is afgezaagd. Het is ook belangrijk een soort band te creeren, dus moet je tijdens een date samen iets meemaken.
Het leek me dus wel bijzonder om haar mee te nemen naar de begravenis van mijn oud-oom

In de eerste plaats omdat je dan samen iets ' meemaakt'
wat bijzonder is (meeste dates doen dat niet) en in de tweede plaats, veel belangrijker, zij gelijk kennis kan maken met de familie.
Zo gezegd, zo gedaan. Na de begravenis heb ik haar voorgesteld aan de familie en hebben we samen buiten nog kletst. Was een goede klik en kreeg het idee dat ze mij wel leuk vond. Heb haar daarna thuis gebracht
Nu een week later, hoor ik helemaal niets van haar. Op smsjes reageert ze niet, als ik online verschijn op FB, gaat ze direct offline. Als ze mij niet leuk vind kan ze dat toch eerlijk zeggen.
Dates die niet eerlijk tegen je durven te zeggen dat ze je niet leuk vinden