Ik kon me al niet voorstellen dat je mij en C4 door elkaar haaldequote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[uitlegmode] ik had geen zin om de post van cobra te quoten dus pakte ik de eerste post die eraan refereerde[/uitlegmode]
had mij ook sterk gelekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kon me al niet voorstellen dat je mij en C4 door elkaar haalde
lolwut?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
had mij ook sterk geleken
van de meeste SC-ers die ik gezien heb kan ik wel zeggen dat ze totaal niet op elkaar lijken. MM en Bart komen denk ik nog het dichtste bij elkaar en dan bedoel ik het kapsel
Ben jij kaalquote:
Waar bedoel je?quote:
Oh daar ben ik kalend, maar (nog) niet kaal.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:25 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik vind Criminal Minds echt een hele toffe serie, maar aan één ding erger ik me wel vaak wanneer Penelope in beeld komt:
[ afbeelding ]
So true!
Ja da's ook weer zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet volgens mij de eerste serie nog zien waar ze wel door elkaar praten
En wanneer er door elkaar gepraat wordt, dan is dat altijd omdat ze toevallig exact hetzelfde op exact hetzelfde moment zeggen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een online cursus te volgen, en ik zou echt bijna zweren dat de stem die alles inspreekt expres een beetje op GLaDOS lijkt
Portal 2 ook al gespeeld?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:50 schreef Etcetera het volgende:
ik moet nodig weer eens verder spelen
nee ik sloeg een beurt over.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je had haar een beurt gegeven en geconcludeerd dat ze niet meer voldeed?
ze zijn zo duur dat ik dat voorlopig maar even laatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dus je gaat nu op zoek naar een andere Zweede schoonheid, een wat jonger ding dat zich wat beter gedraagt maar zeker niet minder pittig is?
Ik las iets andersquote:Het Zwarte Boekje Voor Netwerkers
het nette boekje voor zwartwerkers?quote:
Waarom zou je dan weg willen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als je nou een setje handboeien koopt, van die neppe, want daar kun je makkelijker uitkomen dan uit haar echte denk ik. Misschien voelt ze zich wel thuis
scherp.quote:
Een echte man...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is een eerste date, misschien zit hij er al na 5 minuten aan te denken hoe hij zsm weg kan komen....
Ja die zijn echt tofquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Portal
Wij zijn pas begonnen aan de coop games
Het boekje voor zwartwerkersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het nette boekje voor zwartwerkers?
Ik weet niet hoe het jou zit, maar niet los kunnen komen vind ik verschrikkelijk. Als in claustrofobisch.quote:
Ze gingen uit eten toch? Zit je toch mooi in elk geval het hele hoofdgerecht met elkaar opgescheept.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is een eerste date, misschien zit hij er al na 5 minuten aan te denken hoe hij zsm weg kan komen....
Dat hoeft helemaal nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze gingen uit eten toch? Zit je toch mooi in elk geval het hele hoofdgerecht met elkaar opgescheept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |