SPOILER: alle modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef MissJ het volgende:
ik ging even googlen op Ann, kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
lijkt op die vogue cover, ook met zo'n clownspruik. Niet om aan te zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef MissJ het volgende:
ik ging even googlen op Ann, kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Vooral die op het bed.. net of ze op iemand met een voorbinddildo aan het wachten is ofzoquote:Op maandag 20 februari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een belachelijke foto's, die met die oranje pruik.
was cycle 16 nou met oud-deelneemsters?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik snap ook nietwat daar mooi aan is.
Ik wou dat cycle 16 kwam, die is leuk
Das 17, die is ook leukquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
was cycle 16 nou met oud-deelneemsters?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vooral die op het bed.. net of ze op iemand met een voorbinddildo aan het wachten is ofzo
Eva (een van de eerste cycles) was redelijk succesvolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef ato het volgende:
Ja is waar, ik vind het altijd weer jammer dat het voorbij is. Maar er is toch wel 1 winnares die iets bereikt heeft?
Gisteren toevallig opgezocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef ato het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ann het nu doet in de mode wereld?
Leuk hoor met die oud-deelnemers, maar zijn die niet inmiddels al te 'oud' voor het modellenwerk. Bij ANTM zijn de deelnemers sowieso vanaf 18 jaar, terwijl de meeste succesvolle modellen toch wel vrij jong begonnen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
was cycle 16 nou met oud-deelneemsters?
Dus eigenlijk wordt hiermee onderschreven dat dat hele ANTM een reality-programma is met geen enkele zekere garantie of aanzien in de modewereld. Meer afzeik-tv dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Gisteren toevallig opgezocht.
-Ann doet het matig (waarbij het wel meespeelt dat er recentelijk familie van haar overleden is, en dat ze het daardoor rustig aan doet)
-Chelsey zit bij een of ander onbekend bureau in een binnen de modewereld niet al te hoog aangeschreven stad.
http://forums.thefashionspot.com/f52/ann-ward-116559.html
http://forums.thefashionspot.com/f52/chelsey-hersley-118475.html
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Seizoen 15 was wel een stuk professioneler dan voorgaande seizoenen.
Daarom zaten er dit keer ook geen plus-size modellen bij, want veel designers ontwerpen geen kleding in grote maten.
En zijn het ook niet van plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Top Model adds viewer voting; new judge, mentor named
America’s Next Top Model has named its new judging panel, but those judges won’t have all the say: viewers will be able to vote each week.
Following the firing of the judges, the new panel will consist of Tyra Banks, Kelly Cutrone, and “international male model” Rob Evans; stylist Johnny Wujek will be the new mentor, who the show is calling a “creative consultant.”
As to voting, the show won’t air live when it moves to Friday nights this fall, but viewers will vote based on photos online starting next week. The CW said in its announcement that “fans will have two opportunities each week to vote online at www.cwtv.com and choose their favorite contestants based on photo shoots taken during production. These scores will be used by Tyra Banks and the judges to help determine who is eliminated each week.” It’s not clear how they’ll be used—will the viewer favorite get immunity? Or will the judges just mention who has the most votes from viewers but make their own decisions?
jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:21 schreef MissJ het volgende:
zie ik dat nou goed? Begint er een nieuwe cycle (16?) vanavond op RTL5?
beetje jammer dat het tegelijkertijd is met De Bachelor op NET5.. dan kijk ik liever De Bachelor "live". Even checken wanneer de herhaling van ANTM is.quote:
ANTM ga ik wel opnemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
beetje jammer dat het tegelijkertijd is met De Bachelor op NET5.. dan kijk ik liever De Bachelor "live". Even checken wanneer de herhaling van ANTM is.
Zondag om 17:45 is de herhalingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het gemist.![]()
Hopelijk wordt het herhaald, want RTL XL werkt hier nog steeds niet.
Zo doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zondag om 17:45 is de herhaling!
Ik ga dan kijken![]()
Heb afgelopen maandag niet gekeken omdat ik dan De Bachelor kijk.
nee 3equote:
jackelyn en hannah zijn wel schatjesquote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ok. Al spannende dingen gemist? Zijn er al favorieten? Wie zijn de bitches dit siezoen?
ze praat als een 6 jarigequote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
jacqlyn praat echt als een kleuterjuf ofzo..
ik zei het toch over alexandriaquote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad meer!
Alexandria
I knowwwww.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zei het toch over alexandria
lekker gezellig he met ze tweeen hierzoquote:
Hahaha, inderdaad.Maar ik zap even over naar een andere zenderquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
lekker gezellig he met ze tweeen hierzo
Dat had ik de eerste twee, maar vandaag helemaal gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook.
Moet er wel aan denken, was het afgelopen zondag bijna vergeten. Heb toen alleen nog de laatste 20 minuten gezien.
Zal niet echt gebeuren zolang dit programma overlap heeft met The Bachelor (en gedeeltelijk met Love in the wild).quote:
Komt omdat ANTM op zo'n onmogelijk tijdstip komt, tegelijkertijd met allerlei andere leuke dingen.quote:
Brittani viel uit tegen Alexandria en Mikaela moest naar huis.quote:Op zondag 2 december 2012 23:27 schreef Moira. het volgende:
Bij welke aflevering zijn ze nu eigenlijk?
Ik vind Alex een naar mens. Maar ze zal het idd wel worden.quote:Op maandag 10 december 2012 22:35 schreef ato het volgende:
Dat gaat Molly zuurpruim mischien een ticket Marokko kosten, ik moet toch wel lachen om de sluwheid van Alexandria alleen daarom mag zij ANTM worden..
Brittany ik heb een afkeer van haar, Hanna is ook lief maar kan ook bij de laatste 2 eindigen. jaclyn schatje maar die stem...
Ik ook niet. Beetje te plomp.quote:Op maandag 10 december 2012 22:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind het wel terecht dat Jaclyn eruit is. Ik vond haar sowieso geen modellengezicht hebben.
Denk het ook!quote:Op maandag 10 december 2012 22:48 schreef ato het volgende:
Op foto's vond ik haar wel een modellengezicht hebben, op de laatste foto niet. Was een totale misser, vond ik van Kasia ook (onderkin, vlakke uitstraling) zij had er wel uit gemogen.
Maar volgende week wordt het nog leuk met zuurpruim molly..
Hahaha nu je het zegtquote:Op maandag 10 december 2012 22:53 schreef ato het volgende:
Hahaha zij kijkt net als jouw icoontje...
Molly kon weleens gaan winnen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 22:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Hannah is echt een schatje.
Maar de laatste afleveringen zijn haar foto's niet meer zo goed ...
Molly en Brittani zijn beter, maar die zijn waarschijnlijk mentaal niet sterk genoeg om te overleven in de modewereld.
Wie er ook wint; het wordt vast niks.
Ik vind Brittany een mooier gezicht hebben, maar Molly doet het weer heel goed op foto's.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:56 schreef ato het volgende:
Nou ja als ik mocht kiezen koos ik eerder voor Molly dan Brittany..
Ja, daar lijkt ze idd wel wat op, alleen wat zwaarder.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef ato het volgende:
Ik vind Molly mooier, heeft wat weg van kate Moss.
Brittany vind ik niets hebben wel op sommige foto's zoals die ene waar ze wordt opgemaakt...
Ja, ze was wel slim, maar tevens dom om steeds weer te proberen de controle te houden. Dat waren ze natuurlijk zat en dus kon ze gaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef ato het volgende:
Hahahaha en ik vond Alexandria weer leuk, tuurlijk een bitch maar een slimme..
Dat zegt mijn gevoel ook. Maar toch...Molly?quote:Op maandag 24 december 2012 20:13 schreef ato het volgende:
Nou laat Molly winnen dan maar, hopenlijk heeft zij nog vriendelijkheidscursussen gevolgd.
Of dat hannah ons gaat verrassen met spetterende foto's en catwalks.
Maar please geen enge Brittany (mijn gevoel zegt dat zij het wel wordt blegh..)
Ik vind zowel Molly als Brittany erg goed, denk dat Hannah niet opgewassen is tegen de gemene dingetjes in de modewereld.quote:Op maandag 24 december 2012 20:30 schreef ato het volgende:
Ja Molly dan Lavenderr. wie hoop jij dat er wint?
Volgens mij vind jij Brittany niet zo leukquote:Op maandag 24 december 2012 20:46 schreef ato het volgende:
Ik hoop Hannah nu...hmmm
Met molly kan ik ook leven..
Maar ik vond het hannah wel meest gegund. Finale gaat dus zeker tussen Brit heks en Molly zuurpruim ..
Ze komt van een trailerpark, dus een sterk overlevingsinstinct en waarschijnlijk een ingebouwd gevoel van zich steeds te moeten waarmaken. Beide dingen kunnen haar helpen maar ook tegen haar werken.quote:Op maandag 24 december 2012 20:51 schreef ato het volgende:
Ik haat haar sorry, misschien kan ik ndat niets over haar zeggen. en kan in werkelijkheid een hardstikke leuke meid zijn.
Maar op tv: Ik vind haar zo in een slachtofferrol zitten, alles is slecht behalve haarzelf. Zij gaat over lijken heb ik he gevoel, zo'n meisje dat ik vroeger al wilde slaan.. :-)
Ann vond ik verschrikkelijk. Een bezemsteel heeft nog meer charme.quote:Op maandag 24 december 2012 20:53 schreef ato het volgende:
Nee ik vind haar niet leuk en zeg ik het nog zo netjes (erg he).
Ik vond de winnares van verleden jaar ook niet zo anti phatie als bij Brit..
Omdat ik probeer te kijken naar wie het meest geschikt is, en ik denk dat Brit en Molly wel geschikt zijn, maar dat Brit téveel bezig is met zich inleven terwijl het bij Molly vanzelf lijkt te gaan. En Hannah? Tja, die is zo overemotioneel, denk niet dat die het zou trekken allemaal.quote:Op maandag 24 december 2012 21:19 schreef ato het volgende:
Waarom? Al die vrouwen zijn op hannah na vreselijk?
Daarom vond ik Alex nog wel leuk , maar ik merk dat ik meer een zwak heb voor Molly. Maar die heeft heel wat te incaseren hoor. Leven is niet makkelijk..
Ik ook!quote:Op maandag 24 december 2012 21:32 schreef ato het volgende:
hahahahah ik geloof dat ik Molly leuk ga vinden!
Ja, toch Brittany. Vind wel dat ze het verdiend heeft hoor, al gunde ik het Molly ook wel. Brittany vind ik een mooier sprekender gezicht hebben.quote:
quote:
hihihihiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]ik durf het bijna niet te zeggen maar....ja duh
Ik heb 1 seizoen gemist dus wel weer eens zin in!quote:
Die moet zijn haar weer zo kort doen als eerstquote:
sowiesoquote:
die kijkcijfersquote:Op woensdag 3 juli 2013 09:41 schreef Karina het volgende:
Het zeventiende seizoen van America’s Next Top Model, een heuse ‘all stars’-editie, is maandag met 211.000 kijkers van start gegaan op RTL 5. Daarmee was ze het op een na minst bekeken programma op een top tien-zender om half negen. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. In de all stars-editie keren deelneemsters uit eerdere seizoenen van de modellenwedstrijd terug om nog eenmaal een gooi te doen naar de prestigieuze titel America’s Next Top Model.
Bron
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het er wasIk zie het net pas ergens voorbijkomen.
die kijkcijfersquote:Op maandag 8 juli 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
[/sub]
Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat het er wasIk zie het net pas ergens voorbijkomen.
Die herkende ik eerst echt nietquote:
QFT.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:09 schreef MissJ het volgende:
als ik zo'n foto zou zien van zo'n vies vretende chick, zou ik dus juist géén trek meer hebben in zo'n hotdog hoor
whehehe daar gaat zijn haar!quote:
Hij is sowiesoquote:
Zij ook nietquote:
Bij dit programma is het nog erger, omdat de kandidates die de eerste keer al te oud waren (voor modellenbegrippen, dan), nu helemáál hoogbejaard zijn opnieuw: voor modellenbegrippen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
Die All-Stars-seizoenen vind ik bij elk programma een misser. ANTM, Project Catwalk, Celebrity Apprentice ... een All-Stars-versie is als een opgewarmde maaltijd. Seen it, done it, got the T-shirt and it doesn't fit anymore.
Ik heb dit seizoen dan ook met een half, ongeïnteresseerd oog op realitytvfan bekeken.
Die komt er, als het goed is zijn de opnames al bezig, maar ondanks dat de Amerikaanse versie het er te dik bovenop legt is de Nederlandse versie ook een grote nepperij. Naast dit hebben ze bij HNTM of voor mij part BNTM (Benelux) nog e.e.a. goed te maken n.a.v. dit laatste debacle.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:30 schreef female81 het volgende:
Bij dit programma is het nog erger, omdat de kandidates die de eerste keer al te oud waren (voor modellenbegrippen, dan), nu helemáál hoogbejaard zijn opnieuw: voor modellenbegrippen.
In de 'echte' wereld zijn ze zelden ouder dan 18, als ze als model ontdekt worden.
Deze serie kijk ik verder niet, ik vond ANTM sowieso al steeds nepper worden. En dit All Stars-concept wordt me net teveel, zeg maar. De Nederlandse ga ik nog wel volgen, als 'ie komt.
Ja.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:07 schreef Rebbedebje het volgende:
MJ opdracht!
Ik wil ook
La Toya daarentegen hoef ik niet te ontmoeten
quote:
Lisa heeft in Celebrity Rehab gezeten.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom verwar ik Liza met degene die bij Dr Phil was voor de meth verslaving, dat is dus niet dezelfde
Ik begin Liza ook steeds leuker te vinden en Bianca heeft het voor zichzelf verpest door niet in dat bad te gaan zitten. Wat een diva-gedrag. Stom van haar.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:32 schreef ato het volgende:
Alexandria en Angelea lelijk?
Ik vind Liza wel steeds leuker worden, wat een trut is die Bianca ook zeg.
Hoe kan je je eigen glazen zo ingooien??
Ik vind Domenique ook een mooie meid en als top model overkomen..
a.s zondag HH om 6 uurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb al 2 uitzendingen gemist omdat ik het was vergeten.Je kunt die van vorige week zeker nergens meer (gratis) terugkijken?
na de finale opnames had ze op haar twitter of facebook gepost dat ze had gewonnenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:15 schreef DaviniaHR het volgende:
wat is er met angelea dat ze gediskwalificeerd is?
Had ze eigenlijk ook gewonnen dan in eerste instantie?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:23 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
na de finale opnames had ze op haar twitter of facebook gepost dat ze had gewonnen
ik denk het welquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had ze eigenlijk ook gewonnen dan in eerste instantie?
Heb dit hele seizoen een tijdje terug al online gezien trouwens
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
bump a.s maandag komt cycle 16 , amerikanen vs britten
zaterdag of zondag wordt het herhaald denk ikquote:Op zondag 12 januari 2014 19:39 schreef Rebbedebje het volgende:
Nog herhaling op bv zaterdag neem ik aan?
Gezien ik het uiteraard weer niet kan zien op maandag
hoi lekker dingquote:Op maandag 13 januari 2014 21:02 schreef ato het volgende:
De Amerikaanse meiden krijgen alles wel beter en vrouwelijker.
Komop zeg Eltohn John, John Lennon vs een pocahontas en madonna?
quote:
Nee, ik vind het ook tot nu toe ook niet echt geweldig. Het is een modellenwedstrijd en geen landencompetitie...quote:Op maandag 13 januari 2014 22:09 schreef ato het volgende:
Ik weet niet of ik de formule leuk vind, Amerika tegen de britten..
Ik vond het helemaal niet spannend. Wat een zooi. Denk niet dat ik verder kijk. Over smaak valt (niet) te twistenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:21 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat is wat Tyra het liefst wil. Hoe meer chaos hoe spannender het voor tv wordt.
hallo patatje van mequote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef ato het volgende:
Louis is de boze maar wel de mooiste denk ik..
Ik zal ook bang van die ene vrouw worden die PR manager wat een kenau zeg..
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:20 schreef ato het volgende:
Het is maar goed dat ze weg gaat..
Jammer zij was ook weer de mooiste (de mooisten vliegen er uit)
quote:
Die Louise heeft alleen haar gezicht mee die vanwege de haarstijl en waardoor ze dus erg op onderstaand voormalig topmodel van weleer lijkt.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:06 schreef ato het volgende:
Louis is de boze maar wel de mooiste denk ik..
Ik zal ook bang van die ene vrouw worden die PR manager wat een kenau zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |