SPOILER: alle modellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef MissJ het volgende:
ik ging even googlen op Ann, kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
lijkt op die vogue cover, ook met zo'n clownspruik. Niet om aan te zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:33 schreef MissJ het volgende:
ik ging even googlen op Ann, kom ik deze foto tegen![]()
[ afbeelding ]
Vooral die op het bed.. net of ze op iemand met een voorbinddildo aan het wachten is ofzoquote:Op maandag 20 februari 2012 21:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een belachelijke foto's, die met die oranje pruik.
was cycle 16 nou met oud-deelneemsters?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
Ja, ik snap ook nietwat daar mooi aan is.
Ik wou dat cycle 16 kwam, die is leuk
Das 17, die is ook leukquote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
was cycle 16 nou met oud-deelneemsters?
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vooral die op het bed.. net of ze op iemand met een voorbinddildo aan het wachten is ofzo
Eva (een van de eerste cycles) was redelijk succesvolquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef ato het volgende:
Ja is waar, ik vind het altijd weer jammer dat het voorbij is. Maar er is toch wel 1 winnares die iets bereikt heeft?
Gisteren toevallig opgezocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef ato het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ann het nu doet in de mode wereld?
Leuk hoor met die oud-deelnemers, maar zijn die niet inmiddels al te 'oud' voor het modellenwerk. Bij ANTM zijn de deelnemers sowieso vanaf 18 jaar, terwijl de meeste succesvolle modellen toch wel vrij jong begonnen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
was cycle 16 nou met oud-deelneemsters?
Dus eigenlijk wordt hiermee onderschreven dat dat hele ANTM een reality-programma is met geen enkele zekere garantie of aanzien in de modewereld. Meer afzeik-tv dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 03:46 schreef female81 het volgende:
[..]
Gisteren toevallig opgezocht.
-Ann doet het matig (waarbij het wel meespeelt dat er recentelijk familie van haar overleden is, en dat ze het daardoor rustig aan doet)
-Chelsey zit bij een of ander onbekend bureau in een binnen de modewereld niet al te hoog aangeschreven stad.
http://forums.thefashionspot.com/f52/ann-ward-116559.html
http://forums.thefashionspot.com/f52/chelsey-hersley-118475.html
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Seizoen 15 was wel een stuk professioneler dan voorgaande seizoenen.
Daarom zaten er dit keer ook geen plus-size modellen bij, want veel designers ontwerpen geen kleding in grote maten.
En zijn het ook niet van plan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Top Model adds viewer voting; new judge, mentor named
America’s Next Top Model has named its new judging panel, but those judges won’t have all the say: viewers will be able to vote each week.
Following the firing of the judges, the new panel will consist of Tyra Banks, Kelly Cutrone, and “international male model” Rob Evans; stylist Johnny Wujek will be the new mentor, who the show is calling a “creative consultant.”
As to voting, the show won’t air live when it moves to Friday nights this fall, but viewers will vote based on photos online starting next week. The CW said in its announcement that “fans will have two opportunities each week to vote online at www.cwtv.com and choose their favorite contestants based on photo shoots taken during production. These scores will be used by Tyra Banks and the judges to help determine who is eliminated each week.” It’s not clear how they’ll be used—will the viewer favorite get immunity? Or will the judges just mention who has the most votes from viewers but make their own decisions?
jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:21 schreef MissJ het volgende:
zie ik dat nou goed? Begint er een nieuwe cycle (16?) vanavond op RTL5?
beetje jammer dat het tegelijkertijd is met De Bachelor op NET5.. dan kijk ik liever De Bachelor "live". Even checken wanneer de herhaling van ANTM is.quote:
ANTM ga ik wel opnemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:24 schreef MissJ het volgende:
[..]
beetje jammer dat het tegelijkertijd is met De Bachelor op NET5.. dan kijk ik liever De Bachelor "live". Even checken wanneer de herhaling van ANTM is.
Zondag om 17:45 is de herhalingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb het gemist.![]()
Hopelijk wordt het herhaald, want RTL XL werkt hier nog steeds niet.
Zo doe ik dat ook.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zondag om 17:45 is de herhaling!
Ik ga dan kijken![]()
Heb afgelopen maandag niet gekeken omdat ik dan De Bachelor kijk.
nee 3equote:
jackelyn en hannah zijn wel schatjesquote:Op maandag 5 november 2012 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah ok. Al spannende dingen gemist? Zijn er al favorieten? Wie zijn de bitches dit siezoen?
ze praat als een 6 jarigequote:Op maandag 5 november 2012 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
jacqlyn praat echt als een kleuterjuf ofzo..
ik zei het toch over alexandriaquote:Op maandag 5 november 2012 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad meer!
Alexandria
I knowwwww.quote:Op maandag 5 november 2012 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik zei het toch over alexandria
lekker gezellig he met ze tweeen hierzoquote:
Hahaha, inderdaad.Maar ik zap even over naar een andere zenderquote:Op maandag 5 november 2012 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
lekker gezellig he met ze tweeen hierzo
Dat had ik de eerste twee, maar vandaag helemaal gezien.quote:Op maandag 5 november 2012 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo doe ik dat ook.
Moet er wel aan denken, was het afgelopen zondag bijna vergeten. Heb toen alleen nog de laatste 20 minuten gezien.
Zal niet echt gebeuren zolang dit programma overlap heeft met The Bachelor (en gedeeltelijk met Love in the wild).quote:
Komt omdat ANTM op zo'n onmogelijk tijdstip komt, tegelijkertijd met allerlei andere leuke dingen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |