Of je gooit het topic gewoon dicht todat er wat nieuws te melden valt.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga dit denk ik maar in een topicpointer plaatsen allemaal..
Jannetje Koelewijn zit bij DWDD.
Kees Tulleken zit bij P&W.
SBS heeft de programmering aangepast.
Anders krijgen we elke pagina hetzelfde.
Vergeet het boek van Thomas Ross nietquote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga dit denk ik maar in een topicpointer plaatsen allemaal..
Jannetje Koelewijn zit bij DWDD.
Kees Tulleken zit bij P&W.
SBS heeft de programmering aangepast.
Anders krijgen we elke pagina hetzelfde.
Goeie!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vergeet het boek van Thomas Ross niet
Zal hem niet worden is mn vermoedenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:03 schreef DrMabuse het volgende:
De neef van mevrouw de Jong die verloofd is met de broer van de slager op de hoek hoopt dat Friso er snel bovenop komt.
Je kan ook teruglezen natuurlijkquote:
Jaja, we get your point.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:11 schreef DrMabuse het volgende:
Die neef kan het weten want hij heeft het weer van de lawine expert die eens per week bij pretpark De Afdaling langskomt en die heeft het weer gehoord van de toilet juffrouw van de Hema in Antwerpen.En die schijnt goed op de hoogte te zijn door haar contact met een oude kennis van Bernhard die ook in de oorlog in Oostenrijk zat.
Er moet drama inzitten, je moet heel hard gaan huilen en zeggen dat je 's nachts niet kan slapen van bezorgdheid.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef Poeke het volgende:
Ik ga ook tv-ploegen uitnodigen, HvN en EditieNL komen vast wel langs als ik voor de camera zeg dat ik hoop dat het goed komt met Friso..
Het idee van Dagonet is toch beterquote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Patenten uitgeven aan mensen die hier "nieuws" posten en boetes aan mensen die het herhalen, anders krijgen we steeds hetzelfde.
Het lokaliseren duurt het langste, gok ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap er geen zak van hoor, iemand zei net op tv dat iemand lokaliseren en met je blote handen uitgraven in 20 minuten heel snel is, maar het is maar 40 cm.
of hij nou op 40 of 4000 cm ligt, hij blijft onzichtbaar. Zoeken kost tijd.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap er geen zak van hoor, iemand zei net op tv dat iemand lokaliseren en met je blote handen uitgraven in 20 minuten heel snel is, maar het is maar 40 cm.
40 cm sneeuw is best hoog, je zal er maar onder liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het sneeuw schijnt erg compact te zijn, dat graaft wat lastiger. Graaf maar eens met je handen een gat in het zand van 40cm diep.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Laatst een reportage over gezien op de Belgische tv. Die kerel moesten ze er met de schop uit schuppen. Die beschreef de sneeuw na de lawine als beton.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:35 schreef Tha_Erik het volgende:
En de sneeuw ligt niet zo los op elkaar als bij gevallen sneeuw, lijkt me. Die is helemaal samengedrukt door de kracht waarmee die neerkomt in zo'n lawine.
Dat met die schop lieten ze net ook zien bij EditieNL, en inderdaad.. ze kwamen er moeilijk doorheen..quote:Op maandag 20 februari 2012 18:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Laatste een reportage over gezien op de Belgische tv. Die kerel moesten ze er met de schop uit schuppen. Die beschreef de sneeuw na de lawine als beton.
Maar die pieper geeft aan welke kant je op moet en dan de afstand met piepjes dus moet toch best snel kunnen? Kan me alleen niet zo goed voorstellen dat die sneeuw net beton is, maar ok.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het lokaliseren duurt het langste, gok ik.
je moet dan nog wel volgens het schaakboordmotief te werk om iemand te vinden, net zoals met een metaaldetectorquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die pieper geeft aan welke kant je op moet en dan de afstand met piepjes dus moet toch best snel kunnen? Kan me alleen niet zo goed voorstellen dat die sneeuw net beton is, maar ok.
Jan van de Straat zou nu nog steeds onder de sneeuw liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ook iemand op Facebook die ervan overtuigd is dat de Prins extra lange zorg krijgt, waaar Jan van de Straat na een dag al doodverklaard zou worden.
Mensen zijn dom.
Die man is ook kenner ergens van? Is hij beroemd? Waar kan ik me inschrijven om fan te worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ook iemand op Facebook die ervan overtuigd is dat de Prins extra lange zorg krijgt, waaar Jan van de Straat na een dag al doodverklaard zou worden.
Mensen zijn dom.
Nou ja, heb je wel eens een grote sneeuwpop gemaakt? Dat zit ook keihard op elkaar. Beton lijkt me ook wel wat... harder, maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen dat het echt verrekte moeilijk is om zomaar doorheen te graven.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die pieper geeft aan welke kant je op moet en dan de afstand met piepjes dus moet toch best snel kunnen? Kan me alleen niet zo goed voorstellen dat die sneeuw net beton is, maar ok.
het kan bijna net zo hard worden als ijsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, heb je wel eens een grote sneeuwpop gemaakt? Dat zit ook keihard op elkaar. Beton lijkt me ook wel wat... harder, maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen dat het echt verrekte moeilijk is om zomaar doorheen te graven.
In voorgaande topics werd al gesproken over het gewicht van sneeuw na een lawine, dat zou rond de 800kg/m3 zijn..quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, heb je wel eens een grote sneeuwpop gemaakt? Dat zit ook keihard op elkaar. Beton lijkt me ook wel wat... harder, maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen dat het echt verrekte moeilijk is om zomaar doorheen te graven.
Ik ben niet elke dag op het strand met een metaaldetector om rijk te worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je moet dan nog wel volgens het schaakboordmotief te werk om iemand te vinden, net zoals met een metaaldetector
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:42 schreef MaLo het volgende:
Ik zag het zo voor me he, dat ze aan het zoeken waren met zo'n prikstok. Prik, prik, prik. En dan opeens zo'n oogbal eraan. "Jongens, ik geloof dat ik hem gevonden heb!"
Ja 25 jaar geleden ofzo, dat weet ik niet meer zo goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze houden hem slapende, dan gaat hij niet blij met z'n ogen knipperen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef Poppejans het volgende:
Als er ook maar iets van goed nieuws te melden valt hadden we dat toch allang gehoord, dat hij met zn ogen heeft geknipperd,in een hand heeft geknepen oid, zoiets hadden ze toch zeker weten naar buiten gebracht?
Misschien is al wel duidelijk dat hij niet is ontwaakt en komt er nog geen nieuws naar buiten omdat er eerst een draaiboek moet komen v een begrafenis e.d
Hoelaat ze op bezoek gaan en wie en hoelaat ze het ziekenhuis weer verlaten.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:51 schreef beequeen het volgende:
Mark vd Linden bij RTL Boelevaar: De familie gaat via de hoofdingang naar binnen omdat bij nieuws ook plaatjes horen. Welk nieuws?
Wat een BS.
Die 48 uur is inmiddels verstreken. Na 48 uur zouden ze toch stoppen met sedatie? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze houden hem slapende, dan gaat hij niet blij met z'n ogen knipperen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 48 uur is inmiddels verstreken. Na 48 uur zouden ze toch stoppen met sedatie? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.![]()
Dat zouden ze doen ja, maar ik heb daar verder geen update van meegekregen wanneer ze met de volgende fase zijn begonnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 48 uur is inmiddels verstreken. Na 48 uur zouden ze toch stoppen met sedatie? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.![]()
quote:
Iemand die op tv ergens kennis van heeft is beter dan iemand van facebook of de buurman van de slager waar de nicht van Frans Bauer altijd komt.quote:
Maar als ze naar haar vader vraagt ga je ook niet zeggen, ja papa is even weg en we weten niet wanneer hij weer terug is.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Mula het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het nog wat te betekenen heeft dat zijn jongste dochter op bezoek is geweest. Het verschilt natuurlijk per kind, maar ik geloof niet dat ik een 5-jarige snel mee zou nemen naar haar vader die buiten bewustzijn is, misschien nog wel erg koud en aan de slangen en apparaten ligt.
Dat draaiboek lag voor zijn geboorte al klaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef Poppejans het volgende:
Misschien is al wel duidelijk dat hij niet is ontwaakt en komt er nog geen nieuws naar buiten omdat er eerst een draaiboek moet komen v een begrafenis e.d
Net als zijn IM. Die zagen we vrijdagavond al bij de NOS.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat draaiboek lag voor zijn geboorte al klaar.
Net als bij RTLquote:Op maandag 20 februari 2012 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Net als zijn IM. Die zagen we vrijdagavond al bij de NOS.
En welke conclusie verbindt hij daaraan?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef Poeke het volgende:
Net bij HvN, een of andere neurochirurg die benadrukte dat de kritieke 72 uur nu wel voorbij zijn..
Ja, precies... misschien hebben ze op het niveau van de meisjes open kaart gespeeld en gevraagd of ze mee wilden naar papa.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als ze naar haar vader vraagt ga je ook niet zeggen, ja papa is even weg en we weten niet wanneer hij weer terug is.
Dat zou het protocol zijn dat arts X hier in NL zou volgen, uiteraard is dat gebaseerd op wat ze denken te weten.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, wij weten net zo weinig als neurochirurg X.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:13 schreef Leandra het volgende:
Dat zou het protocol zijn dat arts X hier in NL zou volgen, uiteraard is dat gebaseerd op wat ze denken te weten.
Dat de behandelend artsen in Oostenrijk op basis van de werkelijke situatie wellicht een andere behandelwijze volgen en op een ander moment de kunstmatige coma afbouwen is natuurlijk heel goed mogelijk.
Dat kan inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou het protocol zijn dat arts X hier in NL zou volgen, uiteraard is dat gebaseerd op wat ze denken te weten.
Dat de behandelend artsen in Oostenrijk op basis van de werkelijke situatie wellicht een andere behandelwijze volgen en op een ander moment de kunstmatige coma afbouwen is natuurlijk heel goed mogelijk.
Idd, dat lijkt me wel het beste.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, precies... misschien hebben ze op het niveau van de meisjes open kaart gespeeld en gevraagd of ze mee wilden naar papa.
Lekker ventjequote:Neurochirurgen vechten om patent
Publicatie 25 januari 2011
Auteur Heleen Croonen
Neurochirurg Kees Tulleken wordt door zijn Belgische collega Erwin De Winter beschuldigd van het stelen van het idee voor een chirurgische techniek. Dat meldt het ANP, die het van de Belgische krant Het Laatste Nieuws heeft. Daar is het bericht niet vindbaar.
De Winter zou de techniek op een Belgische patentwebsite hebben geplaatst, wat verplicht is voor de aanvraag. Tulleken zou de techniek hebben gedownload om er vervolgens zelf patent op aan te vragen in de Verenigde Staten. Volgens het ANP doet de Belgische justitie onderzoek naar de zaak.
indien hij niet in bezit was geweest van een lawine-pieper.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jan van de Straat zou nu nog steeds onder de sneeuw liggen
Er zijn mensen die jaren in coma liggen.. Zegt niets over de kansen aangezien die meer te maken hebben met de aantasting van de hersenen door zuurstofgebrek. Daar zijn wel statistieken voor waarbij de 20 min als extreem lang wordt gezien tav de kansen echter de lage temperatuur kan daar wat betere voorwaarden bij scheppen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
Zijn er statistieken over levensverwachting na 48+ uur coma?
Dit is wel een interessant stuk: Over de invloed van koeling van het lichaam na zuurstof tekort.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:18 schreef chufi het volgende:
Zijn er statistieken over levensverwachting na 48+ uur coma?
Boulevard zonder Albert, want die is verkleed als man bij het carnavalquote:Op maandag 20 februari 2012 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rob de Nijs heeft het over een lawine van weeën bij de geboorte van zijn kind van 't weekend.
nooit op wintersport geweest zekerquote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jan van de Straat zou nu nog steeds onder de sneeuw liggen
Yep, ken een geval van 14 jaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Er zijn mensen die jaren in coma liggen..
Wij gaan vaak in de zomervakantie naar Oostenrijk en dan zie je ook regelmatig zo'n Rettungshubschrauber vliegen om een gevallen mountainbiker van de berg te plukkenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
nooit op wintersport geweest zeker
in Oostenrijk nemen ze dit soort dingen nogal serieus (tourisme enzo)
Wat moet je daar dan nog mee eigenlijk? Ik bedoel, als iemand nooit ontwaakt meer, wanneer 'dooft het licht'? Sterf je dan nog wel een natuurlijke dood? En kost dat niet onzettend veel? En waarom iemand 14 jaar in leven houden?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Yep, ken een geval van 14 jaar.
Mediaberisping waardig zou ik zeggenquote:Op maandag 20 februari 2012 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Rob de Nijs heeft het over een lawine van weeën bij de geboorte van zijn kind van 't weekend.
Is er dan nog sprake van medische verantwoording of is het puur het emotionele aspect dat in zo'n geval speelt?quote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Yep, ken een geval van 14 jaar.
Daar komen allemaal van die moeilijke woorden in voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:23 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dit is wel een interessant stuk: Over de invloed van koeling van het lichaam na zuurstof tekort.
http://www.neurologie.nl/(...)tanoxisch%20coma.pdf
oeh, zomers wil ik het ook wel een keer zienquote:Op maandag 20 februari 2012 19:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wij gaan vaak in de zomervakantie naar Oostenrijk en dan zie je ook regelmatig zo'n Rettungshubschrauber vliegen om een gevallen mountainbiker van de berg te plukken. Ze zijn daar echt serieus en snel als er iets misgaat.
Ik was er zelf niet bij, maar is familie van een bekende van mij, dus de medische details weet ik niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan nog mee eigenlijk? Ik bedoel, als iemand nooit ontwaakt meer, wanneer 'dooft het licht'? Sterf je dan nog wel een natuurlijke dood? En kost dat niet onzettend veel? En waarom iemand 14 jaar in leven houden?
Samenvatting, na een bepaalde periode van coma (kunstmatig) als men niet koelt; overlevingskans bijna 0. Bij wel koeling overlevingskans 10% groter of zo. Dit heeft dan weer te maken met hoe men reageert op bepaalde prikkels bij bijkomen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar komen allemaal van die moeilijke woorden in voor.
Waarom niet? Dat kind stikt wrsch van de vragen, heeft dondersgoed door dat mama, oma en de hele santekraam superverdrietig zijn. Beter meenemen en zelf laten kijken en vragen laten stellen dan alleen maar verhalen horen en zichzelf mss wel van alles in haar hoofd halen...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:56 schreef Mula het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of het nog wat te betekenen heeft dat zijn jongste dochter op bezoek is geweest. Het verschilt natuurlijk per kind, maar ik geloof niet dat ik een 5-jarige snel mee zou nemen naar haar vader die buiten bewustzijn is, misschien nog wel erg koud en aan de slangen en apparaten ligt.
Zoiets jaquote:Op maandag 20 februari 2012 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat kind stikt wrsch van de vragen, heeft dondersgoed door dat mama, oma en de hele santekraam superverdrietig zijn. Beter meenemen en zelf laten kijken en vragen laten stellen dan alleen maar verhalen horen en zichzelf mss wel van alles in haar hoofd halen...
Coma of wakker, dat lijkt me speculatie... maar het lijkt me in ieder geval dat ze het kind niet voor niets meenemen, die zal haar vader echt wel gezien hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef miep63 het volgende:
Sorry, ik ben totaal niet medisch onderlegd, maar ik hoorde bij Rtl-Boulevard dat Friso nog steeds in coma ligt, moet ik er dan van uit gaan dat hij nog steeds op de IC ligt. Ik bedoel als het zo is, dan heeft z'n jongste haar vader nog niet gezien.
Wat bedoel je? Kleine kinderen mogen ook gewoon een IC bezoeken hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef miep63 het volgende:
Sorry, ik ben totaal niet medisch onderlegd, maar ik hoorde bij Rtl-Boulevard dat Friso nog steeds in coma ligt, moet ik er dan van uit gaan dat hij nog steeds op de IC ligt. Ik bedoel als het zo is, dan heeft z'n jongste haar vader nog niet gezien.
Ligt aan de reden van coma. In feite kan je een mens tot het einde der tijden 'levend' houden, maar dat ligt dan aan je definitie van leven. De basale levensfuncties van de hersenen kunnen overgenomen worden. De beademing neemt de zuurstoftoediening over, de vochthuishouding en voeding gebeurt door infusie, temperatuurregeling gebeurt ook extern, zelfs de werking van het hart (hartlongmachine) en nieren (dialyse) kan je overnemen. Het licht zal dan niet zomaar uitgaan, tenzij iemand dus een aandoening aan z'n hart krijgt, infecteert, whatever.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat moet je daar dan nog mee eigenlijk? Ik bedoel, als iemand nooit ontwaakt meer, wanneer 'dooft het licht'? Sterf je dan nog wel een natuurlijke dood? En kost dat niet onzettend veel? En waarom iemand 14 jaar in leven houden?
Je zou ook kunnen zeggen..: geen nieuws is goed nieuws..quote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef n00b13 het volgende:
Serieus, he. Weer geen woord in DWDD. Wel een beetje gek, bijna alsof ze er iets mee willen zeggen.
Ik hoorde het, maar maakt dat nog wat uit dan.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:44 schreef roos85 het volgende:
Beheerders van de piste zeggen dat de piste niet 50m maar 200m lang was
Het lijkt mij allebei nogal kort voor een piste.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:44 schreef roos85 het volgende:
Beheerders van de piste zeggen dat de piste niet 50m maar 200m lang was
Ja, dat had ik ook ergens gelezen, maar door dat het toch wel een heftige indruk kan hebben op een kind raden ze het vaak wel af. Mijn moeder heeft na haar operatie op de PACU/High Care gelegen. Ik hoorde toen wel dat de verpleegkundige het afraadde om kinderen mee te nemen op een bezoek bij zo'n afdeling, laat staan de IC die is nog heftiger.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Kleine kinderen mogen ook gewoon een IC bezoeken hoor.
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het lijkt mij allebei nogal kort voor een piste.
http://www.volkskrant.nl/(...)-coma-gehouden.dhtmlquote:De eerste uren na het ongeluk zijn cruciaal. De toxische stoffen die door het zuurstofgebrek vrijkomen, kunnen een eventuele hersenschade verergeren. Het lichaam van de patiënt wordt het eerste etmaal standaard gekoeld op 33 graden. Dan vertraagt de stofwisseling en wordt de schade zo veel mogelijk beperkt.
'Patiënten worden hierbij in slaap gehouden', zegt cardioloog Ruud Koster van de Hartstichting en het Amsterdamse AMC. 'Anders is het rillen ondraaglijk.' Vaak krijgen patiënten daarom spierverslappers.
Na die 24 uur volgen er spannende momenten. 'Dan laten we iemand weer warm worden en stoppen we de slaapmiddelen', zegt Gerritsen. 'Vervolgens kijken we of een patiënt zelf wakker wordt. Als dat zo is, dan zit je goed.' Koster: 'Het duurt wel even voordat het lichaam is opgewarmd. Je bent dan minimaal 12 uur verder.'
Ontwaakt de patiënt niet, dan wordt er gewacht tot er 72 uur verstreken is. Dan komt het volgende cruciale moment; in het geval van prins Friso is dat dus maandagmiddag. 'Als iemand dan nog niet wakker is, doen we neurologisch onderzoek', aldus Gerritsen. 'Dan geven we een elektrische puls op de pols, en kijken we of we reactie zien in de hersenschors. Als we geen reactie zien, is het zeker dat iemand nooit meer wakker wordt. In Nederland staken we dan de behandeling, waarna de patiënt overlijdt. In het buitenland is dat minder gebruikelijk.'
De piste zou niet geprepareerd zijn, maar die bommetjes vallen daar toch ook onder?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
op de foto's lijkt het trouwens alsof hij helemaal niet off piste was.... is daar nou al eens een eenduidig verhaal over?
Er is nooit gezegd dat het on-piste was.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
op de foto's lijkt het trouwens alsof hij helemaal niet off piste was.... is daar nou al eens een eenduidig verhaal over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |