Maar die pieper geeft aan welke kant je op moet en dan de afstand met piepjes dus moet toch best snel kunnen? Kan me alleen niet zo goed voorstellen dat die sneeuw net beton is, maar ok.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het lokaliseren duurt het langste, gok ik.
je moet dan nog wel volgens het schaakboordmotief te werk om iemand te vinden, net zoals met een metaaldetectorquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die pieper geeft aan welke kant je op moet en dan de afstand met piepjes dus moet toch best snel kunnen? Kan me alleen niet zo goed voorstellen dat die sneeuw net beton is, maar ok.
Jan van de Straat zou nu nog steeds onder de sneeuw liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ook iemand op Facebook die ervan overtuigd is dat de Prins extra lange zorg krijgt, waaar Jan van de Straat na een dag al doodverklaard zou worden.
Mensen zijn dom.
Die man is ook kenner ergens van? Is hij beroemd? Waar kan ik me inschrijven om fan te worden?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu ook iemand op Facebook die ervan overtuigd is dat de Prins extra lange zorg krijgt, waaar Jan van de Straat na een dag al doodverklaard zou worden.
Mensen zijn dom.
Nou ja, heb je wel eens een grote sneeuwpop gemaakt? Dat zit ook keihard op elkaar. Beton lijkt me ook wel wat... harder, maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen dat het echt verrekte moeilijk is om zomaar doorheen te graven.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar die pieper geeft aan welke kant je op moet en dan de afstand met piepjes dus moet toch best snel kunnen? Kan me alleen niet zo goed voorstellen dat die sneeuw net beton is, maar ok.
het kan bijna net zo hard worden als ijsquote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, heb je wel eens een grote sneeuwpop gemaakt? Dat zit ook keihard op elkaar. Beton lijkt me ook wel wat... harder, maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen dat het echt verrekte moeilijk is om zomaar doorheen te graven.
In voorgaande topics werd al gesproken over het gewicht van sneeuw na een lawine, dat zou rond de 800kg/m3 zijn..quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, heb je wel eens een grote sneeuwpop gemaakt? Dat zit ook keihard op elkaar. Beton lijkt me ook wel wat... harder, maar ik kan me er wel degelijk iets bij voorstellen dat het echt verrekte moeilijk is om zomaar doorheen te graven.
Ik ben niet elke dag op het strand met een metaaldetector om rijk te worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je moet dan nog wel volgens het schaakboordmotief te werk om iemand te vinden, net zoals met een metaaldetector
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:42 schreef MaLo het volgende:
Ik zag het zo voor me he, dat ze aan het zoeken waren met zo'n prikstok. Prik, prik, prik. En dan opeens zo'n oogbal eraan. "Jongens, ik geloof dat ik hem gevonden heb!"
Ja 25 jaar geleden ofzo, dat weet ik niet meer zo goed.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze houden hem slapende, dan gaat hij niet blij met z'n ogen knipperen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:49 schreef Poppejans het volgende:
Als er ook maar iets van goed nieuws te melden valt hadden we dat toch allang gehoord, dat hij met zn ogen heeft geknipperd,in een hand heeft geknepen oid, zoiets hadden ze toch zeker weten naar buiten gebracht?
Misschien is al wel duidelijk dat hij niet is ontwaakt en komt er nog geen nieuws naar buiten omdat er eerst een draaiboek moet komen v een begrafenis e.d
Hoelaat ze op bezoek gaan en wie en hoelaat ze het ziekenhuis weer verlaten.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:51 schreef beequeen het volgende:
Mark vd Linden bij RTL Boelevaar: De familie gaat via de hoofdingang naar binnen omdat bij nieuws ook plaatjes horen. Welk nieuws?
Wat een BS.
Die 48 uur is inmiddels verstreken. Na 48 uur zouden ze toch stoppen met sedatie? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze houden hem slapende, dan gaat hij niet blij met z'n ogen knipperen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 48 uur is inmiddels verstreken. Na 48 uur zouden ze toch stoppen met sedatie? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.![]()
Dat zouden ze doen ja, maar ik heb daar verder geen update van meegekregen wanneer ze met de volgende fase zijn begonnen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die 48 uur is inmiddels verstreken. Na 48 uur zouden ze toch stoppen met sedatie? Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |