abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108503832
De dorpsgek van Venlo kan het niet nalaten om zich met de PvdA-leiderschapsverkiezing te bemoeien, aangezien de PVV geen interne partijdemocratie kent:

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 12:38:00 Albayrak mag van mij premier worden, maar dan wel van Turkije. reageer retweet
Volgens critici op Twitter is dit een "geniale" zet van Wilders, omdat deze opmerking woede opwerkt bij PvdA-leden, die vervolgens juist op Albayrak gaan stemmen, waardoor de positie van mensen als Samsom en Plasterk wordt verzwakt.

Voor zover dit al een tactische tweet is, doorzien PvdA-leden dat hopelijk wel en kiezen ze gewoon de beste kandidaat: Plasterk of Samsom.
pi_108503881
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
De dorpsgek van Venlo kan het niet nalaten om zich met de PvdA-leiderschapsverkiezing te bemoeien, aangezien de PVV geen interne partijdemocratie kent:

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 28-02-2012 om 12:38:00 Albayrak mag van mij premier worden, maar dan wel van Turkije. reageer retweet
Volgens critici op Twitter is dit een "geniale" zet van Wilders, omdat deze opmerking woede opwerkt bij PvdA-leden, die vervolgens juist op Albayrak gaan stemmen, waardoor de positie van mensen als Samsom en Plasterk wordt verzwakt.

Voor zover dit al een tactische tweet is, doorzien PvdA-leden dat hopelijk wel en kiezen ze gewoon de beste kandidaat: Plasterk of Samsom.
Onzin natuurlijk. Zo'n reactie zorgt er echt niet voor dat Albayrak wint, ze zijn daar wel slim genoeg hoor.
★★★
pi_108505693
Wilders realiseert zich uiteraard dat Henk en Ingrid al lang weer vergeten zijn dat hij dubbele paspoorten in dit kabinet wel steunde en zijn belofte niet nakwam.

Niettemin vind ik het een zwak punt van Albayrak. Je kunt natuurlijk geen premier van Nederland worden als je er uit privebelang voor kiest om onder de Turkse wet te blijven vallen, in Nederland en in die functie, en dat als privékwestie afdoet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108510572
Plasterk gaat het niet worden denk ik.
Hij wil nog meer geld uitdelen aan de Grieken.

http://www.nu.nl/economie(...)meer-geld-geven.html
  dinsdag 28 februari 2012 @ 18:46:59 #255
294269 mlg
Ik ben groot, jij bent klein.
pi_108511351
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 11:43 schreef klaaskippegaas het volgende:

[..]

Als er 1 dom is dan ben jij het wel.
Met liegen kom je niet ver.
Hoezo liegen? Dat is hun ideaal alleen weten ze zelf ook wel dat ze hiermee ongeloofwaardig overkomen als ze dit in hun programma zetten.
Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
pi_108511444
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 18:46 schreef mlg het volgende:

Hoezo liegen? Dat is hun ideaal alleen weten ze zelf ook wel dat ze hiermee ongeloofwaardig overkomen als ze dit in hun programma zetten.
:O
pi_108511902
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:11 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. Zo'n reactie zorgt er echt niet voor dat Albayrak wint, ze zijn daar wel slim genoeg hoor.
Dan overschat je het gemiddelde PvdA lid een beetje denk ik.

Er zijn genoeg van die moralisten bij de PvdA die door deze tweet extra gemotiveerd zijn om op Albayrak te stemmen.
pi_108512000
Trouwens Albayrak gaat de partij sowieso niet uit de dip halen. Plasterk en Samson zijn gewoon veruit de beste kandidaten.
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:22:41 #259
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_108533307
Albayrak is natuurlijk een hopeloos geval want een politicus met een dubbel paspoort is niet te vertrouwen.

Je bent 100% Nederlander of je bent geen Nederlander.

Albayrak is dus geen Nederlander.
  woensdag 29 februari 2012 @ 06:24:30 #260
366229 Oldie57
pi_108533313
Als Plasterk politiek leider wordt, komt de PvdA op mijn shortlist voor de 2e kamer verkiezingen. Die man is beslist geen sufferd.

Van Samson moet ik altijd braken, wat een pedante kwal is die gast.
pi_108538371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 06:22 schreef Oldie57 het volgende:
Albayrak is natuurlijk een hopeloos geval want een politicus met een dubbel paspoort is niet te vertrouwen.

Dus puur om het feit dat ze een dubbel paspoort heeft, is ze bij voorbaat niet te vertrouwen?

U stemt PVV?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 maart 2012 @ 00:18:09 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108571927
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 06:24 schreef Oldie57 het volgende:
Als Plasterk politiek leider wordt, komt de PvdA op mijn shortlist voor de 2e kamer verkiezingen. Die man is beslist geen sufferd.

maar dan stem je dus wel op een partij met mensen met zo'n dubbel paspoort :D _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Dus puur om het feit dat ze een dubbel paspoort heeft, is ze bij voorbaat niet te vertrouwen?

U stemt PVV?
ach die vinden het de ene keer heel erg en de keer erop een stuk minder :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_108574072
quote:

Ik zou dan beginnen om me zorgen te maken over de achterliggende belangen bij de PVV, die er duidelijk nauwe contact met Israël op nahouden. Om aan een ander land loyaal te zijn, heb je echt geen dubbel paspoort nodig hoor. Alweer vergeten dat de PVV in 2010 een hooggeplaatste kandidaat van de kieslijst heeft moeten verwijderen omdat deze staatsgevaarlijk bleek te zijn?

Nog maar eens googlen op Gidi Markuszower.
http://vorige.nrc.nl/binn(...)or_PVVer_Markuszower

En als je daar klaar mee bent:
http://www.depers.nl/binn(...)og-steeds-Turks.html

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2012 02:06:18 ]
pi_108574519
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef rubbereend het volgende:
ach die vinden het de ene keer heel erg en de keer erop een stuk minder :')
Dat geldt voor alle PvdA-ers
  donderdag 1 maart 2012 @ 06:47:19 #265
366229 Oldie57
pi_108574965
quote:
1s.gif Op woensdag 29 februari 2012 11:29 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

U stemt PVV?
Nee, maar ik ben het wel eens met hun standpunt t.a.v. het dubbele paspoort.
pi_108574982
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 06:47 schreef Oldie57 het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben het wel eens met hun standpunt t.a.v. het dubbele paspoort.
En wat vind je van kamerleden die getrouwd zijn met regeringsfunctionarissen van oostbloklanden ? Is dat ook een onwenselijke situatie met het oog op loyaliteitsconflicten, zeker in deze tijd van meldpunten ?

Ontopic: blij dat er PvdAers zijn die mijn standpunt delen dat een manager niet per se meer hoeft te verdienen dan zijn of haar ondergeschikten :)
pi_108575143
quote:
:') ;(
pi_108575151
Dat gezeik over dubbele paspoorten altijd :') Als er al een dubbele loyaliteit is, dan maakt zo'n extra paspoort die tenminste zichtbaar. Dat lijkt me alleen maar gunstig.

En wat denk je dan; dat die (vermeende) loyaliteit aan een ander land smelt als sneeuw voor de zon omdat een paspoortje opgegeven wordt? Accepteer gewoon dat politici 100.000 andere belangen hebben dan de wil van het gewone volk. Hoe zichtbaarder deze belangen zijn, hoe beter je deze kunt controleren.

Ik wil juist dolgraag mensen met dubbele paspoorten in Nederland: wetenschappers, vakmensen en ander talent dat wij wel naar binnen halen en anderen niet = relatieve en absolute winst.

Ontopic: Hopelijk wordt het Samson en blijft Plasterk actief als tweede man oid. Plasterk is zeer goed en weet mij persoonlijk beter aan te spreken met een genuanceerd en sterk inhoudelijk verhaal, maar Samson heeft de felheid en het discussievermogen dat tegenwoordig zo belangrijk is. En natuurlijk zijn straatcoach kaart, hoewel het opportunisme daar behoorlijk doorzichtig vanaf druipt.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_108576204
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 15:56 schreef Weltschmerz het volgende:
Niettemin vind ik het een zwak punt van Albayrak. Je kunt natuurlijk geen premier van Nederland worden als je er uit privebelang voor kiest om onder de Turkse wet te blijven vallen, in Nederland en in die functie, en dat als privékwestie afdoet.
pi_108576381
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef gtotep het volgende:
Poll: wie volgt Cohen op?
ascher
hamer
samson
plassterk
dijsselbloem
een andere
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
De tering zeg, als je een poll maakt, neem dan in ieder geval de moeite de namen goed (en met hoofdletters) te schrijven.

Samsom
Plasterk

En ik mis Van Dam en die nieuwe totaal onbekende eunuch in de poll.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 1 maart 2012 @ 09:33:06 #271
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_108576402
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 1 maart 2012 @ 10:18:37 #272
3542 Gia
User under construction
pi_108577255
Ik geloof nooit dat het een vrouw gaat worden.
De kiezers van de PvdA bestaan voornamelijk uit arbeiders en moslims. Beide groepen zijn er nog aardig van overtuigd dat de vrouw thuis hoort, achter het aanrecht en bij de kinderen. Ik geloof niet dat de kiezers van de PvdA een vrouwelijke premier willen.
pi_108577719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef Gia het volgende:
De kiezers van de PvdA bestaan voornamelijk uit arbeiders en moslims. Beide groepen zijn er nog aardig van overtuigd dat de vrouw thuis hoort, achter het aanrecht en bij de kinderen. Ik geloof niet dat de kiezers van de PvdA een vrouwelijke premier willen.
De "arbeiders" zijn al naar de SP.
pi_108577973
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 06:24 schreef Oldie57 het volgende:

Idem :@
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_108580358
quote:
Beide groepen zijn er nog aardig van overtuigd dat de vrouw thuis hoort, achter het aanrecht en bij de kinderen.
Is dat niet zo dan?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_108580491
quote:
Met deze toch wat dommige post zou je ze nog bijna gelijk geven ook.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  donderdag 1 maart 2012 @ 12:32:18 #277
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_108581305
Van de website van de PvdA.

Dit systeem zorgt er voor dat omstreden kandidaten lastig winnen, omdat vaak degene wint die het vaakst op nr 2 is gezet. Omstreden kandidaten zullen vaker of op 1 of op 5 gezet worden en uiteindelijk aan het kortste eind trekken.
Dit systeem heeft heel veel invloed.

quote:
Stemprocedure Politiek Leiderschap PvdA
op 29 februari 2012

Voor de functie van politiek leider van de Partij van de Arbeid nemen vijf kandidaten deel aan de ledenraadpleging. Ledenraadplegingen met meer dan twee kandidaten verlopen bij de PvdA via het zogenoemde ‘alternative vote’-systeem. Dit kiessysteem zorgt ervoor dat de meest breed gedragen kandidaat wordt gekozen. Bovendien hoeft met dit stemsysteem slechts één keer gestemd te worden om toch uit te komen op een kandidaat die minstens de helft van de uitgebrachte geldige stemmen op zich verenigt.

Het werkt als volgt: elke stemgerechtigde plaatst de beschikbare kandidaten in de volgorde van zijn voorkeur. In dit geval dus in de volgorde 1 tot en met 5. Op de eerste plaats zet men dus de kandidaat die men het liefste in de functie ziet, op de tweede plaats degene die men vervolgens het liefste heeft als de kandidaat die de eerste voorkeur geniet afvalt, enzovoort.

Uitslagbepaling
Bij de eerste telling van de stemmen wordt er alleen naar de eerste voorkeur gekeken. Als er een kandidaat meer dan de 50% van de stemmen behaalt, is deze direct verkozen. In dat geval doet het er niet toe welke 2e, 3e, 4e en 5e voorkeur men heeft aangegeven.

Als bij de eerste telling geen enkele kandidaat een absolute meerderheid heeft behaald, valt de kandidaat die het minst vaak als 1e keus is aangegeven af. Vervolgens worden de stemmen van de mensen die op deze kandidaat hadden gestemd over de andere kandidaten verdeeld op basis van de tweede voorkeur. Indien nu nog steeds geen kandidaat meer dan 50 procent van de stemmen heeft behaald, wordt dit proces herhaald op basis van de derde voorkeur en zo verder.

Rekenvoorbeeld (pdf) >

Moeten alle kandidaten gerangschikt worden?
Ja, stemmen zijn alleen geldig wanneer ALLE kandidaten zijn gerangschikt. Wanneer niet alle kandidaten op een stembiljet zijn gerangschikt, is deze stem ongeldig.

Kan men twee kandidaten hetzelfde nummer geven?
Nee, wanneer twee kandidaten hetzelfde nummer krijgen, is deze stem ongeldig.

Kan men ook blanco stemmen?
Ja, er kan ook blanco gestemd worden. Als iemand bijvoorbeeld geen enkele voorkeur heeft, kan deze persoon het vakje BLANCO aankruisen. Indien men blanco wil stemmen, dient men de andere vakjes oningevuld te laten. Wanneer iemand zowel het vakje blanco invult als de voorkeuren voor de kandidaten, is de stem ongeldig.

Wat gebeurt er met blanco en ongeldige stemmen?
Blanco stemmen en ongeldige stemmen tellen wel mee voor de opkomst, maar niet bij de bepaling van de uitslag
pi_108581405
quote:
10s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

Met deze toch wat dommige post zou je ze nog bijna gelijk geven ook.
Hij is echt hilarisch, maar ik denk niet dat Gia het door heeft. Ook niet als ze het nog een paar keer aandachtig doorleest...
pi_108582395
quote:
0s.gif Op donderdag 1 maart 2012 12:32 schreef BasEnAad het volgende:
Van de website van de PvdA.

Dit systeem zorgt er voor dat omstreden kandidaten lastig winnen, omdat vaak degene wint die het vaakst op nr 2 is gezet. Omstreden kandidaten zullen vaker of op 1 of op 5 gezet worden en uiteindelijk aan het kortste eind trekken.
Dit systeem heeft heel veel invloed.

[..]

Ik denk dat veel PvdA'ers Albayrak op 2 zullen zetten.
pi_108594988
Als ik een PvdA'er was had ik mooi Jacobi op #2 gezet om mijn #1 meer kans te geven. Het is niet alsof Jacobi de verkiezingen ineens zou gaan winnen, mocht zij door strategisch stemmen ineens hoog eindigen i.p.v. op een terechte laatste plaats.
pi_108595068
Over Jacobi: iemand zei me dat ze klinkt als Piet Paulusma met 2 flessen jenever op en vond die vergelijking eigenlijk best wel treffend.
pi_108613207
Maurice de Hond twittert:
Prachtige applicatie voor beoordeling 5 kandidaten pvda-verkiezing. http://www.pvdafractieleider.nl. #pvda Duidelijke uitslag.

Zeker aan mee doen, ziet er erg leuk uit.
  vrijdag 2 maart 2012 @ 01:44:18 #283
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_108613340
quote:
7s.gif Op donderdag 1 maart 2012 18:50 schreef Kaas- het volgende:
Als ik een PvdA'er was had ik mooi Jacobi op #2 gezet om mijn #1 meer kans te geven. Het is niet alsof Jacobi de verkiezingen ineens zou gaan winnen, mocht zij door strategisch stemmen ineens hoog eindigen i.p.v. op een terechte laatste plaats.
Terechte laatste plaats? Haar voorkomen is wat dubieus, maar ik vind haar beter dan een Martijn van Dam of een Nebahat Albayrak.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  vrijdag 2 maart 2012 @ 10:54:50 #284
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_108617948
Jan van de Poll??

Of Guus??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_108637120
Jacobi gaat het niet worden, maar ik denk wel dat ze stemmen gaat krijgen die anders naar Albayrak of Plasterk zouden gaan. Samson wordt de winnaar.
pi_108638983
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:19 schreef starla het volgende:
Hamer :') :')
Wat doet zij uberhaupt in dat lijstje? Lachwekkend gewoon.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 03:16:38 #287
366229 Oldie57
pi_108931245
Samsom

Dat irritante ventje heeft een veels te grote bek. Vertelt in de krant op hoge toon wat er niet deugt aan andere partijen. Laat hij eens de enorme rotzooi opruimen binnen zijn eigen partij. De PvdA heeft de afgelopen 20 jaar geen ene flikker gedaan voor dit land.
pi_108931747
hmmm

Een paar dagen geleden hoorde ik dat de PvdA weer behoorlijk in de peilingen is gestegen. En stemmen van de SP heeft afgesnoept.

Als je op een hele lange situatie terugkijkt, is het wederom weer ontzettend stiekem. Waar de PvdA nou eigenlijk voor staat, is nog steeds een raadsel. Ze willen linkser worden. Maar wat hebben wij daaraan? Kunnen zij de samenleving beter maken?

De SP was zo populair geworden omdat Roemer erg helder was in wat hij met de SP wilt bereiken. Natuurlijk verscheen hij in diverse amusementsprogramma's op TV om te laten zien wat een gezellige kerel het is. Maar hij verscheen ook in informatieve programma's waarin hij heel helder verwoordde wat de standpunten zijn van de SP met betrekking tot de huidige situaties in binnen- en buitenland. Of je het nou eens bent met de SP of niet: de SP staat ergens voor, denkt na en heeft een plan. En dat roept bij zowel voor- en tegenstanders sympathie op.

De PvdA is een wolf in schaapskleding. Vorig jaar met Mauro bijvoorbeeld. Mauro werd gebruikt als strategisch middel. Gert Leers en de hele regering werden neergezet als hardvochtige mensen. Want waarom wil de regering zo'n lieve jongen het land uitsturen? Maar is de PvdA ook opgekomen voor duizenden andere asielzoekers die zich in dezelfde situatie bevinden? Heeft de PvdA een wetsvoorstel bedacht om het asielbeleid te verbeteren? Nee hoor, de PvdA wilde alleen laten zien hoe verschrikkelijk sociaal de partij is en wat een klootzakken Gert Leers en iedereen van de regering zijn.

Cohen moest weg. Hij was idd niet assertief genoeg als oppositieleider. Maar hij is ook niet vals genoeg. Het komt op mij over dat zijn eigen partij hem heeft laten vallen en dat de verkiezingen wat betreft de nieuwe partijleider als strategisch middel is gebruikt om de PvdA weer onder de aandacht en populair te maken. Jacobi is denk ik ook als middel gebruikt.

En nog steeds weten we niet waar de PvdA voor staat. Dat mogen we ook niet weten, anders maken ze beloftes waar ze later eventueel op terug willen komen. Het maakt hen niet zoveel uit met wie ze in de regering komen. Als dat met de VVD of het CDA is, worden ze rechts. Als het met de SP en GroenLinks is, worden ze links. Ze kunnen alle kanten op, zolanf maar aan de macht komen.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 06:45:01 #289
225540 Pugg
Friends forever
pi_108931772
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 03:16 schreef Oldie57 het volgende:
Samsom

Dat irritante ventje heeft een veels te grote bek. Vertelt in de krant op hoge toon wat er niet deugt aan andere partijen. Laat hij eens de enorme rotzooi opruimen binnen zijn eigen partij. De PvdA heeft de afgelopen 20 jaar geen ene flikker gedaan voor dit land.
En wie dan wel volgens jou wijsneus?
pi_108931814
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 06:10 schreef Pulzzar het volgende:
Of je het nou eens bent met de SP of niet: de SP staat ergens voor, denkt na en heeft een plan. En dat roept bij zowel voor- en tegenstanders sympathie op.
Weer zo'n SP fapper die moeite heeft met objectiviteit.
  zaterdag 10 maart 2012 @ 07:41:31 #291
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_108931859
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 03:16 schreef Oldie57 het volgende:
Samsom

is ie te intelligent voor jouw??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_108931899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:41 schreef michaelmoore het volgende:

Voor zijn wat?
pi_108931902
Samson, maar ik hoop plasterk
pi_108932095
De Partij van de Arbeid is een rotpartij geworden. Toen Cohen het stokje overnam had ik even hoop dat het beter zou worden maar toen gebeurde dat gedoe rond Fatima Elatik. Ze werd gewoon in haar functie teruggenomen. :+

Onvoorstelbaar.

Het is te hopen dat de nieuwe partijleider zich alsnog over die situatie uitspreekt en stappen onderneemt. Zolang dat niet gebeurt, lijkt het me zinloos op die partij te stemmen.

quote:
Fatima Elatik afgetreden
05-10-10 11:41 uur

AMSTERDAM - De politieke carrière van Fatima Elatik is maandagnacht met rokende remmen tot stilstand gebracht. Rond één uur trok haar eigen PvdA-fractie de stekker uit de coalitie in stadsdeel Oost en trad Elatik af als stadsdeelvoorzitter
.

quote:
De vraag is of 'de koningin van Oost' snel weer op het politieke toneel terugkeert. Helder zei vanmorgen niets uit te sluiten. (BAS SOETENHORST)
http://www.parool.nl/paro(...)tik-afgetreden.dhtml

quote:
maandag 15 november 2010 12:08
Fatima Elatik keert terug in stadsdeel Oost

Fatima Elatik keert terug als stadsdeelvoorzitter van Oost. Dat hebben betrokkenen bevestigd aan AT5 naar aanleiding van een bericht van Het Parool.
http://www.at5.nl/artikel(...)-keert-terug-in-oost
  zaterdag 10 maart 2012 @ 09:06:34 #295
366229 Oldie57
pi_108932228
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 maart 2012 07:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

voor jouW.

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo