Asscher gaat niet meer meespelen denk ik, degene die nu de fractievoorzitter wordt zal ook de lijsttrekker worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:15 schreef Hexagon het volgende:
Die Asscher bevalt me ook allerminst. Ik vind die zo glad en gemaakt overkomen. Bovendien iemand met behoorlijk vervelend moralistische ideeen.
hangt er maar net vanaf hoe het er voorstaat als de lijsttrekker gekozen wordt denk ik (al kan het niet veel slechter misschien). volgens mij is nu al bepaald dat tegen die tijd men de leden weer gaat raadplegen op dezelfde manier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Asscher gaat niet meer meespelen denk ik, degene die nu de fractievoorzitter wordt zal ook de lijsttrekker worden.
En so far heeft Samsom inderdaad de beste kansen. Maar hey, we zijn net begonnen en er zijn nog drie weken te gaan.
Van Dam maakt hoe dan ook geen kans tegen Samsom; jammer, maar helaas. Samsom is gewoon veel bekender en krijgt daardoor meer leden achter zich.quote:Op donderdag 23 februari 2012 01:09 schreef Kaas- het volgende:
Vergeleken met Samson was Van Dam vandaag een zenuwachtige schooljongen die niet goed wist wat te zeggen. Geen serieuze concurrentie, ben benieuwd wat zich nog meer kandidaat gaat stellen anders wordt het gewoon Samsom.
Een politiek leider moet eigenlijk wel in Den Haag zitten, maar geen kabinetslid zijn. Maar bij het CDA zijn juist bijna alle potentiele kandidaten al lid van de regering. Daarom is er geen echte leider, want Haersma Buma is maar een tussenpaus die enkel wat leiding aan de fractie moet geven, geen echt politiek leider dus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:01 schreef Tanin het volgende:
Grappig dat de CDA al maanden zonder leider zit en de PvdA zal binnen een maand een nieuwe leider hebben
Geen hoofdletters zie ik als de 'stijl' van de TS.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef thabit het volgende:
[..]
Je bent erg coulant. Ik tel zelf toch echt 5 verkeerd gespelde namen.
Ik ga zo lang Fatima Elatik bij de PvdA zit en de dingen die zij doet binnen die partij worden gedoogdquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:02 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik hoop op Martijn Van Dam.
sowieso niet op de PvdA stemmen (heb het een keer gedaan en kort daarna gebeurde dit) maar hij heeft wel al mijn sympathie.quote:Fatima Elatik (Amsterdam, 6 juni 1973) is een Nederlandse politica van de Partij van de Arbeid. Elatik is van Marokkaanse afkomst. Ze was van 1 januari 2009 tot 4 oktober 2010 namens de PvdA stadsdeelvoorzitter in de Amsterdamse stadsdeel Zeeburg, dat in die periode fuseerde tot stadsdeel Oost.[1] Elatik trad op 4 oktober 2010 af na verschillende financiële schandalen waarbij zij als stadsdeelvoorzitter betrokken was[2]. Op 23 november werd ze echter weer herbenoemd.
En het gekke is dat niemand daar kennelijk voor verantwoordelijk is geweest dat het ergens mis ging want Cohen is zo'n peer en Bos ook en Kok al helemaal.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Samsom kwam ook al met van die holle termen aanzetten bij Pauw en Witteman. De PvdA moet weer in het hart van de samenleving komen te staan, en dat soort open deuren.
Ze moeten eerst een maand van nationale rouw afkondigen voordat ze over gaan op het kiezen van een fractievoorzitter?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik had een naar gevoel bij de optredens van beide heren. Cohen is nog geen dag begraven of ze staan al op z'n graf te dansen.
Toch een duidelijk verhaal. Vind dat ie echt een goede start kent.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef Sloggi het volgende:
En het mes wordt nog een keertje goed aangestampt:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)otaal-anders-dan-sp/
Als die spekman zou heten zou het prima passen.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:09 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Moet die niet terug de zee in worden geduwd?
Niet de uitstraling van een premier.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom zou Samson geen premier kunnen zijn?
Ze ziet er wel uit alsof ze die bij een pintje weg kan krijgen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet de uitstraling van een premier.
Ze?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze ziet er wel uit alsof ze die bij een pintje weg kan krijgen.
Die Dijksma is toch een vrouwtjes walvis?quote:
We hebben het over Samsom...quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die Dijksma is toch een vrouwtjes walvis?
Das die kale geiger-tellert toch?quote:
Had Rutte ook totaal niet. Toch doet ie het iig beter dan Balkenende.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan leg je de lat ook wel heel laagquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:01 schreef thettes het volgende:
[..]
Had Rutte ook totaal niet. Toch doet ie het iig beter dan Balkenende.
Die liggen elkaar volgens mij totaal nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:06 schreef naatje_1 het volgende:
Pechtold wilt wel wat met Plasterk denk ik.
Wed je nu op drie paarden?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:17 schreef Hexagon het volgende:
Zal Plasterk of Timmermans wel worden
Dat had Rutte ook niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik schrok wel van dat vrouwtje. Die kwam even snoeihard uit de hoek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:58 schreef mlg het volgende:
Iemand DWDD gisteren gezien? Zo snoeihard heb ik die Matthijs nog nooit gezien.
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/87718
En hij heeft gelijk, het wordt niks met die van Dam.
Nog meer puinhopen van 8 jaar paars?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:49 schreef Quarant het volgende:
Met Plasterk komt Paars dichterbij, een volgende keer.
Zo slecht als Pim Fortuyn ons wou doen geloven was het niet hoor. Ik zie paars op zich ook wel zitten, maar dan wel met als grootste partij de VVD.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:06 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Nog meer puinhopen van 8 jaar paars?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |