geen vervangerquote:Rafael van der Vaart heeft het trainingskamp van het Nederlands Elftal te Noordwijk verlaten. De middenvelder van Tottenham Hotspur meldde zich maandag rond het middaguur met een enkelblessure. Uit onderzoek bleek dat hij woensdag nog niet voldoende hersteld zal zijn om tegen Engeland mee te spelen.
Misschien wel. Engeland heeft van Spanje en Zweden gewonnen in hun laatste vriendschappelijke wedstrijden.quote:
Dat is pas volgende week donderdagquote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Gaat dat donderdag EL wel door dan? Psv -valencia is dan toch? Sorry als ik faal.
Geen Europees voetbal, geen bekervoetbal, tijd voor een vriendschappelijke interland!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk om nu een oefeninterland te gaan spelen
faal jaquote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Gaat dat donderdag EL wel door dan? Psv -valencia is dan toch? Sorry als ik faal.
Strootman speelt waardeloos de laatste wedstrijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Boulahrouz - Heitinga - Mathijsen - Emanuelson
van Bommel - Strootman Sneijder
Narsingh - van Persie - Robben
Huntelaar
Erg indrukwekkend ja, gisteren nog gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd leuk om NL te zien spelen en dat in 1 van de mooiste stadions ter wereld
wat een verdedigingquote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Boulahrouz - Heitinga - Mathijsen - Pieters
van Bommel - Strootman
Robben - Sneijder - Narsingh
van Persie
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd leuk om NL te zien spelen en dat in 1 van de mooiste stadions ter wereld
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef TLC het volgende:
Oranje gaat "gewoon" met 0-2 winnen, Engeland is echt 10 keer niks.
Hij heeft gelijk.quote:
Ja maar hij werkt zo hardquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Van Bommel, Strootman; Robben, Sneijder, Kuyt; van Persie
Bijna goedNatuurlijk weer Kuijt
Oh wist ik niet, sorry.quote:
Pieters gaat het zwaar krijgen, hij heeft pas een klein beetje ingevallen bij PSV en dat was nog niet overtuigend. Hij is nog hard op zoek naar ritmequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Van Bommel, Strootman; Robben, Sneijder, Kuyt; van Persie
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef Einthovuh het volgende:
Wordt het nieuwe uitshirt morgen al gedragen?
lelijk zijn ze hèquote:
Godquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ze geven zelfs licht![]()
[ afbeelding ]
Oh dus dat is die "laser venting" zooi. Hard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ze geven zelfs licht![]()
[ afbeelding ]
Bij Bert nooit verrassingen, Kuyt staat er sowieso altijd in, wel vreemd dat Pieters erin staat, daar had ik Emanuelson wel willen zien, die lijkt me toch wat beter in vorm momenteelquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Oh dus dat is die "laser venting" zooi. Hard.
Weinig spannende basisopstelling trouwens. Ik dacht dat ie bijvoorbeeld wel ging proberen om Huntelaar en Van Persie allebei op te stellen.
Zweden ging nog ergens om, vandaag gaat het alleen om prestige en dat kan alleen nog minder worden als NL (weer) niet wintquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zwitserland en Zweden waren voor mij even spannende affiches als dit. Zo succesvol verliepen die niet, dus ik hou mijn hart vast.
Op zich zou Nederland dit wel 'moeten' winnen, maar er staat helemaal niks vast.
Ik denk niet dat Denemarken en Portugal op prestige afgaan, NL speelt onder Bert altijd hetzelfde spelletje, dat ging op het WK goed omdat Sneijder en Robben toen top waren, maar uiteindelijk hebben ze op het WK ook maar 45 minuten goed voetbal laten zien en het zowat nog gewonnen ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, prestige kan mij aan mijn kont roesten. Of het elftal wordt gezien als z#1, #2 zelfs #5 maakt niet zo heel erg uit, liever #5 zelfs als dat ervor zorgt dat Portugal en Denemarken op het EK niet erg defensief gaan spelen.
Uiteraard je weet nooitquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga ik ook niet van uit, maar een mens mag hopen, niet waar?
Kuyt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Narsinghquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kuyt?Zet Urby daar gewoon neer of Ola John.
Hij gebruikt wel vaker ''moeilijke'' woorden compleet verkeerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hahahahahahaha. Die fout heeft 'ie wel eens eerder gemaakt.
Nou...ik denk dat de internationals gebrand zijn om even de verlies reeks van de laatste tijd recht te trekken. 0-3 win daar.quote:
En Pieters dan? Net terug van een blessurequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Altijd mooi die praatjes van Bertje. Laatst nog een interview met VI waarin hij zei dat gelouterde spelers moeten oppassen omdat niemand zeker is van zijn plek. En wat doet de beste man in de eerste beste oefenwedstrijd, hij stelt Dickie fucking Kuyt op. Nice one.
En Strootman is in de eredivisie al een tijdje hopeloos uit vorm.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Pieters dan? Net terug van een blessure
Pieters kan het niveau zelfs nog niet bij PSV aan wegens het gebrek aan wedstrijdritmequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Pieters dan? Net terug van een blessure
Vind ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters kan het niveau zelfs nog niet bij PSV aan wegens het gebrek aan wedstrijdritmeGeef dan Emanuelson een kans want Braafheid is nog steeds geen optie voor mij
Ben ik wel met je eens maar als je door je zwakke verdediging eigenlijk 2 middenvelders moet opofferen als buffer, blijft er ook niet veel meer over dan een laffe counterploegquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:10 schreef J2T het volgende:
Bert is een laffe trainer. Aankomende zomer moet je gewoon vlot en aanvallend voetbal spelen met vlotte backs en vleugelspelers. Dus niet met een Pieters en Kuyt op de linkerflank, want dan kan je net zo goed thuisblijven. Maar Bertje heeft liever een Kuyt die alle ballen terug speelt en de linksback achteraan rent.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan dat strootmangehyp en gefap eens oprotten.
serieus, sinds jouw ban (aug) of iets later moet ik die mongolen steeds duidelijk maken dat Strootman gehyped is.quote:
Haha goed om te horen dat mensen me gemist hebbenquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
serieus, sinds jouw ban (aug) of iets later moet ik die mongolen steeds duidelijk maken dat Strootman gehyped is.
Het viel me eigenlijk niet op dat jij een ban had.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha goed om te horen dat mensen me gemist hebben
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het viel me eigenlijk niet op dat jij een ban had.![]()
Maar heb jij soms dezelfde mening over strootman die ik heb?
Strootman wordt naar mijn mening gehyped. leuke speler voor de europese suptopquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]![]()
Een Strootman in vorm is samen met van Bommel op het middenveld een soort stofzuiger die alle ballen in het middenveld afnemen het spel verdelen. Hoop dat Mark ook weer naar PSV komt en daar samen met Strootman op het middenveld gaat spelen zoals in oranje
Hij is voor ons erg belangrijk. Toen hij 2 wedstrijden geschorst was vanwege z'n rode kaart bij Twente merkte je gelijk het verschil in het spel zonder hem.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman wordt naar mijn mening gehyped. leuke speler voor de europese suptop
Duitsland , Feyenoord uit viel hij verschrikkelijk door de mand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman wordt naar mijn mening gehyped. leuke speler voor de europese suptop
Yildirim.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:16 schreef MJS4F het volgende:
Yildirim: 'Drie fantastische dagen'
DEVENTER - Luciano Narsingh kan woensdagavond op Wembley debuteren voor het Nederlands elftal. Zeven jaar geleden kende Engeland - Nederland in de persoon van Ugur Yildirim ook een speler van sc Heerenveen als debutant.
''Het is lang geleden man'', blikt Yildirim deze week terug in het NUsport-magazine. ''Je kent die reclame toch? Het waren drie fantastisch dagen.''
Yildirim, die op zijn 29e al geen profvoetballer meer is, mocht tijdens de in 0-0 geëindigde wedstrijd na 64 minuten invallen van bondscoach Marco van Basten. Een tweede interland kwam er nooit.
''Ik heb geen voorzet gegeven, was veel te zenuwachtig. Maar vind je het gek? Wie was ik nou helemaal? Ik kwam net uit de eerste divisie. Een geweldige en leuke ervaring, dat was het. Invallen tegen Engeland, wat wil je nog meer?''
De herinnering zit echter alleen in zijn hoofd. Het zogeheten haasje dat Oranje-debutanten krijgen, heeft hij niet meer. ''Man, ik weet niet eens meer hoe dat haasje eruitziet. Geen idee waar dat ding is.'' Het shirt dat hij droeg is in het bezit van vrienden. ''Ik kreeg er twee. Van die zwart-witte, tegen racisme. Collector's items.''
Eigen restaurant
Nadat Yildirim Heerenveen verliet voor een avontuur in Turkije, raakte zijn carrière in het slop. De bij Go Ahead Eagles opgeleidde rechtsbuiten maalt er niet meer om. Kort nadat hij vorig jaar bij AGOVV vertrok, begon hij een restaurant in Deventer.
''Het zou kunnen dat ik vanavond naar Oranje ga kijken. Het ligt eraan hoe het uitkomt met mijn werk in het restaurant. Dat vind ik veel belangrijker.''
quote:FIFA/Coca-Cola World Ranking
1 Spain 1566 0 Equal
2 Germany 1369 1 Up
3 Netherlands 1359 -1 Down
4 Uruguay 1317 0 Equal
5 England 1179 0 Equal
Als het aan de bondscoach ligt niet iig. Die wil vanavond zijn baan veiligstellen en het liefst bondscoach blijven.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:01 schreef vincerusso het volgende:
ik denk dat die Engelsen het helemaal laten lopen
quote:'Van Persie krijgt voorkeur boven Huntelaar in basiself'
29/02/2012 12:15
Het Nederlands elftal treedt woensdagavond op Wembley in de oefenwedstrijd tegen Engeland aan met Erik Pieters en Khalid Boulahrouz op de backposities. In de spits krijgt Robin van Persie de voorkeur boven Klaas-Jan Huntelaar in de basisopstelling.
Dat is de verwachting op basis van de trainingen in Londen en de persconferentie van bondscoach Bert van Marwijk. Pieters keert terug in het elftal na een slepende voetblessure en speelt naar verwachting een helft. De verwachting is dat Van Marwijk de tweede helft gebruikt om iets uit te proberen op de linkerflank. Zo is het niet ondenkbaar dat Schijn Schaars zijn opwachting gaat maken op links in de defensie.
Het blok van twee verdedigende middenvelders wordt naar verwachting gevormd door Mark van Bommel en Kevin Strootman. De PSV'er krijgt opnieuw de voorkeur boven Nigel de Jong.
De vier aanvallend ingestelde spelers zijn nummer tien Wesley Sneijder , Arjen Robben (rechts), Dirk Kuijt (links) en Robin van Persie. Het is voor het eerst sinds de verloren WK-finale in 2010 dat de bondscoach weer kan beschikken over De Grote Drie, Robben, Van Persie en Sneijder. (Simon Zwartkruis)
Dat Van Persie de voorkeur krijgt boven Huntelaar vind ik wel logisch want hij kan behalve scoren ook nog voetballen, maar Pieters en Kuyt vind ik toch wel vreemdquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)laar-in-basiself.htm
[..]
ik dacht voordat ik de hele link zag: 'vlaar in basiself'quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:33 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)laar-in-basiself.htm
[..]
Ja?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Begint die wedstrijd nou serieus om 21.00?
Yup. Pieters die nog niet helemaal fit is en wedstrijd ritme mist en Kuijt... Tjahquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Van Persie de voorkeur krijgt boven Huntelaar vind ik wel logisch want hij kan behalve scoren ook nog voetballen, maar Pieters en Kuyt vind ik toch wel vreemd
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Begint die wedstrijd nou serieus om 21.00?
Ik zeg niet dat het een probleem is. Prima tijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
En daar is het 8 uur.
Wie kijkt nou die kutserie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Einthovuh het volgende:
Gelukkig 21:00 ja. Anders moet ik GTST missen
Saaie wedstrijd, 0-0 of mogelijk 1-1.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand een 'prognose'?Ga voor 't eerst in tijden maar weer 's voetbal kijken, in 't oranje, in de pub, hier in Engeland
Even zien hoe ik me moet voorbereiden op 't verloop van de avond...
Zoveel mogelijk pints nemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand een 'prognose'?Ga voor 't eerst in tijden maar weer 's voetbal kijken, in 't oranje, in de pub, hier in Engeland
Even zien hoe ik me moet voorbereiden op 't verloop van de avond...
Doen ze alleen bij mannen toch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk geen kapot glas die ze in je nek duwen
Als buitenspeler is Kuyt pure armoede. Voordat hij de bal krijgt weet je al wat hij gaat doen. Leuk hoor dat mee verdedigen maar dat is niet de primaire taak van een buitenspeler.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef Arfalas het volgende:
Zo slecht vind ik Kuyt zeker niet. Hij kan ook verdedigen, wat ook nog wel eens van pas kan komen. Wie ga je anders op zijn plaats zetten? Meteen een John of Narsingh laten debuteren? Die kan je beter laten invallen aangezien ze het NL-elftal niet kennen, Kuyt kent het wel.
Omdat het stadion iets te ver weg isquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom ga je niet naar Wembley motorbloem? Ik vertrek zo ook maar eens naar het stadion. Hopen op doelpuntenfestival maar gok op 0-1.
Nee, laatst verkocht. Ik keek alleen naar eredivisie live, beetje zonde van duur abbo.quote:
Hier vind je er vast wel één http://www.vipbox.tv/sports/football.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, laatst verkocht. Ik keek alleen naar eredivisie live, beetje zonde van duur abbo.
Maar is er ergens een stream?
http://www.veronicatv.nl/(...)a-engeland-nederlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, laatst verkocht. Ik keek alleen naar eredivisie live, beetje zonde van duur abbo.
Maar is er ergens een stream?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik ga denk ik gewoon Duitsland - Frankrijk kijken.
inb4 inzanityquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Kneuzen, je gaat toch naar je eigen land kijken of niet dan.
Doen ze toch ook?quote:Op woensdag 2d9 februari 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
ik hoef niet te kijken want ik weet de uitslag al :quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Huh denk jij dat Nederland gaat winnen vincerusso? Met al die matige spelers van ons? Ben je ziek?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoef niet te kijken want ik weet de uitslag al :
1-3
nee omdat die Engelsen er niet op zitten te wachten om een oefenpotje te spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh denk jij dat Nederland gaat winnen vincerusso? Met al die matige spelers van ons? Ben je ziek?
Inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh denk jij dat Nederland gaat winnen vincerusso? Met al die matige spelers van ons? Ben je ziek?
Thxquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Arfalas het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)a-engeland-nederland
Nee hij heeft al aangegeven dat het ligt aan het feit dat Engeland niet wil en vanaf minuut 1 het al zal laten lopen. Ondanks dat ze thuis spelen met een bondscoach die zijn baan wil behouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadis hij nu positief.....
en ze een aantal spelers missen en de selectie verscheurd isquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij heeft al aangegeven dat het ligt aan het feit dat Engeland niet wil en vanaf minuut 1 het al zal laten lopen. Ondanks dat ze thuis spelen met een bondscoach die zijn baan wil behouden.
Er komt sowieso een nieuwe bondscoach, die assistent neemt het maar tijdelijk over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij heeft al aangegeven dat het ligt aan het feit dat Engeland niet wil en vanaf minuut 1 het al zal laten lopen. Ondanks dat ze thuis spelen met een bondscoach die zijn baan wil behouden.
1-4 dan maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hart, Richards, Baines, Barry, Smalling, Cahill, Young, Parker, Welbeck, Gerrard, Johnson
Substitutes
12 Ashley Cole
13 Robert Green
14 Phil Jones
15 Joleon Lescott
16 James Milner
17 Theo Walcott
18 Stewart Downing
19 Fraizer Campbell
20 Daniel Sturridge
21 Scott Carson
http://www.thefa.com/Engl(...)aspx?p=ts&mid=203159
Ik ben idd een van de weinigen van onze club die niet gebanned is. In tegenstelling tot de rest voel ik de behoefte om nakende mensen te posten niet zo.quote:
Kuijt kent alles van Wembley na die League Cup finale van zondag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:08 schreef J2T het volgende:
Nogmaals eenvoor Kuijt en
![]()
![]()
voor Bertje von Marwich.
Je krijgt het Duitse elftal er niet bij, onthou dat!quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:10 schreef J2T het volgende:
Beter geven die Duitsers ons Joachim Low na het EK. Die weet tenminste hoe je Nederlands moet voetballen.
die goal van Kuytquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb er wel zin in hoorMooi affiche.
Weet nog wel de laatste keer.
Wanneer gaat Bert 't nu begrijpen? De Jong is echt de meest overschatte voetballer van Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch de Jong ipv de Stroot
Steek
van Bommel - de Jong
Robben - Sneijder - Kuijt
Persie
Robben op linksquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steek
van Bommel - de Jong
Persie
Dat is Aissati al.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer gaat Bert 't nu begrijpen? De Jong is echt de meest overschatte voetballer van Nederland.
Rechts, Kuijt links.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:12 schreef J2T het volgende:
[..]
Robben op links![]()
Gaat weer een leuke zomer worden voor Van Persie.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steek
van Bommel - de Jong
Persie
Ja sorry dat bedoelde ik. Dat truukje van Robben kent iedereen onderhand toch wel? Die vleugels zijn echt waardeloos zo.quote:
Van Marwijk moest Robin toch al niet toen hij coach bij Feijenoord was?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:13 schreef J2T het volgende:
Van Persie moet zich echt ellendig voelen. Ben je afhankelijk van Robben en Kuyt vanavond.
Ook zoiets...quote:
RvP gaat toch niet presteren binnen NL.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook zoiets...Wanneer gaan ze daar eens mee stoppen? Een spits kan in zo'n systeem toch nooit normaal functioneren? En laat dat nu net je speler in vorm zijn.
Op deze manier nooit idd. Eeuwig zonde. Die tactiek met omgekeerde buitenspelers is wel een beetje uitgewerkt nu.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
RvP gaat toch niet presteren binnen NL.
Pieters is sowieso de allerslechtste linksback in het NL elftal ooit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
Pieters, die heeft net 30 minuten gespeeld bij PSV man.. en is al 'verantwoordelijk' voor 3 tegen doelpunten.
3-2-2-3 systeem?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook zoiets...Wanneer gaan ze daar eens mee stoppen? Een spits kan in zo'n systeem toch nooit normaal functioneren? En laat dat nu net je speler in vorm zijn.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Helaas de Jong i.p.v. Strootman.
Lol ja die had ik al eerder gezien op /sp/quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef YazooW het volgende:
Listen up, you pot smoking, whore fucking, I can't even thing of a third stereotype as you're a fucking irrelevant country, Holland. Yeah that's right, I called you Holland. No one even fucking knows your real name. The Netherlands? Whenever someone says that they think of Michael Jackson's little fairground. Your less relevant than that.
And you come on here, and start shit with us? England. The three lions. The most important country in the history of the solar system? Evolution, gravity, the English language, the Internet, the fucking industrial revolution.
Where would the world be without England? Everyone would be living in mud huts and eating bugs. Where would the world be without Holland? Oh well we wouldn't have a holiday destination for stoners and sex addicts.
And don't even get started on the football. You and Germany might hate each other but you share one thing. No world cups. It makes me laugh, it really does, when someone pretentious cunt talks up Holland's footballing achievements. How the fuck can you say shit if you've never won a world cup.
Even now, who do you have? Sneijder? lel. Van Persie? Yeah okay, decent player might get on our bench if Welbeck, Sturridge or Carroll are injured. Then who? I can't even think of another.
Rooney. Gerrard. Lampard. Hart. Terry. Ferdinand. Jones. Cleverley. Wilshere. Park. Green. Campbell. Sturridge. Welbeck. Cole. Baines. Johnson. Johnson. Ox. Young. Walcott. Walker. Richards. Smalling. Cahill. Bent. Zamora. Crouch. Barry.
If I were a Dutchman and just read those names, I'd probably kill myself. To spare myself any embarrassment after England humiliate my pathetic country.
Anita was ook vast een klacht geweest...quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:18 schreef Geo4kant het volgende:
Pieters, die heeft net 30 minuten gespeeld bij PSV man.. en is al 'verantwoordelijk' voor 3 tegen doelpunten.
Haha, na vanavond piept hij wel anders.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef YazooW het volgende:
Listen up, you pot smoking, whore fucking, I can't even thing of a third stereotype as you're a fucking irrelevant country, Holland. Yeah that's right, I called you Holland. No one even fucking knows your real name. The Netherlands? Whenever someone says that they think of Michael Jackson's little fairground. Your less relevant than that.
And you come on here, and start shit with us? England. The three lions. The most important country in the history of the solar system? Evolution, gravity, the English language, the Internet, the fucking industrial revolution.
Where would the world be without England? Everyone would be living in mud huts and eating bugs. Where would the world be without Holland? Oh well we wouldn't have a holiday destination for stoners and sex addicts.
And don't even get started on the football. You and Germany might hate each other but you share one thing. No world cups. It makes me laugh, it really does, when someone pretentious cunt talks up Holland's footballing achievements. How the fuck can you say shit if you've never won a world cup.
Even now, who do you have? Sneijder? lel. Van Persie? Yeah okay, decent player might get on our bench if Welbeck, Sturridge or Carroll are injured. Then who? I can't even think of another.
Rooney. Gerrard. Lampard. Hart. Terry. Ferdinand. Jones. Cleverley. Wilshere. Park. Green. Campbell. Sturridge. Welbeck. Cole. Baines. Johnson. Johnson. Ox. Young. Walcott. Walker. Richards. Smalling. Cahill. Bent. Zamora. Crouch. Barry.
If I were a Dutchman and just read those names, I'd probably kill myself. To spare myself any embarrassment after England humiliate my pathetic country.
Als Strootman erin zou staan gaat het weer net zo lopen als tegen Duitsland etc.quote:
Heb je überhaupt de basis van Engeland gezien. Scott Parker aanvoerderquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef TheFatLady het volgende:
Als ik die opstelling zo zie dan ben ik bang voor een 4-1 afstraffing.
Duitsland geen WK gewonnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef YazooW het volgende:
tripfagsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Quisho het volgende:
[..]
Lol ja die had ik al eerder gezien op /sp/
Ben jij een tripfag?
Goed spelertje hoor.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt de basis van Engeland gezien. Scott Parker aanvoerder. Dat is als oxladechamberlain aanvoerder van arsenal
Alsof dat Strootman zijn schuld was. Deze wedstrijd was ideaal voor d'n Stoot om te laten zien dat hij het niveau wel degelijk aan kan, maar Bert gaat weer met die schopkneus van een De Jong spelen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Als Strootman erin zou staan gaat het weer net zo lopen als tegen Duitsland etc.
Met hem kwamen we in de WK finale.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof dat Strootman zijn schuld was. Deze wedstrijd was ideaal voor d'n Stoot om te laten zien dat hij het niveau wel degelijk aan kan, maar Bert gaat weer met die schopkneus van een De Jong spelen.
quote:
quote:
quote:Even now, who do you have? Sneijder? lel. Van Persie? Yeah okay, decent player might get on our bench if Welbeck, Sturridge or Carroll are injured. Then who? I can't even think of another.
If I were a Dutchman and just read those names, I'd probably kill myself.
Tegen Duitsland faalde hij gewoon erg hard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Alsof dat Strootman zijn schuld was. Deze wedstrijd was ideaal voor d'n Stoot om te laten zien dat hij het niveau wel degelijk aan kan, maar Bert gaat weer met die schopkneus van een De Jong spelen.
Jow Braafheidquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pieters is sowieso de allerslechtste linksback in het NL elftal ooit.
Van Persie onder Carrollquote:
Torres boven Huntelaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Persie onder Carroll_!
fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Persie onder een andere speler_!
Ik dacht 20:45 zoals normaliter?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Arfalas het volgende:
Begint de wedstrijd om 2100 of beginnen ze dan met de voorbeschouwing en begint de wedstrijd rond half 10?
2100 begint de wedstrijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Arfalas het volgende:
Begint de wedstrijd om 2100 of beginnen ze dan met de voorbeschouwing en begint de wedstrijd rond half 10?
4chanquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:23 schreef Nober het volgende:
Waar komt die lap tekst vandaan dan, Yazoow?
Oh zo, maar ja heeft wel een punt wat onze naam betreft, hoezo Holland? Dat zijn maar 2 provincies en hoezo The Netherlands? Wij zijn maar een land.quote:
Ook van Engeland heb ik geen hoge pet op, kan je nagaan hoe ik laag ik dit Nederlands elftal inschat.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je überhaupt de basis van Engeland gezien. Scott Parker aanvoerder. Dat is als oxladechamberlain aanvoerder van arsenal
Als die tegenstanders weer als een handbal verdediging gaan spelen is dat nodig jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:24 schreef gniffie het volgende:
die opstelling
Wordt weer even slecht spel als het WK dus
http://boards.4chan.org/sp/res/19199029quote:
In 2010 wk finale, nu niks meer waard?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ook van Engeland heb ik geen hoge pet op, kan je nagaan hoe ik laag ik dit Nederlands elftal inschat.
quote:Waar zou de wereld zijn zonder Engeland? Iedereen zou leven in lemen hutten en eten van insecten. Waar zou de wereld zijn zonder Holland? Ach zouden we niet een vakantie bestemming voor stoners en seks verslaafden.
Lol niet tijdens live game threadsquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
sports board heeft een hoger niveau dan VBL, over het algemeen.
? Orannje speelt zelf op de counter hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als die tegenstanders weer als een handbal verdediging gaan spelen is dat nodig ja
In 1,5 jaar kan veel gebeuren,bv. blessures, bankzitters en Bhoularouz..quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef Nober het volgende:
[..]
In 2010 wk finale, nu niks meer waard?
Ik dacht /b/quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:26 schreef YazooW het volgende:
[..]
sports board heeft een hoger niveau dan VBL, over het algemeen.
nog zo'n lulquote:Hart>>.Stekelenburg
Richards>Boulahrouz
Cahill >Heitinga
Smalling = Mathijsen
Baines >>> Pieters
Barry < Van Bommel
Parker >>> De Jong
Young = Robben
Gerrard > Sneijder
Johnson > Kuyt
Welbeck = International Van Persie
Holland prepare your anus
Hart>>.Stekelenburgquote:
Lol Yaw kijk wat je hebt gedaan nu heeft fok /sp/ ontdekt.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hart>>.Stekelenburg
was hij stoned?
?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef Quisho het volgende:
[..]
Lol Yaw kijk wat je hebt gedaan nu heeft fok /sp/ ontdekt.
Ja maar toch komen die grapjes hard aan.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:33 schreef Quisho het volgende:
[..]
Het zijn allemaal grapjes daar, het is niet serieus bedoeld
Nee man, horen nog 4 > tussen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Baines >>> Pieters"
Waarheid.
Young is best wel heel matig.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Young = Robben
Gerrard > Sneijder
Bij Villa was hij echt een baas, bij ManU valt hij totaal niet opquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Young is best wel heel matig.
Dat hij top was is alweer een tijdje geleden, maar goed is hij nog welquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef YazooW het volgende:
Sneijder die maar blijft zeggen dat hij goed is
Dat is hij ook, probleem is dat Inter weer terug is op hun oude niveau.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:35 schreef YazooW het volgende:
Sneijder die maar blijft zeggen dat hij goed is
voor 1 jaar was die echt goed. nu is die uit vorm en zegt hij dat ie goed speeltquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat is hij ook, probleem is dat Inter weer terug is op hun oude niveau.
Giggs 2-1 Norwich, assist Young.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bij Villa was hij echt een baas, bij ManU valt hij totaal niet op
Willems in Oranje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga echt janken om Pieters. Sinds de 2-2 van Guyon heb ik meer vertrouwen in Ard van Peppen.
Bij Villa schitterde hij elke wedstrijd, komend vanaf de linker flank en dan naar binnen trekken a la Robben. Was altijd prachtig om te zien, bij Man U zie je hem dat niet vaak meer doen helaas.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga echt janken om Pieters. Sinds de 2-2 van Guyon heb ik meer vertrouwen in Ard van Peppen.
Villa speelt een divisie lager?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bij Villa schitterde hij elke wedstrijd, komend vanaf de linker flank en dan naar binnen trekken a la Robben. Was altijd prachtig om te zien, bij Man U zie je hem dat niet vaak meer doen helaas.
Jetro Willems deed het echt superquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Who are ya x100quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al mn hand op mn hart voor het Wilhelmus.
Mee eens hoor, het beste verdedigende talent sinds Gio, Frank en Jaap.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jetro Willems deed het echt superOver een paar jaar de nieuwe linksback van oranje.
Ja live via de radio hopelijk is er iemand in de straat die dat heeft, succes met zoeken, wij zitten hier al met de gehele wijk (en zelfs meer dan dat) in afwachting van deze historische wedstrijd.quote:
Volgens mij staat ie idd gewoon in de basis tegen Twente omdat Pieters nog wedstrijdritme mist.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens hoor, het beste verdedigende talent sinds Gio, Frank en Jaap.
Die zie ik zondag ook liever spelen.
Welke troll is dit?quote:Why the fuck are John and Narsingh playing for Holland, I mean what the fuck?
They arent even fucking white
John is a goddamn monkey and Narsingh is a goddamn turk
What the fuck is wrong with Holland why can't we have 11 white blonde guys of all 1.90 in the team?
Geert Wilders.quote:
Wat is er mis met die homo's Narsingh en John beledigen nou ze scoren beide 3x.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |