geen vervangerquote:Rafael van der Vaart heeft het trainingskamp van het Nederlands Elftal te Noordwijk verlaten. De middenvelder van Tottenham Hotspur meldde zich maandag rond het middaguur met een enkelblessure. Uit onderzoek bleek dat hij woensdag nog niet voldoende hersteld zal zijn om tegen Engeland mee te spelen.
Misschien wel. Engeland heeft van Spanje en Zweden gewonnen in hun laatste vriendschappelijke wedstrijden.quote:
Dat is pas volgende week donderdagquote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Gaat dat donderdag EL wel door dan? Psv -valencia is dan toch? Sorry als ik faal.
Geen Europees voetbal, geen bekervoetbal, tijd voor een vriendschappelijke interland!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef rubbereend het volgende:
belachelijk om nu een oefeninterland te gaan spelen
faal jaquote:Op maandag 27 februari 2012 19:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Gaat dat donderdag EL wel door dan? Psv -valencia is dan toch? Sorry als ik faal.
Strootman speelt waardeloos de laatste wedstrijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Boulahrouz - Heitinga - Mathijsen - Emanuelson
van Bommel - Strootman Sneijder
Narsingh - van Persie - Robben
Huntelaar
Erg indrukwekkend ja, gisteren nog gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd leuk om NL te zien spelen en dat in 1 van de mooiste stadions ter wereld
wat een verdedigingquote:Op maandag 27 februari 2012 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krul
Boulahrouz - Heitinga - Mathijsen - Pieters
van Bommel - Strootman
Robben - Sneijder - Narsingh
van Persie
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd leuk om NL te zien spelen en dat in 1 van de mooiste stadions ter wereld
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef TLC het volgende:
Oranje gaat "gewoon" met 0-2 winnen, Engeland is echt 10 keer niks.
Hij heeft gelijk.quote:
Ja maar hij werkt zo hardquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Van Bommel, Strootman; Robben, Sneijder, Kuyt; van Persie
Bijna goedNatuurlijk weer Kuijt
Oh wist ik niet, sorry.quote:
Pieters gaat het zwaar krijgen, hij heeft pas een klein beetje ingevallen bij PSV en dat was nog niet overtuigend. Hij is nog hard op zoek naar ritmequote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Van Bommel, Strootman; Robben, Sneijder, Kuyt; van Persie
jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:55 schreef Einthovuh het volgende:
Wordt het nieuwe uitshirt morgen al gedragen?
lelijk zijn ze hčquote:
Godquote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ze geven zelfs licht![]()
[ afbeelding ]
Oh dus dat is die "laser venting" zooi. Hard.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:03 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Ze geven zelfs licht![]()
[ afbeelding ]
Bij Bert nooit verrassingen, Kuyt staat er sowieso altijd in, wel vreemd dat Pieters erin staat, daar had ik Emanuelson wel willen zien, die lijkt me toch wat beter in vorm momenteelquote:Op woensdag 29 februari 2012 07:34 schreef Saysem het volgende:
[..]
Oh dus dat is die "laser venting" zooi. Hard.
Weinig spannende basisopstelling trouwens. Ik dacht dat ie bijvoorbeeld wel ging proberen om Huntelaar en Van Persie allebei op te stellen.
Zweden ging nog ergens om, vandaag gaat het alleen om prestige en dat kan alleen nog minder worden als NL (weer) niet wintquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zwitserland en Zweden waren voor mij even spannende affiches als dit. Zo succesvol verliepen die niet, dus ik hou mijn hart vast.
Op zich zou Nederland dit wel 'moeten' winnen, maar er staat helemaal niks vast.
Ik denk niet dat Denemarken en Portugal op prestige afgaan, NL speelt onder Bert altijd hetzelfde spelletje, dat ging op het WK goed omdat Sneijder en Robben toen top waren, maar uiteindelijk hebben ze op het WK ook maar 45 minuten goed voetbal laten zien en het zowat nog gewonnen ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, prestige kan mij aan mijn kont roesten. Of het elftal wordt gezien als z#1, #2 zelfs #5 maakt niet zo heel erg uit, liever #5 zelfs als dat ervor zorgt dat Portugal en Denemarken op het EK niet erg defensief gaan spelen.
Uiteraard je weet nooitquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga ik ook niet van uit, maar een mens mag hopen, niet waar?
Kuyt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |