Zweden ging nog ergens om, vandaag gaat het alleen om prestige en dat kan alleen nog minder worden als NL (weer) niet wintquote:Op woensdag 29 februari 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Zwitserland en Zweden waren voor mij even spannende affiches als dit. Zo succesvol verliepen die niet, dus ik hou mijn hart vast.
Op zich zou Nederland dit wel 'moeten' winnen, maar er staat helemaal niks vast.
Ik denk niet dat Denemarken en Portugal op prestige afgaan, NL speelt onder Bert altijd hetzelfde spelletje, dat ging op het WK goed omdat Sneijder en Robben toen top waren, maar uiteindelijk hebben ze op het WK ook maar 45 minuten goed voetbal laten zien en het zowat nog gewonnen ook.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Och, prestige kan mij aan mijn kont roesten. Of het elftal wordt gezien als z#1, #2 zelfs #5 maakt niet zo heel erg uit, liever #5 zelfs als dat ervor zorgt dat Portugal en Denemarken op het EK niet erg defensief gaan spelen.
Uiteraard je weet nooitquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga ik ook niet van uit, maar een mens mag hopen, niet waar?
Kuyt?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling Oranje: Stekelenburg; Boulahrouz, Heitinga, Mathijsen, Pieters; Van Bommel, Strootman; Robben, Sneijder, Kuyt; van Persie
Bijna goedNatuurlijk weer Kuijt
Narsinghquote:Op woensdag 29 februari 2012 13:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kuyt?Zet Urby daar gewoon neer of Ola John.
Hij gebruikt wel vaker ''moeilijke'' woorden compleet verkeerd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:59 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hahahahahahaha. Die fout heeft 'ie wel eens eerder gemaakt.
Nou...ik denk dat de internationals gebrand zijn om even de verlies reeks van de laatste tijd recht te trekken. 0-3 win daar.quote:
En Pieters dan? Net terug van een blessurequote:Op woensdag 29 februari 2012 13:52 schreef J2T het volgende:
Altijd mooi die praatjes van Bertje. Laatst nog een interview met VI waarin hij zei dat gelouterde spelers moeten oppassen omdat niemand zeker is van zijn plek. En wat doet de beste man in de eerste beste oefenwedstrijd, hij stelt Dickie fucking Kuyt op. Nice one.
En Strootman is in de eredivisie al een tijdje hopeloos uit vorm.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Pieters dan? Net terug van een blessure
Pieters kan het niveau zelfs nog niet bij PSV aan wegens het gebrek aan wedstrijdritmequote:Op woensdag 29 februari 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
En Pieters dan? Net terug van een blessure
Vind ik ookquote:Op woensdag 29 februari 2012 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pieters kan het niveau zelfs nog niet bij PSV aan wegens het gebrek aan wedstrijdritmeGeef dan Emanuelson een kans want Braafheid is nog steeds geen optie voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |