Willems in Oranje?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga echt janken om Pieters. Sinds de 2-2 van Guyon heb ik meer vertrouwen in Ard van Peppen.
Bij Villa schitterde hij elke wedstrijd, komend vanaf de linker flank en dan naar binnen trekken a la Robben. Was altijd prachtig om te zien, bij Man U zie je hem dat niet vaak meer doen helaas.quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga echt janken om Pieters. Sinds de 2-2 van Guyon heb ik meer vertrouwen in Ard van Peppen.
Villa speelt een divisie lager?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef YazooW het volgende:
[..]
Bij Villa schitterde hij elke wedstrijd, komend vanaf de linker flank en dan naar binnen trekken a la Robben. Was altijd prachtig om te zien, bij Man U zie je hem dat niet vaak meer doen helaas.
Jetro Willems deed het echt superquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Who are ya x100quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:38 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb al mn hand op mn hart voor het Wilhelmus.
Mee eens hoor, het beste verdedigende talent sinds Gio, Frank en Jaap.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:39 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Jetro Willems deed het echt superOver een paar jaar de nieuwe linksback van oranje.
Ja live via de radio hopelijk is er iemand in de straat die dat heeft, succes met zoeken, wij zitten hier al met de gehele wijk (en zelfs meer dan dat) in afwachting van deze historische wedstrijd.quote:
Volgens mij staat ie idd gewoon in de basis tegen Twente omdat Pieters nog wedstrijdritme mist.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens hoor, het beste verdedigende talent sinds Gio, Frank en Jaap.
Die zie ik zondag ook liever spelen.
Welke troll is dit?quote:Why the fuck are John and Narsingh playing for Holland, I mean what the fuck?
They arent even fucking white
John is a goddamn monkey and Narsingh is a goddamn turk
What the fuck is wrong with Holland why can't we have 11 white blonde guys of all 1.90 in the team?
Geert Wilders.quote:
Wat is er mis met die homo's Narsingh en John beledigen nou ze scoren beide 3x.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |