Yup. Pieters die nog niet helemaal fit is en wedstrijd ritme mist en Kuijt... Tjahquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat Van Persie de voorkeur krijgt boven Huntelaar vind ik wel logisch want hij kan behalve scoren ook nog voetballen, maar Pieters en Kuyt vind ik toch wel vreemd
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Begint die wedstrijd nou serieus om 21.00?
Ik zeg niet dat het een probleem is. Prima tijd.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
En daar is het 8 uur.
Wie kijkt nou die kutserie.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:44 schreef Einthovuh het volgende:
Gelukkig 21:00 ja. Anders moet ik GTST missen
Saaie wedstrijd, 0-0 of mogelijk 1-1.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand een 'prognose'?Ga voor 't eerst in tijden maar weer 's voetbal kijken, in 't oranje, in de pub, hier in Engeland
Even zien hoe ik me moet voorbereiden op 't verloop van de avond...
Zoveel mogelijk pints nemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand een 'prognose'?Ga voor 't eerst in tijden maar weer 's voetbal kijken, in 't oranje, in de pub, hier in Engeland
Even zien hoe ik me moet voorbereiden op 't verloop van de avond...
Doen ze alleen bij mannen toch.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:01 schreef Geo4kant het volgende:
Hopelijk geen kapot glas die ze in je nek duwen
Als buitenspeler is Kuyt pure armoede. Voordat hij de bal krijgt weet je al wat hij gaat doen. Leuk hoor dat mee verdedigen maar dat is niet de primaire taak van een buitenspeler.quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:21 schreef Arfalas het volgende:
Zo slecht vind ik Kuyt zeker niet. Hij kan ook verdedigen, wat ook nog wel eens van pas kan komen. Wie ga je anders op zijn plaats zetten? Meteen een John of Narsingh laten debuteren? Die kan je beter laten invallen aangezien ze het NL-elftal niet kennen, Kuyt kent het wel.
Omdat het stadion iets te ver weg isquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Waarom ga je niet naar Wembley motorbloem? Ik vertrek zo ook maar eens naar het stadion. Hopen op doelpuntenfestival maar gok op 0-1.
Nee, laatst verkocht. Ik keek alleen naar eredivisie live, beetje zonde van duur abbo.quote:
Hier vind je er vast wel één http://www.vipbox.tv/sports/football.htmlquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, laatst verkocht. Ik keek alleen naar eredivisie live, beetje zonde van duur abbo.
Maar is er ergens een stream?
http://www.veronicatv.nl/(...)a-engeland-nederlandquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:34 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Nee, laatst verkocht. Ik keek alleen naar eredivisie live, beetje zonde van duur abbo.
Maar is er ergens een stream?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:44 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik ga denk ik gewoon Duitsland - Frankrijk kijken.
inb4 inzanityquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Kneuzen, je gaat toch naar je eigen land kijken of niet dan.
Doen ze toch ook?quote:Op woensdag 2d9 februari 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
ik hoef niet te kijken want ik weet de uitslag al :quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:07 schreef ZuidGrens het volgende:
Huh denk jij dat Nederland gaat winnen vincerusso? Met al die matige spelers van ons? Ben je ziek?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik hoef niet te kijken want ik weet de uitslag al :
1-3
nee omdat die Engelsen er niet op zitten te wachten om een oefenpotje te spelenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh denk jij dat Nederland gaat winnen vincerusso? Met al die matige spelers van ons? Ben je ziek?
Inderdaadquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Huh denk jij dat Nederland gaat winnen vincerusso? Met al die matige spelers van ons? Ben je ziek?
Thxquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:42 schreef Arfalas het volgende:
[..]
http://www.veronicatv.nl/(...)a-engeland-nederland
Nee hij heeft al aangegeven dat het ligt aan het feit dat Engeland niet wil en vanaf minuut 1 het al zal laten lopen. Ondanks dat ze thuis spelen met een bondscoach die zijn baan wil behouden.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaadis hij nu positief.....
en ze een aantal spelers missen en de selectie verscheurd isquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij heeft al aangegeven dat het ligt aan het feit dat Engeland niet wil en vanaf minuut 1 het al zal laten lopen. Ondanks dat ze thuis spelen met een bondscoach die zijn baan wil behouden.
Er komt sowieso een nieuwe bondscoach, die assistent neemt het maar tijdelijk over.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hij heeft al aangegeven dat het ligt aan het feit dat Engeland niet wil en vanaf minuut 1 het al zal laten lopen. Ondanks dat ze thuis spelen met een bondscoach die zijn baan wil behouden.
1-4 dan maarquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hart, Richards, Baines, Barry, Smalling, Cahill, Young, Parker, Welbeck, Gerrard, Johnson
Substitutes
12 Ashley Cole
13 Robert Green
14 Phil Jones
15 Joleon Lescott
16 James Milner
17 Theo Walcott
18 Stewart Downing
19 Fraizer Campbell
20 Daniel Sturridge
21 Scott Carson
http://www.thefa.com/Engl(...)aspx?p=ts&mid=203159