Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 03:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Voor Maraca, maar had beter kunnen zetten dat Alberto jarig is![]()
Heb nog niet alles binnen, maar uiterlijk woensdag wordt het overgemaakt. Dan heb ik ook weer internet aangezien ik weer door het hele land mag crossen voor mijn werkquote:
Mail?quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar de mail is verzondenLaat het natuurlijk weten als ik een reactie heb ontvangen
Hier alles...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mail?Wat is er mis met de post tegenwoordig.
Met angelique was wel even grappig, maar voor de rest een hele slechte uitzending met als dieptepunt alberto die een zielige chinees mannetje ging confronteren met wat kermis boksbeugelsquote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef tralalala het volgende:
UiN nog het terugkijken waard? Ik zat vast in de trein gisteravond
Inderdaad, dat was echt zieligquote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met angelique was wel even grappig, maar voor de rest een hele slechte uitzending met als dieptepunt alberto die een zielige chinees mannetje ging confronteren met wat kermis boksbeugels
Jij denkt dat die dingen lekker zacht zijn waar je lekker gekieteld mee kan wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met angelique was wel even grappig, maar voor de rest een hele slechte uitzending met als dieptepunt alberto die een zielige chinees mannetje ging confronteren met wat kermis boksbeugels
Faalde hij wel met confronteren?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gefrustreerde zolderkamerbewoners met wolvenshirts.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto Stegeman gezwicht voor dreigement Anonymous?
Hmmm
Ik denk dat de uitzending sowieso niet veranderd isquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gefrustreerde zolderkamerbewoners met wolvenshirts.
quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar de mail is verzondenLaat het natuurlijk weten als ik een reactie heb ontvangen
"De betaling komt écht woensdag." Straks denkt hij dat we Angelique-achtigen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nog niet alles binnen, maar uiterlijk woensdag wordt het overgemaakt. Dan heb ik ook weer internet aangezien ik weer door het hele land mag crossen voor mijn werk
OMGquote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"De betaling komt écht woensdag." Straks denkt hij dat we Angelique-achtigen zijn.![]()
Alles staat in het mailtje. En Alberto kan de betaling niet zienquote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]! Met het kaartje, of heb je de namen onder de mail gezet?
[..]
"De betaling komt écht woensdag." Straks denkt hij dat we Angelique-achtigen zijn.![]()
Hoezo kan hij die niet zien?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alles staat in het mailtje. En Alberto kan de betaling niet zien
Ah, I see.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alles staat in het mailtje. En Alberto kan de betaling niet zien
Alberto is ambassadeur, geen penningmeesterquote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo kan hij die niet zien?
Niet? Of hij moet het aan de ouders van Julian vragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef Karina het volgende:
Hoe weet hij dan dat het echt gestort is
Haha dat dit kan!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Oh dan kunnen we ook net doen alsof we 1000 euro hebben gestort
Arme kind helemaal blij en dan blijkt het 'maar' 100 euro te zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Oh dan kunnen we ook net doen alsof we 1000 euro hebben gestort
Dan zeggen we gewoon dat we ons een nulletje verkeken hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Arme kind helemaal blij en dan blijkt het 'maar' 100 euro te zijn
Dat is best zielig!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Arme kind helemaal blij en dan blijkt het 'maar' 100 euro te zijn
Inderdaad Maraca!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto zit ongeduldig te wachten op zijn kado dit jaar
Deze aflevering is wel een beetje leukquote:Op maandag 20 februari 2012 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kijk je de wereld van beau?
Ik vind beau niet leukquote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Deze aflevering is wel een beetje leuk
Het onderwerp is wel leuk, Beau minder.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vind beau niet leuk
Tenzij hij gewoon een programma presenteerd, hij is totaal geen boeiend persoon zelf... vind ik ds
Louis Theroux heeft wel iets leuks gedaan met dat onderwerpquote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het onderwerp is wel leuk, Beau minder.
Beau is daar ook langsgeweest maar mocht uiteraard daar niet optreden, dan maar in Nederland als Bo de kakkerquote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Louis Theroux heeft wel iets leuks gedaan met dat onderwerpMaar dan bij de echte WWE
Matigjesquote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Beau is daar ook langsgeweest maar mocht uiteraard daar niet optreden, dan maar in Nederland als Bo de kakker
Louis is dan ook een echte echte baas.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Louis Theroux heeft wel iets leuks gedaan met dat onderwerpMaar dan bij de echte WWE
Het is ook geen 'sport' maar meer een soort theater voorstelling.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef StephanL het volgende:
Waarom zijn er mensen die naar die "sport" kijken?
weet je hoe gaaf dat isquote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef StephanL het volgende:
Waarom zijn er mensen die naar die "sport" kijken?
Moet hij zijn mail maar checkenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto zit ongeduldig te wachten op zijn kado dit jaar
Hij kan de betaling toch niet controleren.quote:
Jij kent de kladversiequote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh hij is verstuurt?
NOg iets veranderd aan de kladversie?
Stelletje accountantsquote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan de betaling toch niet controleren.
Ja, maar kleine dingen.. vond "rondgegaan" beter dan "langsgegaan"quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh hij is verstuurt?
NOg iets veranderd aan de kladversie?
Als ik een reactie heb van Alberto post ik alles tegelijk. Anders blijf ik bezigquote:
had je nou echt zijn nummer of nietquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef Maraca het volgende:
Ik had trouwens wel een oproep gemist van een "geblokkeerd" nummer toen ik in een bespreking zat . Geen voicemail bericht
Waarom weet sinterklaas het dan wel?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik een reactie heb van Alberto post ik alles tegelijk. Anders blijf ik bezig
Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
had je nou echt zijn nummer of niet
Oh.. ha ha.. ik dacht dat jullie het over een programma hadden. Ik kijk nu nieuwsuur bij gebrek aan iets anders...quote:
Omdat ik de kladversie gewoon hier gepost heb?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom weet sinterklaas het dan wel?
Ik heb hem niet gezien hoor.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Omdat ik de kladversie gewoon hier gepost heb?
Laatste topic zondagavond voordat wegmisbruikers begon -dacht ik-quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien hoor.
Toen was ik niet thuis.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste topic zondagavond voordat wegmisbruikers begon -dacht ik-
Tjaquote:
quote:
quote:Hoi Alberto,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Na drie jaar kunnen we haast spreken van een traditie, maar het blijft leuk om je op deze manier te bedanken voor programma’s zoals Undercover in Nederland en Red mijn vakantie.
We zijn erachter gekomen dat je ambassadeur bent van de stichting Julian4Life. Omdat wij het zo waarderen dat jij je hiervoor inzet hebben wij besloten om dit jaar als verjaardagscadeau te doneren aan deze stichting. We zijn hiervoor met de virtuele pet langsgegaan en hebben een bedrag van ¤100,- opgehaald.
Wij wensen Julian veel beterschap en jou veel succes met je programma’s.
Fijne verjaardag!
De TV SC van forum.fok.nl (en dan alle namen)
Je bent een held.quote:
Meen je toch nietquote:Op maandag 20 februari 2012 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dan doe ik volgend jaar niet meer mee.
VInd je ik zou haar wel willen straffenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Chlamydia het volgende:
wat een grafhoofd had hie angelique trouwens
quote:
Chlamydia is toch niet zo kieskeurig?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Chlamydia het volgende:
Pic?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Chlamydia het volgende:
Mag niet hier maar fok heeft hem niet uit de cache van de zoekmachine weten te verwijderen, zoek op angelique k.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:49 schreef picardmike het volgende:
[..]
Mag niet hier maar fok heeft hem niet uit de cache van de zoekmachine weten te verwijderen, zoek op angelique k.wazeggieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik snap je verhaal met fok en de zoekmachine niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:58 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ikke zeg niks, bij jouw staat er wat raars?
Nou iemand heeft hier een afbeelding gezet van angelique maar die heeft fok verwijdert maar in google staat die verwijzing nog met de afbeelding.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal met fok en de zoekmachine niet.
Ahzo, ok.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou iemand heeft hier een afbeelding gezet van angelique maar die heeft fok verwijdert maar in google staat die verwijzing nog met de afbeelding.
Ik zou trouwens toch zweren dat ik een keer met haar gesproken heb trouwens. Ik herken dat gezicht, maar weet niet waar is alweer een tijd terug. Maar ze komt heel volwassen over, dat zie je ook aan haar blik.quote:
Eens.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Chlamydia het volgende:
Lekker bijtijdsquote:
Ze ziet er inderdaad afschuwelijk uit brrrrrr.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:31 schreef Chlamydia het volgende:
quote:John van den Heuvel is zondagavond onderuit gegaan met zijn programma Recht Gezet op RTL 4. Er keken vanaf acht uur slechts 683.000 mensen naar de tweede aflevering, tegenover 948.000 een week eerder. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Whahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef StephanL het volgende:
En Beau ookmaar slechts 267.000 kijkers volgens de statistieken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef StephanL het volgende:
Het gaat allemaal om naamsbekendheid man... Als je kop bekend is dan kun je alles doen. Daarom worden ook presentators zangers, zangers acteurs etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef tralalala het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je met een roddelprogramma als Boulevard kan doorbreken als super rasartiest/presentator.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef StephanL het volgende:
Bij Boulevard vond ik hem altijd leuk, hij had daar niet weg moeten gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef tralalala het volgende:
Ik snap sowieso niet dat je met een roddelprogramma als Boulevard kan doorbreken als super rasartiest/presentator.
Ik vond de aflevering wel vet. Hij kreeg toch best harde klappenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik moet John nog even terugkijken.Van Beau vond ik alleen de survival (of wat ervan moest voorstellen
) leuk, de rest is niks.
Dat is wel heel erg weining arme Beauquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:38 schreef StephanL het volgende:
Dat was Opgelicht.quote:
Dat dit kan in Nederland?quote:
Nee de nepman van de waterleiding kon zomaar naar binnen en niemand die het ziet!!!!!!quote:
Jah lekker ding toch, check die borstenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dit is Angelique K?
Ik zag een klein stukje, was dat, dat wijf waar de reporter de hele tijd achteraan liep? Wat een tokkiequote:
quote:
Dat lijkt me stug als ik eerlijk benquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een klein stukje, was dat, dat wijf waar de reporter de hele tijd achteraan liep? Wat een tokkie
[..]Misschien zondag op de aftiteling van UIN.
Ja fantastisch stukquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag een klein stukje, was dat, dat wijf waar de reporter de hele tijd achteraan liep? Wat een tokkie
[..]
Alberto is met al ons geld richting Thailand vertrokken !!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug als ik eerlijk benMaar vind het helemaal niks voor Alberto om niet te reageren. Meestal als ik hem mail/sms/stalk/tweet krijg ik echt binnen no-time een reactie..
*zucht* nog 1x danquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alberto is met al ons geld richting Thailand vertrokken !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mailtjequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef tralalala het volgende:
Maar is er wel een kaart gestuurd dan of gewoon een mailtje?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alberto is met al ons geld richting Thailand vertrokken !!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:45 schreef tralalala het volgende:
ON-GE-LO-FE-LIJK we zijn opgelicht door Alberto![]()
Dat dit kan in Nederland
quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar gaan we wel van uit, anders kan hij volgend jaar naar een kado fluiten.
Heb vorig jaar een mail van hem gekregen n.a.v. de fles wijn en heb dat adres gebruikt. En wat heeft een vergadering hiermee te maken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef Flitskikker het volgende:
Hij is nu wel actief geweest op Twitter. Heb je wel het goede adres? En misschien was het hem wel toen tijdens je vergadering.
Dat bedoelde ik, ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Karina het volgende:
Je kreeg toch een telefoontje met onbekend nummer?
Vanmorgen belde "geblokkeerd" weer, maar dat was zo'n vaag gesprekquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, ja.
Heb je het gestuurd naar zijnvoornaam@zijnbedrijf.nl?
Hij heeft niet gereageerd op mijn Gefeliciteerd-tweet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef Karina het volgende:
[..]Als wij iets kunnen doen? Twitteren of zo?
Gemeenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hij heeft niet gereageerd op mijn Gefeliciteerd-tweet.
Je maakt me nieuwsgierig.quote:
twitter:AlbertoStegeman twitterde op woensdag 22-02-2012 om 08:55:08Wedstrijd is vanavond voor goed doel: stichting julian4life. Weerzien met hoop bekenden en oud elftalgenootjes Karnebeek/Ter avest. Leuk! reageer retweet
Misschien is hij al onderweg/voorbereiden ervoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Maraca het volgende:
Wacht maar af
En vanavond is niet nu hé
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En we reageren op een of ander lam elftal
Hij is tegenwoordig ook druk met z'n vriendinnetje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto kennende zal het wel goed komen.
Hij is vast gewoon druk met Julian
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig ook druk met z'n vriendinnetje.
Zouden we op zijn trouwerij mogen komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig ook druk met z'n vriendinnetje.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zouden we op zijn trouwerij mogen komen?
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Face it.quote:
Als hij jou net zo leuk had gevonden als jij hem dan had hij allang gereageerd.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als hij jou net zo leuk had gevonden als jij hem dan had hij allang gereageerd.
Gratis drankquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
pest maraca niet zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als hij jou net zo leuk had gevonden als jij hem dan had hij allang gereageerd.
Pestenquote:
Hij heeft het gewoon erg druk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:00 schreef hexje het volgende:
[..]
PestenVolgens mij is het de keiharde waarheid.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van elkaar houden plagen elkaar.
Alleen waarom hij zijn naam zo schrijft weet ik nietquote:Hi Fokkers! Dit is werkelijk een fantastisch gebaar, echt super! Zal het Julian vertellen, zal m heel goed doen! Dank, dank, dank!
Hartelijke groet!
Albert O.
Albert O.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
We've got mail!
[..]
Alleen waarom hij zijn naam zo schrijft weet ik niet
Eindelijk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
We've got mail!
[..]
Dan zou er toch Freddy onder staan.quote:
SBS schuift weer met programmeringquote:De Wereld van Beau gaat vanaf 5 maart naar 23.30 uur, het tijdstip waarop het programma ook vorig seizoen werd uitgezonden. De start was toen goed voor achthonderdduizend kijkers. De show van Beau van Erven Dorens, die maandag door 267 duizend mensen werd bekeken, stond tot nu toe geprogrammeerd om 20.30 uur.
Geheim van de smidquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Maar wat heb je nou gedaan dat je zei "ik weet wel iets"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:15 schreef tralalala het volgende:
Geen, Dat dit kan in Nederland! als afsluiting van de brief.
Of je hebt het gewoon zelf geschreven.quote:
En het is FOK!kersquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
We've got mail!
[..]
Als het iemand anders was geweest dan Maraca had ik dat ook gedachtquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of je hebt het gewoon zelf geschreven.
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Of je hebt het gewoon zelf geschreven.
Ja, dat Fokkers gebeuren probeer ik er ook al 3 jaar uit te slaan, maar dat lukt nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En het is FOK!kers
[..]
Als het iemand anders was geweest dan Maraca had ik dat ook gedacht![]()
Maar het is nu icm "ik weet wel iets"quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Zie DM voor toelichtingquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar het is nu icm "ik weet wel iets"
quote:
Wat maak dat nou weer uit!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En het is FOK!kers
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Maraca het volgende:
We've got mail!
[..]
Nu ben ik nog nieuwsgieriger.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]![]()
[..]
Nu ben ik nog nieuwsgieriger.![]()
Thnxquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:18 schreef Doler12 het volgende:
Flitskikker wat een stoere naam is dat trouwens!
Er stond Albert O.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Maraca doet dat soort dingen niet
Alberto O is net zoiets als Peter R eigenlijk
misschien is stegeman niet zijn echte achternaam !quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
misschien is stegeman niet zijn echte achternaam !
Goh zou dat het zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 06:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Idd, dat het gewoon "Worst" is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Heel Nederland is nu geschokt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, dat het gewoon "Worst" is.
Sorry.quote:
Ik las neger, weer een tegenvaller.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik las neger, weer een tegenvaller.
Wat is er kikkertje van me?quote:
Ik denk van wel!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:26 schreef Maraca het volgende:
Gisteren UiN teruggekeken. Was ik de enige die moest lachen om het zinnetje "ik heb het bewijs in mijn broekzak" toen Alberto het had over de boksbeugel?
Waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:26 schreef Maraca het volgende:
Gisteren UiN teruggekeken. Was ik de enige die moest lachen om het zinnetje "ik heb het bewijs in mijn broekzak" toen Alberto het had over de boksbeugel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zand uit ogen wrijft*quote:Op zondag 26 februari 2012 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hallo slaapkoppen, HET IS ZONDAG!!
quote:Op zondag 26 februari 2012 11:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hallo slaapkoppen, HET IS ZONDAG!!
Ben je homo ofzo.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kijk vanavond Nationaal Songfestival vanaf half 9, dus ik ga helaas de SBS avond missen tot een uur of 10
ben je van de verkeerde kant ofzoquote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kijk vanavond Nationaal Songfestival vanaf half 9, dus ik ga helaas de SBS avond missen tot een uur of 10
quote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als Karina van de verkeerde kant was zou ze programma's kijken over motoren
Oh, wie danquote:Op zondag 26 februari 2012 14:15 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kijk ook naar VI, ter compensatie
EN er zitten vanavond een hoop FOK!kers in de zaal, dat maakt het nog leuker om naar te kijken.
Best wel veel! Zie dit topic:quote:Op zondag 26 februari 2012 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh, wie dan?
Ik kijk alleen best of johan derksen af en toe
Dat is best geinig, al ken ik geen een van die fokkers echtquote:Op zondag 26 februari 2012 14:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel veel! Zie dit topic:
Met 29 FOK!ers naar het Nationaal Songfestival 2012 #10 VANDAAG!!!!!!
En dit topic in de gaten houden tijdens de uitzending:
SPOT THE FOK!KERS!
Ik weet maar van 3 personen hoe ze eruit zien, Yvonne (van foto's), iBenny en BrandX van meets. En ik denk dat ik Tha_Erik ook wel zal herkennen, volgens mij heb ik van hem ook ooit een foto gezien.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is best geinig, al ken ik geen een van die fokkers echt
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ken tha_erik in het echtMisschien dat ik nog ff mee ga kijken
Het begint om half 9 tot 10 uur.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het tijdens alberto dan???
Dan ga ik dus echt niet kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:28 schreef Karina het volgende:
Oh Peter heb ik ook weleens gezien
[..]
Het begint om half 9 tot 10 uur.
Albertoquote:Op zondag 26 februari 2012 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik dus echt niet kijken
John vanavond weer
Niet haten op Albertoquote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Als hij het dieptepunt van vorige week maar niet evenaart
Heeft hij ooit een hoogtepunt gehad dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Talloze, ik denk dat het absolute hoogtepunt toch wel de homoparkeerplaats of de pedo-opa wasquote:Op zondag 26 februari 2012 15:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeft hij ooit een hoogtepunt gehad dan.
Nog te lam om te reageren op een donatie van 100 euroquote:
Hij was helemaal blij dat hij een chinees had betrapt met zijn boksbeugelsquote:Op zondag 26 februari 2012 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog te lam om te reageren op een donatie van 100 euro
Ik kom niet onder een steen vandaanquote:Op zondag 26 februari 2012 16:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?
Nee man, de buttfuck was het hoogtepuntquote:Op zondag 26 februari 2012 15:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Talloze, ik denk dat het absolute hoogtepunt toch wel de homoparkeerplaats of de pedo-opa was
quote:Op zondag 26 februari 2012 15:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nog te lam om te reageren op een donatie van 100 euro
Ik zie nog geen reactie van Alberto in de OP staan..quote:
Mannen die willen klussen in ruil voor seksquote:
Als het een lekker ding is mag hij hier komen klussen.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mannen die willen klussen in ruil voor seks
Met een collega van Alberto!quote:Op zondag 26 februari 2012 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mannen die willen klussen in ruil voor seks
Ja eeh, dat komt nog. Maar Alberto heeft natuurlijk wel gereageerdquote:Op zondag 26 februari 2012 16:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zie nog geen reactie van Alberto in de OP staan..
Komt Alberto klussen voor seks?quote:
Nee, als manquote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Alberto gaat underkuffer als een vrouw?
Richard is toch zijn pedonaam, samen met robquote:Op zondag 26 februari 2012 17:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, als manEn dan niet als Freddy maar die andere knakker. Richard ofzo
Ik wil zienquote:Op zondag 26 februari 2012 17:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja eeh, dat komt nog. Maar Alberto heeft natuurlijk wel gereageerd
Nou zegquote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Doler12 het volgende:
Ik denk dat ik John en wegmisbruikers moet missen, ik ga uit eten!
Ik ben weer niet uitgenodigd.quote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Doler12 het volgende:
In de kelder.quote:
Kom je ook nog eens een keer buitenquote:Op zondag 26 februari 2012 17:21 schreef Doler12 het volgende:
Hopelijk zie ik het nog net voordat ik Songfestival ga kijkenquote:Op zondag 26 februari 2012 18:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Is dat stukje van Recht Gezet - waar John geschopt/geslagen is - eigenlijk al geweest in afl 1 of 2?
Edit: dat is vanavond zie ik.. rake klappen van een stadsgenoot![]()
Hij word alleen gebeukt, in de preview naar deze week zag je dat hij echt rake klappen kreeg _Oquote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef tralalala het volgende:
Vorige week toch ook? Heb het niet gezien.
Tof!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij word alleen gebeukt, in de preview naar deze week zag je dat hij echt rake klappen kreeg _O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |