Jaquote:Op maandag 20 februari 2012 03:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Voor Maraca, maar had beter kunnen zetten dat Alberto jarig is![]()
Heb nog niet alles binnen, maar uiterlijk woensdag wordt het overgemaakt. Dan heb ik ook weer internet aangezien ik weer door het hele land mag crossen voor mijn werkquote:
Mail?quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar de mail is verzondenLaat het natuurlijk weten als ik een reactie heb ontvangen
Hier alles...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mail?Wat is er mis met de post tegenwoordig.
Met angelique was wel even grappig, maar voor de rest een hele slechte uitzending met als dieptepunt alberto die een zielige chinees mannetje ging confronteren met wat kermis boksbeugelsquote:Op maandag 20 februari 2012 12:16 schreef tralalala het volgende:
UiN nog het terugkijken waard? Ik zat vast in de trein gisteravond
Inderdaad, dat was echt zieligquote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met angelique was wel even grappig, maar voor de rest een hele slechte uitzending met als dieptepunt alberto die een zielige chinees mannetje ging confronteren met wat kermis boksbeugels
Jij denkt dat die dingen lekker zacht zijn waar je lekker gekieteld mee kan wordenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Met angelique was wel even grappig, maar voor de rest een hele slechte uitzending met als dieptepunt alberto die een zielige chinees mannetje ging confronteren met wat kermis boksbeugels
Faalde hij wel met confronteren?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gefrustreerde zolderkamerbewoners met wolvenshirts.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto Stegeman gezwicht voor dreigement Anonymous?
Hmmm
Ik denk dat de uitzending sowieso niet veranderd isquote:Op maandag 20 februari 2012 12:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gefrustreerde zolderkamerbewoners met wolvenshirts.
quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar de mail is verzondenLaat het natuurlijk weten als ik een reactie heb ontvangen
"De betaling komt écht woensdag." Straks denkt hij dat we Angelique-achtigen zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 06:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb nog niet alles binnen, maar uiterlijk woensdag wordt het overgemaakt. Dan heb ik ook weer internet aangezien ik weer door het hele land mag crossen voor mijn werk
OMGquote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"De betaling komt écht woensdag." Straks denkt hij dat we Angelique-achtigen zijn.![]()
Alles staat in het mailtje. En Alberto kan de betaling niet zienquote:Op maandag 20 februari 2012 13:45 schreef Flitskikker het volgende:
[..]! Met het kaartje, of heb je de namen onder de mail gezet?
[..]
"De betaling komt écht woensdag." Straks denkt hij dat we Angelique-achtigen zijn.![]()
Hoezo kan hij die niet zien?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alles staat in het mailtje. En Alberto kan de betaling niet zien
Ah, I see.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alles staat in het mailtje. En Alberto kan de betaling niet zien
Alberto is ambassadeur, geen penningmeesterquote:Op maandag 20 februari 2012 14:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoezo kan hij die niet zien?
Niet? Of hij moet het aan de ouders van Julian vragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:21 schreef Karina het volgende:
Hoe weet hij dan dat het echt gestort is
Haha dat dit kan!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Oh dan kunnen we ook net doen alsof we 1000 euro hebben gestort
Arme kind helemaal blij en dan blijkt het 'maar' 100 euro te zijnquote:Op maandag 20 februari 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Oh dan kunnen we ook net doen alsof we 1000 euro hebben gestort
Dan zeggen we gewoon dat we ons een nulletje verkeken hebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Arme kind helemaal blij en dan blijkt het 'maar' 100 euro te zijn
Dat is best zielig!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Arme kind helemaal blij en dan blijkt het 'maar' 100 euro te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |