quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef Doler12 het volgende:
Jammer Karina dan kon je gratis daar heen!
Mua das gaat ook zo snelquote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Piet mag wel eens door een vrachtwagen geschept worden
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Piet mag wel eens door een vrachtwagen geschept worden
Nee die gek, buffalow bill. Met zijn hondjequote:
Ja ik was in de warquote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die gek, buffalow bill. Met zijn hondje
kan je mooi lijken mee opzettenquote:
vooral toen auto's nog niet ingeburgerd warenquote:
RTL is de NL versie.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef donald_dick het volgende:
een aflevering van Hoarders ziet er erger uit
Ja, het orgineel is Hoarders, kan je makkelijk downloadenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een aflevering van RTL Verzamelwoede
Sinterklaas heeft cheat hacks!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef donald_dick het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sinterklaaskapoentje - 85
2 Doler12 - 80
3 donald_dick - 51
4 tralalala - 48
5 PiRANiA - 45
6 TheKC - 36
7 Ajacied422 - 36
8 roos85 - 32
9 Maraca - 28
10 Studiotje - 20
nee toch?quote:
Zou toch opvallen als er zoveel mensen verdwijnen uit die omgevingquote:
quote:Gein hield vol dat hij zichzelf en zijn huis slechts 'versierde', en niet aan necrofilie of kannibalisme deed. Wel bekende hij de dubbele moord. De politie verdacht hem van nog meer moorden, aangezien de negen gelooide vagina's niet aan begraven lijken gekoppeld kon worden, maar kon verder niets bewijzen.
Gein werd ontoerekeningsvatbaar bevonden en bracht zijn verdere leven door in TBS-klinieken. Op 26 juli 1984 stierf hij in het Waupan State Hospital.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?Slechte bak, AB Normaal bakte ze beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
weltruste!quote:
ik niet, ik ben te opgewonden dankzij Edquote:
Omdat het bed niet naar jou komtquote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar bed?
ja alberto moet hem ff gaan confronteren!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die man is niet helemaal goed bij zijn hoofd hoor.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee echt?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jaa ik zweer het jonguh!quote:
vatsige aapquote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Burger King
Reclame over eten als je honger hebt
Mac is beter.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Burger King
Reclame over eten als je honger hebt
Dat record ook, meer dan de helf van het topic door 1 userquote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef donald_dick het volgende:
183 posts - donald_dick - [TV SC #242] Geert Schaaij en Pareltje van de beurs
177 posts - Doler12 - [TV SC #241] rustig na praten
170 posts - PiRANiA - [TV SC #156] Waar we darts kijken 14.gif
152 posts - donald_dick - [TV SC #337] Bestemming onbekend!
147 posts - PiRANiA - [TV SC #155] Onehundredandeighty met Hansie Hansie
binnekort moet ik weer nachtwerken, dan kan ik weer een spamrun doen
Zullen we samen romantisch bij de Mac uiteten gaan?quote:
in de apple storequote:Op zondag 19 februari 2012 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch bij de Mac uiteten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |