quote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
We gaan Karina naakt zien volgende week?
Alberto gaat gewoon weer minderjarigen gebruiken net als vandaagquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het niet gewoon legaal om te betalen met seks?
zo heette de assistente van albertnoesquote:
Als je allebei akkoord gaat zou ik ook niet weten waarom dat niet zou mogen inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja natuurlijk. Niks je verplicht je om alles in geld te laten betalen. Je kan ook spullen ruilen of betalen in kamelenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een overeenkomst in strijd met de goede zedenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je allebei akkoord gaat zou ik ook niet weten waarom dat niet zou mogen inderdaad.
Geilquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Alberto gaat gewoon weer minderjarigen gebruiken net als vandaag
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je allebei akkoord gaat zou ik ook niet weten waarom dat niet zou mogen inderdaad.
Ja gewoon ruilhandel... Als er geen dwang of zware manupilatie isquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Niks je verplicht je om alles in geld te laten betalen. Je kan ook spullen ruilen of betalen in kamelen
maar sex in ruil voor een vergoeding is gewoon prostitutiequote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Niks je verplicht je om alles in geld te laten betalen. Je kan ook spullen ruilen of betalen in kamelen
Een auto? Kledingwinkel, ik weet niet wat we allemaal gaan zienquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Je doet het toch niet in het openbaar lijkt me?
En dat mag niet? je hebt toch ook thuishoertjesquote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar sex in ruil voor een vergoeding is gewoon prostitutie
Hoezo, je betaald toch niks? Prostitutie is het pas als je betaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar sex in ruil voor een vergoeding is gewoon prostitutie
Nou, wat let jequote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
maar serieus: als je dat allebei afspreekt zie ik geen probleem.
je hebt ook boksbeugels en kinderen die spullen verkopenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dat mag niet? je hebt toch ook thuishoertjes
betalen in natura is ook een betalingquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoezo, je betaald toch niks? Prostitutie is het pas als je betaald.
maar dat is betalen met geld ookquote:
Precies mijn punt. Wat is dan het probleem?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar dat is betalen met geld ook
We zullen het wel horen volgende week. Ben benieuwd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef donald_dick het volgende:
[..]
betalen in natura is ook een betaling
Als iedereen dit gaat doen stort de economische wereld in elkaarquote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Wat is dan het probleem?
dat heb ik niet, anderen welquote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Wat is dan het probleem?
philosoraptor.jpgquote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Tinos85 het volgende:
Als je een hoer verkracht, is het dan verkrachting of winkeldiefstal?
Juist niet, je hebt dan geen geld meer nodig. Ik ga naar de slager en geef hem een jas en ik krijg een biefstuk.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als iedereen dit gaat doen stort de economische wereld in elkaar
Net als bij de smurfen, die hebben ook geen geldquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet, je hebt dan geen geld meer nodig. Ik ga naar de slager en geef hem een jas en ik krijg een biefstuk.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net als bij de smurfen, die hebben ook geen geld
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie is in voor Texas Chainsaw killer?
presentquote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
11 uur ga ik naar bed, ik kijk een klein stukje dus.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alex gaat op bezoek!!!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Ties02 het volgende:
Eerst dit heerlijke pauper nieuws kijken
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net als bij de smurfen, die hebben ook geen geld
Die leven in een commune....dat is weer heel wat anders dan ruilhandel...die delen zelfs Smurfin...quote:
Ze moeten wel, zij is het enige vrouwtje.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Die leven in een commune....dat is weer heel wat anders dan ruilhandel...die delen zelfs Smurfin...
Als het over jouw familie gaat wel ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Ties02 het volgende:
Eerst dit heerlijke pauper nieuws kijken
uhm wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het over jouw familie gaat wel ja.
jajajaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist niet, je hebt dan geen geld meer nodig. Ik ga naar de slager en geef hem
quote:een jas en ik krijg een biefstuk.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jajaja
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Jezus leef jij nog in 2008 of zo?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die Jaimy heeft echt een zware breezerhyves
Ooow ja die bazen turk!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij wel kennelijk
Zou ze hier bij zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zij wel kennelijk
Zou ze hier bij zijn?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:47 schreef Doler12 het volgende:
Jammer Karina dan kon je gratis daar heen!
Mua das gaat ook zo snelquote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Piet mag wel eens door een vrachtwagen geschept worden
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Piet mag wel eens door een vrachtwagen geschept worden
Nee die gek, buffalow bill. Met zijn hondjequote:
Ja ik was in de warquote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee die gek, buffalow bill. Met zijn hondje
kan je mooi lijken mee opzettenquote:
vooral toen auto's nog niet ingeburgerd warenquote:
RTL is de NL versie.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef donald_dick het volgende:
een aflevering van Hoarders ziet er erger uit
Ja, het orgineel is Hoarders, kan je makkelijk downloadenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
Het lijkt wel een aflevering van RTL Verzamelwoede
Sinterklaas heeft cheat hacks!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:59 schreef donald_dick het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sinterklaaskapoentje - 85
2 Doler12 - 80
3 donald_dick - 51
4 tralalala - 48
5 PiRANiA - 45
6 TheKC - 36
7 Ajacied422 - 36
8 roos85 - 32
9 Maraca - 28
10 Studiotje - 20
nee toch?quote:
Zou toch opvallen als er zoveel mensen verdwijnen uit die omgevingquote:
quote:Gein hield vol dat hij zichzelf en zijn huis slechts 'versierde', en niet aan necrofilie of kannibalisme deed. Wel bekende hij de dubbele moord. De politie verdacht hem van nog meer moorden, aangezien de negen gelooide vagina's niet aan begraven lijken gekoppeld kon worden, maar kon verder niets bewijzen.
Gein werd ontoerekeningsvatbaar bevonden en bracht zijn verdere leven door in TBS-klinieken. Op 26 juli 1984 stierf hij in het Waupan State Hospital.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Wat is het verschil tussen een tweeling en een massagraf?Slechte bak, AB Normaal bakte ze beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
weltruste!quote:
ik niet, ik ben te opgewonden dankzij Edquote:
Omdat het bed niet naar jou komtquote:Op zondag 19 februari 2012 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom moet je dan naar bed?
ja alberto moet hem ff gaan confronteren!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die man is niet helemaal goed bij zijn hoofd hoor.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee echt?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jaa ik zweer het jonguh!quote:
vatsige aapquote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Burger King
Reclame over eten als je honger hebt
Mac is beter.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Burger King
Reclame over eten als je honger hebt
Dat record ook, meer dan de helf van het topic door 1 userquote:Op zondag 19 februari 2012 23:20 schreef donald_dick het volgende:
183 posts - donald_dick - [TV SC #242] Geert Schaaij en Pareltje van de beurs
177 posts - Doler12 - [TV SC #241] rustig na praten
170 posts - PiRANiA - [TV SC #156] Waar we darts kijken 14.gif
152 posts - donald_dick - [TV SC #337] Bestemming onbekend!
147 posts - PiRANiA - [TV SC #155] Onehundredandeighty met Hansie Hansie
binnekort moet ik weer nachtwerken, dan kan ik weer een spamrun doen
Zullen we samen romantisch bij de Mac uiteten gaan?quote:
in de apple storequote:Op zondag 19 februari 2012 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch bij de Mac uiteten gaan?
Ik zeg, doen!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zullen we samen romantisch bij de Mac uiteten gaan?
De groenteboer?quote:
zeg dat wel... ik ga er misschien morgen eentje halenquote:
Jeuj!quote:
het is dan ook redelijk ingeburgerd in huize sinterklaas!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toch gek dat necrofilie nog steeds als een taboe wordt gezien
nee, zijn broer ed de goei ook al nietquote:Op zondag 19 februari 2012 23:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen zien hier de gein niet van in
Denk dat er niks meer is daarquote:Op zondag 19 februari 2012 23:35 schreef donald_dick het volgende:
zouden ze er nog steeds naar toe gaan?
je moet die ene met jessica biel kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb de film nog nooit gezien
Buffalo Bill bestond toch niet echtquote:Op zondag 19 februari 2012 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gein was erger dan buffalo bill?
4.8/10.. mehquote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef Ties02 het volgende:
Cherry Falls (2000)
92 min - Comedy | Horror | Mystery - 21 June 2001 (Netherlands)
4.8/10 from 6,283 users
A killer is killing off the virgins of a small town high school.
Gewoon doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:16 schreef Ties02 het volgende:
Moet er super vroeg uit maar iets drijft me om naar deze c film te blijven kijken
een moordenaar vermoordt alle maagden dus straks gaat iedereen masaal neukenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie zijn nog echt aan het kijken
Wat is dit voor film
Een prima film voor de zondagnacht.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie zijn nog echt aan het kijken
Wat is dit voor film
Neequote:
ja vrije tijd he... je moet wat !quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef Ties02 het volgende:
wel nog allemaal nachtbrakers hier zeg
Dat dit kan!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef Ties02 het volgende:
wel nog allemaal nachtbrakers hier zeg
Ik ga op zoek naar vacaturesquote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Joah heb morgen niet zoveel te doen
FOK! uitleggenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een vriend wil dat ik hem fok ga uitleggen, hij wil een fokker worden
hahaquote:Op maandag 20 februari 2012 00:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook echt zon pauper bijeenkomst![]()
heb je nog carnaval gevierd?
quote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef tralalala het volgende:
Net lekker 4,5 uur over Oberhausen - Arnhem gedaan met de trein.Moeste verdomme helemaal terug om vervolgens via Venlo te gaan.
Was UiN nog goed?
Wat doe je in Groningenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:46 schreef Ties02 het volgende:
Nee ben ook totaal niet van de carnaval
Ben nu ook in Grunn
Heb wel vrienden die naar Losser, Kothman of Almelo gingen
Ja ga elke thuiswedstrijd terug, moet alleen donderdag missenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ah zo. en dan nog wel tijd voor twente of ?
Ooh gelukkig maarquote:Op maandag 20 februari 2012 00:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja ga elke thuiswedstrijd terug, moet alleen donderdag missen
Ja oke... je moet er wat voor over hebbenequote:Op maandag 20 februari 2012 00:49 schreef Ties02 het volgende:
Neh, maar die verbinding is ook super kut, 2× overstappen in deventer en zwolle, soms zelfs nog op almelo
2,5u onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |