SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
doe nou maar gewoon mee BF3, Nelis is toch over een paar dagen wegquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef SoldMayor het volgende:
En nelis laten dashboarden met FIFA.![]()
Je kan ook een voice berichtke inspreken en terug luisteren. Dan hoeft niemand naar je gezeik te luisteren.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef Rossdale het volgende:
Stelletje dramaqueens, kolereZelfs al die vrouwen in dat naggellak topic zijn niet zo erg als hier
Fuck datHet is gewoon fucking feest en Xboxen is altijd awesome met de mensen hier. Als iemand nou zielig gaat doen of mensn op elkaar willen gaan bitchen dan tyfen ze maar op
Ik heb mijn throat mic binnen trouwens, kom nu BF3én en ben benieuwd of jullie me uberhaupt kunnen verstaan
O en als ik bij de tegenstanders wordt ingedeeld dan zeg ik alvast sorry. Ik spel met de USAS
Met jezelf praten? This is not Fight Club!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan ook een voice berichtke inspreken en terug luisteren. Dan hoeft niemand naar je gezeik te luisteren.
fap Fap fapquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hold the phone mensen.
Als eerst; Hoi, mijn naam is Rohit. Blij? Ga erop fappen.
Dit heb ik verteld aan Nick en Maurice en zo ver ik weet wisten alleen zij dat. Ik heb ze ook verteld dat ze het niet door moesten vertellen, dat zou ik zelf doen.
Opeens wist Tamara mijn naam ook, dus blijkbaar heeft 1 van hun hun mondje voorbij gepraat.
Wie het ook was..krijg een pik in je mond ofzo. En zo wist de helft van het SC mn naam ook, tenminste dat is wat mij verteld werd.
Nu gaat het mij er niet om dat mensen het weten, maar dat het als een bitchmove verspreid werd. En als dat niet waar is, excuus. So what als ik anoniem wil zijn en m'n naam niet wil vertellen..big fucking deal. Dat jullie dat gedaan hebben..petje af. Ik ben niet net zoals jullie en vroeg zelf ook niks.
En waarom ik niet meer reageer in dit topic; Het topic was toch al een puinhoop en had altijd een kutsfeer en na deze situatie was het best wel genoeg.
Nu zullen jullie wel commentaar hebben etc over mij en wat een noobactie dit is, kinderachtig what so ever. Als jullie dat vinden, so be it. Hou het voor je. Nu weten wat jullie wouden weten.
Maar nu hoeven jullie het niet meer over mij te hebben over waarom ik niet meer reageer.
[ afbeelding ]
Mich!quote:
Wat is uiteindelijk je outfit geworden?quote:Op maandag 20 februari 2012 07:29 schreef tliciouz het volgende:
En wat is Brabant gezellig met carnaval, vooral als je om 7 uur weer moet werken.
Tiroler pakje, en heb ook deze, maar die draag ik niet zo hoerig en met pantyquote:Op maandag 20 februari 2012 07:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk je outfit geworden?
Je doet alsof dat iets positiefs isquote:Op maandag 20 februari 2012 07:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tiroler pakje, en heb ook deze, maar die draag ik niet zo hoerig en met panty
[ afbeelding ]
Dat mag jij zeker, jongedame. Wie ben ik om jou dat te ontnemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mich!Mag ik blij zijn dat je weer post op word dat niet meer gewaardeerd?
[ afbeelding ]
pica doet het niet, en is ze milf?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef Michhas het volgende:
Mijn baas is weer terug van vakantie
[ afbeelding ]
I love that booty
Geen MILF, 28 jaarquote:Op maandag 20 februari 2012 08:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pica doet het niet, en is ze milf?
valt wel meequote:Op maandag 20 februari 2012 07:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik kom deze week ook weer BF3 spelen! Zie dat de Fifahype een beetje voorbij is, gezellig
Pas nou op ouwe man, ik neem hier al verschijnselen weer van korsakoff-lightquote:Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook altijd in voor BF3 hoor, al moet ik weer even terug in Skyrim duiken na carnaval, ben nu de verhaallijnen alweer aan het vergeten
Damn you excessive alcohol
Ik vind hem persoonlijk erg vet, en voor een demo zeer uitgebreid.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh
Hoe is de demo van ME3 eigenlijk?
MP is wel leuk, maar lijkt erg op GoW3quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh
Hoe is de demo van ME3 eigenlijk?
is daar uberhaubt al wat van bekend dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt die BF3 DLC nu dan?!?!?!
Lees er veel over, maar vooral speculaties. Nog niks officeels geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt die BF3 DLC nu dan?!?!?!
Ik ben geen student he, moet gewoon werken vrijdagquote:Op maandag 20 februari 2012 07:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mijn mentale stabiliteit, dus doopy donderdag bieren in a'dam?
ja weet ik, zelf moet ik ook gewoon om half 6 op voor werk vrijdag. Maar doelde meer op 's middags.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:23 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben geen student he, moet gewoon werken vrijdag
de hele boel op stelten zetten tbhquote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja weet ik, zelf moet ik ook gewoon om half 6 op voor werk vrijdag. Maar doelde meer op 's middags.
Btw mijn werk is echt raar.
Zegt de manager "doe wat vrolijker"
Komt de teamleader vandaag aan "ja je moet minder praten"
Wtf moet ik nou
Glimlachen en doorwerken.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja weet ik, zelf moet ik ook gewoon om half 6 op voor werk vrijdag. Maar doelde meer op 's middags.
Btw mijn werk is echt raar.
Zegt de manager "doe wat vrolijker"
Komt de teamleader vandaag aan "ja je moet minder praten"
Wtf moet ik nou
Dat zoiets in een game zitquote:Easy experience
When you reach the part in the tutorial at the beginning of the game where you choose to enter the keep with either Hadvar or Ralof, choose Hadvar, Have Hadvar cut the bindings off your hands. Grab the iron sword off the wall in the room. Then, simply keep hitting Hadvar with the sword as he stands by the door to keep leveling up the One-Handed skill. Once you knock him down, make sure to not hit him anymore until he gets back up. To level up the Sneak skill, keep sneaking up on Hadvar while he stands by the door, and then attack him with the sword. Do this for the first 32 levels. Once you reach level 33 for the Sneak skill, you can simply sit behind him and hit him with the sword every six seconds. To level up the Two-Handed skill, progress a little further in the game, and get the two-handed sword. Once you reach the area with the bear where Hadvar gives you the bow and arrow, keep hitting Hadvar with the two-handed sword to easily level up the Two-Handed skill. Note: Do not press [Sneak] while doing this or Hadvar will move on. To level up the Destruction skill, keep burning Hadvar. If you leveled the One-Handed, Sneak, Two-Handed, and Destruction skills to level 100 using this method, you should have 37 perk points and be at level 37 to start the game. Note: This glitch was done on an unpatched version of the game. You can delete all patches for the game by using the "Clear hard drive cache" code for the Xbox 360.
Go to Riverwood village, and find Alvor & Sigrid's house. Inside is a man named Hadvar. Rest until it is after 8 a.m. so Alvor leaves the house. Sigrid and the young girl should remain downstairs, and Hadvar will be upstairs. If he is not, just wait until he comes upstairs. Then, save the game just in case there is a problem during the next part. Equip your strongest sword or weapon that you want to increase the skill level for, and sneak behind him until he cannot see you. Do a heavy strike, and he will stumble to the floor. When he gets up, he will have no knowledge that you hit him. He also never dies, so it can be done indefinitely. Repeat the process to level up as much as desired. This will also maximize your Sneak skill, and whatever weapon type you are using.
Of een video maken :quote:Op maandag 20 februari 2012 17:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dat mensen de moeite nemen om zoveel te typen
Nja schijnbaar werkt het, anders maken ze geen videoquote:Op maandag 20 februari 2012 18:54 schreef SoldMayor het volgende:
En dat mensen het dan ook nog gaan uitproberen he...
quote:Op maandag 20 februari 2012 04:46 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
ik wist je naam niet en zoi graag ook liever pieter hebben geheten
Geld boeit niet. Ik ben sowieso al woest populair onder de vrouwenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 03:02 schreef Tauchmeister het volgende:
Had je ze verteld over de tonnen die je jaarlijks binnenharkt?
Dat zeggen meer mensen ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 06:58 schreef Bozz187 het volgende:
Album van kraantje pappie is best wel vet
en vandaag kon ik zelfs uitslapen tot 6:00 jeweetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik sta er van te kijken hoeveel mensen er om 6:30 al wakker zijn!!!! hebben ze niks te doen verder ofzo?!?
Nee, dat is gewoon het echte leven Teun.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:52 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je wel erg veel zin om naar je werk te gaan....
06:00 gaat de wekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik sta er van te kijken hoeveel mensen er om 6:30 al wakker zijn!!!! hebben ze niks te doen verder ofzo?!?
ja want vandaag is uitslaapdag de rest van de week heb ik geen zin omdat dan de wekker om 5:30 gaat en omdat ik dan naar utrecht moetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:52 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je wel erg veel zin om naar je werk te gaan....
De leven is een bitchquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon het echte leven Teun.
O baby baby, how was I supossed to knowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef Bozz187 het volgende:
Omg a ginger at my work.
It has no soul
It's sooo scary
Nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:10 schreef tliciouz het volgende:
Zo klaar aan het maken voor de kroegentocht van 11 tot 7 vanavond
Ik was al kapot na 1 dagje carnavallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceVeel plezier!
Voor mij is carnaval ten einde. Meer dan 4 keer carnavallen trekt deze ouwe knar nietVandaag dagje bijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pussy!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik was al kapot na 1 dagje carnavallen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Wie kijkt hier fringe?
Die collega (charlie Francis ofzo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]NOG EEN KEER!!!??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie al dat er een "lost episode" is....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NOG EEN KEER!!!??!Wat nog een keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie al dat er een "lost episode" is....Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Door die shapeshifter...quote:
Nou laat zien dan? want weet ook niet over welke ep jij het nu hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Door die shapeshifter...
Maar dat was het dus niet, het is dus wel een "fout" en een niet uitgezonden episode moet het blijkbaar verklaren.
Volgens mij was het een geschrapte ep, die ze er later tussen hebben gefrommeld omdat er problemen waren met de schrijversstaking. Dat Charlie daar in mee speelde was gewoon een stomme fout. Verder moet je er niets achter zoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah ja, dat heb ik toen ook al gechecked ja
The episode, "Unearthed" which aired on January 11,2010 is actually the 21st episode of season 1 which never aired until now. It was an unaired episode.
http://blog.zap2it.com/it(...)e-but-not-quite.html
Wil nog wel zien, of er een ep komt die dit gaat verklaren
Deed ik al niet, aangezien toen ook al gechecked heb. (heeft schijnbaar mee te maken dat ze niet wisten of dit wel goed beviel, vanwege dat meisje en wie weet ook wel Rusland) Maar wist niet over welke ep kneus het had en vraag mij nog steeds af waar kneus het vandaan heeft dat er nog een ep komt die dit gaat uitleggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij was het een geschrapte ep, die ze er later tussen hebben gefrommeld omdat er problemen waren met de schrijversstaking. Dat Charlie daar in mee speelde was gewoon een stomme fout. Verder moet je er niets achter zoeken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Wie kijkt hier fringe?
Die collega (charlie Francis ofzo)Ik ben al even afgehaakt, vind al dat geneuzel met die shapeshifters en verschillende werelden erg vaag worden. Kijk het alleen nog omdat mijn vrouw het leuk vindt maar wat een boring zooi is het geworden zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te moeilijk voor je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:39 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik ben al even afgehaakt, vind al dat geneuzel met die shapeshifters en verschillende werelden erg vaag worden. Kijk het alleen nog omdat mijn vrouw het leuk vindt maar wat een boring zooi is het geworden zeg....
Deze topic reeks is nu gemaakt voor deze shit.... lees maar terug van wat je hebt gemist..quote:
Hmm wat is daar niet normaal aan? En ga niet zeggen dat het door dequote:
Liev doen tegen elkaar!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm wat is daar niet normaal aan? En ga niet zeggen dat het door dekomt he
Zou ik uitermate zonde vindenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Deze topic reeks is nu gemaakt voor deze shit.... lees maar terug van wat je hebt gemist..
Nog bier in je lichaam zitten?quote:
Weinig, zo maar weer eens. Heb fucking buikpijn, heb moet ergens vandaan komenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nog bier in je lichaam zitten?
in de club?quote:
wel in de hoekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, hij ligt in zijn eigen kots
Telepathie zeg ik je!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:26 schreef Bozz187 het volgende:
wtf pierre ik was net dit nummer aan het zoekn post jij waar is kraan
ik wil ooit ook een evenement zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:31 schreef PierreTT het volgende:
Dat die gast ooit EK Judo is geweest
Ja ik bedoelde natuurlijk Europees Kampioenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik wil ooit ook een evenement zijn
aah oke dan is het goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde natuurlijk Europees Kampioen
Nederland heeft er nog best veelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)sing_or_unclear_data
http://vorige.nrc.nl/article1878422.ece
grappig
Vliegbasis twente mag wel weggestreept worden, daar loopt nu gewoon een fietspad en wandelroute doorheen XD is niks militair meer...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nederland heeft er nog best veel
Meeste van NL is van 2006 schijnbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vliegbasis twente mag wel weggestreept worden, daar loopt nu gewoon een fietspad en wandelroute doorheen XD is niks militair meer...
En daarvoor was er ook weinig te zien, ik heb daar een keer gevlogen en toen ik vliegtuig naar startbaan moest sturen kwam je door die hangars etc en dat zie je vanaf de bossen ook allemaal al gewoon.
Een voor de hand liggend antwoord zou zijn dat ik als een stoma zakje zou gaan, maar dat zou het iig niet worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef PierreTT het volgende:
Stoma, als jij carnaval zou vieren, wat voor outfit zou je dan aantrekken?
Oh shit,dat zou zo geniaal zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een voor de hand liggend antwoord zou zijn dat ik als een stoma zakje zou gaan, maar dat zou het iig niet worden.
Ik zou het niet weten.
Huilen met je bloedkop!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kom wel niet meer hier....
Kutsfeer
Hierrrrr met je Purmereutelse ass knul! Kusje voor jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kutsfeer
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kutsfeer
Ook wel mooi om met een groep te doen... Ik zou alleen die I Lied willen hebbenquote:
purmerend???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hierrrrr met je Purmereutelse ass knul! Kusje voor jou
Ja en ik die trollface. Als ik dan dat masker af moet doen van iemand dan trek ik dat gezicht gewoonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel mooi om met een groep te doen... Ik zou alleen die I Lied willen hebben
Of als je Staredad hebt, of hoe heet die gastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja en ik die trollface. Als ik dan dat masker af moet doen van iemand dan trek ik dat gezicht gewoon
henk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of als je Staredad hebt, of hoe heet die gast
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of als je Staredad hebt, of hoe heet die gast
Al gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
Dan moet ik maar helemaal alleen de ssx demo ff proberen
is het wat?quote:
Niet voor 60 euroquote:
Picsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
Alleen mijn carnavalspakje is nu kapot
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was hemalle strikjes zijn er nu af.
Carnavalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was hemalle strikjes zijn er nu af.
Nee hoor, hij heeft me gewoon daadwerkelijk op mute gezet. Ik vind het allemaal primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jij wilquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nee hoor, maar dat slap gezever word ik een beetje beu, en als je niet stopt ja dan mute ik je toch?
Herro, this is Yamaguchi Hidekashi rive from Finrrand!quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Konnichiwa. This is Hisiro Nagasaki reporting rive from Tokyo.
not the finrrandquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Herro, this is Yamaguchi Hidekashi rive from Finrrand!
niet aanstellen! 's avonds een vent, 's ochtends een vent!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pff ik stond op en voelde me nog steeds begaaid
niet voor teunquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:12 schreef Pixell het volgende:
[..]
niet aanstellen! 's avonds een vent, 's ochtends een vent!
Iedereen was geëlektrocuteerd! Behalve Joost, want Joost is anders geaardquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iedereen was geëlektrocuteerd! Behalve Joost, want Joost is anders geaard
Hoax, bij jou in de buurt hebben ze geen carnaval!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:26 schreef Pixell het volgende:
Ik ben ook blij dat het voorbij is, geen optochten en kut muziek meer te horen in de buurt!
Oldenzaal???!?!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoax, bij jou in de buurt hebben ze geen carnaval!
Dat berichtje had ik al lang gespot uiteraardquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
ROSSDALE!!!
Borderlands 2 krijgt releasedatum
Alleen GTA5 mag voor de zomer komenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat berichtje had ik al lang gespot uiteraard
Duurt nog wel lang! Had eigenlijk wel een release voor de zomer verwacht
Doe maar na de zomer, heb nog zoveel games die ik in wil halenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen GTA5 mag voor de zomer komen, maar dat zal zeker niet gaan gebeuren
Dead Island kan ook co-op hequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Doe maar na de zomer, heb nog zoveel games die ik in wil halenHeb nu sowieso nog Saint's Row 3 en Dead Island in de seal liggen. En heb nog zo'n 50 uur Skyrim te gaan, en K&L2 uitspelen. Nog eens een co-op buddy zoeken voor die co-op van BF3, MGS HD en Goldeneye halen etc etc...
Waneer zijn die dingen veranderd?quote:
M98Bquote:
Nee, maar die sks wel toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
M98B
Max damage 95 -> 80 [Nerf]
Dropoff start dist. 20 -> 15 [Nerf]
Dropoff end dist. 75 -> 120 {Buff}
die dus niet
Jij gebruikt sks toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Nog sterkere SKS? ME GUSTA!
-edit- O nee, alles behalve de SKSNouja damage op borst gaat alsnog omhoog
Ik speel af en toe, wil niet dat de rest een minderwaardigheids complex krijgtquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb je nog nooit bf3 zien doen. Dat zegt veel.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef KneusTeun het volgende:
Nou mijn vriendin vond het nodig de hele kast overhoop te halen :S xbox ps3 wii alles ligt verdomme los in de woonkamer....
Ik ben er tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Nick is aan het FIFA'en met sold en Bozzje is ook foetsie... IK WIL CO-OPPEN, KOM MEEDOEN DAN!
Sorry Nielsje, ik moet vanavond de hele avond op de verjaardag van mijn vriendin zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Nick is aan het FIFA'en met sold en Bozzje is ook foetsie... IK WIL CO-OPPEN, KOM MEEDOEN DAN!
Dus ga je fokken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil ook co-op doen, maar mijn vriendin vind toch echt dat er nu van alles verbouwd moet worden..... en ondertussen is er ook nog steeds geen eten en is de woonkamer een bende.....
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil ook co-op doen, maar mijn vriendin vind toch echt dat er nu van alles verbouwd moet worden..... en ondertussen is er ook nog steeds geen eten en is de woonkamer een bende.....
proestquote:
Ja.... want?quote:
Dan ga je ipv op fok zitten zeuren eten koken? Of mee helpen?quote:
Dit, Sowieso janken dat het eten nog niet klaar isquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga je ipv op fok zitten zeuren eten koken? Of mee helpen?
zij wou het perse doen, en als de tafel vol met games ligt en consoles gaat eten ook niet. plus ik mag bijna niet koken. Dat jullie je vrouw niet onder de duim hebben kan ik niet helpenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja doei, hij heeft toch een vriendin. Beter fixt ze zijn eten snel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jou eerder onder de duim als ik het zo hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zij wou het perse doen, en als de tafel vol met games ligt en consoles gaat eten ook niet. plus ik mag bijna niet koken. Dat jullie je vrouw niet onder de duim hebben kan ik niet helpen![]()
natuurlijk heb ik alles weer aangesloten etc
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jou eerder onder de duim als ik het zo hoor
omdat ik niet kook en fok terwijl ze de kast verbouwd? okequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jou eerder onder de duim als ik het zo hoor
ik ben nog heel ff druk met een sollicitatie brief aan het schrijven ben er binnen 30 minsquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
omdat ik niet kook en fok terwijl ze de kast verbouwd? oke
roep dan ff, IKKE WIL OOOOK!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben nog heel ff druk met een sollicitatie brief aan het schrijven ben er binnen 30 mins
Ga jij maar lekker met Kneusquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben nog heel ff druk met een sollicitatie brief aan het schrijven ben er binnen 30 mins
Precies, en laat de huismannen maar met elkaar roddelenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Precies, en laat de huismannen maar met elkaar roddelen
Dan kunnen de echte kerels OWNEN!
klopt die is echt schijt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Rossdale het volgende:
Ben nu al de co-op aan het rocken met Nicklas Teun. Je kunt idd beter met Bozz samenspelen ofzo
btw, die derde missie op hard IS KUT! Nouja vooral het allerlaatste stukje.
kunnen we?quote:
Omdat het moetquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh?? Waarom ben jij al wakker?
Ah scherpquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah gezellig
Btw ik ben op weg naar de vieste stad van nederland
Amsterdam
Maar wel de BESTE!quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah gezellig
Btw ik ben op weg naar de vieste stad van nederland
Amsterdam
idd dafuqquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |