SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
doe nou maar gewoon mee BF3, Nelis is toch over een paar dagen wegquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef SoldMayor het volgende:
En nelis laten dashboarden met FIFA.![]()
Je kan ook een voice berichtke inspreken en terug luisteren. Dan hoeft niemand naar je gezeik te luisteren.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef Rossdale het volgende:
Stelletje dramaqueens, kolereZelfs al die vrouwen in dat naggellak topic zijn niet zo erg als hier
Fuck datHet is gewoon fucking feest en Xboxen is altijd awesome met de mensen hier. Als iemand nou zielig gaat doen of mensn op elkaar willen gaan bitchen dan tyfen ze maar op
Ik heb mijn throat mic binnen trouwens, kom nu BF3én en ben benieuwd of jullie me uberhaupt kunnen verstaan
O en als ik bij de tegenstanders wordt ingedeeld dan zeg ik alvast sorry. Ik spel met de USAS
Met jezelf praten? This is not Fight Club!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je kan ook een voice berichtke inspreken en terug luisteren. Dan hoeft niemand naar je gezeik te luisteren.
fap Fap fapquote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
Hold the phone mensen.
Als eerst; Hoi, mijn naam is Rohit. Blij? Ga erop fappen.
Dit heb ik verteld aan Nick en Maurice en zo ver ik weet wisten alleen zij dat. Ik heb ze ook verteld dat ze het niet door moesten vertellen, dat zou ik zelf doen.
Opeens wist Tamara mijn naam ook, dus blijkbaar heeft 1 van hun hun mondje voorbij gepraat.
Wie het ook was..krijg een pik in je mond ofzo. En zo wist de helft van het SC mn naam ook, tenminste dat is wat mij verteld werd.
Nu gaat het mij er niet om dat mensen het weten, maar dat het als een bitchmove verspreid werd. En als dat niet waar is, excuus. So what als ik anoniem wil zijn en m'n naam niet wil vertellen..big fucking deal. Dat jullie dat gedaan hebben..petje af. Ik ben niet net zoals jullie en vroeg zelf ook niks.
En waarom ik niet meer reageer in dit topic; Het topic was toch al een puinhoop en had altijd een kutsfeer en na deze situatie was het best wel genoeg.
Nu zullen jullie wel commentaar hebben etc over mij en wat een noobactie dit is, kinderachtig what so ever. Als jullie dat vinden, so be it. Hou het voor je. Nu weten wat jullie wouden weten.
Maar nu hoeven jullie het niet meer over mij te hebben over waarom ik niet meer reageer.
[ afbeelding ]
Mich!quote:
Wat is uiteindelijk je outfit geworden?quote:Op maandag 20 februari 2012 07:29 schreef tliciouz het volgende:
En wat is Brabant gezellig met carnaval, vooral als je om 7 uur weer moet werken.
Tiroler pakje, en heb ook deze, maar die draag ik niet zo hoerig en met pantyquote:Op maandag 20 februari 2012 07:36 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wat is uiteindelijk je outfit geworden?
Je doet alsof dat iets positiefs isquote:Op maandag 20 februari 2012 07:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tiroler pakje, en heb ook deze, maar die draag ik niet zo hoerig en met panty
[ afbeelding ]
Dat mag jij zeker, jongedame. Wie ben ik om jou dat te ontnemen.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mich!Mag ik blij zijn dat je weer post op word dat niet meer gewaardeerd?
[ afbeelding ]
pica doet het niet, en is ze milf?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:36 schreef Michhas het volgende:
Mijn baas is weer terug van vakantie
[ afbeelding ]
I love that booty
Geen MILF, 28 jaarquote:Op maandag 20 februari 2012 08:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pica doet het niet, en is ze milf?
valt wel meequote:Op maandag 20 februari 2012 07:27 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik kom deze week ook weer BF3 spelen! Zie dat de Fifahype een beetje voorbij is, gezellig
Pas nou op ouwe man, ik neem hier al verschijnselen weer van korsakoff-lightquote:Op maandag 20 februari 2012 12:06 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben ook altijd in voor BF3 hoor, al moet ik weer even terug in Skyrim duiken na carnaval, ben nu de verhaallijnen alweer aan het vergeten
Damn you excessive alcohol
Ik vind hem persoonlijk erg vet, en voor een demo zeer uitgebreid.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh
Hoe is de demo van ME3 eigenlijk?
MP is wel leuk, maar lijkt erg op GoW3quote:Op maandag 20 februari 2012 12:45 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh
Hoe is de demo van ME3 eigenlijk?
is daar uberhaubt al wat van bekend dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt die BF3 DLC nu dan?!?!?!
Lees er veel over, maar vooral speculaties. Nog niks officeels geloof ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:11 schreef KneusTeun het volgende:
Waneer komt die BF3 DLC nu dan?!?!?!
Ik ben geen student he, moet gewoon werken vrijdagquote:Op maandag 20 februari 2012 07:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mijn mentale stabiliteit, dus doopy donderdag bieren in a'dam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |