Inderda...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
We weten allemaal dat Michhas niet meer post omdat hij onlangs uit de kast gekomen is.
BEn je nou echt de hele dag al ME3 demo aan het doen?!?!?!quote:
Nee de xbox staat nog aanquote:Op zondag 19 februari 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
BEn je nou echt de hele dag al ME3 demo aan het doen?!?!?!
Weet iemand ook jou naam dan?!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denken dat ik daarom niet meer post_!
Er is ook geld binnen gekomen maar dat had ook gebruikt kunnen worden om de financiele gaten te dichten.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feit is dat er sowieso 14 miljoen voor doedelzak is binnen gekomen, 3 mil voor ibri. 3 voor Maza. En het geld van Amrabat en Robert (Nja die Braziliaan die 4 wedstrijden ofzo heeft mee gedaan, Betis heeft nogal vrij lang gedaan over het geld)
Hit me op mijn BBpingquote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja michhas hoe zie jij er eigenlijk uit?? heb je fb?
Als ik dan nog iets mag zeggen: Ajax is de enige club in Nederland met een beursnotering, maar dat heeft dan wel veel met voetbal te maken zeker? Ok, er is geen belastinggeld mee gemoeid, maar net als aandeelhouders die geld in Ajax steken, steken gemeenten hun geld ook in allerlei zaken (door te investeren dan wel te beleggen) en waarom zou de gemeente Eindhoven dan niet in PSV mogen investeren als ze er financieel niet op achteruitgaan en PSV één van de uithangborden van de regio is? Ik ga als PSV-fan toch ook niet zitten janken als de gemeente Amsterdam er miljoenen tegenaan zou smijten voor een derde ring op de ArenA om bijvoorbeeld het WK naar Nederland te krijgen?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.
De enige wijze woorden voor zo'n avond!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga bier drinken
Hier begon het allemaal mee vandaag.quote:Kanker voetbal.
Kanker spleetoog.
Sterf gehele pronvincie Groningen.
psv is net als Ajax een bedrijf. Dat bedrijf moet zichzelf kunnen bedruipen inc winst en verlies. Als je dan jarenlang mismanagement doet omdat je rekent op CL, het niet krijgt en daardoor miljoenen in het rood staat, vind ik het belachelijk dat je naar de gemeente gaat om je uit de brand te helpen. Dat is belastinggeld en das niet bedoeld voor private ondernemingen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ik dan nog iets mag zeggen: Ajax is de enige club in Nederland met een beursnotering, maar dat heeft dan wel veel met voetbal te maken zeker? Ok, er is geen belastinggeld mee gemoeid, maar net als aandeelhouders die geld in Ajax steken, steken gemeenten hun geld ook in allerlei zaken (door te investeren dan wel te beleggen) en waarom zou de gemeente Eindhoven dan niet in PSV mogen investeren als ze er financieel niet op achteruitgaan en PSV één van de uithangborden van de regio is? Ik ga als PSV-fan toch ook niet zitten janken als de gemeente Amsterdam er miljoenen tegenaan zou smijten voor een derde ring op de ArenA om bijvoorbeeld het WK naar Nederland te krijgen?
Maar goed, ik ga bier drinken
Pappadagquote:Op zondag 19 februari 2012 19:50 schreef Tauchmeister het volgende:
En voor de noorderlingen: werk ze morgen!
Moeilijk he quotenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee vandaag.
En 50 berichten verder gaat het nog steeds over voetbal.
True story, gegronde reden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
En waarom ik niet meer reageer in dit topic; Het topic was toch al een puinhoop en had altijd een kutsfeer en na deze situatie was het best wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |