Ik vind je lief hoor, ook als je zo frusti doetquote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja als je al met die onzin komt, dan kun je net zo goed je mond houden, of wil je de kleuter juf er ook bij halen?!
Ja eerst elkaar de hersens inslaan en dan met een EK samen een biertje drinkenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die altijd roepen voetbal dit en voetbal dat.
Maar over een paar maanden wel ladder zat in de kroeg staan tijdens het EK.
Blijf dan ook gewoon lekker op je zolderkamertje.
Ik vind jou een kwal, ook als ik niet frusti benquote:Op zondag 19 februari 2012 17:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor, ook als je zo frusti doet
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind jou een kwal, ook als ik niet frusti ben
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Pixell het volgende:
Lijkt me dat twente vandaag er het beste uitkomt![]()
En dat is dan mijn laatste voetbal post
Tis weer spannend inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste zes binnen 5 punten. Eredivisie
Nah, doe maar niet anders moeten de joodjes weer over het geld gaan hebbenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet anders moeten de joodjes weer over het geld gaan hebben
Ook als we gaan kampioen worden zeiken ze daarover
quote:PSV koopt spelers op kosten van gemeente
Gepubliceerd op woensdag 29 juni 2011 om 08:44 in Sport
De gemeenteraad van Eindhoven heeft gisteravond een reddingsplan voor PSV goedgekeurd. De gemeente koopt de grond onder het stadion en het trainingscomplex voor een bedrag van 49 miljoen euro. PSV gaat de grond huren voor 2,3 miljoen euro per jaar. De gemeente Eindhoven leent het geld op zijn beurt weer in Duitsland.
Wel worden er strenge voorwaarden gesteld. Het geld mag alleen worden gebruikt voor het aflossen van schulden en voor het herstructureren van het vermogen. Er mogen geen nieuwe spelers van worden aangetrokken. Dat laatste lijkt PSV anders te interpreteren want de clubleiding trekt zich daar niets van aan. Vanmorgen maakte de club bekend direct 3 spelers te hebben aangekocht: Wijnaldum (Feyenoord), Strootman en Mertens (beiden FC Utrecht). Daarmee is binnen een aantal uur alweer 18 miljoen euro uitgegeven.
We hoeven ons geen zorgen te maken dat PSV in leven wordt gehouden door staatssteun, want deze vorm van staatssteun is volgens wethouder Depla geen staatssteun. “Dat zeggen onze adviseurs”, zo stelt hij ons gerust tegenover Omroep Brabant.
Nuff said.quote:PSV in top 25 van hoogste uitgaven op zomerse transfermarkt
Maandag, 5 september 2011 om 09:52
PSV was deze zomer zonder meer de meest actieve Nederlandse club op de transfermarkt. De Eindhovenaren haalden in totaal negen nieuwe spelers binnen en volgens het Franse Maxifoot, dat de uitgaven van alle Europese clubs in Europa bekeek, kostte dat in totaal een kleine 26 miljoen euro. Daarmee staat PSV in de top 25 wat betreft uitgaven op de transfermarkt.
PSV gaf volgens het onderzoek in totaal 25,75 miljoen euro uit, waarbij Dries Mertens met een transfersom van 8,5 miljoen euro de duurste aanwinst was. Met dit kostenplaatje staan de Eindhovenaren op de 24ste plek in het Europese overzicht, net voor Lazio en Stoke City, die beiden 24,8 miljoen euro uitgaven.
Als hij er toch niet meer is, hoe heet onze excuusnegert nou eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tamara weet ze naam, en nu vind ie dat wij een stel roddelhoeren zijn
Ja nuff said, dat je er totaal niks van af weet. Dat wist je half jaar geleden op Twitter ook al niet, dus waarom nu wel..quote:
Dan begint ie nog meer te jankenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij er toch niet meer is, hoe heet onze excuusnegert nou eigenlijk?
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nuff said, dat je er totaal niks van af weet. Dat wist je half jaar geleden op Twitter ook al niet, dus waarom nu wel
[..]
Dan begint ie nog meer te janken. Hij vond het al niet leuk dat de helft van de SC het al weet. Terwijl hij er niks van af wist
Feit is dat er sowieso 14 miljoen voor doedelzak is binnen gekomen, 3 mil voor ibri. 3 voor Maza. En het geld van Amrabat en Robert (Nja die Braziliaan die 4 wedstrijden ofzo heeft mee gedaan, Betis heeft nogal vrij lang gedaan over het geld)quote:Op zondag 19 februari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.
Wtf boeit zijn naam nou, waarom spant ie zich zo, heet ie Jan-Klaas ofzo?
Over voetbal zeiken hoort bij zondag, ga der verder niet om huilen hoor....quote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Michhas die niet meer post omdat hij een beetje kritiek krijgt, Pringles die verdwenen is omdat sommigen z'n naam weten, Nick en Doopstah die iedere zondag over voetbal zitten te zeveren. Doe nou eens normaal mensen
Mwa gaat er meer om dat meneer gewoon onzin aan het verkopen is, daarom reageer ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Michhas die niet meer post omdat hij een beetje kritiek krijgt, Pringles die verdwenen is omdat sommigen z'n naam weten, Nick en Doopstah die iedere zondag over voetbal zitten te zeveren. Doe nou eens normaal mensen
Denken dat ik daarom niet meer postquote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Inderda...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
We weten allemaal dat Michhas niet meer post omdat hij onlangs uit de kast gekomen is.
BEn je nou echt de hele dag al ME3 demo aan het doen?!?!?!quote:
Nee de xbox staat nog aanquote:Op zondag 19 februari 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
BEn je nou echt de hele dag al ME3 demo aan het doen?!?!?!
Weet iemand ook jou naam dan?!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denken dat ik daarom niet meer post_!
Er is ook geld binnen gekomen maar dat had ook gebruikt kunnen worden om de financiele gaten te dichten.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feit is dat er sowieso 14 miljoen voor doedelzak is binnen gekomen, 3 mil voor ibri. 3 voor Maza. En het geld van Amrabat en Robert (Nja die Braziliaan die 4 wedstrijden ofzo heeft mee gedaan, Betis heeft nogal vrij lang gedaan over het geld)
Hit me op mijn BBpingquote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja michhas hoe zie jij er eigenlijk uit?? heb je fb?
Als ik dan nog iets mag zeggen: Ajax is de enige club in Nederland met een beursnotering, maar dat heeft dan wel veel met voetbal te maken zeker? Ok, er is geen belastinggeld mee gemoeid, maar net als aandeelhouders die geld in Ajax steken, steken gemeenten hun geld ook in allerlei zaken (door te investeren dan wel te beleggen) en waarom zou de gemeente Eindhoven dan niet in PSV mogen investeren als ze er financieel niet op achteruitgaan en PSV één van de uithangborden van de regio is? Ik ga als PSV-fan toch ook niet zitten janken als de gemeente Amsterdam er miljoenen tegenaan zou smijten voor een derde ring op de ArenA om bijvoorbeeld het WK naar Nederland te krijgen?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.
De enige wijze woorden voor zo'n avond!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga bier drinken
Hier begon het allemaal mee vandaag.quote:Kanker voetbal.
Kanker spleetoog.
Sterf gehele pronvincie Groningen.
psv is net als Ajax een bedrijf. Dat bedrijf moet zichzelf kunnen bedruipen inc winst en verlies. Als je dan jarenlang mismanagement doet omdat je rekent op CL, het niet krijgt en daardoor miljoenen in het rood staat, vind ik het belachelijk dat je naar de gemeente gaat om je uit de brand te helpen. Dat is belastinggeld en das niet bedoeld voor private ondernemingen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ik dan nog iets mag zeggen: Ajax is de enige club in Nederland met een beursnotering, maar dat heeft dan wel veel met voetbal te maken zeker? Ok, er is geen belastinggeld mee gemoeid, maar net als aandeelhouders die geld in Ajax steken, steken gemeenten hun geld ook in allerlei zaken (door te investeren dan wel te beleggen) en waarom zou de gemeente Eindhoven dan niet in PSV mogen investeren als ze er financieel niet op achteruitgaan en PSV één van de uithangborden van de regio is? Ik ga als PSV-fan toch ook niet zitten janken als de gemeente Amsterdam er miljoenen tegenaan zou smijten voor een derde ring op de ArenA om bijvoorbeeld het WK naar Nederland te krijgen?
Maar goed, ik ga bier drinken
Pappadagquote:Op zondag 19 februari 2012 19:50 schreef Tauchmeister het volgende:
En voor de noorderlingen: werk ze morgen!
Moeilijk he quotenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee vandaag.
En 50 berichten verder gaat het nog steeds over voetbal.
True story, gegronde reden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
En waarom ik niet meer reageer in dit topic; Het topic was toch al een puinhoop en had altijd een kutsfeer en na deze situatie was het best wel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |