en vandaag kon ik zelfs uitslapen tot 6:00 jeweetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik sta er van te kijken hoeveel mensen er om 6:30 al wakker zijn!!!! hebben ze niks te doen verder ofzo?!?
Nee, dat is gewoon het echte leven Teun.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:52 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je wel erg veel zin om naar je werk te gaan....
06:00 gaat de wekkerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik sta er van te kijken hoeveel mensen er om 6:30 al wakker zijn!!!! hebben ze niks te doen verder ofzo?!?
ja want vandaag is uitslaapdag de rest van de week heb ik geen zin omdat dan de wekker om 5:30 gaat en omdat ik dan naar utrecht moetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:52 schreef KneusTeun het volgende:
Dan heb je wel erg veel zin om naar je werk te gaan....
De leven is een bitchquote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon het echte leven Teun.
O baby baby, how was I supossed to knowquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef Bozz187 het volgende:
Omg a ginger at my work.
It has no soul
It's sooo scary
Nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:10 schreef tliciouz het volgende:
Zo klaar aan het maken voor de kroegentocht van 11 tot 7 vanavond
Ik was al kapot na 1 dagje carnavallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NiceVeel plezier!
Voor mij is carnaval ten einde. Meer dan 4 keer carnavallen trekt deze ouwe knar nietVandaag dagje bijkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pussy!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik was al kapot na 1 dagje carnavallen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Wie kijkt hier fringe?
Die collega (charlie Francis ofzo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]NOG EEN KEER!!!??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie al dat er een "lost episode" is....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
NOG EEN KEER!!!??!Wat nog een keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie al dat er een "lost episode" is....Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Door die shapeshifter...quote:
Nou laat zien dan? want weet ook niet over welke ep jij het nu hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Door die shapeshifter...
Maar dat was het dus niet, het is dus wel een "fout" en een niet uitgezonden episode moet het blijkbaar verklaren.
Volgens mij was het een geschrapte ep, die ze er later tussen hebben gefrommeld omdat er problemen waren met de schrijversstaking. Dat Charlie daar in mee speelde was gewoon een stomme fout. Verder moet je er niets achter zoeken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ah ja, dat heb ik toen ook al gechecked ja
The episode, "Unearthed" which aired on January 11,2010 is actually the 21st episode of season 1 which never aired until now. It was an unaired episode.
http://blog.zap2it.com/it(...)e-but-not-quite.html
Wil nog wel zien, of er een ep komt die dit gaat verklaren
Deed ik al niet, aangezien toen ook al gechecked heb. (heeft schijnbaar mee te maken dat ze niet wisten of dit wel goed beviel, vanwege dat meisje en wie weet ook wel Rusland) Maar wist niet over welke ep kneus het had en vraag mij nog steeds af waar kneus het vandaan heeft dat er nog een ep komt die dit gaat uitleggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij was het een geschrapte ep, die ze er later tussen hebben gefrommeld omdat er problemen waren met de schrijversstaking. Dat Charlie daar in mee speelde was gewoon een stomme fout. Verder moet je er niets achter zoeken.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef KneusTeun het volgende:
Wie kijkt hier fringe?
Die collega (charlie Francis ofzo)Ik ben al even afgehaakt, vind al dat geneuzel met die shapeshifters en verschillende werelden erg vaag worden. Kijk het alleen nog omdat mijn vrouw het leuk vindt maar wat een boring zooi is het geworden zeg....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |