Een voor de hand liggend antwoord zou zijn dat ik als een stoma zakje zou gaan, maar dat zou het iig niet worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:45 schreef PierreTT het volgende:
Stoma, als jij carnaval zou vieren, wat voor outfit zou je dan aantrekken?
Oh shit,dat zou zo geniaal zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een voor de hand liggend antwoord zou zijn dat ik als een stoma zakje zou gaan, maar dat zou het iig niet worden.
Ik zou het niet weten.
Huilen met je bloedkop!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik kom wel niet meer hier....
Kutsfeer
Hierrrrr met je Purmereutelse ass knul! Kusje voor jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kutsfeer
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kutsfeer
Ook wel mooi om met een groep te doen... Ik zou alleen die I Lied willen hebbenquote:
purmerend???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hierrrrr met je Purmereutelse ass knul! Kusje voor jou
Ja en ik die trollface. Als ik dan dat masker af moet doen van iemand dan trek ik dat gezicht gewoonquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook wel mooi om met een groep te doen... Ik zou alleen die I Lied willen hebben
Of als je Staredad hebt, of hoe heet die gastquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja en ik die trollface. Als ik dan dat masker af moet doen van iemand dan trek ik dat gezicht gewoon
henk?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of als je Staredad hebt, of hoe heet die gast
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of als je Staredad hebt, of hoe heet die gast
Al gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:28 schreef KneusTeun het volgende:
Dan moet ik maar helemaal alleen de ssx demo ff proberen
is het wat?quote:
Niet voor 60 euroquote:
Picsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:20 schreef tliciouz het volgende:
Alleen mijn carnavalspakje is nu kapot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |