Ik ben er tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Nick is aan het FIFA'en met sold en Bozzje is ook foetsie... IK WIL CO-OPPEN, KOM MEEDOEN DAN!
Sorry Nielsje, ik moet vanavond de hele avond op de verjaardag van mijn vriendin zijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En Nick is aan het FIFA'en met sold en Bozzje is ook foetsie... IK WIL CO-OPPEN, KOM MEEDOEN DAN!
Dus ga je fokken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil ook co-op doen, maar mijn vriendin vind toch echt dat er nu van alles verbouwd moet worden..... en ondertussen is er ook nog steeds geen eten en is de woonkamer een bende.....
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:52 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil ook co-op doen, maar mijn vriendin vind toch echt dat er nu van alles verbouwd moet worden..... en ondertussen is er ook nog steeds geen eten en is de woonkamer een bende.....
proestquote:
Ja.... want?quote:
Dan ga je ipv op fok zitten zeuren eten koken? Of mee helpen?quote:
Dit, Sowieso janken dat het eten nog niet klaar isquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan ga je ipv op fok zitten zeuren eten koken? Of mee helpen?
zij wou het perse doen, en als de tafel vol met games ligt en consoles gaat eten ook niet. plus ik mag bijna niet koken. Dat jullie je vrouw niet onder de duim hebben kan ik niet helpenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja doei, hij heeft toch een vriendin. Beter fixt ze zijn eten snel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jou eerder onder de duim als ik het zo hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
zij wou het perse doen, en als de tafel vol met games ligt en consoles gaat eten ook niet. plus ik mag bijna niet koken. Dat jullie je vrouw niet onder de duim hebben kan ik niet helpen![]()
natuurlijk heb ik alles weer aangesloten etc
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jou eerder onder de duim als ik het zo hoor
omdat ik niet kook en fok terwijl ze de kast verbouwd? okequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze jou eerder onder de duim als ik het zo hoor
ik ben nog heel ff druk met een sollicitatie brief aan het schrijven ben er binnen 30 minsquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:51 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
omdat ik niet kook en fok terwijl ze de kast verbouwd? oke
roep dan ff, IKKE WIL OOOOK!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben nog heel ff druk met een sollicitatie brief aan het schrijven ben er binnen 30 mins
Ga jij maar lekker met Kneusquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:04 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ben nog heel ff druk met een sollicitatie brief aan het schrijven ben er binnen 30 mins
Precies, en laat de huismannen maar met elkaar roddelenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Precies, en laat de huismannen maar met elkaar roddelen
Dan kunnen de echte kerels OWNEN!
klopt die is echt schijt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Rossdale het volgende:
Ben nu al de co-op aan het rocken met Nicklas Teun. Je kunt idd beter met Bozz samenspelen ofzo
btw, die derde missie op hard IS KUT! Nouja vooral het allerlaatste stukje.
kunnen we?quote:
Omdat het moetquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh?? Waarom ben jij al wakker?
Ah scherpquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah gezellig
Btw ik ben op weg naar de vieste stad van nederland
Amsterdam
Maar wel de BESTE!quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ah gezellig
Btw ik ben op weg naar de vieste stad van nederland
Amsterdam
idd dafuqquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |