quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:40 schreef davo1979 het volgende:
Zoek de titel van een net uitgekomen film:
Speelt af in 1800. Gaat over een onderzoekster? die naar een huis gaat en dat huis bevat geesten of iets in die garing.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef Desdemona het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma wat vroeger op 1 van de publieke zenders was. Dit kan in de jaren '90 geweest zijn. 1990-2000
In het programma werd iemand in het zonnetje gezet die zich barmhartig inzette voor zijn/haar medemens.
Een goede bekende die helaas is overleden deed mee aan dit programma. Ik zou het graag eens terugzien, ik heb alleen geen idee meer hoe het heette...
Deel 1 heet Journey to the centre of the Earthquote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef tigertwinz1 het volgende:
Ik zag laatst een trailer van de film Journey 2 en ik heb ooit zo'n zelfde soort film gezien.
Het ging over een eiland waar mensen op strandden en dat er allemaal reusachtige dieren waren door een speciaal broeikaseffect ofzo. Dus alle dieren waren veel groter dan normaal.
Weet iemand hoe deze film heet? Ik heb al gezocht op journey 1 maar die is er volgens mij niet :p .
Sorry als het weinig informatie is.
Alvast bedankt!
Jurassic Park?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef tigertwinz1 het volgende:
Het zijn wel dezelfde soort films ja, maar niet de film die ik zoek.
Terminator 2quote:Op zondag 19 februari 2012 23:39 schreef donroyco het volgende:
Film uit de jaren '90 (?) met twee mannen in de hoofdrol die onder hun huid eigenlijk een robot zijn.
Nee, het is meer een thriller/horror volgens mijquote:
Volgens mij was het hoofdduo qua uiterlijk richting Mike Myers en Wayne Campbell uit Wayne's World. Ze konden hun huid unzippen en dan zag je de robot eronder.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Tim86 het volgende:
Screamers? Virtuosity?
Ik gooi maar even wat dingetjes uit..heb je meer details?
Blade Runner zal je wel niet bedoelen?
Bill & Ted's Bogus Journeyquote:Op zondag 19 februari 2012 23:39 schreef donroyco het volgende:
Film uit de jaren '90 (?) met twee mannen in de hoofdrol die onder hun huid eigenlijk een robot zijn en kunnen unzippen.
Nee, dat is hem helaas niet (als ik zo naar de afbeeldingen kijk).quote:
Heb hem inmiddels gevonden, dus de vraag van mij is niet meer open. Het was The awakening (2011).quote:Op zondag 19 februari 2012 22:57 schreef Maisnon het volgende:
Ah die van davo herken ik, wilde ik graag zien
Zeker weten?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, dat is hem helaas niet (als ik zo naar de afbeeldingen kijk).
Hmm, of toch wel... Stonden zij ook op de voorkant van de videoband?quote:
Land of the lost?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef tigertwinz1 het volgende:
Ik zag laatst een trailer van de film Journey 2 en ik heb ooit zo'n zelfde soort film gezien.
Het ging over een eiland waar mensen op strandden en dat er allemaal reusachtige dieren waren door een speciaal broeikaseffect ofzo. Dus alle dieren waren veel groter dan normaal.
Weet iemand hoe deze film heet? Ik heb al gezocht op journey 1 maar die is er volgens mij niet :p .
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:04 schreef tigertwinz1 het volgende:
Alvast bedankt!
Het was best realistisch geanimeerd volgens mij, iig voor die tijd en ik geloof dat het vogeltje op een zolderverdieping oid woonde van een huis, in een stad dus. Kan goed al jaar of 15 geleden zijn...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef neilpad het volgende:
Zat net op de bank en moest ineens aan een tekenfilm (serie?) denken over een vogeltje (roodborstje ofzo) in de stad... Heel vaag, ik weet het, maar heeft iemand enig idee?
Hitte/Hararaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef K4rJ4kC het volgende:
ik zoek een nederlandse film van rond 2007 het gaat over twee meisjes die naar Marokko gaan en dan een marokkaanse jongen meesmokkelen in hun busje en dan gaat hij dood door adem tekort en later bleek dat hij naar een nederlandse advocaat wou want ze waren allebei homo
alvast bedankt
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef Desdemona het volgende:
Ik ben op zoek naar een programma wat vroeger op 1 van de publieke zenders was. Dit kan in de jaren '90 geweest zijn. 1990-2000
In het programma werd iemand in het zonnetje gezet die zich barmhartig inzette voor zijn/haar medemens.
Een goede bekende die helaas is overleden deed mee aan dit programma. Ik zou het graag eens terugzien, ik heb alleen geen idee meer hoe het heette...
Was het een thriller/horror? Weet je meer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef bomenzijnoverrated het volgende:
Ik zoek engels gesproken film, ik heb alleen de trailer ervan gezien begin vorig jaar in de bioscoop. Het gaat over een soort weeshuis/internaat waar kinderen zitten en die moeten onder andere medicijnen nemen enzo. Ook dragen ze allemaal een polsbandje waar ze mee 'in en uit checken' als ze een huis in of uit gaan. Volgens mij weten ze of ontdekken ze ook in de film dat hun situatie niet normaal is. Alvast bedankt.
Meer in de richting van drama denk ik, en er ontstaat dacht ik ook nog een relatie tussen een jongen en een meisje. Alleen weet ik niet of die voortkomt uit dat 'tehuis/internaat' of van de periode erna.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef Desdemona het volgende:
[..]
Was het een thriller/horror? Weet je meer?
Is het misschien never let met go?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:43 schreef bomenzijnoverrated het volgende:
[..]
Meer in de richting van drama denk ik, en er ontstaat dacht ik ook nog een relatie tussen een jongen en een meisje. Alleen weet ik niet of die voortkomt uit dat 'tehuis/internaat' of van de periode erna.
Never Let Me Go.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:49 schreef bomenzijnoverrated het volgende:
Ik zoek engels gesproken film, ik heb alleen de trailer ervan gezien begin vorig jaar in de bioscoop. Het gaat over een soort weeshuis/internaat waar kinderen zitten en die moeten onder andere medicijnen nemen enzo. Ook dragen ze allemaal een polsbandje waar ze mee 'in en uit checken' als ze een huis in of uit gaan. Volgens mij weten ze of ontdekken ze ook in de film dat hun situatie niet normaal is. Alvast bedankt.
Thanks!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:25 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Is het misschien never let met go?
http://www.imdb.com/title/tt1334260/
Dat komt uit een oude Twilight Zone episode: http://www.greatamericant(...)8-the-twilight-zone/quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef JohannesKozijn het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding werd net ergens gepost en ik vraag me af van welke film/serie dit een screenshot is
Het doet me namelijk erg denken aan de 2004-film The Grudge en daarom ben ik er wel in geïnteresseerd.
Dankjewel, je bent geweldigquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat komt uit een oude Twilight Zone episode: http://www.greatamericant(...)8-the-twilight-zone/
Rien à déclarer? http://www.imdb.com/title/tt1528313/quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:51 schreef Sanchos het volgende:
Ik zoek de titel van een fransgesproken film over de franse en belgische duoane, het is een komedie met een belg die een hekel heeft aan fransozen.
Indy als in "independant" (Juno, Bones, Kick-ass etcetera). Iemand?quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek een recente "Indy" film. Waarin een populair meisje, samen met een jongen, afreist naar Las Vegas. Ik dacht om haar biologische vader optezoeken. Zoveel werd mij duidelijk uit de trailer.
Dat is een film met Jean Claude van Damme. Ik moet de titel even opzoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:34 schreef kornuitbuffel het volgende:
Wie weet hoe deze film heet?
Gaat over een wat oudere voortvluchtige man, die zich heeft verstop in een schuur bij een Amerikaans plattelandsgezin. De kinderen weten dat hij in de schuur zit. Maar op een gegeven moment komt z'n moeder er ook achter, eerst vindt ze het erg, maar later krijgt ze ook vriendschap met die man.
En het blijkt dat hij of wél iemand heeft vermoord maar dat het begrijpelijk was, of onschuldig was.
En op het eind schiet de sherrif deze meneer in de rug.
Heel bedankt, maar dit is hem niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is een film met Jean Claude van Damme. Ik moet de titel even opzoeken.
Gevonden. Het is Nowhere To Run.
http://www.imdb.com/title/tt0107711/
http://en.wikipedia.org/wiki/Sling_Bladequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:44 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Heel bedankt, maar dit is hem niet.
Vind het trouwens wel opvallend, deze film is zo'n beetje precies hetzelfde scenario.
De voortvluchtige is bij mij gespeeld door een wat oudere man, en het gaat eigenlijk niet om de actie maar meer om het drama over dat die man niet wordt begrepen.
En op het eind wordt hij door de sheriff in de rug geschoten.
Dirty Girl Al gaan ze naar fresno om de vader op te zoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zoek een recente "Indy" film. Waarin een populair meisje, samen met een jongen, afreist naar Las Vegas. Ik dacht om haar biologische vader optezoeken. Zoveel werd mij duidelijk uit de trailer.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:58 schreef neilpad het volgende:
Ik weet deze ook nog steeds niet:
[..]
Het was best realistisch geanimeerd volgens mij, iig voor die tijd en ik geloof dat het vogeltje op een zolderverdieping oid woonde van een huis, in een stad dus. Kan goed al jaar of 15 geleden zijn...
Ik ken deze:quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is het deze? In nederland heet t Willy de Mus maar dat kon ik niet vinden op youtube
Kan ook "Olivier, onrust in vogelland' zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:58 schreef neilpad het volgende:
Ik weet deze ook nog steeds niet:
[..]
Het was best realistisch geanimeerd volgens mij, iig voor die tijd en ik geloof dat het vogeltje op een zolderverdieping oid woonde van een huis, in een stad dus. Kan goed al jaar of 15 geleden zijn...
Dit is hem idd. Bazenseriequote:Op donderdag 23 februari 2012 15:22 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Is het deze? In nederland heet t Willy de Mus maar dat kon ik niet vinden op youtube
Nee bedankt, maar deze film speelt zich voornamelijk af in het huis van de hoofdrolspeler.quote:
The Salton Sea?quote:Op zondag 26 februari 2012 14:36 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Nee bedankt, maar deze film speelt zich voornamelijk af in het huis van de hoofdrolspeler.
Onee wacht, volgens mij roepen ze met wierrook geesten op ofzo. En dan gaat het mis.Die vrouw (bep brul) doet aan voodoo ofzo. en dan is hij even van de kaart, en als hij wakker wordt, dan gebeuren er gekke dingen in z'n bovenkamer.
Benefit of the Doubt?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:58 schreef ChronoVisor het volgende:
Hey,
Ik ben op zoek naar de titel van een film. Het is een film waar Donald Sutherland in speelt.
Het enige dat ik weet dat is hij een vader speelt die weer bij zn dochter in huis komt. Die dochter heeft een zoontje. Hij wil haar voor zichzelf hebben en vermoord iedereen die haar lief is. Volgens mij pleegt hij ook incest met haar. Op het einde zitten ze in een bootje en hij valt in het water en verdrinkt.
Ik heb die film jaren geleden gezien maar ik kan er helaas niet meer over vertellen.
Iemand een idee welke film dit is?
Ja dat is hemquote:
Nee bedankt dat is hem ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:24 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
The Salton Sea?
http://www.imdb.com/title/tt0235737/
Kijk, dat is pas TV maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hallo, ik zoek de naam van een programma van Veronica uit ik meen januari 2001, waarschijnlijk nam het de uitzendtijd over van Big Brother 2 en het ging over een aantal mensen dat van het ene uiterste van ons land naar het andere moesten komen en de kijker kon dan raden waar ze ongeveer rondzwierven via landmarks bijv. en als je vond, kon je wat winnen geloof ik.
edit: nvm, dacht al iets van De jacht, maar Veronica deed toen natuurlijk al alles in 't veel coolere Engels
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Hunt_(televisieprogramma)
Oh thanksquote:Op donderdag 23 februari 2012 15:09 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dirty Girl Al gaan ze naar fresno om de vader op te zoeken.
The Good, the Bad and the Ugly.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek een western film. Wat ik nog weet is dat een sniper vanaf een berg een doel op ongeveer 2000 meter raakt.
Deze knar is ook kras.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zoek een western film. Wat ik nog weet is dat een sniper vanaf een berg een doel op ongeveer 2000 meter raakt.
Kan ook nog Quickly down under zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:21 schreef AryaMehr het volgende:
Ja, deze bedoelde ik. Hartstikke bedankt. Ook de anderen voor hun reacties.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:15 schreef sffan het volgende:
[..]
Kan ook nog Quickly down under zijn.
(als de spelling goed is)
Is een Cowboy (Tom Selleck !) die naar Australie gaat na een oproep in de krant.
Hij laat iemand met een emmer ver weg gaan en die schiet hij dan lek.
Inderdaad the hunt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hallo, ik zoek de naam van een programma van Veronica uit ik meen januari 2001, waarschijnlijk nam het de uitzendtijd over van Big Brother 2 en het ging over een aantal mensen dat van het ene uiterste van ons land naar het andere moesten komen en de kijker kon dan raden waar ze ongeveer rondzwierven via landmarks bijv. en als je vond, kon je wat winnen geloof ik.
edit: nvm, dacht al iets van De jacht, maar Veronica deed toen natuurlijk al alles in 't veel coolere Engels
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Hunt_(televisieprogramma)
'Hot Tub Timemachine' is van 2010 als ik mij niet vergis. Maar heeft eenzelfde verhaal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:55 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Ik zoek een film ala Oldschool, over een paar oude gasten die weer terug gaan naar hun frat-house om daar even flink te feesten, is best een oude film van voor 2002 gok ik zo.
Zoiets?quote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Sai het volgende:
Niet helemaal on-topic, maar ik zoek een infomerciallig filmpje waar een CEO/whatever een product introduceert, liefst met een witte achtergrond. Niet iets specifieks, alles is goed. Zeg maar iets als de eerste 15 seconden van deze Google 1 april-grap:
Maar dan minstens 50% van het filmpje in zo'n witte (of één-kleurige) ruimte.
Thanks!
Wat als?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:56 schreef EddyAlbena het volgende:
Nederlandse serie op, volgens mij, RTL en draait op dit moment (in het weekend).
Laatst was er bijv. een aflevering waarin de acteurs in een huis zaten en ze deden alsof ze een vlieg waren en telkens tegen het raam aanvlogen.
In dezelfde aflevering was er nog iets met Sinterklaas.
Karige beschrijving ik weet
Ah ja!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:10 schreef xibalba het volgende:
[..]
Wat als?
http://www.rtl.nl/programma/watals/home/
http://www.youtube.com/pl(...)31BF5D5&feature=plcpquote:Op zondag 11 maart 2012 17:53 schreef Sai het volgende:
Niet helemaal on-topic, maar ik zoek een infomerciallig filmpje waar een CEO/whatever een product introduceert, liefst met een witte achtergrond. Niet iets specifieks, alles is goed. Zeg maar iets als de eerste 15 seconden van deze Google 1 april-grap:
Maar dan minstens 50% van het filmpje in zo'n witte (of één-kleurige) ruimte.
Thanks!
Cocoonquote:Op zondag 18 maart 2012 18:57 schreef error_404 het volgende:
Help! Ik zoek de titel van een film uit de jaren 80 (geloof ik, zou ook begin jaren 90 kunnen zijn)
In de film breken een stel oudjes in een zwembad van een onbewoond huis. In het zwembad liggen een soort grote schelpen. Als die oudjes gaan zwemmen, worden ze steeds fitter en jonger, door het water. Er komen steeds meer ouderen bij die in het water zwemmen en steeds fitter en jonger worden. Uiteindelijk blijken de schelpen 'marsmannetjes' / extra terresials die in het water hadden moeten regenereren.
Iemand enig idee.....?
Natuurlijk! Je bent een schatquote:Op zondag 18 maart 2012 18:59 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Cocoon
http://www.imdb.com/title/tt0088933/
Surface?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:29 schreef Gwywen het volgende:
Een paar jaar terug had je op Veronica een serie over een of ander soort zeemonsters, een jongen van een jaar of veertien had een jonkie die hij thuis hield, uit een lab of zo? en dat was super verboden.
Het kwam altijd meteen na Jericho (vandaar dat ik 't ook keek) maar ik heb geen idee meer hoe die serie heette.
Ja deze klopt idd!! Bedankt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:23 schreef Tim86 het volgende:
Die tweede wellicht Invasion of the body snatchers?
Village of the Damnedquote:Op maandag 19 maart 2012 17:15 schreef Feya het volgende:
Ik zoek een oude horror film over een klein stadje waar de kinderen (allemaal met witte korte haren) slecht worden/zijn. Een moeder probeert haar eigen kind te redden hiervan. Meer info heb ik helaas niet, maar misschien heeft iemand hem ooit gezien.
Heb hem inmiddels via een andere weg gevondenquote:Op maandag 19 maart 2012 18:16 schreef Starzky het volgende:
Ik zit nu al een week met een melodie in me hoofd, maar kan er maar niet achter komen hoe het liedje heet. Het werd vorige week (geen idee of het deze week ook zo is) afgespeeld toen disney XD overging naar Veronica, rond 18:00.
Het werd gezongen door een bandje met kinderen / tieners en de enige regel tekst die ik onthouden heb is: Ik heb zin om te gaan ..... met jou
Het liedje werd gebruikt om aan te kondigen dat er binnenkort iets nieuws kwam bij Disney XD.
Wie oh wie kan mij helpen?
klinkt een beetje als Cube?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zoek een film. Iets van 10 mensen worden opgesloten in een huis. Ze moeten elkaar afmaken om een miljoen te winnen. Eerst willen ze dit niet maar daarna word het steeds heftiger en dan uiteindelijk wint er een vrouw. Deuren open, loopt door de mist en dan komt ze in een soort van "next level" en begint alles opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |