Dat lijkt me ook niet..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bron
De vakantie van de dochtertjes van Mabel en Friso zit er dus op, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze daadwerkelijk teruggaan naar Engeland.
Nee, als vader op het randje van de dood zweeft in Oostenrijk, dan zullen ze voorlopig gewoon onder de bescherming van de familie in Oostenrijk blijven.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bron
De vakantie van de dochtertjes van Mabel en Friso zit er dus op, maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze daadwerkelijk teruggaan naar Engeland.
Dat lijkt mij ook, beetje vreemd dan dat er geschreven wordt dat de meisjes terug naar Londen gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nee, als vader op het randje van de dood zweeft in Oostenrijk, dan zullen ze voorlopig gewoon onder de bescherming van de familie in Oostenrijk blijven.
goed lezen. Er staat 'moesten'quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, beetje vreemd dan dat er geschreven wordt dat de meisjes terug naar Londen gaan.
Onderwijsinspecteurs hebben na Laura Dekker een nieuwe uitdaging gevonden? Vader op de IC? Niks mee te maken. naar school en de tafel van twee uit je hoofd leren.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, beetje vreemd dan dat er geschreven wordt dat de meisjes terug naar Londen gaan.
Ik denk dat het gewoon stof isquote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef computergirl het volgende:
Hoe heet dat ook al weer, een looden jas?
Hij kan ook met hermelijnen mantel en kroon door Lech schreiden.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Hij moet toch iets doen om er koninklijker uit te zien.
Oh maar dat ijs gaat altijd zo aan je mantel plakken he. Is geen beginnen aan om dat telkens schoon te maken.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij kan ook met hermelijnen mantel en kroon door Lech schreiden.
Dus was dit weekend niet de enige gelegenheid om samen met hun neefjes en nichtjes te skiën.quote:
De zoon van de koningin ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, en jij gaat op vakantie?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had 't graag verzorgd maar ga morgenochtend met vakantie, dus die tijd heb ik écht niet.
Kasjmier.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, maar een speciaal soort wol Heeft een bepaalde naam maar kom er niet op
Zonder nieuws wel. Mét nieuws schieten we zeker door naar 200.quote:
Ze probeert haar schuldgevoel af te kopen met een briefje aan de koninginquote:Op zondag 19 februari 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zoon van de koningin ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, en jij gaat op vakantie?![]()
![]()
Wat een medeleven weer, als het je echt zo aan het hart ging dan annuleerde je je vakantie![]()
Als we achteraf moeten lezen dat je met Rutte op vakantie was dan krijg je strafpunten wegens het niet verstrekken van informatie
Hij zou ook gewoon zijn baard kunnen laten staan, dat helpt meestal ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. Hij moet toch iets doen om er koninklijker uit te zien.
Rutte gaat met zijn moeder op vakantiequote:Op zondag 19 februari 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zoon van de koningin ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis, en jij gaat op vakantie?![]()
![]()
Wat een medeleven weer, als het je echt zo aan het hart ging dan annuleerde je je vakantie![]()
Als we achteraf moeten lezen dat je met Rutte op vakantie was dan krijg je strafpunten wegens het niet verstrekken van informatie
pfffff.. Als het ongeluk niet was gebeurd hadden ze naar huis gemoeten. Nu niet meerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus was dit weekend niet de enige gelegenheid om samen met hun neefjes en nichtjes te skiën.
Nou dat wordt best sexyquote:Op zondag 19 februari 2012 22:44 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij zou ook gewoon zijn baard kunnen laten staan, dat helpt meestal ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |