WA heeft gisteren al zijn dank uitgesproken, of was dat niet voldoende?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou fijn om te lezen. Gewoon fijn.
Je snapt 't niet hé....quote:Op zondag 19 februari 2012 20:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
WA heeft gisteren al zijn dank uitgesproken, of was dat niet voldoende?
Net als toen de euro om dreigde te flikkeren zeker...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Als het echt nodig zou zijn komt ie wel terug.
Nee Roos, doe ik echt niet meer.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat snap ik niet dan? leg eens uit wat er mis is met het wat WA gisteren heeft gezegd..
Het zijn gravinnen, officieel.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waarom noemen ze op het journaal de twee dochters van Johan Friso prinsessen? Doen ze tegenwoordig geen onderzoek meer bij de NOS?
O ik weet het al, Boca voelde zich afgepoeierd door WAquote:Op zondag 19 februari 2012 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat snap ik niet dan? leg eens uit wat er mis is met het wat WA gisteren heeft gezegd..
Zelfs onofficieel zijn het gravinnen.quote:
Nou, ik moet zeggen *kijkt naar d'r nagels*: het is een leuke humorvolle vent.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik weet het al, Boca voelde zich afgepoeierd door WA
Veel tijd zullen ze niet krijgen om er bij stil te staan. In tegenstelling tot wat sommigen hier (niet jij hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar hoe dan ook: in het beste geval komt Friso hier toch nog gezond uit. Maar hij zal toch wel moeten revalideren denk ik. En dan krijg je als dierbare ook alsnog de terugslag van die afgrijselijke dagen. Dit zal voor alle betrokkenen nog lang duren.
Oh had Bea een verklaring moeten voorlezen?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In zo'n bizarre situatie als deze, nét nog na het ongeluk, dan ga je dóór, maar vraag niet hoe. Zolang de spanning er nog is over zijn situatie, zal de stress blijven. Maar verandert de situatie, dan krijg je als dierbare ook nog eens de nasleep van alles. Dit hakt er zó in.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel tijd zullen ze niet krijgen om er bij stil te staan.
quote:20.15 uur: "Laat prinsesjes met rust"
Verslaggever Marieke de Vries meldt in het achtuurjournaal dat de fotografen en cameramensen vriendelijk is verzocht om vanaf morgen de kinderen van prins Friso met rust te laten. De afgelopen dagen gingen ze naar de ski-school en werden daar veelvuldig gefilmd en gefotografeerd.
Reken maar dat de familie bedolven wordt onder de post van oprecht betrokken en meelevende Nederlanders.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh had Bea een verklaring moeten voorlezen?![]()
Schandalig. We willen op de hoogte gehouden worden maar we hoeven toch niet te weten of de kinderen huilen op de piste?quote:
Misschien kunnen ze ook tegelijk de gravinnen met rust laten.quote:
Het verhaal gaat dat Friso niet genoeg had getankt van te voren. Hij wist niet hoe het moest.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
alstie slim is gaat ie naar Lechquote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En Rutte gaat gewoon op wintersport vakantie
http://nos.nl/artikel/342918-rutte-alsnog-op-wintersport.html
Ja, ik weet het: in dit Tetter/Fakeboek-tijdperk is een briefje schrijven een enorrrrrrme opgave. Maar doe eens gek en stuur gewoon wat.quote:
Nee echt niet... Je moet ze juist afleiden , zolang ze niet off-piste gaan is er niets mis meequote:Op zondag 19 februari 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
Las trouwens dat die kinderen van Friso vandaag gewoon hebben geskied? Best luguber lijkt me dat.
Daar is al een hele discussie over gevoerdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
Las trouwens dat die kinderen van Friso vandaag gewoon hebben geskied? Best luguber lijkt me dat.
Ah gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg naar het ziekenhuis, inclusief hoed.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het skieën lijkt me nogal raar als je pa ligt dood te gaan door een ongeluk tijdens dat skieënquote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar is al een hele discussie over gevoerd
Die kinderen hebben er niks aan om een hele dag een kamertje te zitten kniezen..
Dat wordt schrikken mocht ie wakker worden...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg naar het ziekenhuis, inclusief hoed.
Zouden die kinderen dat besef wel hebben vraag ik me af...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het skieën lijkt me nogal raar als je pa ligt dood te gaan door een ongeluk tijdens dat skieën
Ik heb het even opgezocht: Ze zijn 6 en 5 jaar oud. Ik denk dat ze amper begrijpen wat er aan de hand is eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zouden die kinderen dat besef wel hebben vraag ik me af...
Je wil ze bedelven onder een lawine aan post?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, wie heeft er tijd om een briefje te sturen? De mijne is net af. Dat zal een enorme steun zijn!
Paleis Noordeinde
Postbus 30412
2500 GK Den Haag
Heet hun hotel niet Gasthof Post...?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil ze bedelven onder een lawine aan post?
Thermosfles ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe ding in haar hand?
Sporten helpt je je hoofd leeg te maken. Ik kan me 100% voorstellen dat de familie toch nog een beetje gaat wintersporten voor de afleiding. 24 uur per dag zitten kniezen schiet je niks mee op.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het skieën lijkt me nogal raar als je pa ligt dood te gaan door een ongeluk tijdens dat skieën
Voor een bakkie koffie onderwegquote:
Gek he?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Mabel gaat er met de dag slechter uit zien.
Ja ze ziet er echt slecht uitquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mabel gaat er met de dag slechter uit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |