alstie slim is gaat ie naar Lechquote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En Rutte gaat gewoon op wintersport vakantie
http://nos.nl/artikel/342918-rutte-alsnog-op-wintersport.html
Ja, ik weet het: in dit Tetter/Fakeboek-tijdperk is een briefje schrijven een enorrrrrrme opgave. Maar doe eens gek en stuur gewoon wat.quote:
Nee echt niet... Je moet ze juist afleiden , zolang ze niet off-piste gaan is er niets mis meequote:Op zondag 19 februari 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
Las trouwens dat die kinderen van Friso vandaag gewoon hebben geskied? Best luguber lijkt me dat.
Daar is al een hele discussie over gevoerdquote:Op zondag 19 februari 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
Las trouwens dat die kinderen van Friso vandaag gewoon hebben geskied? Best luguber lijkt me dat.
Ah gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg naar het ziekenhuis, inclusief hoed.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het skieën lijkt me nogal raar als je pa ligt dood te gaan door een ongeluk tijdens dat skieënquote:Op zondag 19 februari 2012 21:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar is al een hele discussie over gevoerd
Die kinderen hebben er niks aan om een hele dag een kamertje te zitten kniezen..
Dat wordt schrikken mocht ie wakker worden...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Onderweg naar het ziekenhuis, inclusief hoed.
Zouden die kinderen dat besef wel hebben vraag ik me af...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het skieën lijkt me nogal raar als je pa ligt dood te gaan door een ongeluk tijdens dat skieën
Ik heb het even opgezocht: Ze zijn 6 en 5 jaar oud. Ik denk dat ze amper begrijpen wat er aan de hand is eigenlijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zouden die kinderen dat besef wel hebben vraag ik me af...
Je wil ze bedelven onder een lawine aan post?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, wie heeft er tijd om een briefje te sturen? De mijne is net af. Dat zal een enorme steun zijn!
Paleis Noordeinde
Postbus 30412
2500 GK Den Haag
Heet hun hotel niet Gasthof Post...?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je wil ze bedelven onder een lawine aan post?
Thermosfles ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wat is dat blauwe ding in haar hand?
Sporten helpt je je hoofd leeg te maken. Ik kan me 100% voorstellen dat de familie toch nog een beetje gaat wintersporten voor de afleiding. 24 uur per dag zitten kniezen schiet je niks mee op.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:10 schreef Caland het volgende:
Ja, dat snap ik ook wel. Maar het skieën lijkt me nogal raar als je pa ligt dood te gaan door een ongeluk tijdens dat skieën
Voor een bakkie koffie onderwegquote:
Gek he?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Mabel gaat er met de dag slechter uit zien.
Ja ze ziet er echt slecht uitquote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mabel gaat er met de dag slechter uit zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |