Hij heeft al kinderen..quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Zelfs ik wist dat de koninklijke familie regelmatig naar Lech gaat, en ik ben niet eens een royaltykenner.
Maar als Prins Friso komt te overlijden, verdient hij eigenlijk wel een Darwin Award.
Nou, dit soort dingen gaat bij mij het ene oor in, en het andere weer uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook 'bijna niemand' zal niet het geval zijn. Als je boven de 15 bent weet je dat soort dingen gewoon.
Ja. Ik zie alleen niet wat dat ermee te maken heeft.quote:
Ergens verbaast het me ook weer niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ik verbaasde me eerlijk gezegd ook over het feit hoe veel mensen er nog nooit van Friso gehoord hadden... Blijkbaar is mijn beeld van algemene ontwikkeling anders dan dat van anderen...
Ik vind het ook ernstig dat er volwassenen zijn die nog nooit van hem gehoord hadden.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
Ergens verbaast het me ook weer niet.
Vaderlands geschiedenis klinkt voor een hoop mensen saai in de oren.
Maar tja iedereen leest, of hoort, toch ergens wel iets.
Koninginnedag is hij er toch altijd bij met mabel?
En dan mabel-gate van peter de vries, het huwelijk zelf met Friso.....
Als je dat allemaal ontgaat, ben je of onder de 15, of je zit onder een steen.
Welke trauma-arts, die Eelco Dijkstra die gisteren alle zenders langs ging?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef roos85 het volgende:
Trauma arts vindt het statement niet echt positief, volgens hem zijn er complicaties en hebben ze daarom meer tijd nodig..
ja....Eelco Dykstraquote:Op zondag 19 februari 2012 19:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Welke trauma-arts, die Eelco Dijkstra die gisteren alle zenders langs ging?
Ja, ik gok dat we de 374 delen in deze reeks gaan halen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef kibo het volgende:
Kunnen er al ergens weddenschappen over de afloop afgesloten worden?
Zoals de site whenwillamydie.com, waar je kon voorspellen wanneer Amy Winehouse dood zou gaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef kibo het volgende:
Kunnen er al ergens weddenschappen over de afloop afgesloten worden?
Niet minder morbide dan al dat gekakel hierquote:Op zondag 19 februari 2012 19:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zoals de site whenwillamydie.com, waar je kon voorspellen wanneer Amy Winehouse dood zou gaan?
Nogal morbide ...
Die man zou er goed aan doen gewoon z'n muil eens te houden, ipv z'n 15 minutes of fame uit te melken.quote:
Zeker niet minder nee.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:41 schreef kibo het volgende:
[..]
Niet minder morbide dan al dat gekakel hier
"De Darwin Award is een cynische "eer" die wordt gegeven aan mensen die "bijdragen" aan de menselijke evolutie door zichzelf op een spectaculair domme manier te laten verongelukken en dus de mogelijkheid om zichzelf voort te planten verliezen."quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja. Ik zie alleen niet wat dat ermee te maken heeft.
Het was gewoon absoluut niet slim om off-piste te gaan, zeker niet met die hevige sneeuwval van de laatste tijd.
Dat had hij moeten weten.
Ja, wat dat betreft zou ik het logischer vinden als mensen niet weten wie Constantijn is.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het ook ernstig dat er volwassenen zijn die nog nooit van hem gehoord hadden.
Na Mabelgate is dat helemaal bizar.
Dat is ontzettend veel in het nieuws geweest.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"De Darwin Award is een cynische "eer" die wordt gegeven aan mensen die "bijdragen" aan de menselijke evolutie door zichzelf op een spectaculair domme manier te laten verongelukken en dus de mogelijkheid om zichzelf voort te planten verliezen."
Hij heeft zich al voortgeplant dus het telt niet meer
Laatste nieuws van RTL-verslaggeverquote:@koenderegt
We begrijpen dat Prins Friso zometeen, rond kwart over negen, bezoek krijgt van Prins Willem Alexander en zijn vrouw Prinses Mabel.
Kijk, dit vind ik nou fijn om te lezen. Gewoon fijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:17 schreef flugeltje het volgende:
Nou ze lezen hier mee hoor, het gevraagde bedankje is er...
[..]
En Rutte gaat gewoon op wintersport vakantiequote:Op zondag 19 februari 2012 19:57 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Laatste nieuws van RTL-verslaggever
Maakt toch niet uit? Als het echt nodig zou zijn komt ie wel terug.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En Rutte gaat gewoon op wintersport vakantie
http://nos.nl/artikel/342918-rutte-alsnog-op-wintersport.html
Als de familie zelf nog gaat skiën, mag hij het ook hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:00 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
En Rutte gaat gewoon op wintersport vakantie
http://nos.nl/artikel/342918-rutte-alsnog-op-wintersport.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |