Je kunt ook een kleurplaat makenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem al af?
Ik heb een writers block geloof ik.
Als er normale dingen opstaan, echt wel! Maar hoe stuur je zoiets op....?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kunnen we namens FOK! een paint maken?
Uitprinten en in een envelop proppen?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als er normale dingen opstaan, echt wel! Maar hoe stuur je zoiets op....?
In het TV SC topic is een verjaardagskaartje voor Alberto Stegeman gemaakt..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is toch al eens eerder gebeurd bij iemand die bekend was, niet lang geleden....?
Oh ik was al bijna een roos aan het painten...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Maar laten we maar niets namens FOK! doenNiet iedereen wil dat en staat daar achter.
Gewoon als je dat zelf wilt een kaartje sturen.
Lekker, ga je op wintersport?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had 't graag verzorgd maar ga morgenochtend met vakantie, dus die tijd heb ik écht niet.
Sven Kramer?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Dit is toch al eens eerder gebeurd bij iemand die bekend was, niet lang geleden....?
Ja dat is inderdaad ook het gedeelte in mijn post waar ik me op zou concentreren als ik jou wasquote:Op zondag 19 februari 2012 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Rotan'Ik ben niet van rotan, snuitje.
Ik heb een kaartje namens danny gestuurd, dat mag wel?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Maar laten we maar niets namens FOK! doenNiet iedereen wil dat en staat daar achter.
Gewoon als je dat zelf wilt een kaartje sturen.
Beste Bea,quote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem al af?
Ik heb een writers block geloof ik.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Beste Bea, Lieve Koningin Beatrix
Kut voor je! Wat erg voor u!
Grtz Sterkte!
Swetseneggert. De Zwets©
Bronquote:Ook in Lech was er vandaag veel belangstelling voor de Oranjes, die er voor kozen om voor de kinderen zoveel mogelijk het gewone wintersportvakantieprogramma te volgen. Dit weekeinde was de enige gelegenheid Luana en Zaria, de dochtertjes van Friso en Mabel, om samen met hun neefje en nichtjes te gaan skiën. Ze moesten daarna naar huis in Londen, omdat hun schoolvakantie erop zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |