Ik zie het in haar mond, vooral in de beelden die ik vanavond op tv zag, toen ze met Beatrix uit of naar het ziekenhuis ging. Een verwrongen verdrietig gezicht.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef 22 het volgende:
Ik zie ook niet zoveel verschil tussen de foto's van Mabel de afgelopen dagen eigenlijk.
In d'r houding wel, vond ik (bij de bewegende beelden vanmorgen)... eerst leek zij de steunpilaar te zijn, nu steunde Bea haar....... als er écht zoveel onzekerheid is en ze dus geen tijd aan het kopen zijn met deze verklaringen, hoop ik maar dat ze snel die zekerheid hebben. Leven tussen hoop en vreesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef 22 het volgende:
Ik zie ook niet zoveel verschil tussen de foto's van Mabel de afgelopen dagen eigenlijk.
Het ''waarom'' is iedereen hier wel duidelijk hoor!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh god... gaan we nu speculeren waarom Mabel er wel of niet goed uitziet?
Het lijkt hier RTL Boulevard wel
En daarna gaan we een briefje schrijven.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee hoor. Ik vroeg me af waaraan je kon zien dat ze er slechter uit zag en daarom de antwoorden.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja... nouquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef 22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vroeg me af waaraan je kon zien dat ze er slechter uit zag en daarom de antwoorden.![]()
Gelukkig zijn de andere delen allemaal informatief en inhoudelijk gebleven.
Moet dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarna gaan we een briefje schrijven.
Heb jij hem al af?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En daarna gaan we een briefje schrijven.
'Rotan'quote:Op zondag 19 februari 2012 21:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens Johann Flemmings Bocan_Rotan wel!
Het klinkt vast heel stom, maar ik ga morgen een briefje schrijven. Vind het ongeluk verschrikkelijk en helemaal hoe dit is voor de familie. Als ik 50 ct moet betalen voor een steunbetuiging, so what. Ik vind het koningshuis wel aardig hoor, daar gaat het me niet om. Voor mijn gevoel hebben we het hier niet over de familie van de Koningin maar een familie die iets ergs meemaakt. Als het gebeurt in je eigen omgeving, of erger nog in je eigen familie dan worden steunbetuigingen op prijs gesteld, zoals vanavond ook aangegeven via de media. Kleine moeite imo..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, wie heeft er tijd om een briefje te sturen? De mijne is net af. Dat zal een enorme steun zijn!
Paleis Noordeinde
Postbus 30412
2500 GK Den Haag
Nee, geen smoesjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem al af?
Ik heb een writers block geloof ik.
Als iedereen dat denkt dan ontvangen ze helemaal niks.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Nou ja ik vind het echt een lief idee, maar de koningin krijgt duizenden en duizenden kaartjes en ik denk niet dat ze die te zien/lezen krijgt eerlijk gezegdDat wordt netjes door haar postmensen afgehandeld. Dus ik vind het niet zoveel zin hebben, maar da's persoonlijk
Natuurlijk. Zolang er maar geen liefdesverklaring in zit.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef computergirl het volgende:
Mag het ook een kaartje aan WA zijn B_R?
Hoi Bea,quote:Op zondag 19 februari 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij hem al af?
Ik heb een writers block geloof ik.
Schijnbaar krijgt iedereen antwoord, en zou het niet fijn zijn als je te horen krijgt dat duizenden mensen de moeite doen een brief/kaartje te sturen? Geen excuus dus Greysquote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Nou ja ik vind het echt een lief idee, maar de koningin krijgt duizenden en duizenden kaartjes en ik denk niet dat ze die te zien/lezen krijgt eerlijk gezegdDat wordt netjes door haar postmensen afgehandeld. Dus ik vind het niet zoveel zin hebben, maar da's persoonlijk
Dat dacht ik ook toen ik de post van Greys las, maar ik denk er wel hetzelfde over en gelukkig zijn er genoeg mensen die er anders over denkenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als iedereen dat denkt dan ontvangen ze helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |