ja woordspelletje, nog veel plezier gewenst hierquote:Op zondag 19 februari 2012 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij die conclusies steeds leest, want ze staan namelijk nergens.
Mensen die volledig tegen enige vorm van privacy zijn, vind ik retards.quote:
Zou die Chileen dan ook komen?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:21 schreef flugeltje het volgende:
Overigens vraag ik mezelf af of we een 'open' begrafenis zouden krijgen als Friso overlijdt.... Als er iemand van de Oranjes walgde van de openheid is hij het wel, dus ik zou eerder verwachten dat het een plechtigheid met weinig ceremonieel zou worden. Ook al omdat hij natuurlijk officieel geen lid meer is van het koninklijk huis...
Ik heb zo'n voorgevoel van niet...quote:
Maar de halve Amsterdamse onderwereld welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel van niet...
was het echt het neukertje dan van de onderwereld?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar de halve Amsterdamse onderwereld wel
"Hey een koninklijk moppie vrijgezel".
Ik denk het welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Die kritische drie of vier dagen gaan toch pas in wanneer ze hem uit zijn kunstmatige coma proberen te ontwaken?
Nou, dat valt volgens mij wel mee. Het schijnt dat een vriendin van haar het liefje van Mabel was, niet Mabel zelf (die Bruinsma overigens wel kende via het zeilen). Mabel's tijd als minnares van Mohammed Sacirbey schijnt echter wel waar te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef harigereus het volgende:
[..]
was het echt het neukertje dan van de onderwereld?
iemand daar nog leuke artikelen over?
Ik dacht vanaf het ongeluk toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Die kritische drie of vier dagen gaan toch pas in wanneer ze hem uit zijn kunstmatige coma proberen te ontwaken?
Je nick lijkt een bevestiging van je veronderstelling te zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die 2 retards? Dus blijkbaar ik ook? Sorry
Lijkt me niet, van iemand die je kunstmatig in coma houdt verwacht je niet dat-ie wakker wordt.quote:
je wordt nooit meer wakkerquote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ja... hersendood is toch ook gewoon dood?
Wat betekent dat eigenlijk? Dat je nog wel kunt ademen, maar verder helemaal niets?
Dat de machines je in leven houden, zodra ze die uitzetten vallen langzaamaan alle lichaamsfuncties uit totdat ook je hart er mee stopt...quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ja... hersendood is toch ook gewoon dood?
Wat betekent dat eigenlijk? Dat je nog wel kunt ademen, maar verder helemaal niets?
woensdag of donderdag dus?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:03 schreef Teslynd het volgende:
Eerst de kunstmatige coma die vanzelf afloopt in ca. 48 uur. Als er na 72 uur (vanaf het begin gerekend) niets gebeurd is, wordt er voorzichtig getest. Blijkt hij niet hersendood te zijn, dan duurt het nog weken voor er wat gezegd kan worden over de hersenfuncties.
Het ongeduld komt doordat er te vaak per dag info gevraagd wordt.
Niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, van iemand die je kunstmatig in coma houdt verwacht je niet dat-ie wakker wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |