Ze kiezen er zelf voor, de zij-ingang is hermetisch afgesloten voor de pers en daarom zonder problemen te gebruiken door de familie.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja had ik gezien... Ik snap best dat het een nieuwsmoment is hoor, maar ELKE keer dat je daar voet zet begint het opnieuw, daar zou ik dan weer krankjorem van worden. Ik bewonder hun zelfbeheersing dus echt heel erg...
Als ik de media moet geloven dat het ziekenhuis hermetisch is afgesloten dan vraag ik me af wat er met de rest is gebeurt.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:30 schreef flugeltje het volgende:
Zouden ze echt die hele IC leeggehaald hebben Travel?
Ik zou niet weten waarom.. Hij heeft maar 1 kamer nodig, niet een heel ziekenhuis. En je kunt het bezoek dat andere mensen krijgen toch gewoon gecontroleerd naar binnen laten gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wat ik mij wel afvraag he, iedereen die daar dus lag is afgelopen vrijdag verplaatst naar een ander ziekenhuis?
Ik zou het ook doen, eigen keuze.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Syd het volgende:
Waarom zou je willen skien als je familielid zwaargewond in het ziekenhuis ligt
Lees deel 17 even doorquote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Syd het volgende:
Waarom zou je willen skien als je familielid zwaargewond in het ziekenhuis ligt
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ze kiezen er zelf voor, de zij-ingang is hermetisch afgesloten voor de pers en daarom zonder problemen te gebruiken door de familie.
Wat ik mij wel afvraag he, iedereen die daar dus lag is afgelopen vrijdag verplaatst naar een ander ziekenhuis?
Zou die BMW's wel hebben vol getankt denk je?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.. Hij heeft maar 1 kamer nodig, niet een heel ziekenhuis. En je kunt het bezoek dat andere mensen krijgen toch gewoon gecontroleerd naar binnen laten gaan.
Lijkt me ook niet, daarmee breng je (onnodig) andere mensen in gevaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij?
Ik neem aan dat ze niet gelijk een halve vleugel leeggehaald hebben.
quote:14.20 uur: Koningin en Mabel weer weg
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben het ziekenhuis in Innsbruck verlaten. Ze zijn weer onderweg naar Lech, waar de koninklijke familie verblijft. Er wordt nog steeds een verklaring van de Rijksvoorlichtingsdienst verwacht over de gezondheidstoestand van prins Friso.
quote:14.20 uur: Koningin en Mabel weer weg
Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben het ziekenhuis in Innsbruck verlaten. Ze zijn weer onderweg naar Lech, waar de koninklijke familie verblijft. Er wordt nog steeds een verklaring van de Rijksvoorlichtingsdienst verwacht over de gezondheidstoestand van prins Friso.
Ah zo. Ik snap de verwarring.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:35 schreef Travel. het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)sch-afgesloten.dhtml
Ik dacht het door dit bericht, maar het betekent inderdaad niet dat alles leeg is gehaald.
Ik denk (!) dat ze bv gaan verklaren dat ze morgen ofzo gaan proberen hem wakker te laten worden. En dat daarom de koningin en Mabel nog 'gewoon' terug kunnen naar Lech. Maar da's puur speculatie ook weer uiteraard.quote:
quote:@Patrickvkatwijk
Koningin Beatrix en Prinses Mabel hebben ziekenhuis ernstig aangeslagen verlaten #friso
Verslaggevers ter plekke. Nog een infootjequote:@koenderegt
Gebaseerd op slechts een korte blik op de koningin, maar ik vond haar er iets monterder uitzien dan toen ze naar binnen ging. #Friso #hoop
quote:@Patrickvkatwijk
Heard the police in the hospital talking about the 'Kronprinze', maybe Willem-Alexander comes tonight to visit Prince Friso #friso
Waar hoor je dat?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef flugeltje het volgende:
Prognose pas aan het einde van de week hoor ik net... Dat klinkt dus echt helemaal niet goed...
mensen met medische kennis: waarom duurt het zo lang?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef flugeltje het volgende:
Nieuwe mededeling RVD: Situatie #Friso ongewijzigd, prognose kan niet eerder dan aan het eind van deze week worden gegeven.
Antoine Peters van RTL op twitter, is meestal wel goeie bron...
quote:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zondag 19-02-2012 om 14:40:46Nieuwe mededeling RVD: Toestand #Friso ongewijzigd, prognose kan niet eerder dan aan het eind van deze week worden gegeven. reageer retweet
Ziet er niet echt monterder uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Jojoke het volgende:
Foto Beatrix en Mabel bij verlaten ziekenhuis
http://lockerz.com/s/185279706
Twitter post url achterhalen. Klikken op twitter vogeltje bij een nieuw post. Url plakken en gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik wist dus niet hoe ik zo'n twittervakske kon maken
Dat weet je niet, ik denk dat je er echt maar weinig van kunt zeggen nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef flugeltje het volgende:
Prognose pas aan het einde van de week hoor ik net... Dat klinkt dus echt helemaal niet goed...
Zou betekenen dat ze hem in coma houden? Volgens mij wordt hij kunstmatig in leven gehouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Het is toch altijd zo dat hoe langer het duurt hoe slechter de vooruitzichten zijn? Ik vind dit behoorlijk heftig klinken...
Ja ik zat in tweetdeck, dus dan is de url achterhalen wat omslachtigerquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twitter post url achterhalen. Klikken op twitter vogeltje bij een nieuw post. Url plakken en gaan.
Ik heb altijd begrepen dat hoe langer het duurt hoe ernstiger de situatie is... Maar ik gok erop dat we de komende nieuwsbulletins weer genoeg echte kenners voorbij zien komen die hier een mening over gaan hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Arcee het volgende:
[..
Dat weet je niet, ik denk dat je er echt maar weinig van kunt zeggen nog.
Ik vind het wel ontroerend hoe schoondochter en schoonmoeder elkaar ondersteunen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Jojoke het volgende:
Foto Beatrix en Mabel bij verlaten ziekenhuis
http://lockerz.com/s/185279706
Op de site van het koninklijk huis staat nog niets.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef flugeltje het volgende:
Nieuwe mededeling RVD: Situatie #Friso ongewijzigd, prognose kan niet eerder dan aan het eind van deze week worden gegeven.
Antoine Peters van RTL op twitter, is meestal wel goeie bron...
Hmm, Rachid Finch post het net ook... Toch weer effe afwachten dan...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de site van het koninklijk huis staat nog niets.
http://www.koninklijkhuis.nl/nieuws/nieuwsberichten/
Sowieso weten we inderdaad eigenlijk zo goed als niets, ook als zij wel iets weten.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef Greys het volgende:
Kan ook zijn dat het ons gewoon geen fuck aan gaat of hij kasplanterig is of niet (even plat gezegd) zodra hij al dan niet bij komt. Dat ze dat pas aan het einde van de week willen zeggen, wat er al dan niet nog wel en niet functioneert.
Dat ze gewoon niet van plan zijn om elke knipper van zijn ogen te gaan communiceren.
Die 48 uur zijn net voorbij, dus dan zou het wakker worden zo ongeveer moeten beginnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:50 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht dat ze na 48 uur ofzo het lichaam weer warm gaan maken, stoppen met het 'in coma houden' en dat dat het moment zou moeten zijn dat 'ie wakker hoort te worden. Of kan het zijn dat ze hem langer 'in coma houden'?
Ja, dit is geen goed teken.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Het is toch altijd zo dat hoe langer het duurt hoe slechter de vooruitzichten zijn? Ik vind dit behoorlijk heftig klinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |