wat verzet nou beter de zinnen dan met de kop in de wind naar beneden suizen?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat ze nu nog zin hebben om te gaan skiën.
Ik begreep het eerst ook niet zo goed, maar van zoveel dagen binnen zitten janken word je knettergek.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat ik echt niet begrijp is dat ze nu nog zin hebben om te gaan skiën.
Zou kunnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
wat verzet nou beter de zinnen dan met de kop in de wind naar beneden suizen?
Daar valt ook veel voor te zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begreep het eerst ook niet zo goed, maar van zoveel dagen binnen zitten janken word je knettergek.
En die kids moeten ook aan de gang gehouden worden. Die weten niet beter of ze zijn daar op vakantie voor de gezelligheid.
Tot en met 75 jr werken was toch het nieuwe ideaal dan wel de op te leggen plicht?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
JesusWanneer gaat hij een keer met pensioen?
volgens de telegraaf welquote:Op zondag 19 februari 2012 13:48 schreef dubidub het volgende:
Is er eigenlijk bekend of ie een helm droeg toen het gebeurde?
zoals jij het uitlegt was het bellen van Ruben in Tripoli ook gewoon journalistiek.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:41 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik geef ze allebei gelijk. Haar iets meer dan hem, omdat hij geen journalist is, maar het is duidelijk dat hij geen kwade bedoelingen had en alleen maar een 'gunstige prognose' vrijgaf (gunstiger dan de schedelbasisfractuur die genoemd werd) om op die manier een objectiever beeld te schetsen van de toestand van Friso.
Zij heeft natuurlijk al helemáál gelijk. Ik denk dat ze op de School voor Journalistiek in les één uitleggen dat het gaat om nieuwsvergaring en betrouwbare bronnen. En nee, dan hoef je inderdaad geen rekening te houden met de RVD, want de RVD is een wassen neus. Het is misschien niet leuk voor de koninklijke familie, maar het is nu eenmaal de taak van de journalistiek om de waarheid te achterhalen, en dat wordt natuurlijk alleen maar interessanter als de RVD probeert de buitenwereld zand in de ogen te strooien
Er stond gister zelfs een foto van zo'n moment op de site van het koninklijk huis...quote:Op zondag 19 februari 2012 13:49 schreef flugeltje het volgende:
Pffft, hoor net de camera's klikken op het moment dat Bea en Mabel het ziekenhuis binnen willen stappen... En dat zie/hoor ik omdat ze het ook nog filmen. GVD zeg wat een zelfbeheersing dat ze er niet effe eentje uit frustratie heel even maar de ogen uit de kop krabben..
Inmiddels niet meer, nu staat alleen die foto van het ziekenhuis er.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er stond gister zelfs een foto van zo'n moment op de site van het koninklijk huis...
Ja had ik gezien... Ik snap best dat het een nieuwsmoment is hoor, maar ELKE keer dat je daar voet zet begint het opnieuw, daar zou ik dan weer krankjorem van worden. Ik bewonder hun zelfbeheersing dus echt heel erg...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er stond gister zelfs een foto van zo'n moment op de site van het koninklijk huis...
De vrijheid van nieuwsgaring en ethiek idd.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
zoals jij het uitlegt was het bellen van Ruben in Tripoli ook gewoon journalistiek.
in journalistiek gaat het om 2 dingen: de waarheid en ethiek. Soms moet je mensen gewoon even met rust laten.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2011/05_mei/09/binnenland/interview-overlevende-vliegramp-ruben.xmlquote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe zal het met de kleine Ruben het eigenlijk zijn?
Gelukkig is Beatrix daar al 74 jaar aan gewend.... maar het blijf bewonderenswaardig dat ze zoveel zelfbeheersing heeft.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja had ik gezien... Ik snap best dat het een nieuwsmoment is hoor, maar ELKE keer dat je daar voet zet begint het opnieuw, daar zou ik dan weer krankjorem van worden. Ik bewonder hun zelfbeheersing dus echt heel erg...
Ik zou er niet mee willen ruilen, zelfs niet voor het dubbele bedrag van wat zij aan toelage krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:18 schreef macca728 het volgende:
Het heeft anders ook enorm veel voordelen hoor, zo zielig is het niet.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:18 schreef macca728 het volgende:
Het heeft anders ook enorm veel voordelen hoor, zo zielig is het niet.
Ik denk niet dat ze ze zich daar erg druk over maken. Zal ik niet doen in elk geval in hun situatie.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou er niet mee willen ruilen, zelfs niet voor het dubbele bedrag van wat zij aan toelage krijgen.
Niet eens even op zaterdagmiddag naar de AH of de Hema kunnen gaan omdat je nog wat nodig hebt, zonder dat mensen er een mening over hebben of staan te kijken dat jij daar winkelt.
Ik denk dat jij jezelf heel erg vergist in de 'geneugten' van het koningschap...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ze zich daar erg druk over maken. Zal ik niet doen in elk geval in hun situatie.
Nou ze kunnen er vanaf komen hoor haha.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf heel erg vergist in de 'geneugten' van het koningschap...
Nu zit je toch ook al 24/7 op je zolderkamertje, dus wat is het verschil?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze ze zich daar erg druk over maken. Zal ik niet doen in elk geval in hun situatie.
Jij bekijkt het vanuit jouw oogpunt dat je uit de anonimiteit komt, en daar ook weer in denkt te kunnen wegduiken... deze mensen zijn nooit anoniem, ongeacht waar ze zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |