De zus van Mabel wordt de helft van de tijd ook niet genoemd als het gaat om het ziekenhuisbezoek waar Constantijn gisteren ook bij aanwezig was, dat wil niet zeggen dat ze er niet was, want ze was er wel bij.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:03 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Ja daar zit ik eerst ook aan te denken maar ik hoor elke keer: 'De kinderen van WA en Friso' en ik heb die andere 2 van Constantijn nog niet gezien.
Zij is wel die wijf van die lange hoor.quote:
En ditquote:Op zondag 19 februari 2012 13:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Kan alleen ff snel http://www.blikopnieuws.n(...)g_spoedoperatie.html vinden
Dit. Dat geeft Mabel ook weer de rust dat ze zich geen zorgen om haar kinderen hoeft te maken wat dat betreft nu en zich op haar man kan concentreren.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van een afstandje bekeken denk ik dat hetgeen ze nu doen het beste is voor de hele familie en vooral de kinderen!
Groot respect juist voor Lex en Max die zich daarover ontfermen.
tja, ik weet het niet hoor, als ik zelf ga skieen (ook al zou er een uurtje voor de pers zijn) zou ik normaliter niet 2x een trip maken om later weer mn helm te gaan pakken. Je skiet met of zonder helm is mijn eigen ervaring met jaren wintersport. En die neem je meestal toch echt meteen mee als je op pad gaat. Wat je bij hun ziet is wat je veel ziet, kinderen wel (verplicht), maar zelf geen helm op.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat er heel misschien geen 9876876 foto's ( gelukkig) meer zijn van Friso op de ski buiten een verplicht uurtje voor het journaille?
Hier ziet hij er wat dokteriger uit:quote:Op zondag 19 februari 2012 13:15 schreef jcdragon het volgende:
Foto´s van Jannetje Koelewijn en Kees Tulleken. Nu hebben we ook een beeld bij de namen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11550506/__Opnieuw_vertrouwelijke_info_prins_gelekt__.html?sn=binnenland,buitenland,johanfriso
Hij ziet er bejaard uitquote:Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ziet hij er wat dokteriger uit:
[ afbeelding ]
Helemaal gelijk in, moet je anders met z'n allen zuchtend bij elkaar gaan zitten, dat kun je die kinderen ook niet aandoen, afleiding hebben ze nodig, allemaal. En dat WA en Max die kinderen meepakken is fantastisch van ze.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van een afstandje bekeken denk ik dat hetgeen ze nu doen het beste is voor de hele familie en vooral de kinderen!
Groot respect juist voor Lex en Max die zich daarover ontfermen.
Dat is ie ook....quote:
Inderdaad iets meer. Op de vorige foto leek het eerder iemand die je tegen kunt komen met de daklozenkrant..quote:Op zondag 19 februari 2012 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier ziet hij er wat dokteriger uit:
[ afbeelding ]
Dat moet jij weten.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef macca728 het volgende:
Nou sorry dat ik de koninklijk gezinden voor het hoofd heb gestoten hoor.
Ik ga voortaan ook gewoon lekker winkelen als er een familielid op sterven ligt.
Precies. Die kinderen weten heus wel dat er iets aan de hand is, maar ze blijven kinderen. Die kun je niet dagenlang binnen houden en verplicht laten treuren. Ze moeten nu eenmaal die 72 uur zien door te komen. En dan is het juist goed dat de kinderen gewoon bezig worden gehouden. En Mabel heeft het moeilijk genoeg. Als je dan ook nog voortdurend je kinderen moet zien bezig te houden en sterk te zijn voor hen, dat is niet te doen. Ze kan zich nu concentreren op haar man en haar angst/verdriet.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:24 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Helemaal gelijk in, moet je anders met z'n allen zuchtend bij elkaar gaan zitten, dat kun je die kinderen ook niet aandoen, afleiding hebben ze nodig, allemaal. En dat WA en Max die kinderen meepakken is fantastisch van ze.
Hij is al met pensioen, staat niet meer in het BIG-register, hij is alleen nog hoogleraar.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
JesusWanneer gaat hij een keer met pensioen?
Ik vraag mij af hoe het dan verder gaat enzo. Zij heeft een fulltime baan volgens mij, dus een nanny/oppas zullen ze wel hebben, maar er is geen vader meer.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:29 schreef Leandra het volgende:
Als het niet meer goedkomt met Friso kunnen die kinderen nog lang en diep genoeg treuren.
Okquote:Op zondag 19 februari 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is al met pensioen, staat niet meer in het BIG, hij is alleen nog hoogleraar.
Dat hij niet meer in het BIG staat is wat deze schending van het beroepsgeheim betreft wel jammer, hij kan er dus niet meer door het tuchtcollege voor op de vingers getikt worden.
Als je m'n linkje van het oog op morgen luistert dan wordt er door deskundigen gezegd dat de koninklijke familie een behoorlijke kans maakt bij een klacht.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij is al met pensioen, staat niet meer in het BIG, hij is alleen nog hoogleraar.
Dat hij niet meer in het BIG staat is wat deze schending van het beroepsgeheim betreft wel jammer, hij kan er dus niet meer door het tuchtcollege voor op de vingers getikt worden.
Heeft misschien z'n pensioen niet goed geregeld in het verleden (DSB bank, IceSafe)quote:Op zondag 19 februari 2012 13:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Inderdaad iets meer. Op de vorige foto leek het eerder iemand die je tegen kunt komen met de daklozenkrant..
Net als bij andere alleenstaande moeders en weduwen?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:32 schreef StephanL het volgende:
Ik vraag mij af hoe het dan verder gaat enzo. Zij heeft een fulltime baan volgens mij, dus een nanny/oppas zullen ze wel hebben, maar er is geen vader meer.
Straks maar even luisterenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je m'n linkje van het oog op morgen luistert dan wordt er door deskundigen gezegd dat de koninklijke familie een behoorlijke kans maakt bij een klacht.
Hij is met pensioen, dus dat is al.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ze die Tulleken mogen schrappen uit het BIG-register.
Dat lijkt mij ook, zeker gezien ik net zag dat hij nog wel in het BIG-register staat (had ik m'n info ook ff moeten checken voor ik het postte....).quote:Op zondag 19 februari 2012 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je m'n linkje van het oog op morgen luistert dan wordt er door deskundigen gezegd dat de koninklijke familie een behoorlijke kans maakt bij een klacht.
Nee, die staat er gewoon in hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is met pensioen, dus dat is al.
Ik geef ze allebei gelijk. Haar iets meer dan hem, omdat hij geen journalist is, maar het is duidelijk dat hij geen kwade bedoelingen had en alleen maar een 'gunstige prognose' vrijgaf (gunstiger dan de schedelbasisfractuur die genoemd werd) om op die manier een objectiever beeld te schetsen van de toestand van Friso.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:22 schreef yvonne het volgende:
Hier Jannetjes en haar mans eigen woorden:
http://nos.nl/radiouitzen(...)n-2300-uur.html.html
vanaf een minuutje of 18, luister maar goed wat ze er zelf van vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |