quote:
twitter:AntoinRTLNieuws twitterde op zondag 19-02-2012 om 14:40:46Nieuwe mededeling RVD: Toestand #Friso ongewijzigd, prognose kan niet eerder dan aan het eind van deze week worden gegeven. reageer retweet
Ziet er niet echt monterder uit.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Jojoke het volgende:
Foto Beatrix en Mabel bij verlaten ziekenhuis
http://lockerz.com/s/185279706
Twitter post url achterhalen. Klikken op twitter vogeltje bij een nieuw post. Url plakken en gaan.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef flugeltje het volgende:
Ik wist dus niet hoe ik zo'n twittervakske kon maken
Dat weet je niet, ik denk dat je er echt maar weinig van kunt zeggen nog.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:39 schreef flugeltje het volgende:
Prognose pas aan het einde van de week hoor ik net... Dat klinkt dus echt helemaal niet goed...
Zou betekenen dat ze hem in coma houden? Volgens mij wordt hij kunstmatig in leven gehouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Het is toch altijd zo dat hoe langer het duurt hoe slechter de vooruitzichten zijn? Ik vind dit behoorlijk heftig klinken...
Ja ik zat in tweetdeck, dus dan is de url achterhalen wat omslachtigerquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Twitter post url achterhalen. Klikken op twitter vogeltje bij een nieuw post. Url plakken en gaan.
Ik heb altijd begrepen dat hoe langer het duurt hoe ernstiger de situatie is... Maar ik gok erop dat we de komende nieuwsbulletins weer genoeg echte kenners voorbij zien komen die hier een mening over gaan hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:44 schreef Arcee het volgende:
[..
Dat weet je niet, ik denk dat je er echt maar weinig van kunt zeggen nog.
Ik vind het wel ontroerend hoe schoondochter en schoonmoeder elkaar ondersteunen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef Jojoke het volgende:
Foto Beatrix en Mabel bij verlaten ziekenhuis
http://lockerz.com/s/185279706
Op de site van het koninklijk huis staat nog niets.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef flugeltje het volgende:
Nieuwe mededeling RVD: Situatie #Friso ongewijzigd, prognose kan niet eerder dan aan het eind van deze week worden gegeven.
Antoine Peters van RTL op twitter, is meestal wel goeie bron...
Hmm, Rachid Finch post het net ook... Toch weer effe afwachten dan...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de site van het koninklijk huis staat nog niets.
http://www.koninklijkhuis.nl/nieuws/nieuwsberichten/
Sowieso weten we inderdaad eigenlijk zo goed als niets, ook als zij wel iets weten.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef Greys het volgende:
Kan ook zijn dat het ons gewoon geen fuck aan gaat of hij kasplanterig is of niet (even plat gezegd) zodra hij al dan niet bij komt. Dat ze dat pas aan het einde van de week willen zeggen, wat er al dan niet nog wel en niet functioneert.
Dat ze gewoon niet van plan zijn om elke knipper van zijn ogen te gaan communiceren.
Die 48 uur zijn net voorbij, dus dan zou het wakker worden zo ongeveer moeten beginnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:50 schreef Taurus het volgende:
Ik dacht dat ze na 48 uur ofzo het lichaam weer warm gaan maken, stoppen met het 'in coma houden' en dat dat het moment zou moeten zijn dat 'ie wakker hoort te worden. Of kan het zijn dat ze hem langer 'in coma houden'?
Ja, dit is geen goed teken.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef flugeltje het volgende:
Het is toch altijd zo dat hoe langer het duurt hoe slechter de vooruitzichten zijn? Ik vind dit behoorlijk heftig klinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |