abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108142619
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Riann

BrandX

Silmarwen

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 23-02-2012 11:27:51 ]
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108142624
En toen gooide ik hem dicht :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_108142692
Mijn vriend vind koken niets aan, en is dus blij dat ik het doe.. En nu ik dus weekmenu's maak, en we afwisselend eten vind hij dat wel leuk, thuiskomen en dan pas ontdekken wat ik nu weer bedacht heb.

En ik ben er ook blij mee, anders had ik toch vaak de neiging om gewoon AGV te doen, en daar snel wat mayonaise bij te pakken.. Dus komt dat weinig meer voor..
pi_108142878
Gisteren 9 km gewandeld *O*
Zojuist 10 km gewandeld *O*

Beetje overenthousiast, maar gisteren was zo lekker dat ik vandaag dacht HUUUUUUUUUUUP *O*

(En dan zo eten bij een vriendin, waarvan ik nu al weet dat die zich al 2 dagen onmeug aan het uitsloven is :D )
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 19 februari 2012 @ 11:32:38 #5
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108143006
*Buigt voor Phoebs*

Ik moet ook meer gaan wandelen. Wilde binnenkort een keer naar m'n broer gaan lopen, maar dat wilde ik in stapjes gaan doen. Steeds verder zijn richting op. Nu kijk ik net op Google maps, blijkt dat maar ongeveer 8 km :')

@MoBlo: De couscous wordt het dus als eerste! Misschien met de kipburgers uit het kipgedeelte. Ik eet geen lamsvlees :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_108143020
In 1 keer 8 km gaan lopen is ook best veel hoor Purdey :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 19 februari 2012 @ 11:36:06 #7
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108143084
Jawel, gelukkig is het een weg waar een aantal rotondes in zit, dus ik kan steeds 1 á 2 rotondes verder lopen. En daarna steeds een stukje verder. Moet ik ook wel nog terug :D
  Licht Ontvlambaar zondag 19 februari 2012 @ 11:45:25 #8
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108143238
Mijn lief heeft zojuist het ultieme antikaterbroodje voor me gemaakt, een Italiaanse bol met wat citroenmayonaise, een halve avocado, een gekookt eitje en wat lenteui. De perfecte brunch na een avond stappen O+

We gaan straks de kinderoptocht kijken in Valkenburg, heb totaal nog geen planning wat eten betreft voor vandaag. Ik merk het wel... Voor morgen staat er zuurvlees met rode kool en frietjes op het menu.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 19 februari 2012 @ 13:03:56 #9
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108145173
Tuurlijk Sjeen, jou man maakt broodjes. De man van Lucky maakt muffins.

Ik voel me ineens een eenzame ouwe vrijster die zelf voor haar voedsel moet zorgen.
pi_108145324
Ik ben pas echt af gaan vallen toen ik alleen woonde Purdey ;)
pi_108145969
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben pas echt af gaan vallen toen ik alleen woonde Purdey ;)
Mijn moeder zegt altijd "gelukkig zijn maakt dik" ;)
pi_108146044
Omgekeerd idd ook waar :D

20 van mijn verloren kilo's raakte ik kwijt in het half jaar dat ik echt doodongelukkig was. :D

Kan ik iedereen aanraden *O*
pi_108146180
ligt er een beetje aan of je een emotie eter bent :P als j gaat eten als je je ongelukkig voelt kan je misschien maar beter gelukkig zijn ;)

hier wordt vanmiddag een worteltjestaart gemaakt voor morgen op werk :) als ik nog wat deeg over heb maak ik nog wat cupcakes O-)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108146272
Ik eet bij alles :D

Maar aan het begin van die periode heb ik wel heel bewust gekozen, of ik ga heel veel eten, of heel weinig... Dan maar heel weinig. Ik vertikte het om me in die periode ook nog eens vol te gaan vreten.

Gezond en verstandig was (voelde) sowieso geen optie in die tijd, dus koos ik het slechte dat toevallig goed uitpakte. Heb toen een half jaar op koffie, sigaretten en een verdwaalde avocado geleefd :')
pi_108146288
Ok, heel snugger weer. Ik zie nu net dat Barretje en Barreltje 2 verschillende users zijn.
Spoilers!
pi_108147965
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, heel snugger weer. Ik zie nu net dat Barretje en Barreltje 2 verschillende users zijn.
het zijn wel dezelfde users hoor ;)
:*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_108147987
voor de kook/bak goeroes..
ik moet de eieren " loskloppen"
wat is loskloppen???

zondag 19 februari 2012 @ 14:29:09 #18
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108148024
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omgekeerd idd ook waar :D

20 van mijn verloren kilo's raakte ik kwijt in het half jaar dat ik echt doodongelukkig was. :D

Kan ik iedereen aanraden *O*
Dat is zó fijn O+
In januari 2010 iemand leren kennen, heel verliefd geworden en tot juni 20 kilo afgevallen. In juni ging de relatie uit, en kwam er daarna weer 5 kilo bij. In november 2011 kwam ik hem toevallig weer tegen en hoppa, daar ging weer 4 kilo in 2 weken. Misschien moet ik 'm weer eens opzoeken/bellen/'toevallig' tegenkomen :D
  zondag 19 februari 2012 @ 14:29:53 #19
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108148045
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
voor de kook/bak goeroes..
ik moet de eieren " loskloppen"
wat is loskloppen???
In een bakje de eieren kapot tikken, en er dan met een vork/garde even doorheen kloppen/slaan/roeren zodat het wit en de dooier zich met elkaar vermengen :)
pi_108148110
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

In een bakje de eieren kapot tikken, en er dan met een vork/garde even doorheen kloppen/slaan/roeren zodat het wit en de dooier zich met elkaar vermengen :)
ahh ok :D
dus niet helemaal stijf of schuimend oid :P

zondag 19 februari 2012 @ 14:40:52 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108148476
quote:
10s.gif Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ahh ok :D
dus niet helemaal stijf of schuimend oid :P
Nee hoor, hetzelfde als dat je een omeletje zou maken :)
pi_108151167
tnx purdey

lijstje vandaag is iets beter dan gister:

O/L: ontbijtgranen met yoghurt
T: 2 wortels en een handje walnoten (rara wat voor taart ben ik aan het maken :P )
T: cupcakeje van overgebleven deeg
D: zelfgemaakte pizza :9~
T: cupcakeje :D

nu even luieren op de ban en kijken hoe sven kramer 15000 kcal verbrand :P

maandag 20 februari 2012 @ 07:23:11 #23
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_108176421
Slecht weekend! Streep eronder, en een goede week. ;)
pi_108176436
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 07:23 schreef Silmarwen het volgende:
Slecht weekend! Streep eronder, en een goede week. ;)
game on! ^O^

maandag 20 februari 2012 @ 07:27:36 #25
54772 Silmarwen
pi_108176445
Wel een enorm leuk weekend. ;)

En spierpijn niet normaal. De Bodybalance ging ook erg... pijnlijk. Wel gesport overigens. Deze week werk ik meteen 3 hele dag omdat het vakantie is, dat helpt ook wel. :D
pi_108177620
Ja hoi, ik hier?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_108177819
quote:
8s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:37 schreef Jarno het volgende:
Ja hoi, ik hier?
Schrik jij ook elke keer als je je eigen naam hier ziet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108177870
Gelukkig geeft de weegschaal nog steeds een dalende lijn aan, dus slank de zomer in moet vast lukken (of iig relatief slank vergeleken mijn startpunt).
'k Had gisteravond wel een enorme hoeveelheid wortelen gegeten *en neen, daar voel ik me niet schuldig over* omdat ik ineens erg honger had. Dus ik had gister wel wat fout gedaan klaarblijkelijk *heb anders nooit honger.

Today:
O. 2 boterhammen met een dun laagje sandwichspread.
L. 2 boterhammen met kaas of een wrapje met een salade.
T. Appeltje
D. Geen idee, zat aan couscoussalade o.i.d. te denken.
T. Appel
pi_108177941
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Schrik jij ook elke keer als je je eigen naam hier ziet?
Ja en nee ;). Ben er ook wel weer blij om want dat betekent weer dat ik een goede flow te pakken heb en weer 'zin' om iets te gaan doen. Wil me vanavond in gaan schrijven bij een sportschool, heb me vorige week georienteerd bij drie sportscholen in de buurt (en uiteraard was de duurste het leukst, zucht) en wil dan onder begeleiding van een kilo of 88 naar ongeveer 75 oid. Maar 78 is ook goed. Ofzo. Die kilo's boeien me geeneens zo, da's een leuk bij effect. Wil voornamelijk weer mn conditie op peil krijgen zodat ik niet meer zo moe en futloos ben de hele tijd... En dan hopelijk weer voldoende conditie opbouwen om straks in het voorjaar weer lekker de hardloopschoenen onder te doen en naar buiten te gaan.

Eén probleem echter. Ik háát sporten. }:| .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_108178018
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

Eén probleem echter. Ik háát sporten. }:| .
Dat is wel een probleem -O-
Haat je alle sporten of alleen sporten in de sportschool?
Misschien is een sport in teamverband iets voor je?
Of juist van die groepslessen op de sportschool.
pi_108178026
Is er dan niets te vinden wat je leuk vindt, behalve hardlopen Jarno?
pi_108178029
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig geeft de weegschaal nog steeds een dalende lijn aan, dus slank de zomer in moet vast lukken (of iig relatief slank vergeleken mijn startpunt).
'k Had gisteravond wel een enorme hoeveelheid wortelen gegeten *en neen, daar voel ik me niet schuldig over* omdat ik ineens erg honger had. Dus ik had gister wel wat fout gedaan klaarblijkelijk *heb anders nooit honger.

Today:
O. 2 boterhammen met een dun laagje sandwichspread.
L. 2 boterhammen met kaas of een wrapje met een salade.
T. Appeltje
D. Geen idee, zat aan couscoussalade o.i.d. te denken.
T. Appel
Wist je dat je lijf heel erg veel hormonen aanmaakt (echt een hele stapel verschillende zoals ghrelin) die ervoor moeten zorgen dat je zin in eten krijgt als je afvalt? Het onderdrukt verder hormonen die signalen geven dat je genoeg hebt gehad (leptine, cholecystokinine). Dit blijft zo tot zeker een jaar nadat je gestopt bent met afvallen. Dé reden dat bijna elk dieet mislukt.

En ik denk dat jouw lijf als een idioot je spierweefsel aan het afbreken is om aminozuren vrij te maken voor andere noodzakelijke processen. Minder spierweefsel = lager basaalmetabolisme = altijd veel minder kunnen eten dan voorheen om op gewicht te blijven.

Weet je wat zo prettig is aan sporten, Jarno? Dat je dan (nou ja, ik dus) ook niet zo snel ongezonde vette/calorierijke dingen gaat eten omdat dat zo zonde van al het sporten lijkt 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108178088
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is wel een probleem -O-
Haat je alle sporten of alleen sporten in de sportschool?
Misschien is een sport in teamverband iets voor je?
Of juist van die groepslessen op de sportschool.
Hm, contactgestoorde nerd ook nog eens dus voor teamsporten bedank ik helemaal. ;). Nee, het zit gewoon niet in me, maar het moet wel want van niks doen knap ik ook niet op. Heb tijden hardgelopen en dat was okay. Op zich. Maar het was altijd tobben, altijd moeizaam, dus ik wil nu gewoon eens een keer bezig zijn op een manier die zinvol is. Dus trainen met een hartslagmeter, goede intake met doelen stellen, controles, etc. Dat gecombineerd met een schema van de dietiste waar ik ook ooit eens geweest ben moet wel zoden aan de dijk zetten, toch? Grootste probleem zal motivatie zijn... Maar gelukkig heb ik ook al wel gemerkt dat als ik eenmaal bezig ben en resultaat boek, de motivatie er wel weer komt.
pi_108178181
Is er iemand die je mee kan slepen naar de sportschool? Dan moet je wel als die persoon aanbelt om samen naar de sportschool te gaan.
pi_108178188
Ik haat sporten ook. Daar stop ik altijd na 2 weken weer mee. Dus nu eerst maar eens beginnen met de simpele dingen zoals fietsen naar school of naar de stad of naar vrienden en dan telkens net een ommetje nemen. Of met vrienden wat actievere dingen ondernemen.

Mijn doel is om als ik me slank genoeg voel om niet voor lul te lopen, te gaan hardlopen.
pi_108178224
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik haat sporten ook. Daar stop ik altijd na 2 weken weer mee. Dus nu eerst maar eens beginnen met de simpele dingen zoals fietsen naar school of naar de stad of naar vrienden en dan telkens net een ommetje nemen. Of met vrienden wat actievere dingen ondernemen.

Mijn doel is om als ik me slank genoeg voel om niet voor lul te lopen, te gaan hardlopen.
Hoe slank wil je daarvoor zijn? :7

En ik heb ervaring met sportschoolsponsoring :@
pi_108178229
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Is er iemand die je mee kan slepen naar de sportschool? Dan moet je wel als die persoon aanbelt om samen naar de sportschool te gaan.
Nah, ik kan het wel ;). Ik dramatiseer graag. :P. Ik heb ook altijd wel de drang om dingen te bewijzen en dat kan ik wel in m'n voordeel gebruiken zeg maar.

Maar voor de zekerheid doe ik wel eerst 1 of 2 losse maandjes voordat ik een jaar abbo afsluit ;)
pi_108178256
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Jarno het volgende:

Nah, ik kan het wel ;). Ik dramatiseer graag. :P. Ik heb ook altijd wel de drang om dingen te bewijzen en dat kan ik wel in m'n voordeel gebruiken zeg maar.

Maar voor de zekerheid doe ik wel eerst 1 of 2 losse maandjes voordat ik een jaar abbo afsluit ;)
ja, ik trapte natuurlijk in het 'veel goedkoper per maand als je direct voor een jaar gaat'trucje :')
pi_108178316
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja, ik trapte natuurlijk in het 'veel goedkoper per maand als je direct voor een jaar gaat'trucje :')
Nou, dat maakt onderdeel uit van Mijn Plan. Deze sportschool heeft een 10 weken programma, dus dat is 2,5 maand. Ik mag van mezelf dan maximaal 2 losse maanden 'doen' en om die laatste twee weken te halen moet ik dan een jaar abbo 'doen' en tegen die tijd ben ik hopelijk zo gewend/gemotiveerd dat dat geen probleem meer is ;). En ik moet zeggen, ik heb echt een goede indruk gekregen van die sportschool. Heel relaxed, super aardige mensen, veel begeleiding en aandacht, kreeg er bijna gewoon zin in :@.

En ik moet zeggen dat groepslessen als spinning me wel weer aanspreken. Ik hou wel een beetje van extremen, net als met hardlopen, dat je eerst denkt van nooooh, dat kan ik noooooit. En dat het dan toch lukt. :7.
  Licht Ontvlambaar maandag 20 februari 2012 @ 10:13:45 #40
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108178339
En toch is een teamsport ook niet verkeerd voor een contactgestoorde nerd ;) ik ben verre van tactvol, maar volleybal gaat al jaren goed. En het geeft een stok achter de deur voor mij, zomaar afmelden omdat ik geen zin heb, zal ik niet snel doen...

Ik zag zojuist op mijn app dat ik op mijn laagste trend en gewicht zat gisteren, sinds ik begonnen ben met bijhouden via app in november 2010. Uiteraard was ik vanmorgen ineens weer een kilo zwaarder :')
pi_108178355
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik bijna bij mn eindstreef ben. Misschien vanaf 5 kilo boven mn eindstreef. Voor de laatste kilo'tjes en om het een beetje te onderhouden.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:14:31 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108178362
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ook :@

de eerste twee drie maanden lukt het wel, daarna zakt het in..
al " helpt" het ook wel dat ik eerst last van mijn rug en nu van mijn knie heb -O-
gelukkig heb ik 2 vriendinnetjes die iedere week blijven vragen of ik mee ga :D
Morgen kijken of mijn werk het toelaat om te gaan bodybalancen :)

wat niet wil zeggen dat ik niet sport: 2 keer per week volleybal en 1 keer per week yoga :D
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_108178407
Overigens weet ik wel dat het heerlijk was als je net uit de sportschool kwam en dan weer naar huis ging. Heerlijk fris en helemaal wakker.

Maar toch woog dat niet op tegen de luiheid op de momenten dat ik alleen moest gaan. :')
pi_108178431
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Myraela het volgende:
Overigens weet ik wel dat het heerlijk was als je net uit de sportschool kwam en dan weer naar huis ging. Heerlijk fris en helemaal wakker.

Maar toch woog dat niet op tegen de luiheid op de momenten dat ik alleen moest gaan. :')
Ach ik had er - over het algemeen - ook weinig moeite mee om alleen te gaan hardlopen. Daar ben ik allemaal Remi genoeg voor, om alleen op pad te gaan ;).
pi_108178436
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Myraela het volgende:

Raar hè dat je lijf het resultaat niet onthoudt -O- Dan zou je er juist naar moeten uitkijken!

Ik raakte overigens altijd ergens wel geblesseerd en ipv het na een rustperiode weer op te pakken ging ik gewoon niet meer.
  Licht Ontvlambaar maandag 20 februari 2012 @ 10:17:50 #46
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108178437
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:

Ik loop altijd 's avonds...
pi_108178463
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Raar hè dat je lijf het resultaat niet onthoudt -O- Dan zou je er juist naar moeten uitkijken!
Ja dit dus! Zo stom, dat op de bank met een zak chips beter voelt dan dat heerlijke net gesport gevoel.

quote:
Ik raakte overigens altijd ergens wel geblesseerd en ipv het na een rustperiode weer op te pakken ging ik gewoon niet meer.
Dit had mijn post kunnen zijn dus.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:21:09 #48
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108178507
Ik zou echt heel graag naar een sportschool gaan, maar er zit er niet 1 echt in de buurt. Tot een aantal jaar geleden zat er 1 op het winkelplein hier op 5 minuten loopafstand, maar die ging failliet. Er zit nu een For for free op een industrieterrein op 10 minuten fietsafstand, maar wel totaal uit de route voor mij.
Niet gewogen vanochtend, weet al precies wat voor nare dingen dat ding gaat zeggen, en logisch..

O: Smoothie van 300 ml magere yoghurt en 70 gram bosvruchten. 3/4 golden appel.
L: 3 boterhammen met cottage cheese en tomaat, beker melk.
T: Kwark, een peer. Beker thee.
D: Groente/vlees/aardappels. Bakje griekse yoghurt toe.
A: Plakje light cake, beker thee.
S: Fietsen, 300 kcal.
pi_108178511
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik loop altijd 's avonds...
Als ik hier 's avonds ga lopen dan moet ik inderdaad wel hard gaan lopen. Ik woon in Rotterdam zuid. 10.gif

Ik denk dat ik eerder naar de ochtend neig, dan is het nog rustig en ben ik meteen goed wakker.

Eerst maar eens even fietsen, want zelf daar heb ik de conditie niet meer voor. :')
pi_108178541
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:21 schreef Myraela het volgende:

Als ik hier 's avonds ga lopen dan moet ik inderdaad wel hard gaan lopen. Ik woon in Rotterdam zuid. [ afbeelding ]
_O-

Goed voor de conditie :7

En ik ga maar eens naar bed :W
pi_108178607
Met hardlopen altijd quasi vrolijk doen / kijken naar mensen die je (voor je gevoel) 'raar' aankijken helpt mij altijd.

Bij de minste of geringste inspanning krijg ik een kop als een tomaat, óók toen ik op m'n 'gemakje' 15km kon hardlopen, dus dat verminderen heb ik al opgegeven ;) maar dat houdt niet in dat je niet goed bezig bent én dat mensen je écht raar aankijken. Natuurlijk zijn er wel eens van die opgeschoten jochies die dat 'grappig' vinden, maar de meeste volwassen mensen vinden het écht niet raar!! En als wel, als je ze dan übervrolijk aankijkt en groet dan zijn ze bij mij altijd wel blij verbaasd of te perplex om wat terug te zeggen _O_ *)
Ja doei.
  maandag 20 februari 2012 @ 10:26:14 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108178623
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als ik hier 's avonds ga lopen dan moet ik inderdaad wel hard gaan lopen. Ik woon in Rotterdam zuid. [ afbeelding ]

Ik denk dat ik eerder naar de ochtend neig, dan is het nog rustig en ben ik meteen goed wakker.

Eerst maar eens even fietsen, want zelf daar heb ik de conditie niet meer voor. :')
_O- Klinkt heel bekend! Zevenkamp hier ;) Ook goed voor de conditie ;)
  maandag 20 februari 2012 @ 10:28:02 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108178666
Hardlopen :N
niks voor mij..
Ik ben meer een gezelschapsdier..
ook als ik sport..

en bovendien vind ik hardlopen als sport ook helemaal niet leuk...
pi_108178766
Ik ben ook niet echt een sporter. In mijn puberteit wel, toen sportte ik 6 x per week maar dat was voornamelijk om mijn ouderlijk huis te ontvluchten. Vorig jaar heb ik dure hardloopschoenen gekocht want dan zou ik wel gaan hardlopen. Dat ging een tijdje goed, toen werd ik ziek. Nu heb ik ze aan tijdens mijn miles. Lekker veilig alleen binnen, dat bevalt me best eigenlijk.

Ik vertrouw het hier voor geen meter. Ik ben 1,2 kilo afgevallen sinds vorige week maandag en heb geen enkele dag gehad dat er een onsje bij was gekomen. Het zou dus zomaar kunnen dat mijn medicijnen aan slaan maar ik heb dat al zo vaak gedacht. En elke keer was mijn hormoonspiegel toch weer veel te slecht. Maar aan de andere kan slik ik nu zoveel hormoon dat ik al lang goed ingesteld had moeten zijn dus het kan nooit lang meer duren voor het ok is dus misschien is dat moment wel nu. Moeilijk allemaal hoor. Het is zo verleidelijk om te denken dat het super gaat maar dan is de klap weer zo groot als dat niet zo blijkt te zijn. Nou ja, een week is nog maar heel kort dus ik blijf vooralsnog gematigd positief maar wel voorzichtig.

Gisteren:
O: Yoghurt met muesli, 2 tl lijnzaad
T: 2 kaasrijstwafels, glas tomatensap
L: 2 tosti's met lekker fout witbrood en 48+ kaas en ham
T: smoothie, 1 hap muffin, geproefd tijdens het koken: muffinbeslag, kruidenboter en mayonaise
A: Krabsalade met mangosalsa, Ovenaardappeltjes aangebakken in wagyu vet, gegrillde venkel, kreeft met kruidenboter , beetje saus, beetje mayo
T: 2 dropballen. 1 muffin met 3 eetlepels brownieijs.

Ik heb echt de geweldigste zondag ever gehad, het leek wel kerst met al dat gekokkerel en eten *; .

Vandaag:
S: 1 mile
L: 1/2 bagel met hummus, 1/2 bagel met krabsalade. Mangosalsa
T: Smoothie en ?
A: Thaise biefstukreepjes, aubergine, paprika, champignon, witte rijst
T: ?
Spoilers!
pi_108178921
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Met hardlopen altijd quasi vrolijk doen / kijken naar mensen die je (voor je gevoel) 'raar' aankijken helpt mij altijd.

Bij de minste of geringste inspanning krijg ik een kop als een tomaat, óók toen ik op m'n 'gemakje' 15km kon hardlopen, dus dat verminderen heb ik al opgegeven ;) maar dat houdt niet in dat je niet goed bezig bent én dat mensen je écht raar aankijken. Natuurlijk zijn er wel eens van die opgeschoten jochies die dat 'grappig' vinden, maar de meeste volwassen mensen vinden het écht niet raar!! En als wel, als je ze dan übervrolijk aankijkt en groet dan zijn ze bij mij altijd wel blij verbaasd of te perplex om wat terug te zeggen _O_ *)
Ja, daarom moet ik op zoek naar een andere route
Die ik vorige week had is ook de route die alle jeugd uit het dorp naar de middelbare school fietst.
pi_108178937
Of een honden uitlaat route.. ook zo'n feest... }:| .
pi_108179473
Ik was even vergeten hoe hoog de splitten van mijn carnavalsjurk waren.....toch maar een donkere panty zoeken :D
pi_108179667
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 10:39 schreef Jarno het volgende:
Of een honden uitlaat route.. ook zo'n feest... }:| .
;( ja, en dan de baasjes die boos worden op jou als je hun hond 'wegdirrigeert' als die niet luistert naar 'af' of 'ga weg' als deze los rondlopen en al blaffend om je heen cirkelt ;(
Ja doei.
pi_108179696
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 11:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

;( ja, en dan de baasjes die boos worden op jou als je hun hond 'wegdirrigeert' als die niet luistert naar 'af' of 'ga weg' als deze los rondlopen en al blaffend om je heen cirkelt ;(
Ik moet zeggen dat dat ook wel een 'ik duik de sportschool in' motivator is. Er is maar 1 dingen waar ik nog meer een hekel aan heb dan sporten, en dat zijn honden ónder het sporten. :').
pi_108179738
Waar ik tegenwoordig loop valt 't zeer mee met honden, zowel het geblaf als het feit dat ze eigenlijk allemaal netjes aangelijnd lopen. Zou 's uit moeten zoeken of dat hier verplicht is ofzo? Maar in Arnhem/Nijmegen was 't vaker 'hommeles'.
Ja doei.
pi_108184819
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 09:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wist je dat je lijf heel erg veel hormonen aanmaakt (echt een hele stapel verschillende zoals ghrelin) die ervoor moeten zorgen dat je zin in eten krijgt als je afvalt? Het onderdrukt verder hormonen die signalen geven dat je genoeg hebt gehad (leptine, cholecystokinine). Dit blijft zo tot zeker een jaar nadat je gestopt bent met afvallen. Dé reden dat bijna elk dieet mislukt.

En ik denk dat jouw lijf als een idioot je spierweefsel aan het afbreken is om aminozuren vrij te maken voor andere noodzakelijke processen. Minder spierweefsel = lager basaalmetabolisme = altijd veel minder kunnen eten dan voorheen om op gewicht te blijven.

I know... (alsnog ga ik me niet schuldig voelen over wortelen).
Daarom eet ik vandaag toch wat meer en voedzamer.
Avondmaal is couscous, feta, walnoten (stuk of vier), courgette, tomaten.
Dus veel eiwitten en wat vetten. Lijst is aangepast.

O. 2 boterhammen pindakaas
L. 2 boterhammen sandwichspread.
T. Salade met groenterestjes (tomaten, komkommer, geraspte wortelen)
T. Appel
D. De bovenbeschreven salade.
T. Appel.

(Dit moet toch een stuk beter zijn o.O)
pi_108184878
En dan flikker je niet om van de honger?
pi_108184945
quote:
15s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:53 schreef Jarno het volgende:
En dan flikker je niet om van de honger?
Nee... momenteel zit ik erg vol.
De salade van vanavond is erg voedzaam en zojuist heb ik ook een behoorlijk bak groente op
pi_108185129
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 13:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee... momenteel zit ik erg vol.
De salade van vanavond is erg voedzaam en zojuist heb ik ook een behoorlijk bak groente op
Mja. Ieder z'n ding en whatever works... Maar ter vergelijk is dit het grote lijnen schema wat ik destijds van m'n dietiste heb gekregen:

quote:
Ochtend:
Schaal Brinta
In de loop van de ochtend:
1 snee volkoren brood besmeerd met halvarine en 35+ kaas (Millner) of magere vleeswaren of zoet beleg
Koffie

Broodmaaltijd:
4 snee volkoren brood besmeerd met halvarine en 35+ kaas (Millner) of magere vleeswaren of zoet beleg

In de loop van de middag:
fruit

Warme maaltijd:
Stukje vlees of vis met jus
Minimaal 4 opscheplepels groenten
4 aardappels (ongeveer 200 gram) of rijst of pasta of 3 snee brood
Rauwkostsalade mag onbeperkt worden gegeten.

In de loop van de avond:
Koffie
Schaaltje magere kwark of magere yoghurt

Water en light frisdrank kan onbeperkt worden gebruikt. In totaal kunt u 1,5 tot 2 liter vocht per dag gebruiken. Tussendoortjes die wel vullen maar niet zoveel caloriën leveren zijn stukjes rauwkost, tomatensap, drinkboullion. Als weekendsnacks kunt u kiezen uit een schaaltje japanse zoutjes, pretzels of 4-6 toastjes.
Never mind de Brinta, dat was een fase :'). Bij elkaar is dit zo'n 1900kcal per dag, gecombineerd met regelmatig bewegen viel ik hier steady maar zeker mee af...
pi_108185276
Hoi :W
Ik ben na een korte tijd enorm veel aangekomen.
Ben 4 maand opgenomen geweest en heb niet erg veel de gelegenheid gehad om af te vallen :P
En nu ik thuis ben wil ik afvallen :)
Ik ben al heel erg bezig om veel te bewegen, vanochtend heb ik eerst een half uurtje wezen hardlopen en daarna 2 uur fietsen. Elke dag zorg ik dat ik minimaal 2 uur in beweging ben, buiten.
Ik eet ook veel gezonder dan voorheen :)

Ik zou graag in de OP geplaatst willen worden.

Twiddel
pi_108186810
Sinds vorige week ben ik al 1,5 kg afgevallen *O*
Nu lekker mango eten :9

Vanochtend ontbeten met een snee bruin brood met muisjes
Tussen de middag een snee bruin brood met filet american, een gekookt eitje en bieslook.
En nu even voor tussendoor mango :)
Twiddel
pi_108186844
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef summer2bird het volgende:
Sinds vorige week ben ik al 1,5 kg afgevallen *O*
Nu lekker mango eten :9

Vanochtend ontbeten met een snee bruin brood met muisjes
Tussen de middag een snee bruin brood met filet american, een gekookt eitje en bieslook.
En nu even voor tussendoor mango :)
Waar is de rest van je ontbijt & lunch?
pi_108186896
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Waar is de rest van je ontbijt & lunch?
Hoe bedoel je?
Mijn drinken?
Heb 2 glazen melk erbij gehad, en nu een groot glas water.
Twiddel
pi_108186953
quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:48 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Mijn drinken?
Heb 2 glazen melk erbij gehad, en nu een groot glas water.
Ik bedoel dat het ongezond weinig is, zeker als je ook nog eens zoveel erbij sport.
pi_108186974
Zo, iets met spijkers en koppen. Vanavond 20 uur naar de sportschool voor inschrijving + intake.
pi_108186979
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het ongezond weinig is, zeker als je ook nog eens zoveel erbij sport.
Oh, had ik niet zo door :P
Ik zal morgen eens 3 boterhammen erbij nemen :Y
Bedankt :)
Twiddel
pi_108186995
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Jarno het volgende:
Zo, iets met spijkers en koppen. Vanavond 20 uur naar de sportschool voor inschrijving + intake.
Leuk *O*
Naar welke ga je? :)
Twiddel
pi_108187016
Living Well. Bij ons 'om de hoek'.
pi_108187026
Is 4 walnoten niet wat veel?
pi_108187106
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef Jarno het volgende:
Living Well. Bij ons 'om de hoek'.
Succes! ^O^
Twiddel
  maandag 20 februari 2012 @ 14:53:30 #77
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_108187131
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
ik hield me al in :X
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 20 februari 2012 @ 14:54:51 #78
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108187180
Ik ga verhuizen :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_108187199
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Tink89 het volgende:
Tof!
Waarheen? :D
Twiddel
pi_108187356
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is dit serieus of sarcastisch? Ik weet niet hoeveel noten een mens moet eten om vlees te vervangen
pi_108187454
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:54 schreef Tink89 het volgende:
Gefeliciteerd!
  maandag 20 februari 2012 @ 15:06:22 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108187706
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is dit serieus of sarcastisch? Ik weet niet hoeveel noten een mens moet eten om vlees te vervangen
Sarcastisch.

quote:
99s.gif Op maandag 20 februari 2012 14:55 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Tof!
Waarheen? :D
Zo'n km Noordelijker dan waar ik nu woon... Appartement van zo'n 125 m2. Het grote stressen kan beginnen.

Iemand btw behoefte aan een huurhuis in Tilburg? 825,- per maand en het is gigantisch!

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_108187821
Verhuizen is altijd stressen, maar ook leuk :) Maak er een mooi nieuw begin van!
Succes ermee

Hoeveel noten zijn dan normaal?
  maandag 20 februari 2012 @ 15:11:47 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108187906
Lijstje van vandaag :
O: ontbijtgranen met yoghurt die overigens een beetje te zuur was.. -O- ik geloof dat ik iets anders moet gaan verzinnen voor ontbijt, want het begint me tegen te staan :@
T: "tussendoor" van peijnenburg ( jaja I Know :) )
T: worteltjestaart met 4 walnoten er in! :o
L: salade met 2 boterhammen met becel
t: sinaasappel
D: pasta met groente en gehakt..
S: volleybal :)
pi_108188007
Vanavond dus beginnen met een fijne fietstest op maximale intensiteit om m'n basisconditie te bepalen... dat gaat fijn worden na een half jaar niks doen behalve op de bank lammen en kanen... :').
  maandag 20 februari 2012 @ 15:19:07 #86
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108188198
Haha, 4 noten niet wat veel.

Wel even een serieuze vraag aan Cots, waarom zet je bij je eerdere post 'Ik ga me niet schuldig voelen over de wortelen.' Waarom zou je je daar überhaupt schuldig over willen voelen?! Denk je dat ook bij elk glas water wat je drinkt? En bij elke plak komkommer?

Je bent niet op dieet, je bent jezelf totaal aan het verkloten. Niet gek dat je zo lekker afvalt.
pi_108188532
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Jarno het volgende:
Vanavond dus beginnen met een fijne fietstest op maximale intensiteit om m'n basisconditie te bepalen... dat gaat fijn worden na een half jaar niks doen behalve op de bank lammen en kanen... :').
Zo'n test zou ik nu ook niet willen doen. :') Ik ben helemaal licht in mn hoofd als ik de erasmusbrug op ben en helemaal opgelucht dat ik dan even een stukje naar beneden kan. :')

Het fietsen ging vandaag wel beter dan gisteren. Gisteren werd ik zwart voor mn ogen toen ik thuis kwam. :') Mietje ben ik.
pi_108188563
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo'n test zou ik nu ook niet willen doen. :') Ik ben helemaal licht in mn hoofd als ik de erasmusbrug op ben en helemaal opgelucht dat ik dan even een stukje naar beneden kan. :')
Mja je moet ergens beginnen he. Desnoods onderaan ;).
pi_108188629
quote:
7s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mja je moet ergens beginnen he. Desnoods onderaan ;).
Goed punt.
pi_108188657
Hmm,
O: 2 sneedjes roggebrood 1 met kaas, 1 met ontbijtspek
T: een uitgebakken koud speklapje, was nog over.
L: 1 snee roggebrood met kaas
T: Minolea
D: Geen idee. Of wat erwtensoep, of uhm, geen idee.

Beweging: 20 minuten fietsen met hond, half uur lopen met hond!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_108188772
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goed punt.
Mja. Geen idee of ik er vanavond om 9 uur nog zo over denk dus. :').
pi_108190199
quote:
10s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:14 schreef Jarno het volgende:
Gewoon geen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_108191024
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 15:19 schreef Purdey het volgende:
Haha, 4 noten niet wat veel.

Wel even een serieuze vraag aan Cots, waarom zet je bij je eerdere post 'Ik ga me niet schuldig voelen over de wortelen.' Waarom zou je je daar überhaupt schuldig over willen voelen?! Denk je dat ook bij elk glas water wat je drinkt? En bij elke plak komkommer?

Je bent niet op dieet, je bent jezelf totaal aan het verkloten. Niet gek dat je zo lekker afvalt.
Ik ben wel iemand die zich snel schuldig voelt. En bij alles wat ik niet plan (en soms bij was ik wel plan) voel ik me gewoon schuldig. Schuldgevoelens horen helaas bij mij. Als ik in de badkamer een shampoofles laat vallen, voel ik me ook schuldig, misschien hebben de huisgenoten naast de badkamer er last van. Ik leer wel steeds beter schuldgevoelens te negeren.

En ik gok dat ik vandaag wel rond de 1500/1700 kcals zit.

Naja... met twee weken heb ik een gesprek met een psycholoog. Ik hoor wel wat die ervan vindt.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:38:03 #94
50936 The_Hives
pi_108191265
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..

En ik gok dat ik vandaag wel rond de 1500/1700 kcals zit.

ik weet wel zeker van niet
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  maandag 20 februari 2012 @ 16:40:41 #95
50936 The_Hives
pi_108191390
ik wil trouwens niet alleen negatief doen richting jou hoor, maar dit is nog niet genoeg
Fok! Federatie
pi_108191523
Dag 3 ook overleefd , althans gok dat avond eten + beetje yoghurt nog wel lukt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 februari 2012 @ 16:44:36 #97
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108191562
Wat een leuke oldbiezone is het hier O+

Ohja, moet wel ontopic zijn hè? In anderhalf jaar zo'n 40 kilo kwijt geraakt. En voor de rest ga ik even meelurken.
pi_108191611
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef twi het volgende:
Wat een leuke oldbiezone is het hier O+

Ohja, moet wel ontopic zijn hè? In anderhalf jaar zo'n 40 kilo kwijt geraakt. En voor de rest ga ik even meelurken.
Twi!
pi_108191653
Twi!
Ja doei.
pi_108191813
Misschien een rare vraag CotS, maar wat at jij vroeger zonder dat je bezig was met afvallen op een dag? Of hoe komt het dat je aangekomen bent?

Want als ik je planningen lees, dan vind ik het niet absurd weinig, ik denk dat er heel veel mensen zijn die zo eten en niet bewust bezig zijn met eten. Genoeg vriendinnen die nogsteeds ontbijten met 2 boterhammen, lunchen met 2 boterhammen en geen heel bord avondeten opkrijgen.

Alleen het denken dat het nog veel is en schuldgevoel klopt niet.
pi_108192184
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Myraela het volgende:
Misschien een rare vraag CotS, maar wat at jij vroeger zonder dat je bezig was met afvallen op een dag? Of hoe komt het dat je aangekomen bent?

Want als ik je planningen lees, dan vind ik het niet absurd weinig, ik denk dat er heel veel mensen zijn die zo eten en niet bewust bezig zijn met eten. Genoeg vriendinnen die nogsteeds ontbijten met 2 boterhammen, lunchen met 2 boterhammen en geen heel bord avondeten opkrijgen.

Voordat ik me druk maakte om voeding was het bij ons thuis de norm:
O. 2 boterhammen
L. 2 boterhammen
D. Aardappelen, groente, eiwit
T. Fruit

En ik ben aangekomen door gebrek aan regelmatigheid en ongezond eten uit stress/verdriet (ik gooi wel een pizza in de oven). Beetje verwaarlozing.

Maar ik denk niet dat ik veel eet.
pi_108192254
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:38 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ik weet wel zeker van niet
Naja... mijn D is mijn lievelings eten ;) en ik gooi er extra noten in, dus het moet lukken ;)
  maandag 20 februari 2012 @ 18:00:05 #103
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108194761
Oeps
  maandag 20 februari 2012 @ 18:04:37 #104
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108194915
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:00 schreef RandomMoron het volgende:
79 kilo en al drie weken inclusief slecht eetgedrag, dus kijken wat normaal eten voor invloed heeft :) ik kon mn motivatie ff niet vinden
Ii
Vandaag :
O: boterham pindakaas, glas yoghurt
T : sinaasappel, kiwi x2
L: de lunchpot tajine van quorn met couscous en groentes. Verbazingwekkend lekker en 300 kcal
T :glas yoghurt, een kop misosoep, wat wasabi nootjes
D : quinoa met ui, kikkererwten, paprika, perzik, munt en daarbij geroosterde paprika gevuld met geitenkaas ( spread, dus weinig en makkelijk doseerbaar!) En geroosterde
makreel
T: een glaasje rode wijn, want ik heb wat te vieren :)

Mag ik jullie advies wbt mijn lijstje? Ik val langzaam af, zon kilo per maand, soms meer en dat vind ik echt wel
prima. Maar ik vraag me wel af of ik goed bezig ben met eten aangezien er wel eens opgemerkt werd dat ik weinig at.
pi_108194930
Ik zie niets mis met je lijstje, RandomMoron _O_ Ik zie zelfs quinoa :9 Heerlijk!
Wat heb je te vieren?
  maandag 20 februari 2012 @ 18:07:42 #106
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108195061
hele grote stap overwonnen door mijn scriptie weer op te pakken en morgen gesprek met mijn begeleider. Iets met faalangst enzo. Vond wel dat ik het verdiend had :)
pi_108195124
Wat is Quinoa? :@

Netjes lijstje wel.
pi_108195246
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:09 schreef Myraela het volgende:
Wat is Quinoa? :@

Netjes lijstje wel.
Voedsel van de Inca's O-) Een soort graan wat barst van de verschillende essentiële aminozuren en daarom alleen al een goede vervanger voor dierlijk eiwit. Je kan het eigenlijk zoals couscous klaarmaken. Dus als salade of met een groentesaus (met evt kip, vlees etc).
  maandag 20 februari 2012 @ 18:12:31 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108195260
quote:
1s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:04 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, mensen die zeggen dat ik te weinig eet. En dat klopt ook wel een beetje, met name de lunch schiet er vaak bij in, een eiwitshake wordt vaak niet als genoeg bevonden. Vandaag is ook weer zo'n vrij normale dag:

O: 2 volkorenpuntjes met pindakaas, 500ml Vifit vruchtenyoghurt
S: ~1.5 uur sportschool (circuittraining, cardio)
T: Banaan
L: Eiwitshake (oké, stiekem twee, geen schuldgevoel ;) )
T: 2 mandarijnen
D: Hollands Pannetje (150gr kipfilet / 150 gr. sperziebonen / 150 gr. aardappelpartjes uit ActiFry), 2 glazen halfvolle melk

Zal ongetwijfeld nog een kop koffie en een flink glas sinaasappelsap bijkomen. Ontbijt wissel ik meestal af met magere kwark / Fruit 'n Fibre en regelmatig 's middags nog een volkorenpuntje, of dan pas een pakje vifit/zelfgemaakte smoothie.

Om eerlijk te zijn heb ik ook niet echt de zin om over te stappen naar dingen als kikkererwten, noten, maaltijdsalades of al het andere crea-bea wat ik hier lees.
pi_108195299
Er is niet echt iets mis met een eiwitshake, vooral niet als je haast had en anders iets ongezonds/niets zou hebben gegeten.
  maandag 20 februari 2012 @ 18:13:52 #111
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108195307
Thanks :) wij eten doorgaans geen vlees, maar ik kan af en toe vis niet weerstaan. Ik ben een sucker voor knapperige velletjes, dus dan mag het af en toe!
pi_108195335
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef RandomMoron het volgende:
hele grote stap overwonnen door mijn scriptie weer op te pakken en morgen gesprek met mijn begeleider. Iets met faalangst enzo. Vond wel dat ik het verdiend had :)
Dan zou ik een fles opentrekken, weet precies wat je voelt! ^O^
  Licht Ontvlambaar maandag 20 februari 2012 @ 18:14:59 #113
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108195357
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef Myraela het volgende:

Ik ook hoor, maar die vriendinnen hebben een basisgewicht van zo'n 50 kilo en dus een veel lagere energiebehoefte :)

Anyway, mijn lijstje gisteren, pas om half twaalf uit bed...
Laat O - Italiaanse bol met avocado en gekookt ei, koffie verkeerd
T - sjoes, veel sjoes
D - friet saté/mayo, bockworst, spoetnik met curry
S - optocht kijken
en om negen uur weer naar bed :')

Vandaag:
Laat O: twee sneden bruin, omelet, koffie verkeerd
T - koffie verkeerd
T - zelfgebakken chocolate chip muffin, koffie verkeerd
T - Brand Dubbelbock
D - spagetti met venkel, zalm en scampi's
T - Gulpener Gladiator
S - benedenverdieping schoongemaakt

Planning voor morgen:
O - italiaanse bol met avocado en gekookt ei, koffie verkeerd
T - geen idee
L - afhankelijk van tijdstip ontbijt
T - sjoes, hamburger met uitjes en saus
D - zuurvlees, rode kool, zelfvernedering frietjes
T - iets van pils/speciaal bier
S - middag de stad in, rennen/springen/zingen

Woensdag alles weer normaal :P
pi_108195588
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voedsel van de Inca's O-) Een soort graan wat barst van de verschillende essentiële aminozuren en daarom alleen al een goede vervanger voor dierlijk eiwit. Je kan het eigenlijk zoals couscous klaarmaken. Dus als salade of met een groentesaus (met evt kip, vlees etc).
Echt nog nooit op. :D Zal er eens wat recepten over zoeken, kijken of het me wat lijkt.

Ik zit nu trouwens heel hard te twijfelen of ik met mijn ouders een paar patatjes stoofvlees mee zal eten. Heb net al boterhammen op, maar het is zo lekker. ;(
  maandag 20 februari 2012 @ 18:23:03 #115
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108195642
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zou ik een fles opentrekken, weet precies wat je voelt! ^O^
Thanks, mjn fout is dat ik die stomme master ben gaan doen en dan ook nog dezelfde scriptiebegeleider als mijn bachelor. Nu ik eindelijk voor mezelf heb kunnen toegeven dat ik het niveau gewoon niet haal ben ik opeens tevreden met het soms niet snappen en 6en halen.
Nu alleen nog mijn scriptiebegeleider zover krijgen dat hij gaat inzien dat het vast wel goed komt..
pi_108195649
Neem je een klein beetje Myraela ;)
  maandag 20 februari 2012 @ 18:26:25 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108195771
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:21 schreef Myraela het volgende:
Echt nog nooit op. :D Zal er eens wat recepten over zoeken, kijken of het me wat lijkt.

Ik zit nu trouwens heel hard te twijfelen of ik met mijn ouders een paar patatjes stoofvlees mee zal eten. Heb net al boterhammen op, maar het is zo lekker. ;(
Heb gelukkig de discipline om dat te laten staan. Tot vervelens toe van m'n kennissenkring, die vinden me dan niet gezellig :') Behalve op zaterdag, en in mindere mate op zondag. Dan mag ik gerust de hele week weer om zeep helpen :')

Nouja, met uitzondering van afgelopen zaterdag gebeurt dat niet zo vaak
pi_108195999
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef twi het volgende:

[..]

Heb gelukkig de discipline om dat te laten staan. Tot vervelens toe van m'n kennissenkring, die vinden me dan niet gezellig :') Behalve op zaterdag, en in mindere mate op zondag. Dan mag ik gerust de hele week weer om zeep helpen :')

Nouja, met uitzondering van afgelopen zaterdag gebeurt dat niet zo vaak
Ik heb niet zoveel discipline, zeker niet met vrienden want dan wil ik eigenlijk gewoon niet laten merken dat ik bezig ben met afvallen. Wat dan weer zonde is, want daardoor zeg ik vaak ook gewoon dat ik niet kan komen. :')

Ik twijfel nog eventjes door, maar ik denk dat ik gewoon een klein beetje neem. Een paar boterhammen is eigenlijk toch geen volwaardig avondeten. Okay, nu ben ik gewoon weer smoesjes aan het verzinnen waarom ik toch zou moeten eten. :')
  maandag 20 februari 2012 @ 18:34:01 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108196029
Zo ben ik ook begonnen hoor. Maarja, de pest met afvallen is dat het op een gegeven moment op gaat vallen. En dan kan je niet zeggen dat je er niet mee bezig bent :')
pi_108196182
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:34 schreef twi het volgende:
Zo ben ik ook begonnen hoor. Maarja, de pest met afvallen is dat het op een gegeven moment op gaat vallen. En dan kan je niet zeggen dat je er niet mee bezig bent :')
De vorige keer zagen mensen het pas toen ik 20 kilo kwijt was. :') Toen was ik blij. De mensen die nu weten dat ik ermee bezig ben, die zeggen nu telkens zo van "Je bent afgevallen!" terwijl ik echt nog niets kwijt was. :') Dus nu geloof ik niet meer dat er verschil is.
pi_108197265
Je merkt het vaak eerder bij het passen van je kleren dan dat een ander het ziet. En dan nog (ik wel tenminste) blijf je vaak nog lang je oude kleren dragen en dan valt het al helemaal niet op.
pi_108197754
quote:
14s.gif Op maandag 20 februari 2012 18:38 schreef Myraela het volgende:

De vorige keer zagen mensen het pas toen ik 20 kilo kwijt was. :') Toen was ik blij. De mensen die nu weten dat ik ermee bezig ben, die zeggen nu telkens zo van "Je bent afgevallen!" terwijl ik echt nog niets kwijt was. :') Dus nu geloof ik niet meer dat er verschil is.
Ik heb familie die denkt dat het ultieme aardige compliment 'Ben je afgevallen?' is. Ook als ik flink ben aangekomen :') Ik vraag me elke keer weer af welk olifantenbeeld ze van mij in hun herinnering hadden geprent :+
pi_108201123
Ja, maar dat merk ik al bij mijzelf Isa. Als ik foto's van mijn tienerjaren zie, denk ik echt "WTF is dat alles?"

Van foto's van een jaar of 5 geleden schrik ik wel echt. Toen was ik wel echt te dik. Terwijl ik toen juist dacht aaaaahikbeneenbietjetediksooowhaaaat.

Gek.
  maandag 20 februari 2012 @ 20:35:43 #124
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108201525
Ik vond mezelf wel iets te stevig, maar vond mezelf niet overdreven dik op m'n topgewicht. Nu er 23 kilo af is wél. Ik kan me ook niet voorstellen dat ik het ooit weer zo ver laat komen.

Nu maar eens zorgen dat ik langer dan 2 weken de discipline kan opbrengen om goed te eten en te sporten..
  maandag 20 februari 2012 @ 20:39:21 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108201684
Ik heb geen idee hoe ik ooit met mezelf heb kunnen leven zoals ik eruit zag.
pi_108201853
Ik heb mezelf altijd dik gevonden, als ik foto's van vroeger terug zie vind ik dat nogsteeds. Mijn eerste dieet was toen ik 10 was. :')
pi_108201962
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:39 schreef twi het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik ooit met mezelf heb kunnen leven zoals ik eruit zag.
Misschien was je wel gewoon een tofje *O*
  maandag 20 februari 2012 @ 20:48:14 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108202105
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien was je wel gewoon een tofje *O*
Een tofje? :')
pi_108202171
Andere mensen vonden mij altijd te dik, ook toen ik 63 kg woog met 1.70 meter :X Daar begrijp ik nu helemaal niets van...
pi_108202181
Nou ja. Als je zo een dikkerd was dan "een tof" jij je zin.
pi_108202214
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ja. Als je zo een dikkerd was dan "een tof" jij je zin.
:') _O-
  maandag 20 februari 2012 @ 20:56:23 #132
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108202559
Ik ben als kind van 10 ooit op aanraden van mijn HA lid geweest van de 'Dikke vrienden' club van het SFG ziekenhuis in Rotterdam. Kan me er niks meer van herinneren. Zal dus wel niet zoveel indruk hebben gemaakt :')
  maandag 20 februari 2012 @ 20:59:40 #133
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108202741
de dikke vrienden ook..

ik ben altijd gepest met het te dik zijn. Maar in retrospect is dat dus gewoon onzin, want ik heb foto's waarop klasgenoten gewoon 20 x zo dik zijn. Ik was gewoon blijkbaar een makkelijk slachtoffer.

Maar dat heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn hele leven gedacht heb dat ik te dik was, totdat ik dat ook echt werd :P
pi_108203423
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2012 20:59 schreef RandomMoron het volgende:
de dikke vrienden ook..

ik ben altijd gepest met het te dik zijn. Maar in retrospect is dat dus gewoon onzin, want ik heb foto's waarop klasgenoten gewoon 20 x zo dik zijn. Ik was gewoon blijkbaar een makkelijk slachtoffer.

Maar dat heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn hele leven gedacht heb dat ik te dik was, totdat ik dat ook echt werd :P
Erg herkenbaar... Ik zag wat maanden geleden schoolfoto's van mezelf en ik was echt niet dik... Toch triest dat dat beeld er altijd is geweest (plus de houding 'ik ben toch al dik, dus wat maakt het nog uit...' )
  maandag 20 februari 2012 @ 21:18:24 #135
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108203909
ik denk ook wel dat het scheelt dat ik op mijn vijftiende al een grote cupmaat had, en mijn schouders altijd hingen...

als ik kijk naar de foto's na mijn borstverkleining zie ik echt een ielig meisje met dunne armpjes en een mooi lichaam.
Dat heb ik systematisch om zeep geholpen door te weinig te eten maar wel veel te snoepen.

Kortom..we zijn er aan aan het werken ;)
pi_108206289
Ik moet echt maar iets aan sport gaan doen en minder eten, heb echt een buikje gekregen :o
pi_108207463
:W Dames en heren, ben ik weer...bedankt voor jullie medeleven, was even schrikken zo snel als het ging met katje. Nog even uit het vorige topic

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dierenarts vermoedt een hartprobleem (hartaanval/hartfalen) of een tumor in de borst want ze was verschrikkelijk benauwd van het ene op het andere moment(en volledig in paniek met gillen en al). Ze was sinds een paar weken gewicht aan het verliezen maar was verder actief en vrolijk en at en dronk goed. Ik was net van plan om haar deze week eens te laten onderzoeken bij de dierenarts maar blijkbaar was het een probleem wat uiteindelijk niet behandelbaar zou zijn geweest aangezien ze dus binnen een uur nadat het echt misging stief in mijn armen bij de dierenarts (de dierenarts was bezig om een infuus aan te leggen om haar in te laten slapen want die zag ook in dat ze stervende was maar ze was sneller). Ze zat al wel een aantal jaren aan een sterke vorm van Prednison i.v.m. astma dus ik wist dat ze niet 20 zou worden met dit soort medicijnen maar uiteindelijk was het toch een verrassing dat het zo ineens en zo snel ging aan het einde. Uiteindelijk is ze 13,5 jaar oud geworden, je gunt ze uiteraard langer maar blijkbaar was het haar tijd om te gaan, ze zal gemist worden. Vrijdag naar het crematorium gebracht waar ze vanmorgen is gecremeerd, vrijdag willenwe haar weer ophalen ;(
Mijn afvallen heeft de laatste dagen niet echt prioriteit gehad maar ik ben mij ook niet buitengegaan aan extreme dingen dus ik veracht niets ineens alle kilo's terug te krijgen. gewoon maar weer verder waar ik was gebleven.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 20 februari 2012 @ 22:48:02 #138
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108208822
Wat een nare tijd voor je Trovey. Logisch dat diëten even geen prioriteit had. Je wereld staat dan toch even stil. Fijn dat jullie haar vrijdag weer op gaan halen. Heel veel sterkte :*

Vanavond kwam mams thuis met pastinaken, gekregen van haar kraamgezin. Klein 'Hellup' moment, want nog nooit iets mee gedaan. Nu schijnt soep een populair recept te zijn om ermee te maken, maar ik ga voor de oven. In stukken, olijfolie, peper/zout en dan een 'lakken' met een honing mosterd dressing. Ik denk aardappels en wortels geroosterd in de oven erbij :)
  maandag 20 februari 2012 @ 22:59:42 #139
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108209457
aah wat sneu van je katje
ik weet nog hoe overstuur wij waren toen onze poes doodging :'( hopelijk vind je veel steun bij de mensen om je heen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:32:13 #140
1803 Jarno
V2.0
pi_108215301
Zo, m'n sportschool ontmaagding zit er op. :'). En het deed geen zeer. Maar vanochtend wel. :D.

We zijn begonnen met een fietstest om m'n conditie te bepalen (en jeej, ik was een '3' - waarbij 7 het maximum is en 0 het laagste - dus ik faalde niet compleet) wat best lekker ging voor mn gevoel. Aan de hand van die test (met hartslagmeter, je sport daar ook altijd met hartslagmeter) is de juiste hartslagzone vastgesteld en een heel trainingsprogramma. Allemaal erg leuk en interessant. Daarna nog even wat gefietst om het hele systeem door te nemen. Goede begeleiding, veel aandacht en prima coaching (al zal dat wel na een paar keer minder worden uiteraard). Volgende paar afspraken zijn ook met begeleiding, donderdag gaan we weer! :).
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlF1 Store - Voor al je F1 GearVattenfall cadeau
  dinsdag 21 februari 2012 @ 08:35:14 #141
6970 Joene
Nerd.
pi_108215343
Klinkt goed J.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:04:21 #142
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108215706
Goedzo Jarno! Stoer dat je gegaan bent :Y
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:19:29 #143
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108215937
J.! goed!!

hier is er een theezakjes alert afgevaardigd.. -O-
iemand tips en trics om het toch een beetje "vol" te houden?/ :o
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:21:35 #144
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_108215979
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:19 schreef Barreltje het volgende:
J.! goed!!

hier is er een theezakjes alert afgevaardigd.. -O-
iemand tips en trics om het toch een beetje "vol" te houden?/ :o
hier ook n beetje, voelt wat slapper ofzo :') ik vind het maar eng
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 09:25:07 #145
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_108216045
Zometeen een uur fietsen.
Vanmiddag ga ik mee naar een verjaardag. Ik baal wel een beetje want de jarige werkt bij een taartenbakker, ze maakt de verjaardagstaarten van de familie ook altijd zelf, en die zijn lekker :9
Maar ja, elk pondje gaat door het mondje :X
Twiddel
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:16:06 #146
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108217178
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 09:21 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

hier ook n beetje, voelt wat slapper ofzo :') ik vind het maar eng
Hier ook, is niet raar na 30 kilo... Het wordt allemaal slapper, maar niet minder. Borstverkleining mag als ik blijvend op m'n streefgewicht ben.

Overigens vanochtend wel afgevallen, ik ben slecht met stress... zegmaar.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 10:32:12 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108217624
Bleh, ik geloof dat ik griep krijg ofzo. Alles doet pijn en ik ben zo verschrikkelijk moe. En ik heb gisteren iets geks met mijn voet gedaan. Moest een opstapje op toen mijn slipper half van mijn voet gleed en ging dus op mijn plaat. Mijn voet is niet dik en ik kan hem wel bewegen dus het valt wel mee. Maar het is gewoon irritant omdat ik altijd wat heb.
Anyway, we blijven natuurlijk vrolijk doorgaan met gezond eten!

S: 1 mile
L: 1/2 bagel met hummus, 1/2 bagel met krabsalade. Mangosalsa. Glas drinkyoghurt
T: Smoothie en ? Opkikker, 2 blokjes chocola, 2 stengels bleekselderij met beetje hummus en zuivelspread
A: Thaise biefstukreepjes, aubergine, paprika, champignons, witte rijst. Spinazie a la creme, ei, gebakken aardappeltjes, 2 kleine Toscaanse worstjes
T: Smoothie, halve gevulde koek

Vandaag:
T: worteltjes
L: Pistoletje gezond (ham/kaas/groente), drinkyoghurt
T: Aziatisch yoghurtje, opkikker, zoute sticks
A: Zuurkoolquiche
T: ?
Spoilers!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:00:39 #148
1803 Jarno
V2.0
pi_108218526
Vanochtend gewogen en we beginnen dus op 88 kilo rond. Als voedingsschema hou ik het schema aan wat ik hierboven al gepost heb, met ingebouwde snackmomenten in het weekend. :7. Het mot wel leuk blijven immers. En verder gewoon 'nadenken voordat je wat in je waffel stopt want je weet best hoe het hoort' zoals mijn dietiste dat altijd zo charmant zei. :D.

It's on! c_/ .
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:10:47 #149
6970 Joene
Nerd.
pi_108218823
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef Jarno het volgende:
Vanochtend gewogen en we beginnen dus op 88 kilo rond. Als voedingsschema hou ik het schema aan wat ik hierboven al gepost heb, met ingebouwde snackmomenten in het weekend. :7. Het mot wel leuk blijven immers. En verder gewoon 'nadenken voordat je wat in je waffel stopt want je weet best hoe het hoort' zoals mijn dietiste dat altijd zo charmant zei. :D.

It's on! c_/ .
Succes J.

Ik begon ook met dat gewicht zo ongeveer, inmiddels 6/7 weken sporten , 3 broekmaten kleiner en pas sinds vorige week dus ook bezig met mn voer.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:12:00 #150
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108218857
ondanks dat ik bijna niks merk qua gewicht, zijn er kennelijk wel andere factoren opgeknapt; vorige keer controle zat ik op het randje qua diabetes, nu was m'n suiker goed ^O^
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBoek je safari bij Beekse BergenMailbird - E-mail made beautiful
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:15:18 #151
1803 Jarno
V2.0
pi_108218952
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef Mirjam het volgende:
ondanks dat ik bijna niks merk qua gewicht, zijn er kennelijk wel andere factoren opgeknapt; vorige keer controle zat ik op het randje qua diabetes, nu was m'n suiker goed ^O^
Mooi toch! Dat speelt bij mij ook wel mee, ik hoop stiekum een beetje dat ik op termijn zelfs van m'n bloeddrukpillen (die vrij licht zijn op zich) af te komen...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:24:54 #152
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108219243
Zo, even lekker naar de kapper geweest. Was sinds m'n verjaardag begin november niet meer geweest.

Bij mij begint vooral Blub slapheids rimpeltjes te vertonen. En Blub is dat rolletje (Rol in mijn geval, met hoofdletter) wat altijd zo charmant boven je broek uitkomt. Geen idee of ik vanochtend was afgevallen, heb me gisterochtend niet gewogen. Om een nervous breakdown te voorkomen :D

O: Smoothie magere yoghurt, karnemelk, scheutje sap, frambozen. Ontbijtbiscuit erbij.
L: 4 sneeën volkoren. 2 met kipfilet, 2 met pindakaas. Paar trostomaatjes en beker karnemelk erbij.
T: Kwark, worteltjes. Bekertje cup a soup.
D: Pastinaak uit de oven, worteltjes&aardappeltjes uit de oven erbij met wat uitgebakken spekjes.
A: 2 sinaasappels, bekertje activia.
S: Fietsen!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 11:42:48 #153
257653 Myraela
Hangry
pi_108219760
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:24 schreef Purdey het volgende:
Zo, even lekker naar de kapper geweest. Was sinds m'n verjaardag begin november niet meer geweest.

Bij mij begint vooral Blub slapheids rimpeltjes te vertonen. En Blub is dat rolletje (Rol in mijn geval, met hoofdletter) wat altijd zo charmant boven je broek uitkomt. Geen idee of ik vanochtend was afgevallen, heb me gisterochtend niet gewogen. Om een nervous breakdown te voorkomen :D

O: Smoothie magere yoghurt, karnemelk, scheutje sap, frambozen. Ontbijtbiscuit erbij.
L: 4 sneeën volkoren. 2 met kipfilet, 2 met pindakaas. Paar trostomaatjes en beker karnemelk erbij.
T: Kwark, worteltjes. Bekertje cup a soup.
D: Pastinaak uit de oven, worteltjes&aardappeltjes uit de oven erbij met wat uitgebakken spekjes.
A: 2 sinaasappels, bekertje activia.
S: Fietsen!
In mn blub merk ik het ook. Sorry ik neem dat woord even van je over. Tof woord. :D Overigens kwam het eerst over mn broek uit en nu zit het gewoon in mn broek, stuk charmanter. :') Maar ook aan mn huid merk ik het gewoon wat helemaal rimpelig word alsof er huid teveel zit.

En nieuwe kleertjes besteld. O+
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:12 schreef Mirjam het volgende:
Goed nieuws!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:18:54 #154
244933 trovey
Nachtoele
pi_108222591
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Mooi toch! Dat speelt bij mij ook wel mee, ik hoop stiekum een beetje dat ik op termijn zelfs van m'n bloeddrukpillen (die vrij licht zijn op zich) af te komen...
Denk niet dat dat hier gaat lukken met mijn bloeddrukpillen maar wellicht kan de versterkende pil (die dus de werking van de anderen versterkt :') ) er eens af alhoewel de assistente de vorige keer het nog had over een algemene verhoging van de sterkte met een onderdruk van 102 :X ...maar ik gooi die meting op stress. Ik hoop niet dat ik sterker moet met mijn medicijnen, de bijwerkingen zijn nu al dusdanig dat sporten niet lukt }:| , ik zit niet voor niets op een electrische fiets om nog te kunnen fietsen. :')

En nog bedankt degenen die me nog gecondoleerd hebben. :*
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:20:17 #155
244933 trovey
Nachtoele
pi_108222631
Wat betreft hangen van van alles....ik ben 40+ richting 50...zo langzamerhand gaat dat ook al van nature. :'( :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 februari 2012 @ 13:21:07 #156
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108222652
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 11:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

zeker, al mag er nu ook wel wat gewicht af :@
  dinsdag 21 februari 2012 @ 14:05:12 #157
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_108223851
Moet extra gaatjes in mijn riem laten maken. Riem staat momenteel op de strakste stand en nog kan ik met 2 simpele bewegingen mijn broek uit krijgen.

:)

Merk trouwens dat met het afvallen mijn buik (het vet dus) steeds zachter wordt (denk hetzelfde als wat een paar posts eerder "slapper" genoemd wordt). Vast een goed teken, maar voelt wat gek.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:30:56 #158
364037 ChildoftheStars
pi_108226810
Heeft iemand ideeën voor een zeer simpele maaltijd? In voorgaande tijden had ik nu friet gehaald of een pizza gegeten, maar dat is nu niet een goed idee.

(ik ben bekaf van dans en muziek. Leuke minor, maar het maakt me twee maal per week een beetje dood)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:39:29 #159
320317 laiveneertiekje
pi_108227110
http://www.voedingscentru(...)nesesoepmettofu.aspx

En als je er wat vlees in wilt, kan het ook met kip..
  dinsdag 21 februari 2012 @ 15:53:37 #160
8136 Blues
pi_108227605
Ik noem de Blub altijd mn Muffintop :')
Wat fijn Mir dat je diab nu beter is ^O^ Ook wel belangrijk...

En na 14k afvallen in 2010 zit er nog vooral veel vet op mn maag (ouwevrouwenkwaal zie ik om me heen }:| ) Afvallen gaat niet erg meer, maar ik blijf wel steeds op hetzelfde (over-) gewicht van 93k.
BonprixVoordelig uit? Ticketveiling.nlVattenfall cadeau
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:11:54 #161
244933 trovey
Nachtoele
pi_108228202
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heeft iemand ideeën voor een zeer simpele maaltijd? In voorgaande tijden had ik nu friet gehaald of een pizza gegeten, maar dat is nu niet een goed idee.

(ik ben bekaf van dans en muziek. Leuke minor, maar het maakt me twee maal per week een beetje dood)
Maaltijdsalade? Kwestie van sla, wat groenten (eventueel uituit pot/blik), koude pasta/aardappelstukjes, ei/vlees e.d. en een dressing die je zo mager kunt houden als je zelf wilt.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:13:19 #162
244933 trovey
Nachtoele
pi_108228255
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Ik noem de Blub altijd mn Muffintop :')
Wat fijn Mir dat je diab nu beter is ^O^ Ook wel belangrijk...

En na 14k afvallen in 2010 zit er nog vooral veel vet op mn maag (ouwevrouwenkwaal zie ik om me heen }:| ) Afvallen gaat niet erg meer, maar ik blijf wel steeds op hetzelfde (over-) gewicht van 93k.
Yep, die strakke buik van een 16-jarige kun je wel vergeten. ;( :') Ik heb daarbij ook nog een holle rug dus dan is het helemaal feest *O* :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:31 #163
8136 Blues
pi_108228418
Ach ja, ik was nooit superslank/strak dus ben wat blubber al mn hele leven gewend :D
Het lijkt alleen wel of alles zich centreert op die maag }:|

Verder ben ik allang blij dat ik op hetzelfde gewicht blijf na al die crashdieëten :@ die ik in mn leven gedaan heb ;(
als ik toen wist wat ik nu weet.....
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:19:28 #164
257653 Myraela
Hangry
pi_108228499
Bij mijn maag lijkt het juist als eerst weg te gaan, alles zit dan onderaan mn buik. :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:16:12 #165
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108230288
Jullie kennen me vast niet meer -O-

En terecht ~O> die is voor mezelf natuurlijk

Ik heb vlak nadat ik hier ben gestopt met posten het lijnen weer eens gelaten voor wat het was, en heb me echt heel lang niet gewogen.
Kortgeleden ontdekte ik toen ik toch eens op de weegschaal stapte dat ik niet aangekomen was.
En die kende ik nog niet!! Altijd kwam ik weer aan, binnen de kortste keren.
Dat maakte me toch weer gemotiveerd en ik las vorige week zelfs twee boeken over "dik zijn"

"Mijn maat is vol"
en "Vette pech"

Ik ga niet diëten en niet extra bewegen alleen omdat het moet. Ik ga alles eten wat ik wil eten. Het enige dat ik ga doen is proberen 'het monster' te verslaan dat me dingen laat eten die ik eigenlijk niet wil eten.

Zaterdag hadden we bv vreselijk vieze chips gekocht. Patatje Kapsalon chips van de Aldi. Echt smerig vond ik dat, maar het monster/de verslaving of hoe je het wilt noemen wilde me laten door eten alleen al omdat er "Chips" op de zak stond. Dat soort momenten wil ik zien te elimineren.

Nouja, dat is wat ik ga doen dus, maar is hier niet echt de plek voor he, of zal ik posten wat het monster me heeft laten eten, of waar ik met succes tegen gevochten heb......... })

Is Mala er alweer? En ik ga vanavond bijlezen hoe het met jullie allemaal gaat!

En sorry dat ik weg was :*
De Maat is nu wel erg Vol
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 februari 2012 @ 17:36:22 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108230920
Succes met het verslaan van het monster spekkie :) Het helpt om bij zulke dingen je af te vragen of het lekker genoeg is om gewichtstoename op de koop toe te nemen. En hoe je je voelt als je het gegeten hebt... Vaak is het dan niet interessant meer om op te eten.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:03:16 #167
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108231817
Die denkwijze heb ik hier inderdaad ook opgepikt Sjeen, en is misschien één van de redenen dat ik niet meer aankwam de afgelopen tijd.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:41:52 #168
244933 trovey
Nachtoele
pi_108233050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 17:36 schreef Sjeen het volgende:
Succes met het verslaan van het monster spekkie :) Het helpt om bij zulke dingen je af te vragen of het lekker genoeg is om gewichtstoename op de koop toe te nemen. En hoe je je voelt als je het gegeten hebt... Vaak is het dan niet interessant meer om op te eten.
Had ik zaterdag bij een kennisje...had pure chocolade met noten en vruchten op tafel staan, normaal is het bij de melkchocolade van deze versie :9~ maar nu dacht ik puur :{ .....nee, laat maar. :{w
Optimist tot in de kist
  dinsdag 21 februari 2012 @ 18:46:25 #169
6970 Joene
Nerd.
pi_108233224
Van 1 zak chips wordt je niet dik :P
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 februari 2012 @ 18:57:05 #170
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108233655
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:46 schreef Joene het volgende:
Van 1 zak chips wordt je niet dik :P
Klopt Joene, wel van elke week (dag) een zak chips... En 1 zak chips is prima, als je er echt van geniet :)

Vandaag laatste dag los, morgen weer het normale leven in...
BonprixBoek goedkoper bij booking.comDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:02:14 #171
6970 Joene
Nerd.
pi_108233866
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Klopt Joene, wel van elke week (dag) een zak chips... En 1 zak chips is prima, als je er echt van geniet :)

Vandaag laatste dag los, morgen weer het normale leven in...
Ik eet momenteel alleen mn dieet lijstje , das echt meer dan genoeg , mis wel mn cola!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 21 februari 2012 @ 19:06:51 #172
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108234080
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:02 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik eet momenteel alleen mn dieet lijstje , das echt meer dan genoeg , mis wel mn cola!
Afkicken Joene, afkicken ;) dat moet ik na morgen ook weer... Zal de sjoes wel missen. Maar je merkt dat afvallen absoluut niet inhoudt dat je honger moet hebben, toch?
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:09:26 #173
6970 Joene
Nerd.
pi_108234188
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Afkicken Joene, afkicken ;) dat moet ik na morgen ook weer... Zal de sjoes wel missen. Maar je merkt dat afvallen absoluut niet inhoudt dat je honger moet hebben, toch?
ik heb NUL honger , sterker nog eet meer dan ik normaal at , alleen nu is het allemaal gezonde meuk.

Gister was ik op een verjaardag toen had ik het wel ff zwaar , geen biertje , geen gebakje , geen colaatje of chipjes.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:14:48 #174
257653 Myraela
Hangry
pi_108234437
Ik heb er wel moeite mee dat mijn ouders zo laat eten. Waardoor ik als avondeten gewoon brood eet. En het is wel mn eigen schuld dat ik het niet volhoud tot hun avondeten, maar toch baal ik want ik wil meer groenten.

Misschien maar iets van rauwkost in huis halen, dan kan ik dat tenminste nog bij mn lunch of avondeten eten.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:19:35 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108234628
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er wel moeite mee dat mijn ouders zo laat eten. Waardoor ik als avondeten gewoon brood eet. En het is wel mn eigen schuld dat ik het niet volhoud tot hun avondeten, maar toch baal ik want ik wil meer groenten.

Misschien maar iets van rauwkost in huis halen, dan kan ik dat tenminste nog bij mn lunch of avondeten eten.
Ijsbergsla, tomaatjes, appeltje. Heb je altijd een basis voor een salade.

Vandaag gezondigd met Chinees. En niet gewoon van een goede toko, nee die fabriekszut die wij Nederlanders die arme Chinezen opgedrongen hebben te maken. De rest is niet eens een lijstje posten waard. Verder ook geen reet uitgevoerd vandaag, behalve het korte loopje naar de supermarkt :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 19:59:19 #176
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108236365
Spekkie! Ik heb het nog over je gehad toen ik je niet meer zag. Leuk dat je weer terug bent en nog steeds op gewicht bent! Mala is trouwens nooit meer teruggekomen..

Heel m'n D in de war. Geen pastinaak, geen aardappeltjes met spekkies. Werd gebeld of ik tot 17:30 wilde werken. En om dán nog alles te gaan maken als ik thuis kom. Morgen dus de pastinaak. Vandaag werd de D bruine bonen, aardappeltjes en een groenteschijf.

Toe een enorm lekker toetje: Halfvolle vanille yoghurt, aardbeien en een dun plakje cake erover gekruimeld. Daarna mezelf alsnog op de fiets geschopt en 250 kcal in 25 minuten verfietst.

Vanavond nog 2 sinaasappels in de planning. Ongeveer zo'n 1600 kcal op vandaag :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:43:51 #177
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108238591
Purdey O+

Pastinaak heb ik in heel m'n leven nog nooit gegeten denk ik. Ik ga zo eens even googlen.
Lastig als je werk je schema in de war gooit he, maar morgen is er weer een dag!

Myraela, hoe laat eten je ouders dan, ik ben gewoon even nieuwsgierig.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 20:46:52 #178
364037 ChildoftheStars
pi_108238779
Vandaag:

O. 2 boterhammen met kaas
T. 1 boterham met sandwichspread
L. 2 boterhammen met sandwichspread
T. Tomatensalade.
D. Homemade soep (andere woorden, duizend groente met bouillon) en wat brood.
T. 2 appeltjes.

(meer brood = meer kcal = goed?)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:16:19 #179
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108240566
Je lijst gaat zeker de goede kant op Stars :)

Morgen weer even gaan zitten voor de rest van m'n eetlijst deze week en het weekend.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:16:58 #180
257653 Myraela
Hangry
pi_108240608
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef Roze_spekkie het volgende:
Purdey O+

Pastinaak heb ik in heel m'n leven nog nooit gegeten denk ik. Ik ga zo eens even googlen.
Lastig als je werk je schema in de war gooit he, maar morgen is er weer een dag!

Myraela, hoe laat eten je ouders dan, ik ben gewoon even nieuwsgierig.
Pastinaak is lekker. :9

Rond 8 uur meestal. Niet heel erg laat opzich, hier altijd wel normale geweest maar ik houd het niet vol.
Boek goedkoper bij booking.comBig Fish GamesBoek je safari bij Beekse Bergen
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:24:22 #181
6970 Joene
Nerd.
pi_108241014
Ontzettende zin in frisdrank :{
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:28:28 #182
257653 Myraela
Hangry
pi_108241248
quote:
8s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef Joene het volgende:
Ontzettende zin in frisdrank :{
Lust je light?

Persoonlijk geef ik liever toe aan wat ik wil op een of andere compromis dan dat ik het blijf willen tot het moment dat ik de controle verlies. :')
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:42:14 #183
6970 Joene
Nerd.
pi_108241930
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Lust je light?

Persoonlijk geef ik liever toe aan wat ik wil op een of andere compromis dan dat ik het blijf willen tot het moment dat ik de controle verlies. :')
hmmm nee geen fan van ,gewoon trek in mn glas echte cola :{

Maar goed , bek dicht en naar mn bedje :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:45:49 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108242075
Myraela, kan je niet een extra middagtussensoortje eten? Wij eten ook vaak heel laat en dan neem ik gewoon om een uur of 6 een tussendoortje en na het eten niets of weinig.
Spoilers!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:52:01 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108242382
Spekkie, ik vind het hartstikke goed dat je niet aangekomen bent. Ik ben ook niet echt aan het lijnen en pak het meer op jouw manier aan. Gewoon beter nadenken over wat ik eet. Ik zou het dus wel op prijs stellen als je gewoon mee post. Wie weet steek ik er nog wat van op ;).
Spoilers!
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:26:53 #186
257653 Myraela
Hangry
pi_108244237
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Myraela, kan je niet een extra middagtussensoortje eten? Wij eten ook vaak heel laat en dan neem ik gewoon om een uur of 6 een tussendoortje en na het eten niets of weinig.
Mja, ligt wat lastig. Dat zou wel de oplossing zijn. Sowieso moet ik gewoon meer eten dan zou ik het wel volhouden, maar dat moet ik langzaam opbouwen want anders gaat het fout.

Na het avondeten eet ik sowieso al niets. Opzich is het eerder avondeten geen ramp. Ik moet gewoon wat meer dingen gaan bedenken die ik kan eten die echt een complete maaltijd zijn.
  woensdag 22 februari 2012 @ 02:13:18 #187
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108250222
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mja, ligt wat lastig. Dat zou wel de oplossing zijn. Sowieso moet ik gewoon meer eten dan zou ik het wel volhouden, maar dat moet ik langzaam opbouwen want anders gaat het fout.

Na het avondeten eet ik sowieso al niets. Opzich is het eerder avondeten geen ramp. Ik moet gewoon wat meer dingen gaan bedenken die ik kan eten die echt een complete maaltijd zijn.
Of wat meer dingen gaan bedenken die niet echt een complete maaltijd zijn, en die over de hele dag uitspreiden. Dat is eigenlijk 't beste. En als je dat avondeten met je moeder belangrijk vindt, dan eet je toch gewoon 1 broodje met wat, in plaats van meerdere?
  woensdag 22 februari 2012 @ 07:54:14 #188
6970 Joene
Nerd.
pi_108251148
Goedemorgen , vanmiddag weer naar de Voedingsdeskundige ! ik ben benieuwd , netjes aan mn voedingslijstje gehouden , dus je zou zeggen moet goed komen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 08:07:57 #189
54772 Silmarwen
pi_108251254
Kheb de afgelopen dagen niet geweldig gegeten, maar zeker geen 1.7 kilo waard. :( Bovendien heb ik braaf gesport en gisteren van 10 tot 16:00 gesport met de kids... Ik snap het niet zo...
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:17:58 #190
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108252166
Spekkie :D Da's lang geleden... Tof dat je nog op gewicht bent!

Hier een verhuizing, dus flink stress en dus vanochtend weer een kilo lichter dan gisteren. Ik weet dat dit 'snelle' kilo's zijn, die er ook weer snel aan kunnnen komen, dus vooralsnog is mijn doel om ze eraf te houden. Iig nog maar 0,4 kilo boven de volgende magische grens van 90.

Xx
Boek je safari bij Beekse BergenDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesZavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 22 februari 2012 @ 09:36:21 #191
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108252570
vanochtend was het wekelijkse weeg moment..
en ik werd niet blij :)
1 ons er bij :o
naja.. zal wel ergens door komen :) nu gewoon weer verder :)

lijstje van gister werd uiteindelijk :
O: ontbijtgranen + yoghurt
t: tussendoor van peijnenburg
L: salade met 2 boterhammen
t: 5 Thin crisps van wasa
D: Pasta
S: Body Pump en ik heb spierpijn nu :P

Lijstje van vandaag:
O: ontbijt granen + yoghurt
t: appel
t: fruit
t: 3 thin crackers van wasa
S: Yoga
D: gevulde paprika met rijst en kip en wat tauge
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:05:51 #192
257653 Myraela
Hangry
pi_108253319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 02:13 schreef twi het volgende:

[..]

Of wat meer dingen gaan bedenken die niet echt een complete maaltijd zijn, en die over de hele dag uitspreiden. Dat is eigenlijk 't beste. En als je dat avondeten met je moeder belangrijk vindt, dan eet je toch gewoon 1 broodje met wat, in plaats van meerdere?
Nu volg ik je niet meer. Geen complete maaltijd over de dag uitspreiden?

Ik kan geen extra eetmomenten doen omdat ik dan in paniek raak en dan verval ik straks weer in een vreetbui. Met mn moeder mee-eten maakt me niet uit, alleen moet ik dus groenten voor mezelf gaan verzinnen/maken want anders eet ik echt alleen maar troep. :') Nouja, brood is geen troep, maar ik moet gewoon wel groenten op een dag eten. Ik eet ook al geen fruit. :')

Vanavond ga ik waarschijnlijk even wraps maken met kip en avocado. :9
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:09:22 #193
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108253414
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu volg ik je niet meer. Geen complete maaltijd over de dag uitspreiden?

Ik kan geen extra eetmomenten doen omdat ik dan in paniek raak en dan verval ik straks weer in een vreetbui. Met mn moeder mee-eten maakt me niet uit, alleen moet ik dus groenten voor mezelf gaan verzinnen/maken want anders eet ik echt alleen maar troep. :') Nouja, brood is geen troep, maar ik moet gewoon wel groenten op een dag eten. Ik eet ook al geen fruit. :') Vanavond ga ik waarschijnlijk even wraps maken met kip en avocado. :9
ik heb het misschien gemist, maar is het niet handig om met een dietist en/of psychologe hierover te gaan praten??
dit is echt geen normaal gedrag hoor! :o
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:11:24 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_108253484
Dus zes keer een kleine maaltijd op een dag is geen optie? Ik weet natuurlijk niet hoe de paniek wordt getriggered, logisch gezien zou je zo juist beter de dag door moeten komen. Maar je kent jezelf natuurlijk 't beste. Brood is in principe geen troep nee (i.i.g. volkoren), maar alleen maar brood eten op een dag schiet ook niet op.

En wraps met kip en avocado :9~
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:25:55 #195
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108253913
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Spekkie, ik vind het hartstikke goed dat je niet aangekomen bent. Ik ben ook niet echt aan het lijnen en pak het meer op jouw manier aan. Gewoon beter nadenken over wat ik eet. Ik zou het dus wel op prijs stellen als je gewoon mee post. Wie weet steek ik er nog wat van op ;).
Dankje O+

Ik heb nu een moeilijk momentje, zoals iedere week.

Op woensdag ben ik altijd vrij, de kinderen zijn op school.
Er moet eigenlijk van alles gebeuren in huis en ik zit nog steeds bij de pc.
Wat er nu meestal gebeurt is dat ik een kop koffie ga zetten, en er een cracker of plakje ontbijtkoek ( :6 ) bij neem. Tot zover niks aan de hand, monster slaapt nog.
Eenmaal begonnen met kauwen gaat er nog wat meer naar binnen, maar net wat er in huis is.
Dat kan een restje chips, nootjes, ham of wat ook zijn.
Door de koffie/koek is "monster" wakker geworden en laat me dingen eten die ik eigenlijk niet wil.

Vervolgens begin ik te gapen, en ga even op de bank liggen lezen waar ik natuurlijk in slaap sukkel. Net op tijd om de kinderen uit school te halen word ik wakker, en baal vreselijk van mezelf.
Ik heb verkeerde dingen gegeten, geluierd én dus niks in huis gedaan.

Wat ik nu ga doen. Koffie maken, cracker eten en dan meteen de deur uit voor boodschappen. Daarna m'n dingetjes in huis doen. Ik negeer de aandrang om te vreten, is het plan 8-)
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:28:13 #196
257653 Myraela
Hangry
pi_108253982
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

ik heb het misschien gemist, maar is het niet handig om met een dietist en/of psychologe hierover te gaan praten??
dit is echt geen normaal gedrag hoor! :o
Om een lang verhaal kort te maken heb ik daarvoor bij een psycholoog gelopen in de periode dat ik 25 kilo af was gevallen. Maar mijn eetprobleem had geen prioriteit dus ik ging voor mijn andere diagnose op therapie. Uiteindelijk uit die therapie geschopt omdat ik niet genoeg zou verbeteren en toen heb ik het opgegeven met de hulp in Nederland en met mezelf; weer veel aangekomen en nu ben ik al 2 jaar af en aan bezig met weer terug af te vallen zonder door te slaan naar niet te eten of door te slaan naar veel te veel te eten.

Wat er nu dus op neer komt dat ik weinig kan eten omdat ik anders in paniek raak en in die paniek kan ik 2 kanten op, opgeven en een vreetbui of nog minder eten.

Dus nu probeer ik steeds een beetje meer te gaan eten zonder voor mezelf over die grens heen te gaan. Dat gaat langzaam maar ik merk al wel verbetering.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:28:33 #197
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108253998
Lust je helemaal geen fruit Myraela? Of rauwkost tussendoor? En is voor jezelf koken geen optie, op een voor jou prettig tijdstip?

Hier weigert de weegschaal naar beneden te gaan, dus ik blijf maar weer doorgaan in de hoop dat ie van de week wel weer zakt.

O: Smoothie van yoghurt, banaan en frambozen. Ontbijtbiscuit erbij.
L: 2 sneeën volkoren met kipfilet, 1 met dun pindakaas. Tomaatjes&worteltjes erbij, en een beker melk.
T: Grote golden D. appel, beker thee.
D: Pastinaak uit de oven, met aardappeltjes en spekjes.
A: Een sinaasappel, een taaikorstje, beker thee.
S: Fietsen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:29:05 #198
6970 Joene
Nerd.
pi_108254013
Iemand nog goede websites met lekkere en goede maar magere recepten ?
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:31:44 #199
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108254095
quote:
5s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:29 schreef Joene het volgende:
Iemand nog goede websites met lekkere en goede maar magere recepten ?
Ik kijk zelf vaak op de Allerhande van Albert Heijn. Kun je allerlei dingen selecteren waaronder ook slank, budget, voor-hoofd-nagerecht.
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:38:02 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108254289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:25 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Dankje O+

Ik heb nu een moeilijk momentje, zoals iedere week.

Op woensdag ben ik altijd vrij, de kinderen zijn op school.
Er moet eigenlijk van alles gebeuren in huis en ik zit nog steeds bij de pc.
Wat er nu meestal gebeurt is dat ik een kop koffie ga zetten, en er een cracker of plakje ontbijtkoek ( :6 ) bij neem. Tot zover niks aan de hand, monster slaapt nog.
Eenmaal begonnen met kauwen gaat er nog wat meer naar binnen, maar net wat er in huis is.
Dat kan een restje chips, nootjes, ham of wat ook zijn.
Door de koffie/koek is "monster" wakker geworden en laat me dingen eten die ik eigenlijk niet wil.

Vervolgens begin ik te gapen, en ga even op de bank liggen lezen waar ik natuurlijk in slaap sukkel. Net op tijd om de kinderen uit school te halen word ik wakker, en baal vreselijk van mezelf.
Ik heb verkeerde dingen gegeten, geluierd én dus niks in huis gedaan.

Wat ik nu ga doen. Koffie maken, cracker eten en dan meteen de deur uit voor boodschappen. Daarna m'n dingetjes in huis doen. Ik negeer de aandrang om te vreten, is het plan 8-)
Ik had gisteren soort van zo'n dag. Ik heb mezelf wijsgemaakt dat ik ziekjes was (voelde me alleen 'niet lekker'). Heb niet eens superslecht gegeten maar doordat ik de hele dag op de bank heb gelegen heb ik natuurlijk amper iets verbrand. Stom is dat he? Als je nou meer eet als je actiever bent zou dat prima zijn. Meer/slechter eten bij inactiviteit is echt zo slecht!

Ik ga straks lekker een mile doen en vanmiddag lopend naar het stadskantoor om mijn ID op te halen. Lekker gezond, in de frisse lucht. Tsjakkaaa and such.
Spoilers!
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the freeBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:41:34 #201
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108254397
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Om een lang verhaal kort te maken heb ik daarvoor bij een psycholoog gelopen in de periode dat ik 25 kilo af was gevallen. Maar mijn eetprobleem had geen prioriteit dus ik ging voor mijn andere diagnose op therapie. Uiteindelijk uit die therapie geschopt omdat ik niet genoeg zou verbeteren en toen heb ik het opgegeven met de hulp in Nederland en met mezelf; weer veel aangekomen en nu ben ik al 2 jaar af en aan bezig met weer terug af te vallen zonder door te slaan naar niet te eten of door te slaan naar veel te veel te eten.

Wat er nu dus op neer komt dat ik weinig kan eten omdat ik anders in paniek raak en in die paniek kan ik 2 kanten op, opgeven en een vreetbui of nog minder eten.

Dus nu probeer ik steeds een beetje meer te gaan eten zonder voor mezelf over die grens heen te gaan. Dat gaat langzaam maar ik merk al wel verbetering.
Zou je misschien het eten dat je van jezelf mag anders over de dag kunnen verdelen dan?

En dat het met één therapie jaren geleden mislukte wil natuurlijk niet zeggen dat een andere therapie een paar jaar later over een heel ander onderwerp (de es) ook mislukt. Misschien is het geen slecht idee om het weer eens te proberen? Wie weet steek je er iets van op.
Spoilers!
  woensdag 22 februari 2012 @ 10:48:07 #202
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108254628
Gister enorme migraine, dus een prut lijstje want ik kreeg er niets in en.slaap..en nu nog steeds hoofdpijn en misselijk..

Maar..dit keer weer een plan itt gister

O: alpro soya yoghurt, niets erbij want dit ging net an
T : peer en twee crackers met smeerkaas
D : boterhammen met pindakaas of hummus
T : soya-yoghurt
D : maaltijdsoep met paksoy, prei, tofu,
koriander, cocos, ui en noodles
T: fruit
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:16:15 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108255642
Vandaag:
O: Yoghurt, muesli, lijnzaad
S: 1 mile met gewichtjes
T: Tomatensap, 2 kaasrijstwafels
L: 2 boterhammen met champignons en verse kruiden
S: flinke wandeling naar het stadskantoor, turkse supermarkt, apotheek en zadenwinkel
T: Smoothie, bleekselderij met yoghurtdip, eventueel opkikker
A: Melanzane alla Parmigiana (aubergine lasagne), volkoren spagetti
T: geen idee
Spoilers!
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:26:48 #204
364037 ChildoftheStars
pi_108255973
Ik ben vandaag keihard door mijn wekker heen geslapen. De antenne was losgeschoten, waardoor er enkel zachte ruis was. Alles is weer gefixt en nu wat steviger. Een keer om 11:00 wakker worden is wel lekker :) Voel me ineens een stuk beter!

Bruch: 3 boterhammen Sandwichspread
T. Misschien nog een boterham (ligt eraan of ik tijd heb)
T. twee appels
D. Nog geen idee
T. wat rauwe groente.

Te weinig, dus ik probeer er ergesn nog wat tussen te douwen
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:27:49 #205
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108256016
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik had gisteren soort van zo'n dag. Ik heb mezelf wijsgemaakt dat ik ziekjes was (voelde me alleen 'niet lekker'). Heb niet eens superslecht gegeten maar doordat ik de hele dag op de bank heb gelegen heb ik natuurlijk amper iets verbrand. Stom is dat he? Als je nou meer eet als je actiever bent zou dat prima zijn. Meer/slechter eten bij inactiviteit is echt zo slecht!

Ik ga straks lekker een mile doen en vanmiddag lopend naar het stadskantoor om mijn ID op te halen. Lekker gezond, in de frisse lucht. Tsjakkaaa and such.
Nouja, vandaag goed bezig dan toch weer! Misschien had je een hangdagje nodig om weer in balans te zijn :)

Ik heb de boodschappen binnen en ga nu stofzuigen, en een Mile doen, vind ik ook een goed idee!

Toen ik net naar huis fietste met de tassen vol, oa Vita Lu crackers, zei dat vervelende stemmetje:
Je kan best een cracker nemen zometeen, het is toch al bijna lunchtijd. 10 over 11 was het toen :)
Maar ik doe het niet, ga pas weer iets eten als de kinderen thuis zijn.

Wat zou het heerlijk zijn, als dit gewoon zou lukken. Die vreetneiging net zo lang negeren tot het uitgedoofd is, en dan de rest van m'n leven gewoon met eten omgaan O-) wishful thinking, I know.
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:28:47 #206
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_108256046
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben vandaag keihard door mijn wekker heen geslapen. De antenne was losgeschoten, waardoor er enkel zachte ruis was. Alles is weer gefixt en nu wat steviger. Een keer om 11:00 wakker worden is wel lekker :) Voel me ineens een stuk beter!

Bruch: 3 boterhammen Sandwichspread
T. Misschien nog een boterham (ligt eraan of ik tijd heb)
T. twee appels
D. Nog geen idee
T. wat rauwe groente.

Te weinig, dus ik probeer er ergesn nog wat tussen te douwen
Met nog een normaal diner erbij, niet verkeerd toch?

Random Moron, die soep klinkt lekker!
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 februari 2012 @ 11:36:04 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108256261
Carnaval heeft per saldo 7 ons gewichtsverlies opgeleverd *O*
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:44:07 #208
20291 DancingPhoebe
/care
pi_108256560
Godver, stress op mn werk en acuut moet ik echt.vechten tegen de behoefte onwijs te gaan schranzen :r
  woensdag 22 februari 2012 @ 11:53:18 #209
859 Isabeau
ISFP
pi_108256817
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:36 schreef Sjeen het volgende:
Carnaval heeft per saldo 7 ons gewichtsverlies opgeleverd *O*
Flink lopen hossen, Sjeen?! :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:19:52 #210
364037 ChildoftheStars
pi_108257815
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godver, stress op mn werk en acuut moet ik echt.vechten tegen de behoefte onwijs te gaan schranzen :r
*knuffel* Misschien een wandeling of iets dergelijks proberen? Sterkte!
Vodafone aanbiedingenBig Fish GamesBunq - bank of the free
  Licht Ontvlambaar woensdag 22 februari 2012 @ 12:25:45 #211
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_108258038
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Flink lopen hossen, Sjeen?! :D
Ja, best wel eigenlijk en netjes op de fiets de stad in... Genoeg gedronken, maar op zondag na wel normaal gegeten. En nu ben ik iets lekkers met veel groente aan het verzinnen voor vanavond. Morgen in elk geval zuurkool.

Feebs, adem in, adem uit... Meer dan je best kun je niet doen :*
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:55:58 #212
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108259150
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
het is allemaal alleen maar psychisch..
je lichaam heeft het niet nodig.. het zit in je hoofd!!

pure wilskracht krijgt het er wel uit..
en.. je kan niet sneller dan je kan! :*
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:00:57 #213
257653 Myraela
Hangry
pi_108259347
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Zou je misschien het eten dat je van jezelf mag anders over de dag kunnen verdelen dan?

En dat het met één therapie jaren geleden mislukte wil natuurlijk niet zeggen dat een andere therapie een paar jaar later over een heel ander onderwerp (de es) ook mislukt. Misschien is het geen slecht idee om het weer eens te proberen? Wie weet steek je er iets van op.
Ja, ik probeer nu mn brood naar de ochtend te verplaatsen, dan kan ik in de middag iets kleins eten zodat ik het vol kan houden tot de avond. En ik de avond behalve het vlees met mijn ouders mee-eten. Dan zit er meer tijd tussen mn grotere eet-momenten en dan heb ik weer een soort van lunchmoment dat ik dan langzaam groter kan maken.

Ik heb wel overwogen om weer hulp te vragen, alleen val ik in de NAO-groep en daar is eigenlijk maar erg weinig begeleiding in. Na de vorige keer ging het achteraf alleen maar slechter dan beter, dus ik wil dat nu nog even ontlopen zolang ik het zelf steeds beter de goede kant op probeer te krijgen.
  woensdag 22 februari 2012 @ 13:13:15 #214
364037 ChildoftheStars
pi_108259731
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik probeer nu mn brood naar de ochtend te verplaatsen, dan kan ik in de middag iets kleins eten zodat ik het vol kan houden tot de avond. En ik de avond behalve het vlees met mijn ouders mee-eten. Dan zit er meer tijd tussen mn grotere eet-momenten en dan heb ik weer een soort van lunchmoment dat ik dan langzaam groter kan maken.

Ik heb wel overwogen om weer hulp te vragen, alleen val ik in de NAO-groep en daar is eigenlijk maar erg weinig begeleiding in. Na de vorige keer ging het achteraf alleen maar slechter dan beter, dus ik wil dat nu nog even ontlopen zolang ik het zelf steeds beter de goede kant op probeer te krijgen.
Ik hoop voor je dat het lukt... zelf denkpatronen doorbreken is enorm lastig. En voor NAO is ook prima hulp te vinden hoor!
  woensdag 22 februari 2012 @ 15:36:59 #215
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_108265296
Mijn voedseliname tot zover:
Ochtend: 3 volkoren crackers met hagelslag en een glas water
tussendemiddag: zo'n frikandelbroodje (kon me niet inhouden, moeders bracht die mee :@ :X :') )
Tussendoor: Rijstwafels :)
Avondeten: Boerenkool :Y)

Sport komt er vandaag niet van :P Ik heb enorme spierpijn (geen idee waarvan, ik sport niet meer of minder) en ik heb tonnen huiswerk nog te maken :X
Ik heb wel mijn vaders auto schoongemaakt, bovenverdieping en onderverdieping gestofzogen. Heb niet helemaal stil gezeten ;)

En ik sta in de OP *O*

Morgen ga ik me weer wegen :X
Twiddel
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:20:59 #216
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108276525
Mijn soep was echt fantastisch :) was echt precies wat ik nodig had! Alleen de soya was niezo lekker. Volgende keer weer verse kopen bij de toko :)

Mijn rijles ging echt desastreus, nawee van migraine vrees ik.
Morgen naar de dierenarts met mn kat, vrij inloopspreekuur dus vrij onvoorspelbaar hoe druk t is,dus nu alvast lijstje maken ivm werk

O : quinoa met kaneel en aardbeien uit de diepvries ( las op inet dat quinoa ook ontbijt kon zijn :) )
T : een grote sappige, ietwat harde peer, cappuccino :)
L : twee boterhammen kaas, leftover soep
T : fruit
D : stamppot peen/ ui met wat gember, vegarookworst
T : yoghurt
  woensdag 22 februari 2012 @ 20:58:37 #217
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108278560
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef RandomMoron het volgende:
Mijn soep was echt fantastisch :) was echt precies wat ik nodig had! Alleen de soya was niezo lekker. Volgende keer weer verse kopen bij de toko :)

Mijn rijles ging echt desastreus, nawee van migraine vrees ik.
Morgen naar de dierenarts met mn kat, vrij inloopspreekuur dus vrij onvoorspelbaar hoe druk t is,dus nu alvast lijstje maken ivm werk

O : quinoa met kaneel en aardbeien uit de diepvries ( las op inet dat quinoa ook ontbijt kon zijn :) )
T : een grote sappige, ietwat harde peer, cappuccino :)
L : twee boterhammen kaas, leftover soep
T : fruit
D : stamppot peen/ ui met wat gember, vegarookworst
T : yoghurt
hoe heb je die quinoa klaar gemaakt?
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:08:32 #218
20291 DancingPhoebe
/care
pi_108279069
Zoooo, ik heb niet aan mijn vreetdrang toegegeven. Ole.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:09:17 #219
6970 Joene
Nerd.
pi_108279108
Motivatie dipje , onzin maar ik moest vandaag dus terugkomen bij de "voedingsdeskundige" en was na 5 dagen dus 200 gram afgevallen , nu moet ik zeggen met mn nieuwe voedingsplan eet ik meer als dat ik deed , maar ik vond het wel een beetje domper :{
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:01 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108279187
quote:
15s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef Joene het volgende:
Motivatie dipje , onzin maar ik moest vandaag dus terugkomen bij de "voedingsdeskundige" en was na 5 dagen dus 200 gram afgevallen , nu moet ik zeggen met mn nieuwe voedingsplan eet ik meer als dat ik deed , maar ik vond het wel een beetje domper :{
ja, kut is dat he?
ik ben in ruim 7 weken een halve kilo afgevallen ofzo, en heb de neiging weer alles te gaan vreten wat los en vast zat.
maarja, toch maar niet doen
Bunq - bank of the freeVoordelig uit? Ticketveiling.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:11:34 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108279210
en daarbij; bedenk dat er van binnen wel degelijk wat gebeurt.
zoals bij mij, zat ik eerst op/over het diabetesrandje, nu is mijn suiker goed.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:15:35 #222
6970 Joene
Nerd.
pi_108279388
Ja ik weet ook wel dat ik gewoon goed bezig ben hoor.
En door veel sporten , beter eten , neemt misschien niet mn gewicht maar wel mn vetpercentage af en dat is hard nodig want die zit op 33% :{
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:16:50 #223
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108279450
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Joene het volgende:
Ja ik weet ook wel dat ik gewoon goed bezig ben hoor.
En door veel sporten , beter eten , neemt misschien niet mn gewicht maar wel mn vetpercentage af en dat is hard nodig want die zit op 33% :{
ik zal daar ongetwijfeld boven zitten.
2 jaar niet kunnen lopen doet veel met je lijf ( :') )
frustratie alom ook hier dus, nu mag er wel eens wat af in kilo's.
maar toch bewust bezig blijven, ik merk dat het me sowieso wel goed doet.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:19:50 #224
6970 Joene
Nerd.
pi_108279618
Geen idee , ik wil 13 kilo afvallen en mn vetpercentage omlaag , spierpercentage omhoog.

Dat is mn doel voor 2012 en dat gaat me gewoon lukken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:20:43 #225
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_108279664
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Joene het volgende:
Geen idee , ik wil 13 kilo afvallen en mn vetpercentage omlaag , spierpercentage omhoog.

Dat is mn doel voor 2012 en dat gaat me gewoon lukken.
zo doen we het! *O*
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:26:03 #226
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108279924
Ik doe momenteel enorm aan dieet ontkenning :') Vanavond niet gesport aangezien ik ineens andere dingen te doen had. Gelukkig is het qua eten netjes gebleven.

Enorm benieuwd of ik de 13 kilo voor juni nog ga redden. Mijn negatieve ik zegt van niet met deze instelling.
  woensdag 22 februari 2012 @ 21:58:05 #227
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_108281580
Morgen ga ik weer 1,5 uur fietsen.
Ik hoop dat ik meewind heb.

Edit: nevermind, morgenavond gewoon doperwten+mais+aardappel+vegaburgen :Y)

[ Bericht 56% gewijzigd door summer2bird op 22-02-2012 22:26:30 ]
Twiddel
  donderdag 23 februari 2012 @ 07:31:06 #228
859 Isabeau
ISFP
pi_108290725
Ik had het gisteren ontzettend druk op het werk en moest de fouten van anderen allemaal herstellen en dat frustreert gigantisch. Normale werk moest af en al die 'wat is hier in godsnaam gebeurt?!' puzzels moesten ook af. En de telefoon bleef rinkelen en het was gewoon hectisch en chaotisch. Iemand zette juist toen een bak met drop voor me en ik hou helemaal niet zo van drop, maar kon niet meer ophouden er van te snoepen. :')

Vandaag weer een dag.
  donderdag 23 februari 2012 @ 07:44:16 #229
20291 DancingPhoebe
/care
pi_108290800
Dikkerdjes, je gaat niet afvallen van 2 weken je best doen. Echt niet. 2 maanden is slechts een leuk begin, het gaat gewoon tijd kosten. Treurig feit, maar wel een feit.

Isa doet een goede omschrijving van mijn dag gisteren :D. Vandaag weer een dag hoor *O*
  donderdag 23 februari 2012 @ 07:49:43 #230
320317 laiveneertiekje
pi_108290852
Ik ga vanavond eindelijk weer sporten, laatste keer was 1,5 week geleden. Tussendoor ziek geweest, en niet heel erg op mijn eten gelet. Toch zit ik al zeker 1 week op hetzelfde gewicht, waar ik tevreden mee ben(voor deze periode dan).

Vanavond dus weer lekker sporten en kijken of het weer omlaag kan..
ANWB VerzekeringenBunq - bank of the freeZavvi - Fandom en Geekgear
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:04:51 #231
1803 Jarno
V2.0
pi_108290963
Vanavond weer naar de sportschool. Die vrije dagen (woensdag is mn vaste vrije dag) zijn toch lastig qua discipline merk ik. Maar goed het zal ook weer ff wennen en omschakelen zijn. We zijn ook bezig de laatste restjes (so to speak) 'slecht' eten op te maken (ik vertik het om eten weg te gooien alleen om dat het 'slecht' voor je zou zijn) dus vandaar dat ik gisteren opeens aan een broodje shoarma zat. Wel met heel veel extra groenten erbij en een mega salade erbij, maar toch. Nou goed, het was lekker, movin' on... ;).
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:17:44 #232
6970 Joene
Nerd.
pi_108291078
Vanavond weer een uurtje spinnen , verder mn voedingslijstje volgen , en een "variatielijst" gekregen met producten die ook mogen en kunnen. Knop van gister weer omgezet en doorgaan.
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:21:36 #233
1803 Jarno
V2.0
pi_108291118
En waarom ben ik zo geindoctrineerd dat als ik in zo'n sport/afval flow zit, ik gelijk met flesjes water ga lopen slepen? :'). Heb gisteren iets van 2 liter water op, maar helpt dat nou écht of is dat zo'n gewoonte van iedereen die 'gezond' doet?
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:22:40 #234
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_108291131
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

hoe heb je die quinoa klaar gemaakt?
Even licht koken met wat tot hij beetgaar is. Daarbij aardbeien ontdooit en er doorheen geroerd met een heel klein beetje soya yoghurt
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:30:40 #235
6970 Joene
Nerd.
pi_108291262
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:21 schreef Jarno het volgende:
En waarom ben ik zo geindoctrineerd dat als ik in zo'n sport/afval flow zit, ik gelijk met flesjes water ga lopen slepen? :'). Heb gisteren iets van 2 liter water op, maar helpt dat nou écht of is dat zo'n gewoonte van iedereen die 'gezond' doet?
Veel water , Veel Pissen , Afvalstoffen je lijf uit ?
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:31:46 #236
1803 Jarno
V2.0
pi_108291279
quote:
5s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Veel water , Veel Pissen , Afvalstoffen je lijf uit ?
Mja, maarja. Ís dat echt zo of denkt iedereen dat maar? En wat voor afvalstoffen dan? En zijn dat dan hele zware afvalstoffen ofzo?
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:33:14 #237
6970 Joene
Nerd.
pi_108291300
Afvallen
Water is een van de beste hulpmiddelen bij afvallen, hoofdzakelijk omdat het vaak andere dranken vervangt die meer calorieën en suikers bevatten, maar ook omdat het je honger onderdrukt wat er dus voor zorgt dat je minder gaat eten.
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:33:52 #238
6970 Joene
Nerd.
pi_108291309
Goed voor je lichaam
Water drinken is goed voor je lichaam; hoofdzakelijk omdat er afvalstoffen mee afgevoerd worden, maar wist je ook dat het goed is voor je hart? Uit een Amerikaans onderzoek is gebleken dat bij mensen die meer dan 5 glazen water per dag drinken de kans op een hartaanval 41% kleiner is dan bij mensen die minder dan 2 glazen per dag drinken. Ook heb je minder kans op darmkanker en tot wel 50% minder kans op blaaskanker.
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:37:23 #239
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108291363
Gisteren feestje hier en 3 glazen champagne op... met een heleboel bijzonder eten dat klasgenootjes gemaakt hadden. Ik voel me opgeblazen en vol en de weegschaal is het daarmee eens.

Xx
  donderdag 23 februari 2012 @ 08:53:27 #240
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_108291584
Hiep hoi!
Sinds maandag een kilo afgevallen *O*
Dat is al 2,5 kilo sinds vorige week *O*
Twiddel
Vattenfall cadeauVattenfall cadeauBonprix
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:07:45 #241
859 Isabeau
ISFP
pi_108291769
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 07:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dikkerdjes, je gaat niet afvallen van 2 weken je best doen. Echt niet. 2 maanden is slechts een leuk begin, het gaat gewoon tijd kosten. Treurig feit, maar wel een feit.

Isa doet een goede omschrijving van mijn dag gisteren :D. Vandaag weer een dag hoor *O*
Mijn planning is 2 jaar :Y)
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:14:13 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108291854
mijn planning is tot ik zwanger ben :P

anyway.. gister een vreeeselijke hormonale dag..
O+ was zo lief om chinees te bestellen met B&J ijs.. de chinees heb ik op .. het ijs (nog) niet :D
dat bewaren we wel weer voor volgende maand :P

vandaag weer gezond bezig..
naja.. ik krijg de yoghurt niet meer door mijn strot heen.. dus ik moet iets anders verzinnen voor het ontbijt, EN ergens tijdens de dag om te zorgen dat ik wel genoeg zuivelproducten binnen blijf krijgen..
dus.. nadenk werk aan de winkel! :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:38:57 #243
6970 Joene
Nerd.
pi_108292265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 09:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn planning is 2 jaar :Y)
ik doe gewoon 2012 ! 8-) hoop ik.

en dan ben ik wrs zo gewend aan mn nieuwe lifestyle dat het er wel in blijft
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:46:49 #244
14078 DarkElf
pi_108292401
Een glas water voor t eten geeft eerder een vol gevoel, ook handig als je niet te veel wil eten.

Succes alle nieuwe afvallers trouwens. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 februari 2012 @ 09:58:29 #245
257653 Myraela
Hangry
pi_108292652
Ik ga nog niet wegen. Maar toen ik bij mn beste vriend naar binnen liep zei die meteen dat ik was afgevallen. :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 10:04:49 #246
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_108292787
Een hele tijd terug heb ik hier een tijdje gepost.. Maar toen heb ik niet door kunnen zetten. Sinds deze week ben ik weer begonnen met lijnen.

Heb me aangemeld bij weightwatchers. Ben erg benieuwd wat dit me gaat brengen.
Vind het fijn dat je zelf kunt bepalen wat je eet. En dat je een bepaald aantal punten heb per dag.

Maar we zullen het zien..

Ben nu in 4 dagen 3 ons kwijt (maar goed daar zat de carnaval bij ;) )

Graag wil ik mijn ticker hier aanpassen maar weet niet goed hoe je dat doen. Denk dat ik haast beter een nieuwe aan kan maken? Dit is mijn nieuwe ticker: http://swlf.lilyslim.com/PW3cp1.png

[ Bericht 8% gewijzigd door J0ycie88 op 23-02-2012 10:13:48 ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:05:42 #247
268312 Sarabi
pi_108294653
Na 4 verjaardagen en carnaval is het nu wel weer tijd om normaal te doen.....
Maandag pas weer wegen maar vanaf nu weer normaal eten.
Vanmorgen begonnen met een overnight oatmeal met aardbeien.
  donderdag 23 februari 2012 @ 11:28:39 #248
14078 DarkElf
pi_108295503
J0ycie88, ticker is aangepast
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:10:29 #249
1803 Jarno
V2.0
pi_108297150
Echt een slalomdagje vandaag... :'). Vanochtend de warme appelflappen van een jarige collega weten te ontwijken, en nu de (echt goddelijke) spare ribs met friet uit de kantine... scheelt weer wat kcal's denk ik. ;). Nu maar even m'n boterhammetjes eten en een rondje lopen... zucht!
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:23:30 #250
257653 Myraela
Hangry
pi_108297636
Nu heb ik zin in spareribs.
Knab - Jouw online bankKnab - Jouw online bankDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  donderdag 23 februari 2012 @ 12:31:28 #251
1803 Jarno
V2.0
pi_108297918
Join the club.
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:12:51 #252
251095 Purdey
Better off alone..
pi_108299521
Van de week m'n menu lijstjes uit het Afvallen met Anne boek maar weer eens gaan volgen. Meestal kom ik er dan weer in :)

O: 2 volkoren boterhammen met pindakaas, aardbeien, beker thee.
T: Koffffie!
L: 2 meergranen pistoletjes, 2 dunne plakken Old Amsterdam, bakje fruitsalade, groot glas magere melk.
D: Witlof stamppot met feta en bosuitjes.
A: Schaaltje yoghurt, taaikorstje.
S: Wandelen.
  donderdag 23 februari 2012 @ 13:51:24 #253
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_108300885
Ben vandaag vrij en merk dat het dan beter gaat om goed op mijn eten te letten.. Kom lang niet aan de punten die ik mag hebben vandaag.. Dus ga zo eens bedenken waar ik trek in heb :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 21:41:16 #254
6970 Joene
Nerd.
pi_108322362
Zo uurtje spinnen zit er weer op , schoon verrot na uur trappen , volgende keer ff banaan ofzo vantevoren.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:04:18 #255
320317 laiveneertiekje
pi_108323830
Ik heb ook weer 1,5 uur gesport... Binnenkort een nieuw fitnesschema opstellen....

Nu ook weer netjes gaan eten, dan gaat het wel weer omlaag..
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:20:37 #256
364037 ChildoftheStars
pi_108324903
Het is misschien een heel domme vraag, maar momenteel doe ik een minor met veel dans (en muziek) en eigenlijk sta ik de hele dag, dans ik de hele dag (en maak ik muziek de hele dag).
Lekker bewegen dus, alleen ik merk aan mijn lijf dat het er moeilijk mee heeft. Ik word snel erg duizelig en zit al een tijd voor de lunch met een knorrende maag. Mag ik (natuurlijk gezond) iets extra's eten?
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:22:34 #257
20291 DancingPhoebe
/care
pi_108325048
Geen vragen stellen waar je het antwoord al op weet.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 00:13:27 #258
301933 Barretje80
prrrt!
pi_108331078
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O_

vrijdag 24 februari 2012 @ 09:00:01 #259
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108335226
quote:
_O_

Dat dus :)

Hier zo maar eens ontbijten en dan op naar de bouwmarkt. Met drie weken klussen voor de boeg verbrand ik vast wel wat extra's kCal's :)

Xx
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:06:41 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108335340
ik heb me er bij neergelegd dat deze week een waardeloze week is :P
2 kilo aangekomen. -O-
naja.. nu enigszins opletten om het niet te "verergeren" ..
volgende week er weer hard tegenaan om het te verlagen :)

komt wel goed :Y
Big Fish GamesFiverr - alle diensten vanaf 5 piekVodafone aanbiedingen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:09:04 #261
6970 Joene
Nerd.
pi_108335395
2 kilo in 1 week ? Wat heb je in godsnaam gevreten ?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:26:11 #262
54772 Silmarwen
pi_108335730
Bleh wat een kut week. Ben de hele week moe, veel gewerkt, en het hele huishouden nog eens. Niet geweldig gegeten en alles doet zeer. -.- Volgens mij heb ik gewoon een virus onder de leden ofzo.

Anyhoe, vanavond Kickfun. Ben benieuwd of ik niet omval halverwege. :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:31:27 #263
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_108335847
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:09 schreef Joene het volgende:
Ik schommel vaak met 3 kilo in een week, snap er niks van. En echt een kilo verschil op een dag :S
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:46:46 #264
50936 The_Hives
pi_108336198
vocht
Fok! Federatie
  vrijdag 24 februari 2012 @ 09:55:50 #265
170561 Lijnloos
pi_108336429
Barreltje, irritant zo ineens aankomen :(

Ben zelf nu een maandje aan de Koolhydraten-are-evil-methode bezig en nu 3 kilo kwijt *O* Het valt me echt wel mee, maar oh wat mis ik mijn broodjes bij de lunch. :') Gelukkig mag ik af en toe spijbelen van mezelf.

Mag mijn ticker ook in de op:
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:17:50 #266
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108337072
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 09:09 schreef Joene het volgende:
taart, knoflook en chinees..
van alledrie raken mijn darmen vreselijk van over de zeik.. ergo.. geen doede verwerking, ergo " ophoping" ..

bovendien is het die tijd van de maand, en dan blijft alles uberhaupt een beetje "plakken" :P
volgende week is het beter!

lijstje van vandaag:
O: ontbijtgranen met yoghurt (het smaakte me zelfs niet vies vanmorgen :P )
t: sinaasappel
t: appel
D: zelfgemaakte sate met veul salade :D
t: drankje bij de volleybal..

morgen weer sporten (body combat) ben benieuwd, eerste lesje! :D
ben iig enthousiast over pump dus die houden we er in voor de dinsdag :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:25:21 #267
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108337259
Gisteren:
O: Yoghurt, muesli, 2 tl lijnzaad
S: 1 mile met gewichten
T: worteltjes, glas tomatensap
L: 2 bruin, 2 gebakken ei, plakje ham, beker karnemelk
S: In 45 minuten heen en terug naar de stad
T: broodje bakkeljauw, TimeOut koekje, glas smoothie
A: Rijst, biefstukreepjes in Thaise basilicumsaus met heel veel groente
T: glas smoothie

Vandaag:
O: Yoghurt, muesli, 2 tl lijnzaad
S: 1 mile met gewichten
T: worteltjes, glas tomatensap
L: pistoletje met zo gezond mogelijk bij Delifrance
T: Idem en glas smoothie
A: Noodles met garnalen en sperziebonen
T: geen idee
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:30:11 #268
859 Isabeau
ISFP
pi_108337407
Ik kan ook gigantisch schommelen hoor :Y 2 kilo komt regelmatig voor en kan zowel omhoog als omlaag zijn. Dus ik kijk niet op van een onsje meer of minder en kijk vooral naar mijn trendlijn.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:33:23 #269
257653 Myraela
Hangry
pi_108337483
Gisteren een enorm slechte dag gehad. Vandaag proberen mn dag netjes te houden, zodat ik vanavond gewoon kan drinken en dan de rest van het weekend weer rustig aan doen.

Ik vind vrije dagen toch een stuk lastiger dan school dagen en ik heb volgende week vakantie. :') Niet tof.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:42:54 #270
54772 Silmarwen
pi_108337740
Ik kan ook zo een kilo schommelen. Vocht/hormonen/lastige stoelgang :@ Vooral voor ik ongesteld moet worden, houd ik zo 1 tot anderhalve kilo vocht vast. Zodra dat voorbij is, vliegen de kilo's er binnen 2 dagen echt af.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the freeZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:43:49 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108337768
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan ook gigantisch schommelen hoor :Y 2 kilo komt regelmatig voor en kan zowel omhoog als omlaag zijn. Dus ik kijk niet op van een onsje meer of minder en kijk vooral naar mijn trendlijn.
dat jah..
ik kijk iedere dag.. "meet" iedere week en trek per maand conclusies :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:45:01 #272
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_108337813
Jullie geslacht zit je ook bepaald niet mee :7

* Blistering rent weg
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:45:26 #273
54772 Silmarwen
pi_108337821
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef Blistering het volgende:
Jullie geslacht zit je ook bepaald niet mee :7

* Blistering rent weg
Ja wij vrouwmensen hebben het maar zwaar. :'(
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:47:54 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108337912
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:45 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ja wij vrouwmensen hebben het maar zwaar. :'(
:D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:48:39 #275
859 Isabeau
ISFP
pi_108337937
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:43 schreef Barreltje het volgende:

dat jah..
ik kijk iedere dag.. "meet" iedere week en trek per maand conclusies :D
Ik gebruik voor het bijhouden dat hacker's diet online en die geeft dan een mooie trendlijn en dat gebruik ik als 'zoveel weeg ik nu' 8-)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:50:41 #276
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108337996
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gebruik voor het bijhouden dat hacker's diet online en die geeft dan een mooie trendlijn en dat gebruik ik als 'zoveel weeg ik nu' 8-)
ik schrijf het iedere woendsdag op.. en DAT weeg ik :P O-)
en iedere maand bij de dietiste :D
maar geduredne de week kan ik wel af en toe m'n wenkbrauwen ophalen over de weegschaal hoor :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:51:50 #277
54772 Silmarwen
pi_108338032
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]

:D
Hahaha! Pun not intended. :D
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:51:59 #278
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_108338039
Iedere dag wegen was ook niet altijd bevorderlijk voor mijn humeur moet ik zeggen, maar het is me nooit gelukt om het af te leren. De drang is te groot :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 10:52:46 #279
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108338068
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef Blistering het volgende:
Iedere dag wegen was ook niet altijd bevorderlijk voor mijn humeur moet ik zeggen, maar het is me nooit gelukt om het af te leren. De drang is te groot :7
ohh voor mij wel hoor.. als het snel gaat ben ik blij, als er iets bij komt haal ik mijn schouders op :)
hoezo meten met 2 maten O-)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:30:54 #280
364037 ChildoftheStars
pi_108339336
quote:
Ja omdat mijn lijf erom vraagt, nee omdat mijn lijf eraan moet wennen?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lekker weekje vrij :)
Vandaag:
O. 2 boterhammen, 1 met jam 1 met kaas
L. 2 boterhammen sandwichspread
T. Salade
D. Mie, met geroerbakte groente en een eitje
T. 2 peren
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekKnab - Jouw online bankBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:20 #281
364037 ChildoftheStars
pi_108339349
quote:
Herkenbaar :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:31:49 #282
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_108339366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja omdat mijn lijf erom vraagt, nee omdat mijn lijf eraan moet wennen? o|O
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:38:03 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_108339595
en dan ineens zit je zwarte blouse zo:

:')
disclaimer
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:47:36 #284
859 Isabeau
ISFP
pi_108339894
quote:
Oh, eens in de week is niet goed voor mijn humeur! Dagelijks wegen zorgt ervoor dat ik het allemaal veel makkelijker relativeer omdat ik nou eenmaal redelijk schommel.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:48:23 #285
859 Isabeau
ISFP
pi_108339919
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:

[ afbeelding ]

Niks mis mee, en in de winkels hangen zat passende zwarte blousen :P
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:57:21 #286
257653 Myraela
Hangry
pi_108340258
quote:

[ afbeelding ]

Sorry ik was afgeleid door je schoenen. :9
  vrijdag 24 februari 2012 @ 11:59:49 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_108340343
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 11:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sorry ik was afgeleid door je schoenen. :9
(dat was wel de initiele reden voor de foto ja O+)
disclaimer
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:08:08 #288
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_108340778
quote:

[ afbeelding ]

Wat een leuke schoenen en badkamer :D

Lijstje:

O: omelet van 2 eieren
T: 2 kiwi's
L: muesli met appel, kaneel en magere yoghurt
T: Flapjack
D: rijst met kip in iets, chicken tonight ofzo? Of wok, we zien wel :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 12:40:39 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108342072
Ik heb heus wel zin om te sporten!

* Lucky_Strike schopt zichzelf naar beneden
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:09:41 #290
1803 Jarno
V2.0
pi_108343118
Gisteren uurtje in de sportschool bezig geweest: fiets, crosstrainer en loopband gehad. Straks even terug voor een uurtje om de steps en de roeidinges te doen, dan heb ik alle apparaten gehad... mag ook wel want er staat twee etentjes op het programma dit weekend ;).
Speel mee met Lucky Day en win!Vattenfall cadeauBoek je safari bij Beekse Bergen
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:10:05 #291
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_108343136
Zo, alweer klaar. Waar doe ik eigenlijk zo moeilijk over?
Spoilers!
  vrijdag 24 februari 2012 @ 13:47:24 #292
257653 Myraela
Hangry
pi_108344523
Mn bestelde kleertjes zijn binnen. O+ Extra motivatie want voor die broek moet ik toch nog wel 5 kilo kwijt voordat die echt mooi zit. Ookal pas ik hem nu al wel. Nadeel van zo'n laag model. :')
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:20:16 #293
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_108345831
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
Mn bestelde kleertjes zijn binnen. O+ Extra motivatie want voor die broek moet ik toch nog wel 5 kilo kwijt voordat die echt mooi zit. Ookal pas ik hem nu al wel. Nadeel van zo'n laag model. :')
Ik heb net wat broeken uit de kast getrokken die ik al lang niet meer pas. Twee daarvan zijn nu precies op maat en de derde (en mooiste/prettigste) krijg ik wel dicht maar hiervoor moet ik eigenlijk nog wel wat kwijt. Mooi motivatiemiddel inderdaad!.
It was delicious.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:24:26 #294
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_108345975
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 13:09 schreef Jarno het volgende:
Gisteren uurtje in de sportschool bezig geweest: fiets, crosstrainer en loopband gehad. Straks even terug voor een uurtje om de steps en de roeidinges te doen, dan heb ik alle apparaten gehad... mag ook wel want er staat twee etentjes op het programma dit weekend ;).
Doe jij wel krachttraining naast je cardio?
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:27:39 #295
217702 Lonaa
Honger!
pi_108346103
Hallo!!

Ik doe ontzettend m'n best om met regelmaat te eten. Het gaat best aardig. Dat wat ik naar binnen prop is wel oke. :)

Vandaag:
O: (was pas om 12 uur) 2 plakjes roggebrood, 1 met kaas, 1 met katenspek
T: 2 plakjes worst
L: Handvol druiven en minnolea
D: Zelfgemaakte hamburger met sla, uien en een kwakkie mayo
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:37:45 #296
244933 trovey
Nachtoele
pi_108346524
quote:

[ afbeelding ]

Alleen maar goed toch? :P Je wilt niet weten hoe ik sommige kleding hier draag. :') Broeken die ik moet ophouden met een riem anders hangen ze met twee stappen doen op mijn enkels. _O- Ik blijf ze gewoon doordragen anders blijf ik kleding kopen en dat geld heb ik dan weer niet.
Optimist tot in de kist
  vrijdag 24 februari 2012 @ 14:54:01 #297
319308 Tink89
To live is to dance
pi_108347166
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:37 schreef trovey het volgende:

[..]

Alleen maar goed toch? :P Je wilt niet weten hoe ik sommige kleding hier draag. :') Broeken die ik moet ophouden met een riem anders hangen ze met twee stappen doen op mijn enkels. _O- Ik blijf ze gewoon doordragen anders blijf ik kleding kopen en dat geld heb ik dan weer niet.
Dat dus :) Een dikker vriendinnetje was iig nogal blij met mijn afvalacties, ze heeft misschien wel 10 nieuwe broeken ofzo.

Xx
  vrijdag 24 februari 2012 @ 15:01:27 #298
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_108347510
Ik heb een beetje een butdag vandaag.. Op het werk was het gigantisch druk, en toen gingen er 2 collega's ook nog eens ruzie staan maken. Dus heb tijdens het middag eten te veel boterhammen op. Heb nu 3 punten teveel op. (als ik vandaag alleen nog mijn avondeten eet en mijn fruit. Maar denk dat er nog wel een schaaltje yogurt bij komt)

Baal er een beetje van dat mijn eetgedrag zo beinvloedbaar is door situaties.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 16:53:03 #299
364037 ChildoftheStars
pi_108351846
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:20 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik heb net wat broeken uit de kast getrokken die ik al lang niet meer pas. Twee daarvan zijn nu precies op maat en de derde (en mooiste/prettigste) krijg ik wel dicht maar hiervoor moet ik eigenlijk nog wel wat kwijt. Mooi motivatiemiddel inderdaad!.
Heel herkenbaar. Al was ik met een broek te laat, die was al te klein ;)

Nu ik iets minder afval is dat was gemakkelijker :)
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:45:47 #300
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_108353578
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Al was ik met een broek te laat, die was al te klein ;)

Nu ik iets minder afval is dat was gemakkelijker :)
Te groot dan toch neem ik aan?
It was delicious.
Knab - Jouw online bankVattenfall cadeauZoek je mobiel op gsmweb
  vrijdag 24 februari 2012 @ 17:56:00 #301
1803 Jarno
V2.0
pi_108353954
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2012 14:24 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Doe jij wel krachttraining naast je cardio?
Jahoor.

Kom net weer uit de sportschool, nu ff omkleden, lekker uit eten met vrouwlief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')