Mijn moeder zegt altijd "gelukkig zijn maakt dik"quote:Op zondag 19 februari 2012 13:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben pas echt af gaan vallen toen ik alleen woonde Purdey
het zijn wel dezelfde users hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 13:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok, heel snugger weer. Ik zie nu net dat Barretje en Barreltje 2 verschillende users zijn.
Dat is zó fijnquote:Op zondag 19 februari 2012 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omgekeerd idd ook waar![]()
20 van mijn verloren kilo's raakte ik kwijt in het half jaar dat ik echt doodongelukkig was.
Kan ik iedereen aanraden
In een bakje de eieren kapot tikken, en er dan met een vork/garde even doorheen kloppen/slaan/roeren zodat het wit en de dooier zich met elkaar vermengenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:27 schreef Barretje80 het volgende:
voor de kook/bak goeroes..
ik moet de eieren " loskloppen"
wat is loskloppen???
ahh okquote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
In een bakje de eieren kapot tikken, en er dan met een vork/garde even doorheen kloppen/slaan/roeren zodat het wit en de dooier zich met elkaar vermengen
Nee hoor, hetzelfde als dat je een omeletje zou makenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh ok![]()
dus niet helemaal stijf of schuimend oid
game on!quote:Op maandag 20 februari 2012 07:23 schreef Silmarwen het volgende:
Slecht weekend! Streep eronder, en een goede week.
Schrik jij ook elke keer als je je eigen naam hier ziet?quote:
Ja en neequote:Op maandag 20 februari 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schrik jij ook elke keer als je je eigen naam hier ziet?
Dat is wel een probleemquote:Op maandag 20 februari 2012 09:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eén probleem echter. Ik háát sporten..
Wist je dat je lijf heel erg veel hormonen aanmaakt (echt een hele stapel verschillende zoals ghrelin) die ervoor moeten zorgen dat je zin in eten krijgt als je afvalt? Het onderdrukt verder hormonen die signalen geven dat je genoeg hebt gehad (leptine, cholecystokinine). Dit blijft zo tot zeker een jaar nadat je gestopt bent met afvallen. Dé reden dat bijna elk dieet mislukt.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gelukkig geeft de weegschaal nog steeds een dalende lijn aan, dus slank de zomer in moet vast lukken (of iig relatief slank vergeleken mijn startpunt).
'k Had gisteravond wel een enorme hoeveelheid wortelen gegeten *en neen, daar voel ik me niet schuldig over* omdat ik ineens erg honger had. Dus ik had gister wel wat fout gedaan klaarblijkelijk *heb anders nooit honger.
Today:
O. 2 boterhammen met een dun laagje sandwichspread.
L. 2 boterhammen met kaas of een wrapje met een salade.
T. Appeltje
D. Geen idee, zat aan couscoussalade o.i.d. te denken.
T. Appel
Hm, contactgestoorde nerd ook nog eens dus voor teamsporten bedank ik helemaal.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem![]()
Haat je alle sporten of alleen sporten in de sportschool?
Misschien is een sport in teamverband iets voor je?
Of juist van die groepslessen op de sportschool.
Hoe slank wil je daarvoor zijn?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik haat sporten ook. Daar stop ik altijd na 2 weken weer mee. Dus nu eerst maar eens beginnen met de simpele dingen zoals fietsen naar school of naar de stad of naar vrienden en dan telkens net een ommetje nemen. Of met vrienden wat actievere dingen ondernemen.
Mijn doel is om als ik me slank genoeg voel om niet voor lul te lopen, te gaan hardlopen.
Nah, ik kan het welquote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Is er iemand die je mee kan slepen naar de sportschool? Dan moet je wel als die persoon aanbelt om samen naar de sportschool te gaan.
ja, ik trapte natuurlijk in het 'veel goedkoper per maand als je direct voor een jaar gaat'trucjequote:Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Jarno het volgende:
Nah, ik kan het wel. Ik dramatiseer graag.
. Ik heb ook altijd wel de drang om dingen te bewijzen en dat kan ik wel in m'n voordeel gebruiken zeg maar.
Maar voor de zekerheid doe ik wel eerst 1 of 2 losse maandjes voordat ik een jaar abbo afsluit
Nou, dat maakt onderdeel uit van Mijn Plan. Deze sportschool heeft een 10 weken programma, dus dat is 2,5 maand. Ik mag van mezelf dan maximaal 2 losse maanden 'doen' en om die laatste twee weken te halen moet ik dan een jaar abbo 'doen' en tegen die tijd ben ik hopelijk zo gewend/gemotiveerd dat dat geen probleem meer isquote:Op maandag 20 februari 2012 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ja, ik trapte natuurlijk in het 'veel goedkoper per maand als je direct voor een jaar gaat'trucje![]()
Als ik bijna bij mn eindstreef ben. Misschien vanaf 5 kilo boven mn eindstreef. Voor de laatste kilo'tjes en om het een beetje te onderhouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe slank wil je daarvoor zijn?
En ik heb ervaring met sportschoolsponsoring
ik ookquote:Op maandag 20 februari 2012 10:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe slank wil je daarvoor zijn?
En ik heb ervaring met sportschoolsponsoring
Ach ik had er - over het algemeen - ook weinig moeite mee om alleen te gaan hardlopen. Daar ben ik allemaal Remi genoeg voor, om alleen op pad te gaanquote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Myraela het volgende:
Overigens weet ik wel dat het heerlijk was als je net uit de sportschool kwam en dan weer naar huis ging. Heerlijk fris en helemaal wakker.
Maar toch woog dat niet op tegen de luiheid op de momenten dat ik alleen moest gaan.
Raar hè dat je lijf het resultaat niet onthoudtquote:Op maandag 20 februari 2012 10:16 schreef Myraela het volgende:
Overigens weet ik wel dat het heerlijk was als je net uit de sportschool kwam en dan weer naar huis ging. Heerlijk fris en helemaal wakker.
Maar toch woog dat niet op tegen de luiheid op de momenten dat ik alleen moest gaan.
Ik loop altijd 's avonds...quote:Op maandag 20 februari 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik haat sporten ook. Daar stop ik altijd na 2 weken weer mee. Dus nu eerst maar eens beginnen met de simpele dingen zoals fietsen naar school of naar de stad of naar vrienden en dan telkens net een ommetje nemen. Of met vrienden wat actievere dingen ondernemen.
Mijn doel is om als ik me slank genoeg voel om niet voor lul te lopen, te gaan hardlopen.
Ja dit dus! Zo stom, dat op de bank met een zak chips beter voelt dan dat heerlijke net gesport gevoel.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Raar hè dat je lijf het resultaat niet onthoudtDan zou je er juist naar moeten uitkijken!
Dit had mijn post kunnen zijn dus.quote:Ik raakte overigens altijd ergens wel geblesseerd en ipv het na een rustperiode weer op te pakken ging ik gewoon niet meer.
Als ik hier 's avonds ga lopen dan moet ik inderdaad wel hard gaan lopen. Ik woon in Rotterdam zuid.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:21 schreef Myraela het volgende:
Als ik hier 's avonds ga lopen dan moet ik inderdaad wel hard gaan lopen. Ik woon in Rotterdam zuid. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |