Leuk hequote:Op zondag 19 februari 2012 11:35 schreef alors het volgende:
Nee het was dus gewoon een domme Ingrid. Ik kijk nu H2O
Jaquote:
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 11:40 schreef alors het volgende:
[..]
Jadaar gedragen ze zich tenminste naar hun leeftijd en er zit geen moraalsaus over. En mannen met ontblote torso's
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef zeebeschuit het volgende:
Uit z'n bio:
"ERIK VAN HEIJNINGEN"
Ik ben geboren op: 19-03-1991
Ik woon in: Amsterdam (vroeger Den Haag)
Ik speel in SpangaS de rol van: Deef Korenhof
Lievelingskleur: Onzichtbaar
Onzeker over: het feit dat ik mijn veters niet kan strikken.
Bij nader inzien zal het wel niet vrijwillig gaan met Robbiequote:Op zondag 11 maart 2012 10:57 schreef alors het volgende:
Gaan Robbie en Vallon nog batsen of hoe zit zat, en Maya en Stan...? oh wacht
En iedereen stopt er gelijk mee natuurlijkquote:Op zondag 1 april 2012 10:43 schreef alors het volgende:
Hahaha die spreekbeurt over schelden met kanker
Alsjeblieft niet zeg, ik vind Abel zo'n kneusquote:
Ik hoop maar dat het niet ernstig is anders moet Tinco natuurlijk weer een spreekbeurt houden over dat hij doof is en hoe gevaarlijk harde muziek is. En dan komt Vallon natuurlijk weer heel spontaan met het idee van een dovendag ofzoquote:Op zondag 8 april 2012 10:50 schreef roos85 het volgende:
Oh hij is doofdacht dat hij de gangster probeerde uit te hangen
Oh god, hij ging al een preek houdenquote:Op zondag 8 april 2012 10:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het niet ernstig is anders moet Tinco natuurlijk weer een spreekbeurt houden over dat hij doof is en hoe gevaarlijk harde muziek is. En dan komt Vallon natuurlijk weer heel spontaan met het idee van een dovendag ofzo
wat dacht je van die spiegel shirtsquote:Op zondag 8 april 2012 11:10 schreef alors het volgende:
zomg wat een lekker gek en creatief idee van Deef en Nola, hilarisch!!!
en die andere gast heeft een autospiegel aan het plafond gehangen, maar dat is blijkbaar niemand opgevallenquote:
Nolaquote:Op zondag 8 april 2012 11:10 schreef alors het volgende:
zomg wat een lekker gek en creatief idee van Deef en Nola, hilarisch!!!
wat een toevalquote:Op zondag 8 april 2012 11:19 schreef alors het volgende:
[..]
en die andere gast heeft een autospiegel aan het plafond gehangen, maar dat is blijkbaar niemand opgevallen
Maar wel extra Mega Tobyquote:Op zondag 8 april 2012 11:26 schreef alors het volgende:
Megamindy, er is ook elke week wat anders na Spangas he..
Veel van die acteurs weten van elkaar in prive leven volgens mij niet eens dat ze er in mee spelen...quote:
Toen hadden ze wel gewoon corsetten hoorquote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles inleveren wat ze in 1912 nog niet hadden... Waarom deden de dames hun BHs niet uit dan?
Hadden ze in 1912 wel hoofddoeken dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Alles inleveren wat ze in 1912 nog niet hadden... Waarom deden de dames hun BHs niet uit dan?
Jawel, maar niet zoals Katou ze draagtquote:Op zondag 15 april 2012 10:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hadden ze in 1912 wel hoofddoeken dan?
Ze gaan doen alsof het 100 jaar geleden isquote:Op zondag 15 april 2012 10:44 schreef kruidkoekje het volgende:
ik had al lang niet gekeken en zet nu de tv aan, waar slaat dit op
Verschrikkelijk he, en wat doet hij met die stroom? Helemaal niksquote:
ja echt omgquote:Op zondag 15 april 2012 10:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ze gaan doen alsof het 100 jaar geleden is
en dan die tong uit zijn bakkes, net zo'n debielquote:Op zondag 6 mei 2012 10:40 schreef alors het volgende:
Nummer 1 hit hoor! hij heeft ook echt geen timing he. Wat een bagger.
niet dusquote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef alors het volgende:
Vallon heeft Tinco allang gefriendzoned hopelijk...
ja super hequote:Op zondag 3 juni 2012 10:55 schreef alors het volgende:
'Ukkepukkie op rolschaatsen' wowowow wat een diss
Jaquote:Op zondag 3 juni 2012 11:08 schreef alors het volgende:
Is dit dezelfde Abel die altijd zo zeikt op rijke mensen die dingen kopen die ze niet nodig hebben en dat ze het altijd maar aan de armen (lees hemzelf) moeten schenken?
ooh was ongesteldquote:Op zondag 3 juni 2012 11:25 schreef alors het volgende:
Zo de dochter van Tara Singh Varma zit ook in de serieik heb kanker ik ga dooodhooodd
![]()
Witte Wievenquote:Op zondag 3 juni 2012 11:56 schreef alors het volgende:
Ik kijk nu Koen Kampioenveel spannender dan Spangas
Wie zitten er nog in?quote:Op woensdag 12 september 2012 19:08 schreef alors het volgende:
Het is weer begonnen btw, met weer nieuwe leerlingen
Die met die doek is weg, en wel een allochtoon in de plek, maar geen doek. Een Turkse denk ik. En er is nog iemand weg... Geen idee wie zo... Ohja Stan, de laatste baas van Spangasquote:
Doek? wie was dat ook al weer? Charly en Abelquote:Op woensdag 12 september 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Die met die doek is weg, en wel een allochtoon in de plek, maar geen doek. Een Turkse denk ik. En er is nog iemand weg... Geen idee wie zo... Ohja Stan, de laatste baas van Spangas
Ja Charley gaat nog een jaar overdoen blijkbaarquote:Op woensdag 12 september 2012 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Doek? wie was dat ook al weer? Charly nog wel in de serie?
Niemand meer.quote:
Hehe, dat heb ik eigenlijk nooit opgemerktquote:Op vrijdag 21 september 2012 19:29 schreef Doler12 het volgende:
Die Raaf, eindelijk iemand die tegengas bied op het altijd vrolijke Spangalis. Die leraren zullen een echte school ook niet overleven he.
Ja, maar daarom vind ik het ook zo leuk om naar te kijken, zo tenenkrommend af en toequote:Op zondag 30 september 2012 11:12 schreef alors het volgende:
Die profielensite van school met onbewerkbare foto'sAlsof dat bestaat
En dat fakking kinderachtige gedoe van die Meral, Nola en Maja, damn dat deed ik in groep 5 al niet meer.
Misschien krijgt Vallon dat idee ook, en gaat ze hem eng vinden, en blijkt later dat er niets aan de hand is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:26 schreef alors het volgende:
Ik vind die nieuwe gymleraar een beetje creepy, maar ik denk niet dat ze het aandurven om daar iets mee te doen. Seks en aanverwante handelingen bestaan immers niet op het Spangalis.
Het is strategie, de leraren moet hem vertrouwen, dan pas feestjes! Ja de autistische wentelteef heeft zijn zaakjes goed geregeld!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef rozecroc het volgende:
Ik ben blij om te zien dat Deef het Spangalis wat veiliger en hygiënischer probeert te maken.
Altijd weer gezeik van miss match als de leerlingen met wat voor initiatief ook komenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:44 schreef rozecroc het volgende:
Ik ben blij om te zien dat Deef het Spangalis wat veiliger en hygiënischer probeert te maken.
Nou ja, het is wel elke dag wat.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd weer gezeik van miss match als de leerlingen met wat voor initiatief ook komen
Inderdaadquote:Op zondag 14 oktober 2012 11:15 schreef alors het volgende:
Hahah dit is echt een excte kopie van een aflevering van Fort Alpha met die gymleraar
Nou zeg.dat! Lijkt wel of het steeds erger wordt.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd al een sneuneus geweest, wat een kutpersonage.
Nog niks, ze kunnen niks vinden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:33 schreef alors het volgende:
Ik heb de diagnose gemist, wat heeft Tinco nou?
De beste man is door een teek gebeten. Verdere updates: Tegen iedere verwachting in bleek de geplande bootreis van Abel financieel niet haalbaar en ontplooit Deef zich tot de safetynazi van het Spangalis waarmee hij steeds meer het respect van docent en medeleerling voor zich wint. Aldert dus mooi met pensioen.quote:
Hehe, dat vroeg ik me ook al af. Of: waarom ziet de kamer van Tinco eruit alsof hij er al drie jaar woont? Hij heeft nog net z'n kast niet neergezet, en dat terwijl hij net 10 dagen daar is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:33 schreef Meneerik2 het volgende:
Hoe kan een ziekenhuis in Godsnaam de symptomen van de ziekte van Lyme missen...
Waarom, als je langs gaat bij een zieke, moet je meteen een stiltedisco geven? Waarom niet gewoon langskomen? Waarom doen drie meiden van 16/17 of ze Kwik Kwek en Kwak zijn? Waarom wordt er amper les gegeven, maar altijd een of ander thema iets? Hoezo is daar budget voor?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hehe, dat vroeg ik me ook al af. Of: waarom ziet de kamer van Tinco eruit alsof hij er al drie jaar woont? Hij heeft nog net z'n kast niet neergezet, en dat terwijl hij net 10 dagen daar is.
Oh en Nola die na 3 jaar ineens leerproblemen krijgt.
Ja, dat ook allemaal.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:52 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Waarom, als je langs gaat bij een zieke, moet je meteen een stiltedisco geven? Waarom niet gewoon langskomen? Waarom doen drie meiden van 16/17 of ze Kwik Kwek en Kwak zijn? Waarom wordt er amper les gegeven, maar altijd een of ander thema iets? Hoezo is daar budget voor?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Hij grijnst omdat de leraren respect voor hem hebben, zijn autisten breinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef Meneerik2 het volgende:
Die Dave/Deef die stom gaat grijnzen als klasgenoten hem afzeiken
Een wild plan verzinnen en dan weken rondlopen met een kapiteinspetquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:10 schreef alors het volgende:
Deefgodsamme, wat een kutpersonage, en hij wordt alleen maar sneuer.
Matroos Abel
Een wild plan? Die gozer wilde een half jaar in een jacht met zijn klas vertoeven op kosten van de schoolquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Een wild plan verzinnen en dan weken rondlopen met een kapiteinspet
Ja, maar ik wist zo gauw geen 'groter' woord dat de lading dekte dat hij dat plan had bedacht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:00 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Een wild plan? Die gozer wilde een half jaar in een jacht met zijn klas vertoeven op kosten van de school
Dat is het toch ook!quote:Op zondag 4 november 2012 01:23 schreef rozecroc het volgende:
Dat irritante gespring van die Nola ook de hele tijd. Het is net alsof ik ineens naar een kinderserie zit te kijken.
Ook dat ze de hele tijd op de achtergrond springenquote:Op zondag 4 november 2012 01:23 schreef rozecroc het volgende:
Dat irritante gespring van die Nola ook de hele tijd. Het is net alsof ik ineens naar een kinderserie zit te kijken.
Eindelijk eens een beetje romantiek in Spangas en dan moet Vallon het weer verzieken met haar "mannen zijn vies" blik.quote:
Die gymleraar is een viespeuk lolquote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef alors het volgende:
Wat is die Tinco ook een kneus zeg, leest nog steeds zijn teksten op.
OMG die gymleraar![]()
![]()
Abeleeuwige kneus en copycat.
Een grote kneuzenkermis joh, het is hilarisch zo slecht.quote:Op zondag 4 november 2012 12:51 schreef alors het volgende:
Wat is die Tinco ook een kneus zeg, leest nog steeds zijn teksten op.
OMG die gymleraar![]()
![]()
Abeleeuwige kneus en copycat.
True, zo'n Nola ook, zelfs op de basisschool zouden ze haar keihard dissen en zeggen dat de fukcing kinderachtig is. Ik kijk ook De 4 van Westwijk, komt meteen erna op zondag. Dat gaat over kinderen van de leeftijd groep8/brugklas, en die zijn veel volwassener, leuker en echter.quote:Op zondag 4 november 2012 21:05 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een grote kneuzenkermis joh, het is hilarisch zo slecht.
Waar zijn de tijden gebleven met Annabel (quote:Op zondag 4 november 2012 21:52 schreef alors het volgende:
[..]
Die Spanga kinderen sporen echt niet, wat een domme geïndoctrineerde kleutersIk was wel geshockeerd van dat zoenen van die leraar en het zoenen op de gang van Eman, volgens mij de eerste zoen die ik heb gezien in de tijd dat ik Spangas kijk
SEKSUELE REVOLUTIE!!!
Maya ziet er tegenwoordig uit alsof ze iets te veel chocoladetaart eet.quote:Op maandag 5 november 2012 22:50 schreef rozecroc het volgende:
Chocoladetaart met.....slagroom. Nu weten we ook gelijk hoe een cums-hot bij Nola en Maya eruit ziet.
Morgen doet Abel het ookquote:Op woensdag 7 november 2012 22:03 schreef rozecroc het volgende:
Raafdie een boks doet met Aldert
. Het moet niet veel gekker worden.
Hetzelfde als 90% van de fokkers, we slaan hem helemaal in elkaar en hangen hem aan zijn ballen op!quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef Ceviche het volgende:
Charly weet nog niet dat de ouders van Maya gaan scheiden toch?
Omdat zij daar een tijdje heeft gewoond, leek mij dat wel een interessante aflevering
Lijkt me ook wel interessant als die vaders van Vallon weten van Chiel. Niet dat er dan iets gebeurt, maar wel heerlijk tenenkrommende gesprekken
Hehe, vooral als die zusjes thuiskomen en voorgelezen willen wordenquote:Op zondag 18 november 2012 10:57 schreef alors het volgende:
Tinco moet wel echt de slechtste acteur ooit zijn. Die neppe lach, die opgelezen zinnenTevens echt een nietszeggend arrogant kutkarakter.
Lerares met doek
Sowieso dat er een autocue voor die gast klaar staatquote:Op zondag 18 november 2012 10:57 schreef alors het volgende:
Tinco moet wel echt de slechtste acteur ooit zijn. Die neppe lach, die opgelezen zinnenTevens echt een nietszeggend arrogant kutkarakter.
Meh, ik vond het erg flauw met die eieren, dat heb ik nou al zó vaak gezien.quote:Op zondag 25 november 2012 10:59 schreef alors het volgende:
Dat kind met dat rooie haarZe doet me denken aan een stille versie van Fay
![]()
Weer zo'n pestkind, wonen daar alleen maar kneusjes ofzo?
Charlies eier actie bij Abel
Nee joh, alleen op zinspelen en protesteren zodat ze de overheid overtuigen en ze toch mag blijven. Waarschijnlijk.quote:
Precies, heel de klas in paniek, Nola moet blijven actie, de overheid die toch met de hand over het hart strijkt etc.quote:Op zondag 2 december 2012 14:00 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee joh, alleen op zinspelen en protesteren zodat ze de overheid overtuigen en ze toch mag blijven. Waarschijnlijk.
Dat bedoelde ik jaquote:Op zondag 2 december 2012 14:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Precies, heel de klas in paniek, Nola moet blijven actie, de overheid die toch met de hand over het hart strijkt etc.
"quote:Op zondag 2 december 2012 15:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik jaen dat wij dan in dit topic '
' zeggen.
Basta!quote:Op woensdag 5 december 2012 04:31 schreef Doler12 het volgende:
Godver die ene scene met Tinico en zijn vader werd totaal geruïneerd door de slechte acteerkunsten van Hilversum.![]()
![]()
Daar doen ze niet aan op het Spangalis.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schuren haar ogen niet tegen de dijen aan als ze iemand ligt te beffen?
quote:Op woensdag 5 december 2012 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Schuren haar ogen niet tegen de dijen aan als ze iemand ligt te beffen?
Dude, we've been over this, daar doen ze niet aan. Waarschijnlijk gaan ze aan het eind van volgend seizoen voor de eerste keer zoenen.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Wanneer gaan Raaf en Vallon nou eens batsen?
Ik dacht eerst dat ze gewoon jaloers was op Vallon, maar ze reageerde wel heel blij toen ze samen naar de bioscoop zouden gaanquote:
the fuck.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:00 schreef Specularium het volgende:
Lees net dat die Vallon (Eefje voor vrienden) uit 1986 is.
.
Ik dacht eerst dat zij ook op Raaf was, maarja er is al te lang geen homo in de serie geweest. Buiten de ouders van Vallon danquote:Op zondag 16 december 2012 16:08 schreef luckass het volgende:
[..]
http://www.spangas.nl/video/dagboek/947
Drugs? Wat is dat?quote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef Specularium het volgende:
Is er wel eens iemand zwaar aan de drugs geraakt?
er word op heel die school niet eens gerooktquote:Op maandag 17 december 2012 19:15 schreef Specularium het volgende:
Is er wel eens iemand zwaar aan de drugs geraakt?
Ja, Eman toch een keer? En toen zag Nola dat: 'ROOK JIJ? WEET JE WEL NIET HOE SLECHT DAT IS!!!' Nooit meer een sigaret gezien.quote:Op maandag 17 december 2012 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er word op heel die school niet eens gerooktwat denk je zelf?
Zo knap vond ik die anders niet. Jolé voor ze een bril kreeg wel.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Tessels dood blijft het absolute hoogtepunt van de serie. Naast ieder optreden van het zusje van Avalanche natuurlijk
Echt?quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
Die jongen van de tweeling werkt nu in een cakejesbar in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 15:38 schreef JaapLiekefan het volgende:
Die jongen van de tweeling werkt nu in een cakejesbar in Amsterdam.
Ja, maar die is ook uitgeroepen tot nummer 5 van de mooiset vrouwen van Nederland dit jaar geloof ikquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zo knap vond ik die anders niet. Jolé voor ze een bril kreeg wel.
Gaby Blaaser komt uit '86.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
"Goh Alex, je bent bijna 30, dan hoor je niet te geilen op middelbare scholieres"
Dat doe ik ook niet, die actrices komen qua leeftijd dichter bij mij in de buurt dan bij hun personages
Goed figuur, maar af en toe heeft ze zo'n pafferig hoofd.quote:Op zondag 6 januari 2013 20:15 schreef Gruj0 het volgende:
Vanaf morgen weer nieuwe afleveringen.
Ik vindt die Charlie overigens wel een aantrekkelijke meid in tegenstelling tot anderen.
Zij is wel mooi als ze haar mond maar dicht houdt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee joh! Die srilankeese adhd-meid!
quote:Op zondag 13 januari 2013 11:14 schreef alors het volgende:
Raaf moet Abel samen met zijn pa liquideren, wat een kutkneus.
Toen ze een foto maakte van die ketting was het al duidelijk dat het zo zou lopen.quote:Op zondag 13 januari 2013 10:54 schreef alors het volgende:
[..]
Zij is wel mooi als ze haar mond maar dicht houdt.
Oh wat een toeval, Charlie en Tinco chatten anoniem met elkaar
Godsamme wat is die Meral ook een kutpersonage
Heerlijk dat voorspelbarequote:Op zondag 13 januari 2013 10:54 schreef alors het volgende:
Oh wat een toeval, Charlie en Tinco chatten anoniem met elkaar
Ben je gek, dat gebeurt over 2/3 seizoenen.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Heerlijk dat voorspelbare![]()
Ik dacht trouwens even dat Raaf homo zou blijken te zijn en de juf die met Vallon sprak lesbischMaar dat zou een beetje teveel van het goede zijn.
Wel iemand die er iig uitziet als iemand van 15 ipv 20.quote:Op maandag 14 januari 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
Hey, een sprankelend nieuw personage.
Tja mocro he, all bark and no bite, tenzij ze in een roedel zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef luckass het volgende:
Eman met z'n praatjes. Nu krijgt ie pussy aangeboden en durft ie niet meer.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:12 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tja mocro he, all bark and no bite, tenzij ze in een roedel zijn
Ik vind Raaf wel n lekker dingquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
"Goh Alex, je bent bijna 30, dan hoor je niet te geilen op middelbare scholieres"
Dat doe ik ook niet, die actrices komen qua leeftijd dichter bij mij in de buurt dan bij hun personages
Mee eens! Wat acteert die gozer slecht trouwensquote:Op maandag 14 januari 2013 19:14 schreef alors het volgende:
Hehe Tinco's pa denkt dat ie gay isEigenlijk zou dat waar moeten zijn en dan zelfmoord pleegt omdat ie er niet mee om kan gaan, Tinco
![]()
![]()
waarom grijpt hij de kans niet? Die chick is spang man..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 00:09 schreef luckass het volgende:
Eman met z'n praatjes. Nu krijgt ie pussy aangeboden en durft ie niet meer.
Ze missen het meest essentiële nog steeds, namelijk normale leerlingen, die de boel op stelten zetten, blowen, seks en een grote bek hebben ipv dit groepje sulletjesquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind Raaf wel n lekker ding![]()
Maar man man wat een debiele dingen komen er voorbij in 1/2 schoolklassen,alles is nu wel aan bod geweest
Homo
Lesbi
Gescheiden ouders 2x
Zonder vader opgroeien
Iemand die bij haar oma woont
Iemand die vroegtijdig school verlaat
Iemand die jat
Iemand met een criminele vader
Een homo leraar
Een leraar die zn handjes niet kan thuishouden
Homo ouders
Een geadopteerd iemand
Een gastgezin 2x (charlie heeft bij Annabella en Maya gewoond)
Een verliefdheid op een lerares
Iemand met een gluten allergie
Iemand met een hartkwaal
Fay met dr onzichtbare zusje
Ik mis alleen nog iemand die in het verkeerde lichaam geboren is!
Fort Alpha daarentegenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ze missen het meest essentiële nog steeds, namelijk normale leerlingen, die de boel op stelten zetten, blowen, seks en een grote bek hebben ipv dit groepje sulletjes
er zijn ook kijkertjes van 10 dus dan worden ouders boosquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ze missen het meest essentiële nog steeds, namelijk normale leerlingen, die de boel op stelten zetten, blowen, seks en een grote bek hebben ipv dit groepje sulletjes
Genoeg kids van die leeftijd die GTST kijken...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er zijn ook kijkertjes van 10 dus dan worden ouders boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |