Hebben we al wel eens eerder gezien, of dit is een herhaling. Moesten ze op bepaalde tijd op bepaalde plaatsen vanuit de auto de mail checkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Wehehe zoeken naar een onbeveiligde verbinding, wat een sloeber.
Waren anderequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebben we al wel eens eerder gezien, of dit is een herhaling. Moesten ze op bepaalde tijd op bepaalde plaatsen vanuit de auto de mail checken
preciesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
En dan hier zeuren over een beetje sneeuw
Lijkt me alleen maar slecht voor de business, dus waarom zijn ze blij???quote:
Sneeuw in Oostenrijk slecht voor de business?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar slecht voor de business, dus waarom zijn ze blij???
Jij had het land niet meegekregen he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar slecht voor de business, dus waarom zijn ze blij???
Edit:
Mwah snurkende partner is wel heel naarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Jezus wat een relatie tussen die twee zeg
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je gaat toch niet over de prijs van het eten klagen tegenover je gasten
Kan best zijn dat t water heel duur is daarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wat een koppel.
Je mag niet in bad, want dat is te duur.
Sloop zo'n bad er dan uit van tevoren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kan best zijn dat t water heel duur is daar
Geen gastenboek jammerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef vuvuzela het volgende:
http://www.haustyrol.eu/prijzen.html
de paarden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]Gelukkig maar. Ik zie het al weer voor me...
Ja ze heeft al zo veel jaren gewerkt "kuch" :pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef KaheemSaid het volgende:
... ik wil niet meer werken, dat moet hij doen ...
schijten je plee onderquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef Jester65 het volgende:
Gasten zijn maar lastig, zitten lang in bad, eten broodjes op.
en dat voor 19,00 per nachtquote:
Hij zit echt dik onder de plak ja, maar wat dacht hij dan... dat zo'n jong ding voor niks met zo'n ouwe knar ging?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
En zoals zo vaak is de man de lul, die mag al het werk doen EN nog een baantje erbij.
Eindelijk een vrouw die het zelf zegt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
En zoals zo vaak is de man de lul, die mag al het werk doen EN nog een baantje erbij.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, hij redt zich prima in het Duits.
De tietuh had ze alquote:
Zeker als SBS Cool Runnings al schraptquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hadden ze idd moeten blurren
Zou ik als gast ook niet op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:25 schreef StephanL het volgende:
Je verjaardag vieren met de gasten.Doe normaal
iphone en te dikke vingers ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij mag haar niet eens op de mond kussen.
Volgens mij is ze ook geinsemineerd voor dat kind. Als het al van hem is dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hij mag haar niet eens op de mond kussen.
In die familiehotels wel. Ook in Duitslandquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Dat valt me elke week weer op: de eigenaars die zich onder de gasten mengen. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt (gelukkkig).
Hij snurkt hoor dan trilt alles vanzelfquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook geinsemineerd voor dat kind.
Inderdaad. Juist die Oostenrijkers trekken zich helemaal terug. In al die jaren Oostenrijk heb ik nauwelijks contact met verhuurders gehad, eigenlijk alleen bij aankomst.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Karina het volgende:
Dat valt me elke week weer op: de eigenaars die zich onder de gasten mengen. Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt (gelukkkig).
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook geinsemineerd voor dat kind.
Dat lijkt mij helemaal niets.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
In die familiehotels wel. Ook in Duitsland
8 volgens mij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hou oud is dat kind? 5 jaar? Dan heeft die vent op zijn 50ste nog een Rob-de-Nijsje gedaan?!
Iphone, geen dikke vingers. Niet iedereen lijdt aan jouw probleem.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Houdt zij wel van die man? Het lijkt er niet op.
Zat een keer met een jankende eigenaresse aan de bar omdat haar vader een hartaanval had gekregen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt mij helemaal niets.
hehe wat een figuur bij die skilift.
Nee, puur voor het geld. Zie weinig liefde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Het zal niet zijn geld geweest zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Moet wel, waarom zou ze anders bij hem blijven? Zij had in NL een baan, hij niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Goh, kom je er ook achter?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Ik ben een romanticusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goh, kom je er ook achter?
Indien ze er daar een aan de haak kan slaan waar ze nooit meer hoeft te werken is ze inderdaad weg!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef Karina het volgende:
Kindje heeft wel 'n papa en 'n mama er zijn er veel die dat al niet meer kunnen zeggen.quote:
Kinderen hebben heel veel door.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
Kindje heeft wel 'n papa en 'n mama er zijn er veel die dat al niet meer kunnen zeggen.
Kind heeft niets door toch ?
mag ik wel bij jullie poepen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Gelieve uw aardappelen thuis laten, krentenbroodjes in zijn geheel veroberen, uw sokken niet de gang op gooien en waag het niet om een bad te nemen.
Kom gezellig bij ons langs!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Captainp00face het volgende:
[ afbeelding ]
Gelieve uw aardappelen thuis laten, krentenbroodjes in zijn geheel veroberen, uw sokken niet de gang op gooien en waag het niet om een bad te nemen.
Kom gezellig bij ons langs!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:44 schreef Poepoog het volgende:
Die Syfilus deed mij zo denken aan mijn vriendin. Heb het maar niet gezegd waar ze bij zat net![]()
Ga nu maar weer in mijn eigen kamer slapen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:44 schreef Poepoog het volgende:
Die Syfilus deed mij zo denken aan mijn vriendin. Heb het maar niet gezegd waar ze bij zat net![]()
Jij moet ook in de kelder slapenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:44 schreef Poepoog het volgende:
Jij?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:16 schreef Captainp00face het volgende:
Zouden de gasten die uitgemaakt werden voor zwijnen het gezien hebben? Wie gaat ze mailen en zich voordoen als deze?
Dat met die sok of wat?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:16 schreef Captainp00face het volgende:
Zouden de gasten die uitgemaakt werden voor zwijnen het gezien hebben? Wie gaat ze mailen en zich voordoen als deze?
Lees je in of kijk het zelf terug. Meer dan genoeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:06 schreef Individual het volgende:
Ik heb deze uitzending niet gezien, maar ze weten de mensen voor dit programma wel zo uit te zoeken en de beelden knippen en plakken zodat er genoeg drama is.
Zijn er verhalen bekend van mensen die na het programma succesvol blijken of zijn ze echt allemaal kansloos?
je moederquote:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240799 ?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:09 schreef eskil het volgende:
Duurt het lang voordat het op uitzending gemist komt? Ben benieuwd geworden
Dank je wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1240799 ?
De Boerkampjes in Italië.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:06 schreef Individual het volgende:
Ik heb deze uitzending niet gezien, maar ze weten de mensen voor dit programma wel zo uit te zoeken en de beelden knippen en plakken zodat er genoeg drama is.
Zijn er verhalen bekend van mensen die na het programma succesvol blijken of zijn ze echt allemaal kansloos?
Dat ziet er niet verkeerd uit. De producenten maken het natuurlijk ook wel dramatischer voor tv anders kijkt niemand meer.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
De Boerkampjes in Italië.
http://www.villa-alwin.nl
Je vrouw schat ik zo inquote:
quote:Een follow up van de familie Goudswaard (Griekenland) en Bart en Christa Beydals (Frankrijk). Vier jaar geleden vertrokken Hennie en Karin Goudswaard samen met de tweejarige Kiki en vier maanden oude Kasper naar het Griekse eiland Corfu. Gericht op mensen met geld bouwen ze er een villa die verhuurd kan worden en kopen ze een zeilboot waarmee ze toeristen kunnen rondvaren. Maar de bouw van de villa vertraagt en er is veel concurrentie voor de boot. En dan slaat ook nog eens de economische crisis toe. Heeft de familie het hoofd boven water kunnen houden? Bart en Christa vertrokken twee jaar geleden naar de Franse Bourgogne om daar een hotel over te nemen. Na aankomst blijkt hun Nederlandse contract in Frankrijk niets waard te zijn en een nieuw contract komt er niet. Als we Bart en Christa weer opzoeken blijken ze nog steeds in Frankrijk te wonen en te werken. Maar in plaats van in het romantische hotel in La Bourboule gasten te ontvangen, zijn ze nu eigenaar van een wegrestaurant/motel langs de drukke Route Nationale. Deze keer is de papierwinkel wel op orde, maar of dit nou de Franse droom is die ze voor ogen hadden.
Ja precies. Het lijkt wel vakantiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is hier wel 's drukker geweest.
Er is dan ook niet zoveel hilariteit nu...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is hier wel 's drukker geweest.
Klopt, dit zijn van die modelemigranten...da's saaiquote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Er is dan ook niet zoveel hilariteit nu...
Des te bijzonderder dat het allemaal af is gekomen en er netjes afgewerkt uitziet enz.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 21:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Het is en blijft wel Griekenland hé
dat is wel een kutstreek ja. Volgens mij heb ik deze wel gezien ja...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Reserveren en niet op komen dagen
jupquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:07 schreef Little_Acorn het volgende:
Zijn die facturen een erfenis van de oude eigenaren?
Dat zeggen ze altijd in de hoop dat NLse gasten naar hun toe te komen. Nooit geven ze toe dat ze grandioos gefaald hebben. Er kijken meer dan 1 miljoen mensen naar dit programma. Al zou maar 0,1% erin trappen, dan nog hou je er een aardige duit eraan over.quote:
omdat er in nederland, ondanks de wet die dat tegengaat, nog steeds leeftijdsdiscriminatie is. Ze kunnen dus echt wat leren van het landje waar ik woon. Ierland. Daar is dat absoluut niet van toepassing. Komt ook omdat de startsalarissen voor jong en oud gelijk zijn. Een ouder iemand hoef je als werkgever niet meer te betalen als een broekkie. Ervaring telt hier.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:00 schreef Snowsquall het volgende:
Aan de andere kant; Hij heeft werk nuen dat kon ie niet vinden in NL.
ze zijn in die streek zeker niks gewend. Raar toch, als een fransman met de familie bij een Hollander gaat fonduen op zondagmiddag.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Als de lokale bevolking de deur van je zaak plat loopt, dan doe je het idd goed
Idd een van die medewerksters scheelt heel erg veel, als je ziet dat ze zonder personeel 160 euro winst maakte en ze met personeelskosten 80 euro kan dat flink schelen. In combinatie met uitbreiding moet ze het wel lukken om meer winst te genereren.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
die boot moeten ze gewoon verkopen als het niets oplevert. en die mensen in frankrijk die moeten eens goed kijken naar waar ze meer winst kunnen maken. het is er druk, ze weten zelfs de lokale bevolking naar zich toe te trekken. hartstikke mooi. nu moeten ze nog zien hoe ze dit kunnen gebruiken en vasthouden om een goede winst te halen. met dezelfde prijzen zal dit denk ik enkel lukken door kosten snijden (1 van de 2 vaste medewerkers zien kwijt te raken zou een hoop schelen in hun geval) of door meer van hetzelfde te verkopen (meer hotelkamers / eetgelegenheid)
ik weet niet wat hun bezettingsgraad is. als deze erg hoog is zou uitbreiding van de eetruimte en hotelkamers wel eens de beste manier kunnen zijn. groeien is altijd beter dan snijden in je kosten als je meer winst wilt maken op lange termijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef themole het volgende:
[..]
Idd een van die medewerksters scheelt heel erg veel, als je ziet dat ze zonder personeel 160 euro winst maakte en ze met personeelskosten 80 euro kan dat flink schelen. In combinatie met uitbreiding moet ze het wel lukken om meer winst te genereren.
Tuurlijk is groeien beter, maar je moet wel realistisch blijven. Wat is de vraag naar hotelkamers en hoeveel concurrentie heb je binnen de regio. Als je het hele dorp trekt en er niet veel meer vraag is naar hotels kun je weinig.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik weet niet wat hun bezettingsgraad is. als deze erg hoog is zou uitbreiding van de eetruimte en hotelkamers wel eens de beste manier kunnen zijn. groeien is altijd beter dan snijden in je kosten als je meer winst wilt maken op lange termijn.
true. op de 1 of andere manier kreeg ik de indruk dat het best druk is en goede klandizie, maar dat ze door de lage prijzen gewoon weinig overhouden met de aantallen die mogelijk zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:43 schreef themole het volgende:
[..]
Tuurlijk is groeien beter, maar je moet wel realistisch blijven. Wat is de vraag naar hotelkamers en hoeveel concurrentie heb je binnen de regio. Als je het hele dorp trekt en er niet veel meer vraag is naar hotels kun je weinig.
Maar je weet de cijfers niet en het is en blijft gissen.
ik vond het een buitengewoon charmante dame. gezonde levensvisie.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef just me het volgende:
Ik vond het wel knap dat ze bleven lachen !
Prachtige ogen had zequote:Op zondag 26 februari 2012 11:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vond het een buitengewoon charmante dame. gezonde levensvisie.
Ze hebben het nadeel dat ze aan een vrij onbelangrijke D-weg van oost naar west zijn gesitueerd, een kilometer of 20-30 van de doorgaande routes, waardoor ze niet zoveel toevallige passanten zullen krijgen. Maar met wat goede promotie, moeten ze in het hoogseizoen wel vakantiegangers op doorreis uit Nederland kunnen krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2012 10:43 schreef themole het volgende:
[..]
Tuurlijk is groeien beter, maar je moet wel realistisch blijven. Wat is de vraag naar hotelkamers en hoeveel concurrentie heb je binnen de regio. Als je het hele dorp trekt en er niet veel meer vraag is naar hotels kun je weinig.
Maar je weet de cijfers niet en het is en blijft gissen.
quote:Op zondag 26 februari 2012 10:13 schreef themole het volgende:
[..]
Idd een van die medewerksters scheelt heel erg veel, als je ziet dat ze zonder personeel 160 euro winst maakte en ze met personeelskosten 80 euro kan dat flink schelen. In combinatie met uitbreiding moet ze het wel lukken om meer winst te genereren.
Heel leuk en aardig, maar het punt was nou net dat die man (naar eigen zeggen vanwege z'n leeftijd) in NL geen werk kon vinden. Dat je "zo 20,- netto" verdient ging voor hem dus niet op.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]+80,-. Alsof dat zo de moeite waard is.
Reken maar uit. 2 personen die van 8:30-17:00 zich uit de naad werken = 10:30 * 2 = 21 manuren. Met een beetje Nlse baan verdien je zo 20,- netto > 20 * 21 = 420,- aan zuivere winst moet je behalen. Reken maar op een omzet rond de 900,- dus. Slavenarbeid is het. Ik zeg kappen met die handel.
Dat is denk ik de grootste uitdaging : overleeft je relatie het..quote:Op zondag 26 februari 2012 10:58 schreef just me het volgende:
Ik vond het wel knap dat ze bleven lachen !
Met schoonmaken zit je altijd nog op het minimumloon = iets van 10,-. Alles is beter dan slavenarbeid uitvoeren in een land ver weg. en wat dacht je van z'n AOW die op deze manier ook verdamptquote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Heel leuk en aardig, maar het punt was nou net dat die man (naar eigen zeggen vanwege z'n leeftijd) in NL geen werk kon vinden. Dat je "zo 20,- netto" verdient ging voor hem dus niet op.
quote:Op zondag 26 februari 2012 17:06 schreef Karina het volgende:
Respect voor het tweede stel, wat een volhouderseerste project liep niet lekker en dan "gewoon" weer een tweede poging doen.
Die peeskamer. Je zult het maar schoon moeten maken.
Ze dachten dat er iemand ging zitten kijken terwijl de ander op het bed iets aan het doen was? Ik vond het ook wel een beetje vergezocht eigenlijk, teveel fantasiequote:Op zondag 26 februari 2012 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Idd, maar die theorie met die stoel snap ik nog steeds niet....
ze konden natuurlijk niet zeggen dat ze elke keer zitten te kijken via de cam achter de spiegelquote:Op zondag 26 februari 2012 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze dachten dat er iemand ging zitten kijken terwijl de ander op het bed iets aan het doen was? Ik vond het ook wel een beetje vergezocht eigenlijk, teveel fantasie
En dan chanterenquote:Op zondag 26 februari 2012 19:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze konden natuurlijk niet zeggen dat ze elke keer zitten te kijken via de cam achter de spiegel
Ik denk eerder dat het 12 euro was omdat de burgemeester er met een grote groep wasquote:Op zondag 26 februari 2012 19:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow ik zie dat het voor nederlanders 12,50 is. puur racisme
nee het staat op de site, frans deel 12 euro, engels en nederlands deel 12,50quote:Op zondag 26 februari 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het 12 euro was omdat de burgemeester er met een grote groep was
Raar, zal wel een foutje zijn inderdaad.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee het staat op de site, frans deel 12 euro, engels en nederlands deel 12,50apart. foutje lijkt me
Ze voegde er wel aan toe dat hij zo aardig was, waarschijnljik omdat ze zelf in de gaten kreeg dat het misschien niet zo handig was om dat te zeggen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik zat me trouwens af te vragen of als de burgermeester het zou terugzien (wat vast gaat gebeuren) hij de term 'boers' vervelend zou vinden...zomaar een gedachte die bij me opkwam.
uhuhquote:Op zondag 26 februari 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Raar, zal wel een foutje zijn inderdaad.
[..]
Ze voegde er wel aan toe dat hij zo aardig was, waarschijnljik omdat ze zelf in de gaten kreeg dat het misschien niet zo handig was om dat te zeggen.
266 inwoners, dan mag je blij zijn als de burgemeester komt dan heb je er in ieder geval één binnen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die burgemeester was een ekte baas.Als zo'n kerel 2 keer per keer week in je zaak komt, dan heb je het prima voor elkaar. Ook de instelling van "altijd blijven lachen" beviel me wel.
Die man hebben ze ook wel nodig als ze een stukje willen bijbouwen of iets dergelijks dus dat is wel mooi, nu is hun inkomen wel erg laag maar misschien hebben zij verder geen woonlasten, als zij gewoon in dat hotel wonen.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die burgemeester was een ekte baas.Als zo'n kerel 2 keer per keer week in je zaak komt, dan heb je het prima voor elkaar. Ook de instelling van "altijd blijven lachen" beviel me wel.
Die kleine Franse gemeentes zijn zo klein dat je dingen als een bestemmingsplanverandering waarschijnlijk idd direct met de burgemeester bespreken kan.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die man hebben ze ook wel nodig als ze een stukje willen bijbouwen of iets dergelijks dus dat is wel mooi, nu is hun inkomen wel erg laag maar misschien hebben zij verder geen woonlasten, als zij gewoon in dat hotel wonen.
Is die site nu veranderd ofzo, hoor het liedje van Allo Allo niet meerquote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.relaislafleur.com/index.php
[ afbeelding ]
U is dronken?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:12 schreef Captainp00face het volgende:
Wat? Was Ik Vertrek vandaag? Wat een vage tijden zeg, de ene keer komt het op donderdag, dan weer vrijdag en nu dus woensdag?
Wel jammer dat geld iig geen probleem is...quote:Maakt geld gelukkig? Paul van den Boogaard (54) heeft het in overvloed, maar tevreden is hij niet. Na jarenlang keihard te hebben gewerkt in het familiebedrijf krijgt hij een burn-out. Hij besluit het roer drastisch om te gooien en op Curaçao opnieuw te beginnen. Op Curaçao wil hij samen met zijn vrouw Hélène (46) een groot appartementen complex bouwen en een catamaran kopen waarmee hij zeiltochten kan organiseren.
Er kan nog genoeg mis gaan; afgewezen vergunningen, ongeldige contracten, lekkages, overstromingen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Wel jammer dat geld iig geen probleem is...
Als ik dit stukje lees (tvgids.nl) zie ik wel mogelijkhedenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Wel jammer dat geld iig geen probleem is...
quote:Maakt geld gelukkig? Paul van den Boogaard (54) heeft het in overvloed, maar tevreden is hij niet. Na jarenlang keihard te hebben gewerkt in het familiebedrijf krijgt hij een burn-out. Hij besluit het roer drastisch om te gooien en op Curaçao opnieuw te beginnen. Zijn ouders en broers begrijpen niets van deze plotselinge ommezwaai, maar Paul zet door. Op Curaçao wil hij samen met zijn vrouw Hélène (46) het eerste resort op het eiland bouwen, gericht op nudisten. Dat zal uitsluitend op het eigen terrein mogen, want naakt recreëren is verboden op Curaçao. Hun jongste zoon Max (15) gaat met tegenzin mee, terwijl hun oudste zoon Sam (17) in Nederland blijft om zijn studie af te ronden. Hoe reageren de eilandbewoners op de plannen van Paul en Hélène en vindt het gezin het geluk op Curaçao?
Heel jammer idd, ik denk dat ik halverwege ga zappen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:33 schreef Karina het volgende:
Wel jammer dat het nu samenvalt met DWHN.
21:35 uurquote:
Het ligt eraan, als het heel leuk is, kijk ik het af.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heel jammer idd, ik denk dat ik halverwege ga zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |