Hebben we al wel eens eerder gezien, of dit is een herhaling. Moesten ze op bepaalde tijd op bepaalde plaatsen vanuit de auto de mail checkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:11 schreef Karina het volgende:
Wehehe zoeken naar een onbeveiligde verbinding, wat een sloeber.
Waren anderequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hebben we al wel eens eerder gezien, of dit is een herhaling. Moesten ze op bepaalde tijd op bepaalde plaatsen vanuit de auto de mail checken
preciesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
En dan hier zeuren over een beetje sneeuw
Lijkt me alleen maar slecht voor de business, dus waarom zijn ze blij???quote:
Sneeuw in Oostenrijk slecht voor de business?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar slecht voor de business, dus waarom zijn ze blij???
Jij had het land niet meegekregen he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Lijkt me alleen maar slecht voor de business, dus waarom zijn ze blij???
Edit:
Mwah snurkende partner is wel heel naarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
Jezus wat een relatie tussen die twee zeg
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
Je gaat toch niet over de prijs van het eten klagen tegenover je gasten
Kan best zijn dat t water heel duur is daarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wat een koppel.
Je mag niet in bad, want dat is te duur.
Sloop zo'n bad er dan uit van tevoren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kan best zijn dat t water heel duur is daar
Geen gastenboek jammerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:18 schreef vuvuzela het volgende:
http://www.haustyrol.eu/prijzen.html
de paarden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]Gelukkig maar. Ik zie het al weer voor me...
Ja ze heeft al zo veel jaren gewerkt "kuch" :pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef KaheemSaid het volgende:
... ik wil niet meer werken, dat moet hij doen ...
schijten je plee onderquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef Jester65 het volgende:
Gasten zijn maar lastig, zitten lang in bad, eten broodjes op.
en dat voor 19,00 per nachtquote:
Hij zit echt dik onder de plak ja, maar wat dacht hij dan... dat zo'n jong ding voor niks met zo'n ouwe knar ging?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
En zoals zo vaak is de man de lul, die mag al het werk doen EN nog een baantje erbij.
Eindelijk een vrouw die het zelf zegt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
En zoals zo vaak is de man de lul, die mag al het werk doen EN nog een baantje erbij.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mwa, hij redt zich prima in het Duits.
De tietuh had ze alquote:
Zeker als SBS Cool Runnings al schraptquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die hadden ze idd moeten blurren
Zou ik als gast ook niet op zitten te wachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:25 schreef StephanL het volgende:
Je verjaardag vieren met de gasten.Doe normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |