De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorrie snarf, volgende keer beterquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
mijn excuus, moest ff zoeken en toen ik t eindelijk ontdekt had, kon t al niet meer omdat er al nieuw open was =p
Had ik al.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
Je hebt een abonnement. Of had je dat al?
Oh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Crutch het volgende:
[warning] Stelletje schele mofo's![/warning]
[ afbeelding ]
Sinds ze een forum hebben wil ik ook wel. Maar ik ben altijd blut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had ik al.![]()
Dit is mijn derde abo ofzo. Ik had er ook een op een ander account.
Ik zie het plaatje nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Crutch het volgende:
[warning] Stelletje schele mofo's![/warning]
[ afbeelding ]
Wees welkomquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi.
Lees al even mee hier maar wil toch voorzichtig even gedag zeggen dus bij deze![]()
.
Ja? En wat is je zoal opgevallen? Hoi!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi.
Lees al even mee hier maar wil toch voorzichtig even gedag zeggen dus bij deze![]()
.
Balen mang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik kan om de 1 of andere reden geen plaatjes van tinypic zien
Dankquote:
Dat het een diverse SC is met afwisselende mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? En wat is je zoal opgevallen? Hoi!
Je, die keuze heb je al lang gemaakt, of moet ik je de deur uit komen schoppen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stapkleding aan. Nu nog de keuze gaan of niet
hoe weet je of je moet gaan of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga echt niet nog een computer -bouwen- alleen maar voor tinychatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Balen mang.
Anderu compjoeter kopuhh
Werkt dat niet goed op je huidige pc dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog een computer -bouwen- alleen maar voor tinychat
klinkt meer als software probleem, dat weet jij ook .quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PIC, het is tinyPIC!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet...?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Oeps, zit nu op tinychatquote:
Hoe zoek ik dat uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:24 schreef Jding het volgende:
[..]
klinkt meer als software probleem, dat weet jij ook .![]()
misschien staat tinypic in je hosts bestandje doorgelinkt naar localhost ofzo.
Spijkenisse naar rotterdamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet...?
Dichtbij zou ik gewoon op stap gaan; je kan altijd nog naar huis als er geen zak aan is.
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe zoek ik dat uit?
Ik ben eerlijk gezegd meer van de hardware dan de software
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # # Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows. # # Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding # moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden # geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen # gescheiden te zijn door ten minste één spatie. # # Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra # regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #. # # Bijvoorbeeld: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost 127.0.0.1 localhost |
ja dit ja, maar hij is snellerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hier
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Waarom word ik gebanned van de TC!!!!
Vergeef twi en zijn triggerhappy finger, je kunt er weer inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Dan haal ik de link uit de OP.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hier
Dat was ik, goed he? Moet je jezelf maar geen 'heuj' noemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was ik, goed he? Moet je jezelf maar geen 'heuj' noemen
Is het ook, maar soms hebben we last van nja...."lastig volk"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Nee hoor, alleen voor iedereen die zich een normale nickname aanmeet zodat we een beetje kunnen identificeren of ze van FOK! zijn of niet. En die ook nog iets zegt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef Crutch het volgende:
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Is niet het geval hoor, ik zou zeggen, neem zelf maar even een kijkjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hier
Heb ik al eens gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is niet het geval hoor, ik zou zeggen, neem zelf maar even een kijkje
Er staat nu niemand in de banlijst trouwens, die was een uur geleden al leeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaanonder een geheime nick (en werd dus gebanned)
Dat lijkt chatroulette welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat nu niemand in de banlijst trouwens, die was een uur geleden al leeg.
We hebben al eens zo'n kerel gehad die begon opeens te fappen op de cam
Yep. En ander ongein hebben we ook al gehad zoals mensen die ineens begonnen te hosselen of te schelden. Vandaar dat er moderaters aanwezig zijn en ook nodig zijn. En ook moderaters maken wel eens een foutjequote:
Zijn dat vaste users of is dat elk moment anders?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep. En ander ongein hebben we ook al gehad zoals mensen die ineens begonnen te hosselen of te schelden. Vandaar dat er moderaters aanwezig zijn en ook nodig zijn. En ook moderaters maken wel eens een foutje
Neem maar een kijkje, dan zie je het vanzelf welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn dat vaste users of is dat elk moment anders?
Heftig. mafkezen dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep. En ander ongein hebben we ook al gehad zoals mensen die ineens begonnen te hosselen of te schelden. Vandaar dat er moderaters aanwezig zijn en ook nodig zijn. En ook moderaters maken wel eens een foutje
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem maar een kijkje, dan zie je het vanzelf wel
Ik zal hier later op terug komen, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hier
EDIT:
Het zou er ongeveer zo moeten uitzien:
[ code verwijderd ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal hier later op terug komen, alvast bedankt!
Kennelijk staan er toch wat filters ingesteld gezien de grootte, misschien dat het er niets mee te maken heeft maar kan zijn dat de boel iets teveel is dichtgespijkerd in dat bestand of misschien in de router (mits je die gebruikt)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het bestandje opgezocht en het is behoorlijk groot. Tinypic staat er overigens niet bij
dan kan het daar niet aan liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het bestandje opgezocht en het is behoorlijk groot. Tinypic staat er overigens niet bij
Pingen lukt zo te zien welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Jding het volgende:
[..]
dan kan het daar niet aan liggen.
doet een andere pc met je internetverbinding het wel?
en wat gebeurd er als je start uitvoeren cmd doet.
en dan "ping www.tinypic.com" ?
kan hij pingen?
zoniet, vind hij wel een ipadres?
oke..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pingen lukt zo te zien wel
Via IE kom ik er ook niet en ik geloof firefox ook niet. Ik had al eens geprobeerd dit probleem op te lossen maar het wou niet lukken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef Jding het volgende:
[..]
oke..
als het lukt dan staat er dus xx ms dat hij antwoord krijgt enzo . waar xx dan getalletje is
time out, of doelhost niet bereikbaar of iets van die trant dan werkt het daar ergens niet.
het kan nog aan de browser liggen, of dat het gewoon neit helemaal goed is ingetikt ofzo. maar in elk geval niet aan je internetverbinding of aan windows zelf ergens.
neit iets met pop up blocker die het dan ineens wel goed vind ? ctrl of shift ofzo inhouden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Via IE kom ik er ook niet en ik geloof firefox ook niet. Ik had al eens geprobeerd dit probleem op te lossen maar het wou niet lukken.
Het gekke is, -soms- komen die plaatjes ineens wel door (bijvoorbeeld na een paar keer refreshen)
Dat ga ik niet doen want ben bang dat ik al m'n wachtwoorden weer kwijt ben. Maar bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:00 schreef Jding het volgende:
[..]
neit iets met pop up blocker die het dan ineens wel goed vind ? ctrl of shift ofzo inhouden?
wis de tijdelijke offline bestanden eens (ergens opties in de browser)
Ja was een beetje dood vandaagquote:Op zondag 19 februari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Zozo, iedereen heeft opeens een leven op zaterdag.
Op zaterdag nooitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Zozo, iedereen heeft opeens een leven op zaterdag.
Leer eens Nederlands.quote:
Al gedaan, is ook nog eens veul makkelijker dan Nederlandsquote:
Jup, en je favo fokker ook.quote:
Wat heb ik dat gemist?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen twi wegging zat ik er alleen met drommel
We gingen strippen
Twi en drommel hebben mijn buikje gezienquote:Op zondag 19 februari 2012 02:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb ik dat gemist?
Kom jij eens snel de chat in
Maak me maar lekker....maar niet op de chat komenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Twi en drommel hebben mijn buikje gezien
Nu lig ik in bedquote:Op zondag 19 februari 2012 02:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak me maar lekker....maar niet op de chat komen
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een screenshot van drommel zijn navel/buikje
Ja nu hoeft het al niet meerquote:
Zat er net inquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nu hoeft het al niet meer.... ik ben van de chat af en ga nog even flimpje kijken voor het slapen...
Zag net dat de Muppets op DVD uit is hehehe... die eens even bekijken
Watquote:Op zondag 19 februari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Heb ik CA haar buikje gemist?
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 19 februari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Heb ik CA haar buikje gemist?
[ afbeelding ]
Welke series?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel wat aantrekken, Als een sloeber kyra uitlaten en dan weer lekker naar binnen.... Series kijken
Ga vandaag helemaal niks doen, ben er klaar mee vandaag
ik had opeens zin om buffy weer te kijken, of ghostwhisperer, die laatste heb ik half gevolgd. Heb de laatste 3 seizoenen nu eindelijk besteld voor 30 euro. Dus ik dacht ik kan alvast een begin makenquote:
Buffy is wel tofquote:Op zondag 19 februari 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had opeens zin om buffy weer te kijken, of ghostwhisperer, die laatste heb ik half gevolgd. Heb de laatste 3 seizoenen nu eindelijk besteld voor 30 euro. Dus ik dacht ik kan alvast een begin maken
Hier ook en strijken nog minder zin inquote:Op zondag 19 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
En ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen en dweilen, maar zooooo geen zin in
Minder suikers, dan ben je weer een stap dichterbij die Ginger buikquote:Op zondag 19 februari 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
Nomnomnom. Die caramelised pear thee van pickwick is best lekker. Ik lust hem zonder suiker.
I know right.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Minder suikers, dan ben je weer een stap dichterbij die Ginger buik
In mei/juni heb je die beachbodyquote:Op zondag 19 februari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know right.En vanavond maakt mn stiefvader mn fiets, kan ik voortaan weer fietsen naar school/stad ipv standaard voor alles het ov. That belly is gonna be mine.
Das makkelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Vanavond eerst even de fiets-maastunnel proberen en checken of ik de weg wel vind naar mn school.
Ja dat weet ik wel, maar ik wil terug over de erasmusbrug. Dat is wat meer om.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das makkelijkAls je er uit komt linksaf, linksaf bruggetje over en dan weet je vast wel waar je bent
Awwww welk nummer, en op wie?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
Door een kutnummer voel ik me helemaal warm en verliefd.
Haal het weg.
Dat is zeker wat meer om iddquote:Op zondag 19 februari 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik wil terug over de erasmusbrug. Dat is wat meer om.
Op niemand, ik vind niemand leuk maar als ik dit luister krijg ik dat oude gevoel weer terug.quote:
Briljant, ga je ook naar Bangkok verhuizen?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Op niemand, ik vind niemand leuk maar als ik dit luister krijg ik dat oude gevoel weer terug.
Nog rode kaarten gevallen na het uittrekken van shirtjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
PSV 3-0 achter is ook best wel fijn
Deze competitie slaat nergens meer op.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
PSV 3-0 achter is ook best wel fijn
Manolev heeft 2 keer geel, maar geen idee waaromquote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nog rode kaarten gevallen na het uittrekken van shirtjes?
Overtreding (normaal) en schwalbe volgens scheids. Dus twee keer geel.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Manolev heeft 2 keer geel, maar geen idee waarom
Ok thx.. Kijk vanavond wel terug..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overtreding (normaal) en schwalbe volgens scheids. Dus twee keer geel.
Niets er van, AZ kampioen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup
Nu moet Utrecht nog even van AZ winnen
Bah, die Gert-Jan Hork mag gewoon geen kampioen worden, vervelend mannetje.quote:
Ik spreek je in mei nog wel.quote:
Ajax wordt echt geen kampioen ze hebben een paar wedstrijden als een stel natte kranten gespeeldquote:
Feyenoord speelt gelijk tegen RKC, AZ verliest van Roda en Twente van Heracles.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen ze hebben een paar wedstrijden als een stel natte kranten gespeeldVerliezen van Utrecht
Dat Ajax nog steeds denkt dat ze kampioen kunnen worden en Feyenoord niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gelijk tegen RKC, AZ verliest van Roda en Twente van Heracles.
En nu je punt?
Als ze dat nou eens wel denken maken ze misschien nog een kans ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat Ajax nog steeds denkt dat ze kampioen kunnen worden en Feyenoord niet.
Dat sowiesoquote:
Ajax dit seizoenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens wel denken maken ze misschien nog een kans ook.
Redelijk kansloos inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd. leuke sport hoor, half Amsterdam af moeten zetten bij die wedstrijd tegen Manchester
Gelukkig spelen we geen Europees meer straks.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd. leuke sport hoor, half Amsterdam af moeten zetten bij die wedstrijd tegen Manchester
Misschien volgend seizoen ook wel nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we geen Europees meer straks.
Grapjas.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien volgend seizoen ook wel niet
Maar het zegt wel wat over hoe voetbal echt is. Het lijkt wel alsof een voetbalwedstrijd zonder geweld niet mogelijk isquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we geen Europees meer straks.
Zonde inderdaad, was het maar zoals in Duitsland.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het zegt wel wat over hoe voetbal echt is. Het lijkt wel alsof een voetbalwedstrijd zonder geweld niet mogelijk is
Heb je Wesley al bedankt?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, was het maar zoals in Duitsland.
Voor wat? Voor de uitschakeling?quote:
Jaquote:
Er zat niks tussen helaas.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Nog iemand versierd bij dat optredentje van je?
Ik zeg roodquote:
Wie?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef heloef het volgende:
Oeh dat mij er aan herinneren ik zag gisteren een leuk blondje.
Alleen die werd gehosseld voor mijn neus.
Too slowquote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef heloef het volgende:
Oeh dat mij er aan herinneren ik zag gisteren een leuk blondje.
Alleen die werd gehosseld voor mijn neus.
Die meid met die camera.quote:
Ik vond die chick met rood haar wel jouw type, of niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die meid met die camera.
Ik dacht hij der aan het hosselen was, maar hij had een vriendin zag ik later.
Jij bent gewoon oudquote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Too slow
Je had erbij moeten zijn vannacht.. Allemaal jong grut in de bar
Hmm, die is me even ontschoten denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond die chick met rood haar wel jouw type, of niet?
Nee, nee dat lach echt niet aan mij!quote:
Nouja zegquote:Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, die is me even ontschoten denk ik.
Rood haarquote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond die chick met rood haar wel jouw type, of niet?
Ja hoor, goede band wel. Voorprogramma deed me een beetje denken aan Two Door Cinema Club.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, Silk, heloef, hebben jullie het nog leuk gehad gister?
Ik mis de roodharigen meestal nooit, what went wrong?quote:
Pff dat is wel erg jongquote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee dat lach echt niet aan mij!
Grietjes van 14 t/m 16 tegengekomen, carnaval verziekt de jeugd
Blond met camera, denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de roodharigen meestal nooit, what went wrong?
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Roodharige vrouwen zijn ook vaak mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan nog zo legaal zijn, 11 jaar is gewoon teveel verschilquote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat is wel erg jonghaha. Maar 16 mag
Je wilde heloef voor jezelf houden hequote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.
Ik had het moeten zeggen
Bandje van vrienden van me gaf hun laatste optreden in heloef zijn woonplaats.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef kree het volgende:
Silk, heloef. Wat hebben jullie gedaan dan? Heb het topic niet helemaal gevolgd
mmm ja je hebt gelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan nog zo legaal zijn, 11 jaar is gewoon teveel verschil
Leuk! Welke band dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bandje van vrienden van me gaf hun laatste optreden in heloef zijn woonplaats.
Zodoende ging heloef met mij mee om het spektakel te aanschouwen.
Ravolva. Rockbandje.quote:
Niet daar dus?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
De DJ die draaide in The Saloon in Reusel was een top kerel, gewoon sets draaien met veel rock en metal
Je zag duidelijk waar de voorkeur van velen lag
Ik ben nu aan het graven, maar ik kom er niet op.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.
Ik had het moeten zeggen
Oh juist bij veel welquote:
Eigen nummersquote:
Gemist.. Maar lijkt me leukquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eigen nummers
Ik zal er binnenkort eens een paar op Radio 49 gooien. Wel eens eerder gedaan ook overigens.
Tofquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh juist bij veel welWat bij de andere nummers maar wat braafjes stond te wiegen, ging bij de hardere nummers uit hun dak.. (Waaronder ik dus..
)
Ja, mafketelsquote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
Er waren gisteren wel een paar mensen die helemaal uit hun dak gingen.
Zeker op het eind.
Dat is gewoon drankmisbruik gooien met bierquote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
Wel een beetje jammer dat iemand op een geven moment met bier ging gooien.
Oh ja, ik zat helemaal onder.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
Das wel jammer ja..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
dan ben ik blij dat ik niet mee bent geweestquote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
De DJ die draaide in The Saloon in Reusel was een top kerel, gewoon sets draaien met veel rock en metal
Je zag duidelijk waar de voorkeur van velen lag
Altijd nog beter dan iemand die met een laserpen in je ogen gaat zitten mikkenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel jammer ja..
Ik kreeg vannacht onderweg terug naar 't huis van Melting opeens een ei voor m'n voeten gegooidHartstikke mis, en zwaar kansloos..
Jouw muziek kwam ook volop voorbij hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet mee bent geweest
Zo niks voor mij
Wel lekker zomers. Ik heb alles er al afgehaald dusja.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit er 1 dagje op laat. Vind het niet zo tof, maar heb gewoon geen zinEn het is altijd beter dan niets.
[ afbeelding ]
Hebben ze aan mij een goeiequote:Op zondag 19 februari 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan iemand die met een laserpen in je ogen gaat zitten mikken
Youquote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel lekker zomers. Ik heb alles er al afgehaald dusja.
Maar misschien morgen dan maar iets kiezen.
ik word depressief van veel rock en metalquote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw muziek kwam ook volop voorbij hoor
Je kon ook verzoekjes doen, en er waren er genoeg die telkens Telo aan kwamen vragen, en Gers natuurlijk..
Heb je gister genoten van Feyenoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word depressief van veel rock en metal![]()
Dus goede keus gemaakt
Mooi toch? Waar ben je heengeweest dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
Er waren gisteren wel een paar mensen die helemaal uit hun dak gingen.
Zeker op het eind.
Ravolva, het afscheidsconcert.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi toch? Waar ben je heengeweest dan?
Hmmmmzzzquote:Op zondag 19 februari 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je gister genoten van Feyenoord?
Ik had gehoopt huilende mensen, zoals bij Krezip.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
Heloef heeft er nog een traantje om gelaten
Vertelquote:
het was niet zo leuke wedstrijdquote:
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!quote:
Dat maakt het weer goed tochquote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet zo leuke wedstrijd
[..]
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!
Best een leuk en afwisselend seizoen tot nu toe. Veel jonge spelers die zich laten zien, veel clubs die leuk voetbal spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet zo leuke wedstrijd
[..]
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!
Ga je importeren? Als je lage co2 uitstoot kan regelen dan is het goed te doen. Wil je performance, dan ga je natquote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit weer auto's te kijken.
BPM is echt een bitch
Wat voor auto zoek je?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit weer auto's te kijken.
BPM is echt een bitch
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belastingquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga je importeren? Als je lage co2 uitstoot kan regelen dan is het goed te doen. Wil je performance, dan ga je nat
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitslandquote:
Oh dat komt wel goedquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belasting
[..]
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitsland
Hmmmm optiesquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belasting
[..]
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitsland
Dat kan noooooit!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Tis erg rustig hier. Mensen hebben een leven!
Ja hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Ik zit maar effe opnamens te luisteren van oefenavonden.
Veel verbeterpunten.
Iemand zin om nog even wat (opbouwende) kritiek te geven.
Ik ben sowieso geen expert, maar ik dig de creatieve shit wel. Gooi maar door!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Ik zit maar effe opnamens te luisteren van oefenavonden.
Veel verbeterpunten.
Iemand zin om nog even wat (opbouwende) kritiek te geven.
Ik moet opruimen hierquote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Tis erg rustig hier. Mensen hebben een leven!
Hoiquote:
Ik heb net de afwas (quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet opruimen hier
Toch nog even stofzuigen en dweilen enzo...
Geen zin in, maar moet
Zijn covertjes haha en slechte opnames maar bij dezequote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen expert, maar ik dig de creatieve shit wel. Gooi maar door!
Ik luister nu long train 2, en als het gaat om de opname: de galm is voor de drums behoorlijk amelioratief, maar vooral bij orgel echt minder.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn covertjes haha en slechte opnames maar bij deze
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QRPYG47MYIAM.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WXLKR7EQAWFV.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OR8JJILPJZ7D.mp3
Meer op verzoek als jullie het nog aankunnen
Nou de drums waren toen niet versterkt volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu long train 2, en als het gaat om de opname: de galm is voor de drums behoorlijk amelioratief, maar vooral bij orgel echt minder.
Is er een mogelijkheid om een compressor/limiter achter de microfoon te hangen? Die overstuurt nu, maar je wilt hem neem ik aan niet zachter zetten omdat anders je zang "verzuipt" in de rest van de muziek.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik loop al de hele dag in mn pyamabroekik zie er ongetwijfeld uit als n bijstandsmoedervader, maar ik vind het stiekem heerlijk
pyamabroeken zijn tofquote:
ben al heel lang wakkerquote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Stelletje luiwammesen
Wake you' ass up!
Jij snapt hetquote:Op zondag 19 februari 2012 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben al heel lang wakkerik ga alleen vanavond toch niks doen en al helemaal niet naar buiten
dus ik lambal lekker verder, in pyamabroek
Dat zei je een halfuur geleden ook al.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga nu even stofzuigen en dweilen enzo
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegetenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zei je een halfuur geleden ook al.
Zuigen krengquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegeten
Zo praat je niet tegen een vrouwquote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Zuigen krenghahahaha
Uitstellen, tja ik ben schuldig
avondeten, goed plan welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegeten
Ik ga zo wat in de pan flikkeren en de boel opwarmenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Avondeten, goed idee. Ik ga lekker wat eitjes met wat melk, ham en kaas mixen.
Vandaarquote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een vrouw
Ik heb daarvoor gewoon een garde gebruikt, zoeen die je in je mixer doet. En dan gewoon flink roeren, werkt prima!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben stamppot![]()
die ik zelf ga proberen te stampen met een vorkbij gebrek aan stampding
straks eens kijken of hier een mixer in huis isquote:Op zondag 19 februari 2012 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor gewoon een garde gebruikt, zoeen die je in je mixer doet. En dan gewoon flink roeren, werkt prima!
Want je kwam zonder fiets terug?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:48 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een rondje gefietst. Ineens snap ik Rotterdam een stuk beter.
Welk smaakje thee?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:43 schreef charmed_angel het volgende:
Zo hehe klaarNu thee... sport en WF
Nee. Hoewel ik daar wel even bang voor was toen ik op de roltrap stond en er ineens iemand achter me stond. Maar eerst wist ik alleen hoe de metro reed en welke bus ik moest pakken. Nu kwam ik erachter dat ik op de fiets in een kwartier op school ben, wat blijkbaar maar 10 minuutjes van mijn oude werk af ligt, wat dan weer bij leuvehaven ligt en dat is dan weer bij de erasmusbrug. En daar eenmaal overheen ben ik bij het luxor en het rechtsgebouw, stukje door en je zit bij maassilo en weer bijna thuis. It all makes sense now.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:53 schreef Myraela het volgende:
En ik woon hier al 1.5 jaar.Ik zou me moeten schamen.
Omfgquote:Op zondag 19 februari 2012 18:53 schreef Myraela het volgende:
En ik woon hier al 1.5 jaar.Ik zou me moeten schamen.
Mijn oude woonplaats ken ik ook wel. Maar hier kwam ik nooit verder dan zuidplein, voor de rest nam ik het OV, daar leer je het gewoon niet van, of nouja, wel een beetje, want ik ben nu gewoon gaan fietsen en herkende het vanzelf wel, maar je hebt gewoon niet door hoe dicht alles bij elkaar is.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik moet die smiley niet gebruiken, ik heb hetzelfde met LeidenM'n woonplaats ken ik dan weer wel tot in detail, voordeel van jaren post bezorgen
Natuurlijk. Veel zelfs. Hoe beweeg je anders je kaken, ogen, neus of whatever. Alleen boven/achterop je hoofd niet volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zit er eigenlijk spieren in je hoofd????
Ja. Lachen gaat niet vanzelf, evenals ogen knipperen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Zit er eigenlijk spieren in je hoofd????
Oh, snap er geen fuck van als ik eet doet het gewoon pijn. Alleen aan de rechterzijde boven het oog zeg maar.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Natuurlijk. Veel zelfs. Hoe beweeg je anders je kaken, ogen, neus of whatever. Alleen boven/achterop je hoofd niet volgens mij.
Zijn je verstandskiezen al doorgekomen?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, snap er geen fuck van als ik eet doet het gewoon pijn. Alleen aan de rechterzijde boven het oog zeg maar.
Hm, lijkt me niets te maken hebben met tanden het net alsof er ergens druk op wordt gezet.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn je verstandskiezen al doorgekomen?
huisarts?..quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niets te maken hebben met tanden het net alsof er ergens druk op wordt gezet.
Dat kan kiespijn zijn.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hm, lijkt me niets te maken hebben met tanden het net alsof er ergens druk op wordt gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |